Geruchtenmolen: 'Ajax in gesprek met Argentinos Júniors over diensten Vega'

door Ajax Showtime 192

Bron Ajax Showtime

Geruchtenmolen: 'Ajax in gesprek met Argentinos Júniors over diensten Vega'

door Ajax Showtime 192

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

De transfermarkt gaat officieel pas in januari open, maar de transfergeruchten rondom Ajax blijven altijd doorgaan. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Zondag 22 december

'Ajax in gesprek met Argentinos Júniors over diensten Vega'

Ajax is volgens de Argentijnse journalist Uriel Iugt in gesprek met Argentinos Júniors om Román Vega over te nemen. De twintigjarige linkervleugelverdediger speelde het afgelopen seizoen veertig duels voor zijn club. Iugt schrijft op X dat Ajax nog geen bod heeft uitgebracht, maar dat de clubs al wel in onderhandeling zijn.

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax4proud +10845

https://www.nu.nl/voetbal/6340084/psv-coach-bosz-kan-moeilijk-genieten-schaam-me-voor-shakhtar-reactie.html

Toch mooi om te lezen hoe de man die PSV voor de 2e keer op een rij kampioen maakt het niks uit maakt toen hij nog geen kampioen werd. Bijna iedere Ajacied dacht dat hij geen ere metaal zou pakken. Toch zo jammer dat hij toentertijd niet voor Ajax had gekozen. Dan had ik nu niet constant naar bagger voetbal gekeken en billenknijpend gehoopt dat Ajax de 2e plaats moet vasthouden. Het is allemaal zo Ajax onwaardig.

24-12-2024 10:22

Jan Doedel +4299

Wat Affelay zei bij Studio Voetbal Clasie transfervrij eind van t seizoen. Is een heel goed idee.

24-12-2024 00:16

Rockanje23 +37037

Clasie heeft/gaat met drie jaar verlengen bij AZ

30-01-2025 20:32

PH2BOT +40268

...en de Ajax scoutmachine wederom op volle toeren aan de slag zonder sombrero in de volle zon en na 15 glazen cerveza.

23-12-2024 21:12

Roels +1504

Sjonge jonge Kroes, koop toch eens een middenvelder.

23-12-2024 18:34

AFCCruyff +4043

Hahaha al die mensen hier die flippen over een gerucht kalmeer ff man. Ten eerste hebben we wel degelijk een goede linksback nodig want Wijndal willen ze vanaf, daarnaast betekent dat niet dat er geen aanvallers of middenvelders komen.

Zelfde geldt dat we van Gaaei afwillen en daar ook wat bij moet komen. Zo zijn er wel meer posities....

23-12-2024 17:17

Johnnie +387

Ik zie het zo gebeuren dat ze Forbs terug halen. Goedkoopste optie voor links. Beste? Nee.

23-12-2024 10:41

MosesD +14651

Zal er ook niet van opkijken. Maar kijk er ook niet vreemd van op dat Farioli hem aan de praat kreeg. Deed het in de voorbereiding zo slecht nog niet. Hij zou imo moeten focussen op de rechtsbuiten positie.

23-12-2024 12:02

Johnnie +387

Als je hem aan de praat wil krijgen dan zou ik concentreren op links. Heb liever een ander maar goed.

23-12-2024 12:33

MosesD +14651

Ik vond hem tijdens zijn minuten op rechts niet verkeerd. Niet strak aan de zijlijn dan, maar met iets meer vrijheid.

23-12-2024 13:08

Johnnie +387

Ik vond het te weinig maar hij is jong. Denk wel dat hij wat kan!

23-12-2024 13:48

MosesD +14651

Eens. Ik had er meer van verwacht, maar idd pas 20. Hij heeft natuurlijk wel dingen hem interessant maken.

23-12-2024 14:56

Polifinario +2101

Soms vond ik hem verrassend goed, maar geregeld ook was het net alsof hij vierkante schoenen had.

23-12-2024 14:29

debetweter +10062

Forbs kan niet zelf een speler passeren. Je moet spelers hebben die een fantastische voorzet en/of een mooie actie kunnen maken. Forbs is snel en kan scoren. Maar daar is alles ook mee gezegd. Niet het type wat we moeten zoeken. Doe mij maar een unuvar aan de praat krijgen.

23-12-2024 15:17

Johnnie +387

Beide krijg je niet aan de praat. Beste is afscheid nemen.

23-12-2024 15:50

debetweter +10062

Ik hoop dat we Stroeykens halen voor het middenveld, en optie als linksbuiten. Als je dan ook Unuvar terughaald dan heb je nog een prima speler achter de hand. Enige voorwaarde bij Unuvar is, is dat Farioli in hem moet geloven.

Daarnaast horen we dingen omtrent Tadic. Over zijn komst zal ik meer twijfel hebben over de linksbuiten positie aangezien hij geen genoegen zal nemen met de bank.

Voor rechtsbuiten blijf ik Barghji noemen. Die prima een paar wedstrijden kan spelen bij Jong om te wennen. Terwijl Faberski en Bounida een kans krijgen bij het eerste.

23-12-2024 16:07

Roels +1504

Met oog op de toekomst wel slim, als ie nog wat speelt is verkopen makkelijker dan nog een halfjaar banken in Engeland.

23-12-2024 18:33

willem1958 +8758

En ik maar denken dat Ajax in gesprek is over een vleugelspits of zo tot ik het stukje helemaal las. 🤔
Laten we hopen dat dit een gerucht blijft.

23-12-2024 10:36

Ajax23071973 +518

Jezus!!! Haal eens spelers die we nodig hebben zoals een creatieve, tweebenige middenvelder of een linksbuiten. Nee we gaan maar weer een linksback halen. Fucking amateurs!!

23-12-2024 10:24

Sallons@AS +226

Je kan boos worden maatje, maar het is een gerucht. Er is door Kroes al aangegeven dat de linksbuiten positie en een creatieve middenvelder prioriteit heeft. Met Hato, Baas, Kaplan, Wijndal en Janse heeft de selectie al genoeg spelers die als linksachter en/of linker centrale uit de voeten kunnen.

23-12-2024 11:43

komopajax777 +13229

Het is toch logisch dat Ajax naar meerdere posities kijkt!Je bent een nieuw elftal en een nieuwe selectie aan het samenstellen met dubbel bezette posities.Dus dan ga je scouten en stel je lijstjes op voor alle posities.

23-12-2024 14:01

Veluwe +189

Weer een verdediger? We hebben meer baat met een scorende spits, creatieve middenvelder en linksbuiten. Verdedigers hebben we zat, anders wel eventueel een rechtsback. Die Rensch is slappe was.

23-12-2024 09:29

Saanchez +3117

Ik zou er niet aan beginnen. Als die Vega binnen is moeten alle menu's op de Toekomst weer aangepast worden...

23-12-2024 08:56

Okocha078 +13782

Hopelijk vertrekken er in de winter minimaal 2 van het rijtje:
Tahirovic, Kaplan, Wijndal, VD Boomen,Gaaei, Rasmussen, Akpom.

*Huren: Jesper Karlsson + Cesare Casadei
*Aankoop: Marius Broholm

Dan is met weinig geld je selectie aardig op orde voor de 2e seizoenshelft
Normaal zou ik Avila er ook bij zetten, maar wie komt er voor een speler die een jaar geblesseerd is geweest?

Mocht er een club voor Mannsverk komen zou ik die ook laten gaan en Cedric Hatenboer halen, in alles een Ajax middenvelder.

23-12-2024 08:34

AFCA020! +6098

Je vergeet Ramaj 🤪

23-12-2024 09:32

MosesD +14651

Ja, die Broholm is een hele fijne speler. Maar zou die niet de ontwikkeling van Faberski in de weg zitten? Karlson zou ik ook huren, evenals Tresor.

23-12-2024 12:03

debetweter +10062

Gaaei moet je helaas nog even houden. Rensch zal na dit seizoen vertrekken en dan is het fijn om minimaal 1 bekende bij de selectie te houden op die positie. Maar en moet wel een andere rechtsback bij komen

23-12-2024 17:02

Okocha078 +13782

Zie liever Alders en Ugwu afwisseld invallen dan Gaaei. Vooral Alders is een leuk talent. Gaaei gaat hem niet worden voor ons

23-12-2024 17:13

debetweter +10062

Prima. Dan moet je hem alsnog tot de zomer houden. En dan nu al Alders soms minuten laten maken. Dan kan je Gaaei van de zomer verkopen. Idee blijft daarbij hetzelfde.

23-12-2024 17:25

Runnerlex +1729

Creatieve middenvelder en een buitenspeler links en rechts graag 😁

23-12-2024 06:28

debetweter +10062

Stroeykens (creatieve middenvelder, kan ook linksbuiten), Unuvar (linksbuiten, kan ook op het middenveld) en Barghji.

Unuvar is in principe niets direct wat je wil. Maar ik denk dat je Godts veel moet laten spelen. Unuvar is een prima wissel. En ik hoop nog steeds dat het opeens lukt.

23-12-2024 17:04

Bergkam +4672

Nouja een beetje Argentijns gif is wel wenselijk. Als hij er nog bij kan voetballen is dat ook handig. Hato op de plek van Henderson is een optie volgens Farioli. Ik denk ook dat hij daar prima uit de voeten kan.

23-12-2024 06:08

Cosey2 +7000

Alleen dat Zuid Amerikaanse gif zijn we wat wisselend in met scouten, Ávila, Magallán, Campos, Marcio Santos waren niet bepaald een schot in de roos, eigenlijk alleen Nico.
Een back moet je toch niet hoeven kopen.

23-12-2024 08:02

Duggoutdennis +6334

Martinez en in mindere mate Davidson Sanchez en als we van Mexico als Latijns Amerika uitgaan ook Alvarez (in zijn laatste seizoen, daarvoor minder)... Allen in ieder geval een hoop poen opgebracht

23-12-2024 08:18

MosesD +14651

Alleen Nico??

23-12-2024 12:04

Nr.10 +111040

Tagliafico, Martinez, Neres, Antony, Alvarez (als we Mexico mee mogen rekenen). En natuurlijk de beste van allemaal: Mallejan.
Hebben we het alleen over de laatste 6-7 jaar.

23-12-2024 19:47

Cosey2 +7000

Ik heb het meer over backs, niet over Suárez/ Neres c.s., staat er ook he, een back moet je niet hoeven kopen uit Zuid Amerika

24-12-2024 07:34

JaapStam +136905

Marco van Basten kent hem niet, dus het zal wel niet veel voorstellen.

23-12-2024 04:08

wilbert.b +3104

Is die niet van Barca

22-12-2024 23:40

WillemvH +1618

Het zou mij niet verbazen wanneer er geanticipeerd wordt op een vertrek van Hato aanstaande zomer. Ajax heeft dringend geld nodig. Dus nu Vega aantrekken, kan hij wennen. Straks voor Hato incasseren.

22-12-2024 23:38

gi0vanni +7175

Ajax heeft met Hato, Wijndal, Avila, Janse en Baas al genoeg opties voor op links. Vul eerst maar eens de onderbezette posities op. Dit verhaal is waarschijnlijk onzin.

23-12-2024 01:12

AFCA020! +6098

Genoeg opties, maar geen goede opties 😅

Verder twijfel ik ook aan de berichtgeving hoor. Maar elke verbetering zou sowieso welkom zijn. Ben heel benieuwd wat er nog mogelijk is en of er überhaupt nog wat kan. Heb in elk geval alle vertrouwen in de huidige mensen 👌🏻

23-12-2024 01:50

Robertini +39190

Op basis waarvan heb je dat vertrouwen eigenlijk? Ik heb echt geen vertrouwen in Kroes.

23-12-2024 03:43

AFCA020! +6098

@robertini

Jij hebt het over alleen Kroes, maar ik wil het nog wel wat breder trekken hoor: ik heb vertrouwen in het gehele team.

Ik denk dat Geelen, Beuker en Kroes tot dusverre geweldig werk leveren samen. Dit trio presteert vele malen beter dan de kneuzen en passanten van de afgelopen 2 jaar.

Pak als voorbeeld maar de Klassieker thuis vorig jaar:
Als je ziet hoe we bestuurlijk in de fik stonden, hoe de algehele tendens was, de werksfeer, het gevoel onder supporters, de matige staf en selectie van destijds etc.
Dan kan je niet anders dan concluderen dat er veel goed werk al is verzet.

De werksfeer is nu prettig, de selectie is nu heel veel beter dan vorig jaar, Farioli is heel veel beter dan Steijn, er worden weer iconen bij de club betrokken (daar waar de afgelopen 2 -3 jaar voornamelijk iedereen pijnlijk werd afgestoten of geroyeerd), en ga zo maar door.

Tuurlijk zijn we er nog niet, en moeten de heren nog heeeeel veel puinhoop van minkukels als Hendriks, Lenderink (gaat gelukkig ook snel weg), Mislintat, Hamstra, Mosman, Schlick etc oplossen.
Maar roeiend met de riemen die ze hebben zijn we er gelukkig al flink op vooruit gegaan op alle gebieden. Zeker ook het sportieve.

Ik denk dat we momenteel al heel veel verder zijn dan je in alle eerlijkheid en realiteitszin had mogen verwachten. En dat is knap

23-12-2024 09:04

gi0vanni +7175

Er zijn strenge regels waardoor ze bijna niets kunnen doen. Er moeten eerst spelers verkocht worden.Wat heb je aan goede spelers als je club puntenaftrek krijgt en op den duur fait gaat. Ajax heeft redelijk veel geld op de bank maar jaarlijks ook grote verliezen. Het vorige en dit boekjaar zijn de schulden te overzien maar als er niets veranderd zou het volgende boekjaar dramatisch zijn.
De vleugels zijn erg onderbezet, als er iets mogelijk is daar maar beginnen.

23-12-2024 11:34

gi0vanni +7175

Er zit verbetering in maar het is zorgelijk dat er geen directeur is en een technisch directeur zonder financiële mogelijkheden en andere beperkingen kan niet veel doen.
In de zomer is er kans dat er spelers terug komen van verhuur. Het verkopen van spelers gaat nog wel even duren. Om een fatsoenlijk boekjaar te halen is CL voetbal cruciaal. Van Berghuis een extra middenvelder maken en twee backup vleugels voor op de flanken zou mooi zijn. Banel en Rasmussen voegen niets toe.

23-12-2024 11:56

debetweter +10062

Janse, Baas en Mokio. Echt wel prima opties hoor. Ik weet niet wat voor een super talent Vega is. Maar als je iemand op die positie haalt moet hij er wel direct kunnen staan, althans daar de kwaliteiten voor hebben. Anders kan je idd kijken naar wat je al hebt.

23-12-2024 17:10

Amsterdamnoord +6042

Louie Vega in de spits!

23-12-2024 08:18

Geus +4759

Lijkt me sterk, tenzij hij ook linksbuiten kan...

22-12-2024 23:33

Amp +37643

Hmmm hoop niet dat ze denken dat sosa broodnodig vervangen moet worden, of wijndal

22-12-2024 23:32

AFCA020! +6098

Wat wel zo is natuurlijk 🤪

Elke vorm van verbetering is sowieso welkom, omdat we nog verre van het beoogde niveau afzijn, ondanks dat het al veeeeeeel beter is dan een jaar geleden.
De zittende mensen hebben tot dusverre goed werk geleverd (en dat met nauwelijks geld), maar onze uiteindelijke lat moet natuurlijk een stuk hoger liggen. Dat betekend dat (vrijwel) elke positie beter kan en moet. Maar dat vergt natuurlijk tijd.
Al is ieder buitenkansje meer dan welkom natuurlijk om dat proces nog meer te versnellen dan we nu al doen.

23-12-2024 01:54

bremovic +2203

Als vega komt dan kan baas naar de bank en Hato weer terug naar cv

22-12-2024 23:28

xstaniox +15071

Off:

Ik zit naar de docu Scouten voor de Toekomst te kijken en richting het einde is er een speler van Rosenborg op stage.
Die jongen komt me bekend voor. Iemand die weet wie hij is?

22-12-2024 23:21

ajaxx123 +1941

Vroeg ik me ook af, al gevraagd in een eerder topic maar idd geen idee

22-12-2024 23:27

AiasMaximus +6027

Volgens mij Leo Brennskag-Dorsin

22-12-2024 23:32

Tommyshelby +128781

Leo Dorsin, komt uit een echte voetbalfamilie

22-12-2024 23:36

afca1985 +21279

Hopelijk dat 17 jarige wonderkind van Rosenborg dan, al hij nog te betalen is.

22-12-2024 23:37

xstaniox +15071

Zoals hierboven geschreven Leo Dorsin inderdaad. Is 15 jaar.
Over welke 17-jarige heb jij het dan?

22-12-2024 23:38

AiasMaximus +6027

Bedoel je Sverre Nypan?

22-12-2024 23:45

afca1985 +21279

Ja die, goeie speler man. Wordt ook met topclubs in verband gebracht.

22-12-2024 23:50

AFCA020! +6098

@maximus

Denk het niet, die is al 18 volgens mij 🤔

23-12-2024 01:57

JohnDylan +22022

Nypan is al lang de fase van “stage” voorbij. Misschien kan Ajax hem proberen te halen door Mannsverk en Rasmussen in ruil aan te bieden.

23-12-2024 02:31

MosesD +14651

Wat een onzinverhaal. Er is niet of nauwelijks geld, dus focus ligt op huur of transfervrije spelers. Ik zie Tresor er wel bij komen. En daar blijft het, Kroes inmiddels een beetje kennende, vermoedelijk bij. Vandaag keek ik naar Psv en daar voetbalde Peresic zo makkelijk aan de zijkant. Wat een free agent deze zomer, topfit en had net een goed EK achter de rug. Maar Kroes vond het niet nodig. Het is best een klein wonder dat we tweede staan. Ik gun Farioli een hele goede TD.

22-12-2024 23:11

daslogisch1 +10185

En dat is Kroes, azijnpissert!

22-12-2024 23:17

MosesD +14651

Ah, op inhoud....kuch, kuch...

22-12-2024 23:20

Steffenhagen +37822

Dat kun je niet menen . Kroes is een oplichter

23-12-2024 00:51

daslogisch1 +10185

Dat is regelrechte smaad gast! Gerapporteerd!

23-12-2024 00:51

DonQ +6004

Ik denk dat Perisic een te hoog salaris vroeg. Daarbij was hij ook een twijfelgeval qua fitheid/blessures en al op leeftijd, dus niet een hele vreemde beslissing. Achteraf is altijd mooi wonen natuurlijk.

22-12-2024 23:26

MosesD +14651

Peresic was juist niet duur. En vele malen goedkoper dat de verkochte Bergwijn. Daarbij is hij in zijn hele carrière bijna nooit geblesseerd geweest. Nu een knieblessure achter de rug, maar was weer topfit en speelde dus een prima EK. Hij was free agent, dus zeker de moeite waard.

22-12-2024 23:29

DonQ +6004

Salaris van Bergwijn is niet relevant in deze. Die was inderdaad veel te duur, maar Perisic in mindere mate ook. Voor Henderson geldt dat bijvoorbeeld ook. Ajax moet echt flink achteruit in salariskosten en kan dit soort veteranen eigenlijk niet verantwoorden.

22-12-2024 23:33

MosesD +14651

Perisic verdient bij Psv veel minder dan veel Ajax spelers.

22-12-2024 23:42

MosesD +14651

Hoe kom je eebij dat ook Perisic te duur is?

23-12-2024 10:13

HendrikAjax +16833

Volgens de geruchten had Ajax wel een poging gewaagd bij Perisic maar verkoos hij Psv boven Ajax

22-12-2024 23:29

MosesD +14651

Nee, zijn zaakwaarnemer heeft even met Ajax gesproken maar daarna heeft Ajax niets meer laten horen.

22-12-2024 23:30

HendrikAjax +16833

Aha, dan zat ik er naast. Dan ben ik het ook helemaal met je eens.

23-12-2024 16:10

hans_van_kins +1271

MosesD, moet er wel geld zijn. Als dat er niet is zijn de handen van Kroes gebonden.

22-12-2024 23:32

MosesD +14651

Er is geld, alleen niet veel en zeker niet voor transfersommen. Dus moet je juist creatief zijn. De meeste succesperiodes van Ajax had de club ook niet veel geld.

22-12-2024 23:40

VichoWazig +3452

Een goed EK achter de rug?! Hij heeft uberhaupt maar 1 wedstrijd in de basis gestart (en niet afgemaakt), geen goals, geen assists en geen wedstrijd gewonnen… Hij was niet fit afgelopen zomer, was 35 en vroeg voor een 35 jarige nog een stevig salaris. Zaakwaarnemers uit die regio vragen bovendien ook vaak hoge gages en schimmige constructies. Je had met Bertje al een speler gehaald die een twijfelgeval of die nog wel weer het niveau kon halen en Ajax kon pas weer een euro uitgeven toen Bergwijn was verkocht (laatste uur van de transfermarkt). Allemaal heel logisch dus dat je Perisic niet hebt gehaald.

Los daarvan, het is niet gebeurd. Niet meer over zeiken. Mooi voor de eredivisie dat die jongen het hier leuk doet. Wij hebben hem verslagen, nog mooier. Nu blik vooruit en andere goeie spelers halen. Dit soort berichten zijn stemmingmakerij gebaseerd op onjuiste feiten, waar je niemand mee helpt.

23-12-2024 07:36

MosesD +14651

Perisic was een free agent en kon dus buiten de window gehaald worden. Leeftijd zegt niet veel. Hij is net zo’n fitheidsfreak als Tadic.

23-12-2024 10:17

stopperspil +11176

Hato naar 6 als Henderson weggaat? Baas voor de 4 positie heeft net verlengd

22-12-2024 23:05

C14 +22377

Farioli had het over Hato die volgens hem de 6 positie goed zou kunnen invullen. Een linksback halen zou dan kunnen suggereren dat Henderson vertrekt.

Maar Hato is geen 6, dus zou kansloos zijn. Als Henderson zou vertrekken, gewoon Fitz-Jim naar de 6. Creatieve middenvelder aantrekken die idealiter ook op de flank kan.

22-12-2024 23:02

Amsterdamnoord +6042

Dat is wel heel erg voorbarig geredeneerd . Het zou ook kunnen dat Kaplan vertrekt of Wijndal

22-12-2024 23:18

stopperspil +11176

4 linksbacks om te kwartetten?

22-12-2024 23:01

Danielson +50314

En we zijn Sosa ook nog niet kwijt.
Naast hem kunnen Hato, Baas, Wijndal, Janse, Kaplan en Avila daar ook spelen.
Zou volslagen waanzinnige aankoop zijn maar wel vintage Kroes.

23-12-2024 08:44

RayJordaan +6846

En middenvelder en eventuele vleugelaanvaller?

22-12-2024 23:00

HJC +8016

Een Argentijnse linkervleugel verdediger: dat moet goed zijn. Defensieve zekerheid . Dan kan Hato de inschuivende spelbepalende libero zijn zoals in de jeugd .nast Baas.
Doen!!

22-12-2024 22:52

MosesD +14651

Twee linkspoten in het centrum, zie dat niet gebeuren. Denk dat Hato wel prima op 6 kan, maar ik verwacht dat er in de verdediging weinig gaat gebeuren. Is natuurlijk ook alles behalve prioriteit.

22-12-2024 23:13

AFCACruijff14 +161347

We hebben nog een Argentijnse linkervleugelverdediger. Die bleek voorlopig niet zo goed. En dan breng ik het nog netjes.

22-12-2024 23:31

Bobje99 +7075

Na zoveel dramatische linksback wordt statistisch gezien de kans op een voltreffer steeds groter.

22-12-2024 22:48

Jww +2312

Dat vind ik nou teleurstellend. Waarom het ene dier wel en het andere niet. Ga dan volledig Vegan ;)

22-12-2024 22:41

ajaxfan83 +3445

Voorlopig is Ajax nog nergens aan het onderhandelen want het budget is er niet voor . En een ruil deal zal het ook niet worden want de spelers die erg mogen/ moeten blijven gewoon in Amsterdam om te cashen voor hun doen

22-12-2024 22:38

emieltjuhh +17873

Gewoon Moo'tje ihatarren halen

22-12-2024 22:37

RFHK +12877

Dan kijk ik nooit meer Ajax.

22-12-2024 22:42

emieltjuhh +17873

Heb je gister rkc gezien? @rfhk

23-12-2024 12:14

PeterLarsson +13285

Dat was inderdaad een succes…

22-12-2024 22:44

AFCACruijff14 +161347

''gewoon''

22-12-2024 23:32

ajax4ever001 +18433

ruilen tegen Avila

22-12-2024 22:35

eros +4787

Ik zie iedereen praten over 4 linksbacks,….
Ze zijn echter zo goed dat onze centrale man er moet staan!
Hato op links is de meest geschikte oplossing momenteel, maar complete kapitaal vernietiging.

Ik snap dat men de prio op rechtsbuiten heeft liggen.

Met Tete of Veltman heb je straks 2 transfervrije optie die Rensh kunnen vervangen.
Pablo Rosario is de man die Farioli graag wilde en deze zomer ook transfervrij. Of Jordy Clasie.

Ik wil maar zeggen dat er genoeg goedkope opties zijn.

22-12-2024 22:33

PEPE28666 +231

Jordy Clasie?? Ten eerste heeft ie een graf hekel aan Ajax...ten tweede speelt ie bij Altijd Zielig dat geen zaken wilt doen met Ajax? Dus hoe dan?

22-12-2024 23:11

AFCACruijff14 +161347

Heb nog zelden gemerkt dat Clasie een grafhekel aan Ajax heeft. Hij heeft wel een Feyenoordhart, niet zo gek als je daar lang hebt gespeeld.

Maar Ajax moet natuurlijk nooit voor Clasie gaan.

22-12-2024 23:32

afca1985 +21279

Clasie weigerde zelfs op een fiets te fietsen met Ajax stickers erop, geloof me al die Feyenoord(jeugd)spelertjes hebben een teringhekel aan alles wat Ajax ademt. Nu speelt ie bij Az en ook daar hebben ze een teringhekel aan ons. Never nooit dat Clasie erover denkt om naar ons over te stappen. Wel een goede speler overigens.

22-12-2024 23:44

eros +4787

Transfervrij,…

25-12-2024 02:06

MosesD +14651

Hoezo is dat kapitaalvernietiging. Ik denk dat Hato internationaal een grote kans heeft door te breken op zijn huidige positie. Overigens, met dat kapitaal valt het na het Diarra arrest wel mee. De bizarre transferbedragen zijn echt verleden tijd.

22-12-2024 23:15

Dirigent +6860

Heeft een goede trap en is niet bang om een actie te maken, type El Karouani van Utrecht

22-12-2024 22:29

RichardWitschge8 +5197

Geloof niet dat Ajax hier de financiële middelen voor heeft.

22-12-2024 22:29

Chalana1984 +4498

Een linksback is allesbehalve een prioriteit.

22-12-2024 22:24

Akpom +655

Nou weet ik niet . Ligt eraan wat ze met Hato willen. Op Hato na is er niet 1 fatsoenlijke linksback. Hato terug op lcv of op 6? Natuurlijk is het niet prioriteit nr 1 . 3 aanvallende creatievelingen zou prettig zijn

22-12-2024 22:50

ajaxcied4life +26046

Gelooft toch geen hond dit.

22-12-2024 22:18

Nr.10 +111040

Alle kansloze opmerkingen weer over hoeveel linksbacks we hebben. Het maakt geen reet uit hoeveel spelers je op een positie hebt. Het enige wat uitmaakt is hoeveel geschikte spelers je hebt. Dat is momenteel alleen Hato op linksback. We mogen blij zijn dat die tot nu toe geen blessures heeft gehad anders kan je genieten van die natte vaatdoek van een Wijndal.
Linksback halen is logisch. Wijndal, Avila, Sosa en ook Kaplan allemaal weg doen.

22-12-2024 22:14

Artemio +31960

Kroes kan die spelers niet kwijt binnen 1 transferperiode. Dat zou een illusie zijn. Bovendien zijn er andere posities die veel meer prioriteit hebben. Met het weinige geld dat er schijnt te zijn.

22-12-2024 22:16

fluwelenlinker +11728

Toevallig sprak Farioli laatst uit dat hij in Hato ook een 6 ziet...

22-12-2024 22:13

Been +12474

Lol, denk niet dat Kroes nog een linksback durft te halen.

22-12-2024 22:11

Jww +2312

Durf je daar (niet bij mij) op in te zetten

22-12-2024 22:43

Been +12474

Ja die durf ik wel aan ja, als t zou gebeuren en de rvc gaat er niet voor liggen dan kun je die ook meteen weer opdoeken en waren het 2 fantastische weken samen.

22-12-2024 22:52

Jelluhafca +3396

Wijndal, Avila & Kaplan is gewoon armoede en moeten we zsm vanaf. Hato is geen linksback dus als een van bovenstaande heren wegwil dan is het te verklaren (mits wel goed gescout)

22-12-2024 22:08

MosesD +14651

Kaplan armoede noemen is pas armoede. Jongen heeft wel degelijk potentieel, maar is lang geblesseerd geweest en heeft nu wat minder zelfvertrouwen. Maar is natuurlijk niet zo dat hij er plots niets meer van kan.

22-12-2024 23:17

afca4eva +5945

Vooralsnog vind ik het positiespel van Hato op linksback beneden peil.
Sowieso komt ons spel het beste tot zijn recht wanneer we backs hebben die er in de combinatie overheen kunnen vlammen met het krijt aan de kicksen en dat gaat een van nature CV nooit doen.

Ik vind Baas de laatste tijd ook te veel fouten maken, misschien dat Hato weer eens een plekje in het centrum verdient.

22-12-2024 22:03

Sjoerd.T +792

Kunnen allemaal zeggen dat we al 5 linksbacks hebben maar we hebben maar 1 goeie, vind het helemaal niet zo gekke transfer gedachten. Hopelijk verlopen we nog wat aankomende transferperiode.

22-12-2024 22:02

Koningtoto +60284

Vincent Vega our man from Amsterdam

22-12-2024 21:56

Sterretje73 +5233

We drench our fries in mayo...

22-12-2024 22:11

AFCAWormerveer +4448

Zou goed bij Ajax passen een linksback kopen als je er al genoeg hebt.

22-12-2024 21:53

Danielson +50314

Een stuk of 5, 6.

22-12-2024 21:55

Broodjebal44 +5727

Niet zeiken als Avilla er straks komt te staan of Wijndal meer minuten gaat maken of Sosa er volgend jaar weer staat hè 😜

22-12-2024 22:39

AJAX020ADAM +6930

En voor een trainingskamp, zijn geen knaken voor.

22-12-2024 21:48

Rockanje23 +37037

Misschien een ruildeal met Avila, anders kan ik deze interesse niet verklaren. Er zijn andere posities waar dringender behoefte is aan versterking

22-12-2024 21:47

Artemio +31960

4 a 5 links backs maakt niet veel uit. In Kroes termen betekent dat topsportklimaat.

22-12-2024 22:00

barry1988 +24012

Hato gaat zeer waarschijnlijk weg na dit seizoen en je hebt nu al geen goede backup. Opzich geen slecht idee om een goede linksback, goedkoop op te pikken en Wijndal te vervangen. Wijndal en/of Kaplan verkopen.

Geen idee of deze jongen goed genoeg is en wat die moet kosten.

De prioriteit ligt bij een buitenspeler maar dat betekent niet dat je andere posities moet vergeten.

22-12-2024 21:42

afca1985 +21279

Wijndal of toch Hato richting de uitgang? Hato is veel meer interesse voor van vermogende clubs en levert veel meer op natuurlijk. Als dit betekent dat er dan meer dan 1 versterking bij komt in de winter vind ik het eigenlijk wel prima. Een linksback is wel op te vangen.

22-12-2024 21:37

Nr.10 +111040

Hato is een toptalent, die vertrekt normaal gesproken komende zomer, na twee seizoenen.

22-12-2024 22:15

MosesD +14651

Na de Diarra uitspraak zijn grote transfersommen echt verleden tijd.

22-12-2024 23:18

afca1985 +21279

Daar is nog niets over bekend op dit moment, advocaten zijn het nog aan het uitzoeken hoe of wat. Voordat het definitief bekend is kan je hem beter nu verkopen dan dan in de zomer als er meer bekend is.

22-12-2024 23:34

JohnDylan +22022

Dit gelooft toch niemand? Ajax heeft nauwelijks iets te besteden en bepaalde posities waarop er grote problemen zijn. Een linksback kopen lijkt me zo'n beetje het laatste waar Kroes mee bezig is. Hem kennende is hij hard bezig aan de komst van een extra spits.

22-12-2024 21:35

Danielson +50314

En een linksback...

22-12-2024 21:51

Johnnie +387

Er moet voldoende gebeuren maar niet achterin.

22-12-2024 21:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.