Driessen: 'Off the record heeft Kroes gezegd dat hij graag wil wachten op Ten Hag'

door Jari Perridon 151

Bron Vandaag Inside

Driessen: 'Off the record heeft Kroes gezegd dat hij graag wil wachten op Ten Hag'

door Jari Perridon 151

Bron Vandaag Inside

Laatst geüpdatet

Valentijn Driessen denkt dat Ajax wil afwachten of Erik ten Hag een terugkeer naar Amsterdam ziet zitten. Zo stelt hij in de online rubriek van Vandaag Inside, Koffie met Valentijn. Ook wordt er gesproken over een nieuwe assistent-trainer, hierbij valt de naam van Edgar Davids. Marijn Beuker, directeur voetbal bij Ajax, liet eerder al weten een ervaren trainer te willen aanstellen die moet gaan samenwerken met drie gelijkwaardige assistenten.

'Als ze de lijn Kroes volgen, dan wachten ze af of Ten Hag het ziet zitten. Kroes zal toch weten of Ten Hag zin heeft om bij Ajax terug te keren. Off the record heeft hij (Kroes, red.) een aantal keer tegen mensen verteld dat hij graag wil wachten op Ten Hag. Dat zeg je niet als je weet dat hij (Ten Hag, red.) toch nee zegt', stelt Driessen.

Ook de rol van assistent-trainer bij de Amsterdammers blijft niet onbesproken. 'Ik weet dat ze bij Ajax spelen met het idee om een Ajax-icoon bij de staf te halen. Richard Witschge gaat vertrekken bij de staf. In feite zou Davids die rol kunnen vervullen. Hij heeft goed samengewerkt met Danny Blind en Louis van Gaal tijdens het WK in Qatar. Het is ook iemand met een bepaalde uitstraling naar spelers toe denk ik. Hij heeft overal gespeeld, bij FC Barcelona en in Italië. Hij heeft een hoop gewonnen.'

Assistent met een winnaarsmentaliteit

In een eerder interview liet Beuker weten dat een van de assistenten een winnaarsmentaliteit moet hebben. 'Wat ons betreft moet dat iemand zijn die vanuit Ajax weet wat het winnen van de Champions League inhoudt', vertelde de directeur voetbal daar eerder over. 'Dan is hij (Davids, red.) de uitgelezen persoon daarvoor', stelt Driessen. Ook de naam van Jari Litmanen valt. 'Ik weet niet in hoeverre dat zou kunnen, maar dat zou ik ook een goede optie vinden. Hij moet dan wel naar Nederland komen.'

Scoor nu jouw items in de final sale in de Ajax Shop!

Lees meer over:
Plaats reactie

PetrusKeizer +10739

"Valentijn denkt...." Wat me telkens weer verbaast is dat men zonder meer aanneemt dat de man daartoe in staat is.

26-04-2024 07:47

brullie +7031

Ten Hag was toen bij ons een goede trainer met een geweldige groep spelers. Ten Hag is geen tovenaar en haalt er misschien iets meer uit met deze groep maar meer niet. We spelen met dezelfde groep niet ineens voor de 1e plek als Ten Hag er voor staat. De bezem er door en nieuwe jongens halen.

25-04-2024 07:06

Jeugd +24562

Dus de rat Valentijn heeft iets off the record via iemand anders waarschijnlijk gehoord en dropped weer wat.
Daar wordt die man voor betaald🤣

24-04-2024 08:48

Dirk +6988

Liever geen Ten Hag , ben zijn handbal voetbal beu .
Balletje rond spelen en rond en rond en rond ...
Geef mijn de speelwijze van Louis maar terug , dat was ons voetbal .
Ajax heeft een trainer nodig waar spelers naar opkijken .
Ook een trainer die is eindelijk gaat trainen op cuontervoetbal , als een wedstrijd hebt waar je onder ligt en het nodig hebt , je het kan gebruiken ..
Maar dan MOET wel de fysieke paraatheid OMHOOG

24-04-2024 08:17

Michiel Kapteijns +5372

Los ervan dat ik ook niet denk dat een terugkeer van Ten Hag de meest ideale keuze is- zowel voor Ajax als Erik zelf, snap ik dus echt niet waarom er hier altijd zoveel nadruk wordt gelegd op het negatieve. Ja, wellicht was het bij nader inzien beter geweest wanneer Ten Hag een jaar eerder was vertrokken, zodat Ajax Slot als opvolger had kunnen halen. En natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, zoals ook Cruijff en Van Gaal lang niet alles goed hebben gedaan. Maar wat mij betreft verdient Erik alle lof voor hetgeen hij als trainer van Ajax heeft gepresteerd. Erik wordt door sommigen hier bekritiseerd op het moeizame spel in het laatste half jaar, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Erik daar veel in te verwijten viel. Succes is niet altijd een kwestie van de juiste formule vinden. Vorm is soms ook ongrijpbaar. Ten Hag is echt niet ineens hele andere dingen gaan doen in vergelijking met voor de winterstop, toen Ajax ongenaakbaar was in de CL en competitie. En ik geloof er ook niks van dat het tij gekeerd was als Ten Hag andere keuzes had gemaakt. Ik denk dat de cyclus gewoon ten einde was, en het vertrek van Overmars dat einde heeft versneld. Het feit dat Ajax ondanks het gebrek aan vorm niet alleen gewoon kampioen werd, maar in de 2e seizoenshelft zelfs meer punten behaalde dan in de 1e helft, is mijn inziens juist het bewijs voor de trainerskwaliteiten van Ten Hag. En dan met name de mentaliteit die er heerste. De kritiek van de 'experts' hier die het altijd achteraf het beste weten neem ik met een grote korrel zout.
Ik word dit jaar 50, volg Ajax sinds begin jaren '80 en kan de experts die elk jaar verwachten dat Ajax een rol van betekenis in de CL speelt en met 2 vingers in de neus kampioen wordt één ding verklappen: Ajax heeft meer magere periodes dan tijden van succes gekend. De jaren onder Ten Hag waren legendarisch. We hebben iconische wedstrijden gespeeld. Dat we de finale CL wellicht op naïeve wijze zijn misgelopen doet daar niks aan af. Het was ook de manier van spelen waardoor die wedstrijden zo iconisch zijn geworden. Ik hoop dat Ten Hag bij een mooie club terechtkomt met een goede TD, en daar uitgroeit als toptrainer.

23-04-2024 22:03

Suavimani +11815

Het hele idee achter 'off the record' dingen zeggen, is dat je het vervolgens niet publiekelijk gaat roeptoeteren. Toont maar weer eens aan, dat wat de TG doet, bar weinig met journalistiek te maken heeft.

23-04-2024 21:38

Bijlmerboy93 +2521

Het idee achter "off the record" kan ook zijn dat het niet terug te leiden is naar desbetreffende persoon.

24-04-2024 04:51

Bobje99 +7031

‘In een eerder interview liet Beuker weten dat een van de assistenten een winnaarsmentaliteit moet hebben.’

Ik zou het persoonlijk wel prettig vinden als de gehele staf een winnaarsmentaliteit heeft, maar misschien leg ik dan de lat te hoog..

23-04-2024 21:05

Suavimani +11815

Je kunt ook té veeleisend zijn inderdaad...

23-04-2024 21:38

Rentokill +4602

Is Jari Litmanen al gestopt met profvoetballen dan?

23-04-2024 19:43

Petterson +24793

Afgaande op wat ik dit weekend heb gezien helaas wel .. 😁
Maar toch mooi om Jari weer in ons prachtige shirt te zien.

23-04-2024 22:31

wijzijndebeste123 +162874

Mike hoort veel dingen “in de markt” en Driessen “off the record”. Klinkt wel heel interessant allemaal.

23-04-2024 19:37

Nr.10 +110893

‘In de wandelgangen’
‘Er zingen een aantal namen rond’
‘Er is een lijstje met vijf kandidaten’

23-04-2024 20:12

Tommyshelby +128344

Haggie heeft het heilige vuur niet meer. En hij heeft hier ook niets meer te winnen. Dortmund is een logischere stap voor hem. En anders AC Milan ofzo.

Zet die man gewoon uit je hoofd. Lekker verder kijken.

23-04-2024 19:32

TontoKarnaggel +42362

Ten hag, ik weet het niet hoor, is natuurlijk de trainer van de CL campagne 18/19 maar net zo goed de trainer die Martinez doodleuk 6 maanden op de bank liet verpieteren.....

23-04-2024 19:27

afcaveenendaal +1966

Maar ook de trainer die hem daarna het vertrouwen gaf en hem kocht voor man united. Misschien had martinez dit wel nodig, maargoed t is beide een koe in de kont kjjken en gebeurd. Ik weet overigens ook niet of haggie 2 een succes zal worden….maar heb ook niet echt een betere naam in gedachte , jullie? Wie moet t worden?

23-04-2024 20:04

linksbinnen +8057

Ach, in een ander topic staat dat Kroes zo goed als rond was met Potter en hem wil aanstellen zodra hij weer in functie is. Of wacht hij op Ten Hag? Bla, bla, bla....

23-04-2024 19:23

debarbaar +8217

Ik geloof er helemaal niets van. Ten Hag wordt ontslagen na het seizoen, dan heb je al een nieuwe trainer nodig. Vervolgens moet je nog gaan onderhandelen en is het maar de vraag of het interessant is voor ten Hag om zijn afkoopsom voor een fors deel in te leveren.

23-04-2024 18:59

MarcelS16 +1684

Vallenteintje heeft het altijd mis. Deze keer mag hij het van mij wel bij het rechte eind hebben. Maar dat zal wel niet gebeuren.

23-04-2024 18:43

PetrusKeizer +10739

Koffie met Valentijn. Scheutje melk, klontje rattengif....

23-04-2024 18:40

Cruijffthebest +13301

Die Edgar Davids wil ik nooit meer bij Ajax in welke functie dan ook zien.
Die kneus makte Johan Cruijff uit voor racist en iemand die discrimineert.
Dat is iets wat Cruijff nooit zou doen, dus Davids kan barsten!!!!

23-04-2024 18:36

vandenhaas4 +15020

Wat een logica

23-04-2024 18:57

Nr.10 +110893

Het schijnt dat Bergkamp een keer een scheet heeft gelaten toen hij met Cruijff in de lift stond. Die hoef ik dus ook nooit meer bij de club te zien.

23-04-2024 19:14

Geus +4721

Het gerucht gaat dat Johan wel aan de vinger van Dennis trok…

24-04-2024 10:55

Aegukka +677

Cruijff is de grootste vernieuwer in de geschiedenis van het voetbal, maar het is waarschijnlijk dat hij destijds gezegd heeft wat is gesuggereerd. Pijnlijk, maar kan gebeuren in the heat of the moment en de vertrouwelijkheid van de bestuurskamer. Davids heeft er later gezegd dat hij ‘niet denkt dat Cruijff een racist is, ondanks die ongelukkige opmerking.’ Ik zie Davids graag bij Ajax, al was het als jeugdtrainer - slimme gast, weergaloze voetballer.

23-04-2024 19:54

Nr.10 +110893

Wat zou hij dan hebben gezegd?

23-04-2024 20:13

Bijlmerboy93 +2521

Soms botsen mensen weleens. Tis wat jongens...

24-04-2024 04:52

JariJari +15042

Ik baalde zo van die afgekeurde gial van Coventry 😅

23-04-2024 18:11

AjaxDeBesteClub +18786

Dus Kroes heeft weer allerlei dingen gelekt. Waarvan we nog niet eens weten of het realistisch is.

23-04-2024 17:37

Odin2710 +2004

Haha gaan we weer..... nu is Kroes het lek. Man man
Jij geloof deze rat dus

23-04-2024 18:03

AjaxDeBesteClub +18786

Bij de telegraaf weten ze verdacht vaak Kroes zijn mening of Kroes zijn plannen. Ik ben benieuwd van wie dat anders komt.

23-04-2024 18:43

Odin2710 +2004

Speculatie? Aannames? Gissen? De zaak opnaaien? Wie zegt dat het allemaal waar is??

23-04-2024 18:53

GotnohairWedontcare +970

Geen idee wat waar is, maar de berichten vanuit de Telegraaf lijken wel vaak positief over hem. Als ze alles verzinnen kunnen ze ook negatieve berichten verzinnen voor de clicks, maar die staan mij niet bij,

23-04-2024 19:12

AjaxDeBesteClub +18786

Valentijn was/is de spokesperson van Kroes in de media. Hij vaak precies wat zijn mening of plan is.

23-04-2024 19:46

Odin2710 +2004

Oke. Nou we gaan het zien dan

23-04-2024 20:24

Tinus +10253

Een rubriek ‘koffie met Valentijn’. Koffie met heel veel korrels zout in plaats van suiker…..

23-04-2024 17:28

MalleEppie +15097

Azijn met Valentijn

23-04-2024 18:42

XXXFCA +2669

Wat een zielepoot ben je als je als “journalist” off the records zou bekend maken

23-04-2024 17:01

Aldek +5080

Blablablabla ….. Telegraaf

23-04-2024 16:59

Bassey +8184

Vindt Potter niet zo’n gekke gedachte Davids, vos assistenten

23-04-2024 16:48

AjaxHoorn +32989

Lijkt me een prima trio.

23-04-2024 16:49

Cruijffthebest +13301

Die Edgar Davids wil ik nooit meer bij Ajax in welke functie dan ook zien.
Die kneus makte Johan Cruijff uit voor racist en iemand die discrimineert.
Dat is iets wat Cruijff nooit zou doen, dus Davids kan barsten!!!!

23-04-2024 18:37

C14 +22310

@topreactie

Waarom Ten Hag de beste NL optie? Heeft bewezen geen Ajaxtrainer te zijn gezien zijn keuzes, opvattingen en tactiek en mentaliteit. Ook heeft hij maar één heel goed seizoen gedraaid (2018), en de vraag is in hoeverre hij daar achter zat, want die speelwijze en mentaliteit hebben we in de seizoenen daarna totaal niet meer teruggezien. Integendeel, spel haaks daarop. Overwegend matig, oersaai voetbal en eeuwig puzzelen en kansloze wissels. Slechte restverdedigingen en veldbezettingen. Twee keer totaal onnodig uit de CL geknikkerd en daarna meteen ook uit de EL.
Kampioen worden met zo enorm veel meer te besteden en zo veel duurdere selecties is natuurlijk niet echt een prestatie. Iedereen hoor je altijd over dat geld titels koopt en de ranglijst bepaalt, maar als Ten Hag met 4x zo dure selecties dan de concurrentie kampioen wordt, is het een hele prestatie.

Met zulke selecties is Europa de graadmeter, en daar heeft ie gewoon gefaald.

23-04-2024 16:45

AjaxHoorn +32989

Wie zou jij als betere haalbare optie zien? Ik ben absoluut geen fan van Ten Hag maar ik zie ook bar weinig beschikbaar. Vos is eeb erg talentvolle trainer maar die zie ik graag onder een ervaren trainer.

23-04-2024 16:50

C14 +22310

Jonk. Bewezen de Cruijffvisie te omarmen, toe te kunnen passen/over te kunnen brengen.

Volledig logische keuze, maar is zwart gemaakt door Ajax, dus carriere deels vernaggeld.

24-04-2024 17:58

FysioPat020 +25570

Wie zou er dan achter het succes '18 gezeten hebben? Schreuder iig niet zoals sommigen willen doen geloven. Winter? Ook niet.

23-04-2024 17:25

Nr.10 +110893

@fysio. Zolang het maar niet Ten Hag is.

23-04-2024 19:16

C14 +22310

De spelers hadden in het seizoen ervoor toen het onder Ten Hag veel slechter ging dan onder Keizer, al ingegrepen en de speelwijze laten wijzigen.

Als je na dat successeizoen direct twee voetballende 6-en vervangt door twee CV's(!) op het middenveld, twee breker waarvan er eentje nog wel redelijk kan voetballen, en voorin dat vrije combinatiespel er meteen uitsloopt, en vervangt door lopen en voorgeven maar, en in de jaren daarna ook louter met een breker speelt die de hele opbouw verstoort en verpest, en je nooit meer iets terugziet van dat spel en mentaliteit uit dat ene successeizoen, dan kan Ten Hag daar eigenlijk niet achter zitten.

24-04-2024 18:01

Nr.10 +110893

@c14. Jij hebt echt een bizarre cognitieve dissonantie waar het om Ten Hag gaat. Die topcomment zegt nota bene zelfs dat hij Ten Hag liever niet nog een keer heeft, en dan nog val jij erover, haha.

23-04-2024 19:16

C14 +22310

@Nr.10

Hij zegt dat het de beste Nederlandse optie is, dat is beste een statement, daar ga ik dan op in.

24-04-2024 18:02

Ricoteb +53174

Noem mij dan de betere Nederlandse opties die ook daadwerkelijk haalbaar zijn? Ik zeg nog dat ik juist Ten Hag liever niet terug wil hebben. Er zijn simpelweg weinig goeie opties, ik heb liever Ten Hag dan een Frank de Boer of Pascal Jansen.

23-04-2024 19:41

C14 +22310

Jonk.

Ik heb ook niet veel met Pascal Jansen, wil ik zeker niet bij Ajax zien, maar liever nog dan Ten Hag. Een trainer die jarenlang met een breker op 6 speelt die totaal niet kan voetballen en het hele opbouwspel verpest, wat de basis is van het Ajax spel, en die met 6-7(!) man op lijn voorin speelt om maar meer kans op voorzetten inkoppen te hebben en voetbal onmogelijk te maken (geen linies meer), lange periodes met hele slechte veldbezetting dus en restverdedigingen heeft gespeeld, altijd bij aanvang seizoen gewoon maandenlang puzzelt, soms hele eerste seizoenshelft, met ook kansloze keuzes, de meest vreemde wissels, en overwegend degelijk, saai en bij lange periodes slecht voetbal, hoef ik niet bij Ajax te zien.

24-04-2024 18:04

Amp +37332

Ten Hag gaat alleen kunnen presteren als hij dikke aankopen mag doen. Maar ze zeiden steeds dat ajax geen geld heeft, dus dat gaat ook niet helemaal lekker dan als hij terug keert. Nu maar hopen dat hij weer transfers a la klaiber en labyad mag doen

23-04-2024 16:42

AjaxHoorn +32989

Ten Hag en aankopen zijn een hele slechte combinatie.

23-04-2024 16:54

Amp +37332

dat sowieso

23-04-2024 19:55

C14 +22310

'Wat ons betreft moet dat iemand zijn die vanuit Ajax weet wat het winnen van de Champions League inhoudt'

Zo vaag altijd deze uitspraak.

Je kan de CL winnen op verschillende manieren. Dat kan vooral op basis van kwaliteit, teamgeest, werklust en drive, goed teamspel, tactiek of geluk zijn. Meestal of altijd een mix van dat alles.

Zoveel mogelijk van dat alles. Dat kan iedereen wel verzinnen.

In het enige successeizoen 2018-2019 hadden de assistenten ook geen CL gewonnen als speler.
Was het succes ook vooral te danken aan de spelersgroep, die kwalitatief goed was, gebalanceerd met de juiste mix van talenten en meer ervaring, die door de vele talenten ook heel gretig was, en die ongetwijfeld ook veel inbreng had in de speelwijze. Want die speelwijze hebben we na en voor dat seizoen nooit meer gezien.
Buiten dit alles kwam er ook aardig wat geluk bij kijken, zoals de vorm van de tegenstanders.

23-04-2024 16:41

401Middenweg401 +5977

Witschge was assistent in 2018-2019 en zat bij de EC1 winst in 92 bij Barcelona.

23-04-2024 19:19

Petterson +24793

Dit is toch gewoon een verkapte manier van zeggen dat je iemand uit de 94/95 lichting wilt? Redelijk concreet dus.

23-04-2024 22:38

S_020 +4104

Wat zou kutter zijn om je brood mee te moeten verdienen, dit soort onzin verzinnen en uitkramen of het moeten overtypen?

23-04-2024 16:39

JanBiesbos +28848

Combinatie met seedorf en davids 💪🏻

23-04-2024 16:34

OdjePils +6307

Valentijn praat toch alleen maar BS!

23-04-2024 16:18

profoff +8339

die krijgt off the record nooit meer wat te horen

23-04-2024 16:01

Hadjememaar +72

Kreeg ie al nooit, die poser heeft een enorme duim.

23-04-2024 17:53

SwissAjaxFan +3972

Potter of ten Hag, Lijnders, Vos, Bogarde en Keeperstrainer?

23-04-2024 15:52

Dolblij +44704

Zeg Potter gedag, dan krijg je Ten Hag.

23-04-2024 15:47

Ricoteb +53174

Als je echt moet/kan kiezen tussen Ten Hag en Potter, zou ik toch wel echt voor Potter gaan. Ten Hag is geweest, hebben we mooie successen mee behaald. Alles wat er nu gaat komen, zal afgezet worden tegen die eerste periode. Het kan dus alleen maar tegenvallen. Daarnaast waren we allemaal toch ook wel een beetje klaar met Ten Hag toen ie wegging. Het spel was al een tijdje ruk (voor de standaard van toen), en ook daar waren problemen die hij maar niet kan oplossen. Als ik nu ook weer zie hoe hij zich in bochten aan het wringen is dat het geen schande is dat hij bijna verliest van een Championship club, heb ik daar nu ook weinig zin meer in. En dan heeft ie bij Man Utd met bakken vol geld toch nog steeds 0,0 opgebouwd.

Laten we wel wezen, mocht hij beschikbaar worden is ie verreweg de beste Nederlandse optie. Maar op dit moment denk ik dat we beter wat nieuw elan kunnen gebruiken. Verse mensen, die met een verse blik naar de club kijken.

23-04-2024 15:45

AjaxHoorn +32989

Dit verwoord exact mijn gedachte. Vooral het steeds meer verkrachten van het middenveld stoorde mij enorm.

23-04-2024 15:50

wijzijndebeste123 +162874

Ten Hag stelde Kudus ook zelden op.

23-04-2024 21:01

AjaxHoorn +32989

Ohja haha. Dat is ook krankzinnig. Terwijl er een paar motorisch gestoorde spelers rondliepen.

23-04-2024 21:05

Ricoteb +53174

Zullen we het nog even over het, naar mijn gevoel eeuwig durende, experiment van Labyad in de spits of Promes op 10 hebben?

23-04-2024 21:23

AjaxHoorn +32989

The horror.

23-04-2024 21:39

Kingoffdatoilet +17091

Labyad heeft heel weinig gespeeld. Deed het niet eens slecht in de minuten die hij maakte.

24-04-2024 09:28

AjaxHoorn +32989

Labyad leek Messi 2.0 tijdens oefenwedstrijden en tijdens competitie wedstrijden transformeerde hij van superzaka naar niveau Sanogo.

24-04-2024 11:58

JoeBlow +8142

Ten Hag komt niet naar Ajax. Nul kans.

Punt 1 is er op de korte termijn weinig echt sportief perspectief bij Ajax, ten tweede komen er zeker aanbiedingen van interessantere clubs en last but not least - een snelle terugkeer bij Ajax zou klinken als falen van Ten Hag in de echte top. Die gaat ergens anders echt nog wel een poging wagen.

Als hij weg gaat bij ManU, neemt hij een jaar vrij en gaat lekker voetbal kijken of gaat ergens in de Bundesliga coachen. Past qua persoonlijkheid ook uitstekend.

23-04-2024 15:44

ajax4ever001 +18355

Gast volgend seizoen slopen we de gehele eredivisie uit payback voor dit slechte seizoen

23-04-2024 15:57

JoeBlow +8142

Kan best - maar Ten Hag heeft zijn ogen op Europese (sub)top. En dat gaat nog wel even duren.

23-04-2024 16:04

JanBiesbos +28848

Yesszzz💪🏻💪🏻😂😂😂😂💪🏻💪🏻💪🏻 en geen medelijden met tegenstanders helemaal slopen en minimaal met 5-0 naar huis sturen 💪🏻tsjakkaaa wzawzdb ❌❌❌

23-04-2024 16:31

LukaLitmanen +81882

Ik vond alleen seizoen 18/19 en 21/22 (1e seizoenshelft) leuk onder Hag.

Uiteraard is hij 10x beter dan al die troep daarna maar van mij horft het niet persé

23-04-2024 15:36

JoeBlow +8142

Ten Hag bij Ajax: “The older I get, the better I was.”

23-04-2024 15:49

AjaxHoorn +32989

Juist. Ik vind dat ook. Ik vind Ten Hag ondanks de beste Nederlandse optie niet de meest interessante voor Ajax.

23-04-2024 15:51

NeeI +107608

Ik denk dat ik Ten Hag ook niet de beste Nederlandse optie vind eigenlijk. Of, laat ik t anders verwoorden: als ik de kans had te kiezen tussen Hag, Bosz en Slot, had ik toch een ander gekozen.

23-04-2024 16:04

DankzijCruijff +48639

Combinatie TH en Vos zie ik zeker zitten. Een inspiratieloze assistent in combi met TH niet. En dan idd een Davids erbij. Mooi, hoor. Mensen hier onderschatten volgens mij nog steeds de gigantische uitstraling die mannen zoals Davids, Seedorf, de Boertjes, Stam, Kluivert etc nog hebben wereldwijd.

23-04-2024 15:33

Kryptonite +76738

Heerlijk idd. Ten Hag en Vos, beiden tactisch sterke trainers. Ten Hag of Potter lijkt me geweldig.

23-04-2024 15:34

LukaLitmanen +81882

Vos vind ik helemaal niet bijzonder.

Doet het vrij middelmatig met Jong

23-04-2024 15:37

Kryptonite +76738

Niet mee eens. Zijn lichting bij Jong is echt heel matig en hij heeft steeds mutaties. Dat laatste is wel inherent aan zijn functie, maar toch. Vos is echt een trainer met een heldere visie en die visie is zelf ook goed. Als hij die weet over te brengen op de jongens, dan gaan we eindelijk weer in een herkenbaar systeem spelen.

23-04-2024 15:40

AjaxHoorn +32989

Simpele gedachte werkelijk waar.

23-04-2024 15:51

AjaxHoorn +32989

Exact @krypto

23-04-2024 15:52

AFCA-pride +17304

Vrij middelmatig als er al verschillende spelers naar 1 doorgestroomd zijn…..

Godts, Hlynsson en in mindere mate Gooijer en Vos. Dat is volgens mij ook de bedoeling van jong Ajax. Resultaten zijn van veel minder belang.

23-04-2024 16:21

036AFCA97 +146642

Ik was op ‘t eind wel een beetje klaar met Ten Hag af en toe, maar ik zou een comeback nu graag zien gebeuren. Toch zie ik liever een nieuwe trainer komen, maar dan weer geen gokje als Pascal Jansen. Ik zou bijvoorbeeld liever Potter zien komen dan Ten Hag, denk ik.

23-04-2024 15:30

Slang3 +45677

en wat heeft ten hag gezegd

23-04-2024 15:29

Myriad +7014

Speculeren met Driessen

23-04-2024 15:27

Dusbaba +15313

Ik wil eens een originele naam horen. Laatst was er hier 1, maar ik ben hem alweer kwijt helaas. Op deze manier kan ik ook nog wel AD worden.

23-04-2024 15:26

LukaLitmanen +81882

En Kroes heeft ook zeker gevraagd aan Mikey om dit publiekelijk kenbaar te maken?

Vind het slecht als Kroes veel contact heeft met de T

23-04-2024 15:23

LukaLitmanen +81882

Ten Hag heeft waardeloos wisselbeleid

23-04-2024 15:22

Aegukka +677

Ten Hag had onnavolgbaar wisselbeleid, ook vaak vreemde opstellingen, haalde vriendjes als Klaiber, Labyad en Promes en het voetbal was het eerste half jaar en het laatste jaar niet geweldig. Hij staat nu zesde in de Premier League met de club met misschien wel de grootste begroting. Ik ben hem dankbaar voor dat het mooiste seizoen sinds ‘96 maar hoef hem ook niet per se terug geloof ik.

23-04-2024 15:40

mido1988 +4287

Iemand die kan bedenken waarom Ten Hag dit zou willen? Dan moet hij wel een echte ajacied zijn.

23-04-2024 15:17

Balgevoel +30817

https://www.google.com/search?q=ajacied+spelling&sca_esv=8d81eb85e01b5592&rlz=1C1JJTC_nlNL999NL999&sxsrf=ACQVn0_9GyvBhzOD0XGEcGjhq_CgF5Gbag%3A1713878425642&ei=mbUnZqjgJsqC9u8P6IuA0A4&ved=0ahUKEwjokP7VttiFAxVKgf0HHegFAOoQ4dUDCBA&uact=5&oq=ajacied+spelling&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiEGFqYWNpZWQgc3BlbGxpbmcyBRAhGKABMgUQIRigATIFECEYoAFIuw1Q3wZYmwxwAngBkAEAmAFZoAHHBKoBATi4AQPIAQD4AQGYAgqgAuUEwgIKEAAYsAMY1gQYR8ICBhAAGBYYHsICCBAAGBYYHhgPwgIKEAAYFhgKGB4YD8ICCBAAGIAEGKIEwgIHECEYoAEYCpgDAIgGAZAGCJIHAjEwoAeBFA&sclient=gws-wiz-serp

23-04-2024 15:20

Balgevoel +30817

Geen enkel probleem, welkom!

23-04-2024 19:49

Bowie +2377

Driessen heeft bij z'n opleiding journalistiek het lesje ethiek gemist waar het om de betekenis off the record ging.
Maar hij heeft ook wel meer gemist tijdens die opleiding

23-04-2024 15:17

Dolblij +44704

Obelix is in de toverdrank gevallen. Driessen in een groot vat met azijn.

23-04-2024 15:46

AFCA-pride +17304

Heeft hij die opleiding wel afgemaakt? Weet hij goed verborgen te houden in ieder geval….net als billenmaatje Mike.

23-04-2024 16:23

MPAjax +8357

Opleiding nooit gedaan, mavo was genoeg, TG kijkt nergens naar als hij maar kan kneuzen

23-04-2024 16:57

FysioPat020 +25570

Off the record : Potter wil naar ManU nu Erik op straat wordt gezet.

23-04-2024 15:08

Wouter.H +11156

Als Jari plots in de staf zou zitten houd ik mijn hart vast. Ik wil niet meemaken dat hij straks verketterd wordt na een slecht seizoen. Maar zo zijn onze supporters helaas wel.

23-04-2024 15:07

Slang3 +45677

waarom zou dat niet mogen dan? Als hij blijkt een slechte lid van de staf te zijn dan mag hij daar op kritiek krijgen, staat natuurlijk los van zijn carrière als speler dat snapt iedereen

23-04-2024 15:31

Wouter.H +11156

Sja daarom zou ik het gewoon niet doen als ik hem was. Afbreukrisico is gigantisch als je bij Ajax instapt.

23-04-2024 15:47

Slang3 +45677

Eens, alleen doen als je weet dat je goed bent

23-04-2024 15:49

Johan4ever +10914

@Slang

´alleen doen als je weet dat je goed bent´

Precies ! Dit moeten AS leden ook doen met hun reacties...😇!

23-04-2024 16:14

Slang3 +45677

dat is dan ook de reden dat ik hier reacties plaats 😉

23-04-2024 16:22

BakkalBijter +11624

Ten Hag en Potter zouden allebei geweldige stunts zijn. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren maar ik zou het fantastisch vinden

23-04-2024 15:04

Ajaxtrouw +6327

Je denkt één goede plus één goede maakt dubbelgoed. Met dergelijke uitgesproken mannen is de kans groter dat ze het juist vaak oneens zijn en dan heb je pas gedonder. Bij dit soort gasten moet je maar één kapitein op het schip hebben.

23-04-2024 15:18

Rst +5242

De lijntjes tussen Kroes en de T zijn wel steeds duidelijker

23-04-2024 14:53

NipeB +15784

Precies, ook alweer een reden om zo iemand niet in je organisatie te willen.

23-04-2024 15:00

JariHeijden +5584

Johan Cruijff het ook hele sterke lijntjes richting de Telegraaf.

23-04-2024 15:03

NipeB +15784

Ja? En dat maakt het acceptabel? Ik vond Ajax in crisis al meer dan genoeg en dat alles altijd uitlekt bij Ajax ook. Het is nu zonder Kroes ook lekker rustig want De Lang en Beuker houden ook hun mond. De TG is totaal onbelangrijk. Die maken Ajax zelfs als het goed gaat af. Achterlijk om daar lijntjes mee te hebben.

23-04-2024 15:06

Zuid2 +2523

Waar maak je je dan druk om als De Telegraaf onbelangrijk is?

23-04-2024 15:25

NipeB +15784

Ik maak me niet druk. Dat krijg je alleen weer gratis erbij als je Kroes niet zou ontslaan. Dat is pas zeker eind mei. Nu gewoon door met het nieuwe seizoen.

23-04-2024 15:57

Oxxer +163788 moderator

Driessen weet dit vanwege de goede band met zijn huisvriend ETH

23-04-2024 14:50

FysioPat020 +25570

@ oxxer

Der Lothar heeft gepleit om Demichelis de nieuwe Bayern trainer te maken. Kent de club, heeft de O19 gehad en succesvol bij River. Probleem: hij spreekt slecht duits en geen engels.
Ik denk dat ze voor Zidane met assistent Ribery gaan.

23-04-2024 15:15

Oxxer +163788 moderator

Ik las Zidane was in gesprek oid met een Europese topclub, dan zou jouw berichten daarop aansluiten.

23-04-2024 17:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.