Bosz heeft nog geen plek voor Ziyech

door BvdPloeg 59

Bosz heeft nog geen plek voor Ziyech

door BvdPloeg 59

Laatst geüpdatet

Peter Bosz kon na afloop van Ajax - Rostov, tegenover Ziggo Sport, niets vertellen over de eventuele komst van Hakim Ziyech. De middenvelder wordt in verband gebracht met een transfer, maar Bosz heeft naar eigen zeggen spelers genoeg.

'Hij is een middenvelder en op dit moment heb ik acht middenvelders. Dat zijn er al te veel', stelt de oefenmeester, die met Davy Klaassen, Lasse Schöne en Donny van de Beek drie mensen heeft voor Ziyechs positie. 'Ziyech is een heel goede speler, maar er zullen eerst jongens moeten vertrekken.'

Rondom Ziyech zelf is het al een aantal dagen rustig. Een vertrek bij FC Twente lijkt zeker, maar de vraagprijs van de club uit Enschede werd vooralsnog niet betaald. De spelmaker deed de eerste twee competitiewedstrijden van de Tukkers ook gewoon mee.

Lees meer over:
Plaats reactie

A Cohen +1

En dat geldpakhuis dan....
Is daar nog plek.
Ziyech svp niet vergelijke met v.d. Beek en Schöne.
Hij is 3 klassen beter.
Maar niemand maalt er kennelijk om dat we kwaliteit op het middenveld missen.
8 midenvelders waarvan er zeker 5 misschien 6 gewoon grijze muizen zijn.

Dit is eigenwijs en hautain gedacht.
PeeBee zou met Ziyech zeker geholpen op de weg naar succes.

Echt eigenwijs en dom.

17-08-2016 23:56

Rdk1983 +4

Zijn d'r al zat weg. Nu ook Muric. moeten 2 sterke vleugelspelers, zie ik Ziyech niet spelen.

17-08-2016 21:45

Ajaxbrl +13416

dan maak je toch plek! marc z'n sterke punt is spelers van de hand doen dus daar zal het niet aan liggen..

17-08-2016 18:26

masterrr +1

kan Gudelj geen opstormende rechtsback worden?
Zal even slikken zijn voor z'n ego, maar denk dat hij daar alles voor in huis heeft. Power, gretigheid, een aardige trap en een mooi afstandsschot. Als je zag hoe vaak Veltman in de positie kwam om voorzetten te geven of een keer uit te halen, lijkt me dat wel wat.

Mag Ziyech op het middenveld voor creativiteit gaan zorgen.

17-08-2016 17:24

AjaxIsBeast +5975

is die Munir el Haddadi van Barcelona niet iets voor ajax? Leuk spelertje. speelt voornamelijk rechtsbuiten en mag opzoek naar een nieuwe club

17-08-2016 16:49

boris +0

Er wordt natuurlijk een spelletje gespeeld door verschillende partijen. Twente zat op de rand van afgrond, maar zegt nu ineens dat ze niet genoodzaakt zijn om Ziyech te verkopen. Dat is natuurlijk logisch, aangezien je anders veel minder kan krijgen voor Ziyech. Maargoed ik denk dat ze wel degelijk genoodzaakt zijn om hem te verkopen en clubs wachten gewoon af tot dat het bij Twente gaat jeuken en dat ze toch gaan happen op een lagere transfersom. Als ze hem namelijk niet verkopen, dan loop je het risico dat die of geblesseerd raakt of hij presteert minder dan afgelopen jaar en er is weer een contractjaar minder, dat kan natuurlijk kapitaalvernietiging beteken wat in deze tijd voor Twente onacceptabel is. Ik denk dat Ajax nog wel degelijk interesse heeft maar hier nog even mee wacht. Ik wil niet als een proffesor overkomen hahah maar ik kijk er op deze manier naar. Ik als een simpele amateurvoetballer ziet al dat een speler als Ziyech een directe versterking zou zijn voor ons middenveld. Kwaliteit boven kwantiteit.

17-08-2016 15:33

Nosky +1027

Het blijft toch een raar verhaal met die hele Ziyech-soap, en Ajax speelt daar zelf een rol in lijkt het. De vraag is, waarom?

Eerst komt er een geruchtenmolen op gang aangaande een mogelijke transfer van Ziyech naar Ajax, ingegeven door onder andere Ziyech zelf, welke zegt open te staan voor een Nederlands avontuur. Dat duurt even voort tot het moment dat Mike Verweij zich in de (twitter) discussie mengt en aangeeft dat beide partijen oren hebben om met elkaar samen te werken. Een tweet die hij overigens later verwijderd lijkt te hebben als hij ineens weer ontkracht dat er sprake is van concreet contact.

Dan hebben we Freek Jansen, die van alles stelt over discussie binnen het Technisch hart. Daarvoor stond er overigens al een (raar) verhaal op VI dat scouts Ziyech al lang zouden hebben aangedragen/geadviseerd.

Wat ook een raar dingetje is, is dat een of andere nono twittert dat Ziyech naar Ajax komt, en Zivkovic is betrokken in een huur constructie. Nou is dat niet raar op zich, @AFCAHeadlines heeft bijvoorbeeld al 204 keer BREAKING gebracht dat weer een of ander zwaargewicht alleen nog even medisch gekeurd dient te worden. Maar dat (het geverifieerde account van) Zivkovic dit vervolgens ‘liked’ op Twitter is dan wel weer merkwaardig. We weten nu dat hij is/wordt verhuurd aan Utrecht, maar toch.

Als Peter Bosz er naar gevraagd wordt tijdens een persconferentie (voor Roda) antwoord hij op een dusdanige manier dat er weer voldoende te speculeren valt. Terwijl hij na Rostov thuis voor de camera van Ziggosport zou hebben gezegd dat er (nog) geen plaats is voor Ziyech. Dat had hij ook kunnen stellen tijdens de vragen eerder, want toen was de situatie niet anders. Maar ook in dit laatste antwoord laat hij weer ruimte voor speculatie over.

Daar ik Mike Verweij beschouw als officieus verlengstuk van Ajax, draagt Ajax er middels hem en Peter Bosz aan bij dat deze geruchtenmolen maar door blijft draaien. Want ze zijn beiden niet consistent. Waarom? Waarom ontkrachten ze die hele bende niet gewoon, ben je van alles af. In wiens belang is dit?

Blijft toch ook merkwaardig dat Ziyech, gezien zijn potentie, nog steeds geen transfer heeft gemaakt. Vooral voor buitenlandse clubs is hij relatief niet zo duur. Wat voor spel wordt er gespeeld, en waarom speelt Ajax er in mee?

Marc, waarom kom je niet gewoon met de (inmiddels) befaamde woorden "Hier gaan we het mee doen"? Dan zijn we ervan af.

17-08-2016 14:56

JPC40 +3

Ik weet niet wat er achter de schermen afspeelt het enige wat ik lees op voetbalzone dat Fenerbache hem wil halen, tja of dat klopt ? geen idee.
Als Ajax wil wachten, is dat Russisch roulette spelen, maar inderdaad waarom wordt hij niet nu al gehaald menige Engelse club kan hem met gemak betalen, 10 a 17 miljoen is voor hun een dagelijks uitgave.
Topclubs in Europa zoals Bayern barca Real of Juventus die hebben al, en dus voorzien, dus zo goed is hij niet.

17-08-2016 16:33

Nosky +1027

Ik lees overal dat Bosz heeft gezegd dat er geen ruimte is voor Ziyech, zal allemaal best, maar voor welke camera heeft hij dat gezegd?
Want dit bericht verscheen gisteren al vlak na de wedstrijd, maar ik heb hem er niet over gehoord tijdens het interview met Veronica.

Nu wil ik niet bijdragen aan de grote Ziyech geruchten- en complotmolen, maar ik krijg een beetje het idee dat alle 243.000 voetbal "nieuwssites" blind van alles overnemen van een ander, maar geen idee hebben waar het vandaan komt. En alles wordt een beetje uit zijn verband gerukt.

Dus, heeft iemand een linkje naar de bron zelf?

17-08-2016 14:06

Zlatipruim +578

AFCAHeadlines
15 uur15 uur geleden
AFCAHeadlines ‏@AFCAHeadlines
BREAKING: #Ajax en #Ziyech eens over 4-jarig contract. Morgen keuring, donderdag tekenen.

17-08-2016 14:02

carel romijn +3

BOSZ WELKE MIDDENVELDER IS BETER ZIYECH?

17-08-2016 13:43

bramski +0

Ziyech kan ook uitstekend op rechts voor

17-08-2016 12:51

Felix Gassenlicht +0

Acht? Ook al heb je er 14. Door Gudelj, Bazoer, Schone, Sinkgraven, ElGazi wordt je geen kampioen. En met onze vriend Ziyech is die kans toch een stuk groter.

17-08-2016 12:03

JPC40 +3

Ik vond het een verrassend leuk wedstrijd om te zien rostov bakte er geen ene kut van allemaal boom lange jongens maar van enige snelheid en creativiteit was geen sprake van.

Of Ziyech gehaald moet worden ?? tja probeer eerst maar eens Bazoer of Gudelje kwijt te raken, persoonlijk, ben er niet rauwig om als hij niet komt.
Het zelfde als Traore Ja hij doet het aardig, is doelgericht hij hoeft niet gelanceerd te worden dat doet hij zelf wel, maar het levert niks op en Milik had onder tussen 2 in getikt zonder al die franjes.

17-08-2016 11:42

mrbig +0

Davy Klaassen is en blijft onze 10 jongens. Vreselijk maar wen er maar aan.

17-08-2016 10:47

gusanito +5407

Klaassen was gisteren de minste veldspelers in mijn ogen. Juist in dit meer speelse Ajax zie je dat hij tekort komt als spelmaker. Klaassen zou prima achter Ziyech kunnen spelen samen met Bazoer of Gudelj of Van de Beek. Ajax moet spijkers met koppen slaan en handelen.

17-08-2016 10:41

jarenfan +5

Gudelj, gisteren eens op hem gelet,....
Echt een speler met 0,0 % risico in zijn spel,
kan door door dat spel nog jaren mee zonder iets wezelijks toe te voegen.

17-08-2016 10:22

31xAjax +7777

Het is zorgwekkend dat hij Ziyech als vervanger ziet van Klaassen en niet van Gudelj en/of Bazoer.....

17-08-2016 07:32

OKP-AFCA +56

Dus jij wilt Ziyech op een controlerende positie achter de 90% van de tijd onzichtbare Klaassen?

Gelukkig heb jij niets te zeggen want dan zou het pas zorgwekkend worden.

17-08-2016 08:37

31xAjax +7777

Ik zal het voor jou nog ff uitleggen want zo te zien ben je enigzins leek mbt voetbal.

Ziyech ipv gudelj want die acteert alleen maar een profvoetballer. Klaassen gewoon rechts half want hij moet het van het lopen hebben en niet van het fijngevoelige. Van de Beek controlerend ipv postbode Bazoer....

Zie je, zo moeilijk is het allemaal niet.....

17-08-2016 08:47

Gooseman +11795

Over een leek gesproken.....

Van de Beek als controleur? Met Klaassen en eventueel Ziyech? Wie doet er dan het ruimwerk? 3 aanvallend ingestelde middenvelders.

Zoals OKP zegt, gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.

17-08-2016 08:53

MNJ7 +8434

Zo van je kunt niet met 2 aanvallende spelers op het middenveld spelen ?

Gudelj/Bazoer
Klaassen Ziyech

Kan Napoli niet 30 miljoen voor Bazoer bieden ?

17-08-2016 08:56

FissaDeGekste +3325

90% van de tijd onzichtbare klaassen.. Wat een vent.
Dus je gaat je speler met misschien we de meeste potentie van allemaal, die je aanvoerder is en zijn waarde al jarenlang voor Ajax bewezen hebt, afserveren omdat jij vindt dat hij onzichtbaar is?
Tuurlijk is hij wel eens beter in vorm geweest, geen reden hem nu af te serveren.

17-08-2016 10:36

OKP-AFCA +56

Hahaha misschien meeste potentie van allemaal... Daar zijn de meningen ook over verdeeld. Met verstoppertje spelen wint hij zeker.

En tussen even op de bank plaats of afserveren zit ook nog wel een groot verschil hè...

Maar zoals hij de laatste tijd speelt, ook vorig seizoen al, is het echt dramatisch, gewoon een man minder. Hij loopt continue in de dekking, wil de bal niet hebben en voegt veel te weinig toe aan het spel. Dan zie ik daar liever een speler komen die wel de bal wilt hebben, loonacties maakt, creativiteit heeft en ook de goals scoort die Klaassen maakt, Ziyech zou dat kunnen in mijn ogen.

Klaassen moet niet weg van mij, maar zo spelen als gisteren kan echt niet, gewoon een man minder.

17-08-2016 13:54

Ganggino +0

Als er een speler is die loopacties maakt, is het Klaassen wel man..

17-08-2016 14:08

MNJ7 +8434

Ongelooflijk .. We hebben 8 middenvelders rotop man 0 creativiteit op het middenveld ! Haal Ziyech man zuinige honden

17-08-2016 07:29

MNJ7 +8434

Ongelooflijk .. We hebben 8 middenvelders rotop man 0 creativiteit op het middenveld ! Haal Ziyech man zuinige honden

17-08-2016 07:29

MNJ7 +8434

Ongelooflijk .. We hebben 8 middenvelders rotop man 0 creativiteit op het middenveld ! Haal Ziyech man zuinige honden

17-08-2016 07:29

Vak M +0

En voor Suarez ook geen plek want we hebben drie centrumspitsen. Wat een drogreden!

17-08-2016 07:55

MNJ7 +8434

Zie ik in de toekomst best voor me hoor ..

17-08-2016 08:59

OntlastendeMiddenvelder +1986

Wil Ajax het beste team hebben met de beste spelers? Of wil Ajax vooral opleidingsinstituut zijn? Ik bedoel, prima als we flink leunen op de opleiding, maar het opleiden van spelers in een middel, geen doel.

17-08-2016 07:17

Sulejmanibesteaankoopooit +2

Ik dacht ook dat het een middel was om terug te komen naar de top, maar het is vooral een middel om veel centen te verdienen.

17-08-2016 12:39

Harrie Nak +4

Schöne en Klaassen lozen, en Ziyech de concurrentiestrijd aan laten gaan met van de Beek.

17-08-2016 06:39

Fredschuit1 +1524

Stelletje zeikerds zitten er gewoon onder de Ajax supporters. Gister een aanvallend en fris Ajax gezien. Contineu op de aanval en binnen no time de bal weer terug bij balverlies. Misschien het beste Ajax in 5 jaar tijd en nog zeiken. Het zit weleens tegen. Had Cillissen die fout niet had gemaakt en die keeper niet zo'n werelddag had en iets meer geluk win je zo'n wedstrijd met 4/5-0. Type supporters die zelfs bij Barca nog commentaar zouden hebben. En zelf niet verder zijn gekomen dan de D-8 van FC Urk. Gejank altijd.

17-08-2016 05:03

Leviathan +168

Dat zal best maar niemand die nou echt een geniale pass geeft waardoor je echt grote kansen creëert

17-08-2016 06:20

CPLP +0

En toch zijn er iets van 8 a 10 kansen geweest...

17-08-2016 06:26

Hillie99 +0

Als als lyon niet won met 8-1 als graafschap niet scoorde etcetc

17-08-2016 06:29

Jajijdaar +1

Er is maar één middenvelder die nu aan de spel-eisen voldoet. En dat is Klaassen.
Voor de rest heb je Bazoer en Gudelj die te weinig opvallen. Bazoer veel foute inspeel passes, weinig inzet en passie. Gudelj heeft slechte vrije trappen, corners en vertraagd het spel op dit moment.
Sinkgraven doet het aardig dit seizoen, maar is eigenlijk nog te licht en laat te weinig zien. V/d Beek is nog te jong om voor de leeuwen gegooid te worden. Komt nu net pas kijken en je kan niet op zo'n joch vertrouwen dat hij er direct zal staan en zal ongetwijfeld ook nog foutjes maken. Hetzelfde geldt voor Nouri, idem dito!

Schone en Serero zijn einde verhaal lijkt het. Dus je hebt nu echt maar één middenvelder die aan de eisen van het Ajax-spelletje voldoet.
Daarom hoop ik dat Ajax dus echt geld neerlegt om Ziyech te kopen. Want zo'n speler brengt je selectie weer naar een hoger niveau.

Het zou overigens nog geweldig zijn als een gekke Napoli gewoon 25-30 miljoen voor Bazoer wilt neerleggen. Of een Porto die Gudelj nog graag wilt overnemen voor 6-9 miljoen.

17-08-2016 04:13

han23 +0

Ok. Jij hebt denk ik een compleet andere wedstrijd zitten kijken. Davy speelde namelijk als een natte krant. Vertraagd het spel enorm. Net zoals gudelj en bazoer. Eerste helft van younes was waanzinnig. Ghazi en traore ook goed. Alleen was betrand niet gelukkig in de afrondin, maar je ziet kwa balbehandeling en het korte wegdraaien dat het een klasbak is. Gudelj en bazoer in 1 ploeg moet echt een eind aan gaan komen. Hoe erg fan ik ook was van bazoer het grootste gedeelte van vorig seizoen, op de manier waarop die nu speelt heb je niets aan hem. Nogmaals, younes is om van te smullen. Wat een heerlijke voetballer

17-08-2016 06:02

PetrosQ +1

Alleen Schone en Sinkgraven zijn spelers op de positie can Ziyech. Maar Schone is niet goed genoeg bevonden door zowel De Boer als Bosz en Sinkgraven gaat ons niet naar de CL of het kampioenschap brengen. Verder heb je met Klaassen, Bazoer en Gudelj goede spelers, maar samen vormen ze niet een fijn middenveld, omdat ze ongeveer drie dezelfde spelers zijn en balgevoel en creativiteit missen. Serero mag natuurlijk vertrekken. Verder heb de vd Beek, Nouri en De Jong drie jonge voetballers die af en toe minuten kunnen maken in het eerste, maar voornamelijk nog kunnen groeien bij Jong. Zij komen er wel. Maar zullen er nu niet staan, dus hun groei zit je ook niet in de weg. Hopelijk luisteren ze bij Ajax naar deze klinklare logica.

17-08-2016 02:18

Sulejmanibesteaankoopooit +2

Er moeten eerst mensen weg, alsjeblieft zeg. Volgens mij zijn er al meer dan 10 mensen weg bij ajax. Voor een middenvelder als Ziyech heb je altijd ruimte, dan gaan gudelj of bazoer maar lekker banken. Je kan wel een topper als traore hebben , maar als die niet gelanceerd wordt heb je daar ook niet veel aan.

17-08-2016 01:54

CPLP +0

Wat een onzin, traore heeft gister 4 behoorlijke kansen gehad.

17-08-2016 06:25

niquedegraaff +5289

Dan maak je die maar. Ik denk dat er een spel gespeeld wordt om de prijs naar beneden te gooien.

17-08-2016 01:54

ajaxtukker89 +0

dit is eigelijk de grootst mogelijk onzin wat bosz zegt overigs ziyech hoef van mij niet eens maar als je donny kunt verhuren en je pakt je verlies op daley sinkgraven dan kom je wel goed in de buurt
maar als het zo blijft moet iemand die mike verweij toch eens een keer wat zeggen want die schrijft maar dr komen 2 kanonnen aan het is niet cassiera en sanchez en milik word verkocht en een een gedeelte word weer ge herinversteerd ik kan me blauw ergeren aan die man

17-08-2016 01:33

hakkietjakkie +80

Donny verhuren? Ben je gek?

17-08-2016 06:11

Fredschuit1 +1524

Ze moeten gewoon ignacio halen. Die heeft tenminste eagle powers.

17-08-2016 01:11

Rockpotje +9331

Ik denk toch dat we beter een goede '6' kunnen halen dan een '10'. Voor de opbouw is het veel fijner om met de punt naar achteren te spelen en met Bazoer, Gudelj en Klaassen eventueel achter Ziyech heb je nog steeds niemand die de opbouw versnelt of van achteruit het spel verlegt. Riedewald heeft natuurlijk laten zien deze positie prima in te kunnen vullen. Er moet dan naar mijn mening alleen wel een extra verdediger bij komen, misschien een speler die ook linksback kan spelen zodat Dijks extra concurrentie krijgt.

17-08-2016 01:05

Voetbal1900 +1

Ajax weer zien spelen. Younes en Traore hadden een paar goede individuele acties. Verder is het steeds van links of van rechts een hoge bal in het strafschop gebied. Fantasieloos voetbal. Snel combinatiespel beheersen vele spelers niet. Zuiver passen is ook voor velen niet mogelijk. Ajax wil dominant pressing voetbal spelen maar hebben niet de spelers die dat naar behoren kunnen uitvoeren. Als je het spelletje hoog voor de pot wil gaan spelen had je Traore niet moeten huren maar een lange centrumspits moeten halen. Ook zo jammer dat Ajax totaal geen countervoetbal kan spelen. Als een speler de bal heeft bij een uitbraak treuzelt deze net zolang dat de andere partij weer in zijn organisatie staat. Bosz heeft deze groep nog heel veel te leren. El Ghazi is niets en wordt ook niets, het duurt alleen erg lang voordat anderen dit ook inzien.

17-08-2016 00:53

Pauw +2146

Volgens mij is de wedstrijd tegen Willem II aankomende zaterdag de ideale mogelijkheid om Nouri een kans te geven (te laten debuteren.

Wissel in ieder geval Bazoer voor van de Beek of Schöne. Kan iemand mij uitleggen wat Bazoer toevoegt / zijn rol is?

17-08-2016 00:39

Keizer020 +1583

Nouri verhuren, Serero verkopen en Bazoer op de bank.

17-08-2016 00:38

NouriVandeBeek +7

Verhuur jezelf maar. Nouri blijft.

17-08-2016 00:44

Keizer020 +1583

Je moeder wil mij huren.

17-08-2016 01:25

AYounes11 +1

Shots fired.

17-08-2016 01:25

NouriVandeBeek +7

Klopt, wij hebben het breed. Schoonmakers zijn nodig.

17-08-2016 01:32

Keizer020 +1583

Nee, ramenwasser voor in het weekend.

17-08-2016 01:34

DaenerysTargaryen +1

Bestaan je moeder grappen nog :0?

17-08-2016 01:50

FissaDeGekste +3325

Blijven leuk hoor hier op de werkvloer gooi ik mn baas er nog steeds dood mee

17-08-2016 10:45

FissaDeGekste +3325

Maarruuh schatjes, ik ben zelf een enorme fan van Nouri, bespreek net met een maat van me dat ik bang ben dat hij geen kansen gaat krijgen. Een jaartje naar Sparta, lekker assists geven op El Azzouzi, zou goed voor hem zijn.
Wat meer inhoud kweken, 25 wedstrijden op eredivisie niveau... Jong is ie toch wel een beetje ontgroeid.
Volgend jaar kan ie dan basis gaan spelen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vorig jaar ook riep dat hij nu wel basis moest gaan spelen :((

17-08-2016 10:46

Abvious +1417

We hebben echt meer creatievelingen nodig in de selectie. Toen Younes gewisseld werd zag je pas echt hoe armoedig de selectie is; ze spelen de bal wat over, maar er wordt niks gecreëerd.

17-08-2016 00:38

RSM +3884

Jammer aan Ziyech heb je iemand die het team beter kan laten voetballen. Zodra het niveau hoger wordt heb je niets aan dit middenveld. Of te langzaam of kunnen het hoge baltempo niet aan. Dat is de zwakste schakel. De spitsen kunnen niet alleen blijven forceren.

17-08-2016 00:32

Ewald +6569

Gewoon terechte yitspraken. Misschien moeten we gewoon hopen, dat Frank nog een middenvelder halen gaat.

17-08-2016 00:30

TikkieTerugJaap +2

Ik zou lekker Bazoer verkopen. Die jongen denkt dat ie de top al heeft gehaald ofzo, vreselijk hoe die jongen over het veld loopt en zomaar ballen inlevert.

17-08-2016 00:16

Ajax4life16 +4

Ja precies. Nu denkt de Europese top nog dat Bazoer een wereldtalent is, dus is de transferwaarde nog hoog. Als Bazoer 21 is, en (waarschijnlijk) weinig stappen heeft gemaakt, is die hype alweer afgekoeld. Beetje vergelijkbaar scenario als met Fischer. Daarnaast zou het natuurlijk veel beter zijn voor Ajax als iemand als Sinkgraven of Nouri zijn plek overneemt.

17-08-2016 00:27

4EVERAJAX +8234

Bazoer is echt wel een goede speler, het verwachtingspatroon is gewoon erg hoog voor hem. Pas maar op, zometeen gaat hij letterlijk (de carrière) van Seedorf achterna. Was hier ook niet altijd geliefd....

overigens zeg ik hiermee niet dat hij altijd moet spelen.

17-08-2016 00:33

TotSpurs +0

Zeg ik al sinds de winterstop. Wat was hij weer onzichtbaar vandaag.

17-08-2016 00:31

TikkieTerugJaap +2

Bosz acht de kans groter dat er niemand komt dan wel...

Dus we zouden 2 versterkingen krijgen, maar eindigen met 1 goede huurling die volgend jaar weer weg is. Welkom bij Ajax.

17-08-2016 00:15

AYounes11 +1

Denken we een keer niet genaait te worden, worden we het alsnog.

17-08-2016 00:16

deMeester +11450

Dat is toch ongelofelijk? Wat moet Ajax in godsnaam met zoveel geld, ik ben dat schijterige angsthazen beleid meer dan beu. Hoeveel moet Ajax op de bank hebben 940 duizend miljard?

17-08-2016 00:19

deajaxcommissie +0

Precies! Ongelofelijk

17-08-2016 00:25

godenzonensuper +0

Sanchez en Cassierra spelen al een paar jaar bij Ajax inderdaad.

17-08-2016 00:38

TikkieTerugJaap +2

Dus jij bent tevreden met deze selectie? Hier denk je mee kampioen te worden?

17-08-2016 01:03

Sulejmanibesteaankoopooit +2

Echt absurd. Een goede spits huren voor een jaartje en iedereen loopt de polonaise, terwijl het probleem op de flanken, op middenveld en bij de vleugelverdedigers ligt. Als je vorig jaar een creatieve middenvelder had gehad, en buitenspelers met goede voorzetten, dan had milik er 40 gemaakt.

17-08-2016 01:57

vincent_DV +107

Waar en wanneer zei Bosz dat hij de kans groter acht dat er niemand komt dan dat er wel iemand komt?

17-08-2016 09:29

TikkieTerugJaap +2

Na deze uitspraak van Bosz bij VI is het helemaal 100% duidelijk dat Ziyech niet komt :

Bosz ziet Ziyech niet als potentiële versterking voor de vleugelposities van zijn aanval.

"Ziyech kan niet aan de buitenkant spelen. Hij hoort op 10. Hij is een creatieve jongen die niet op de vleugel hoort. Ik heb Davy Klaassen al op die positie, die het uitstekend doet. Daarachter heb ik ook nog Lasse Schöne en Donny van de Beek."

17-08-2016 00:11

Suarez16_ +9002

Hmmm hij zegt "Eerst moeten er jongens verkocht worden" en gister "Ik verwacht dat Ziyech hier morgen nog niet heeft getekend." Dit lijken mij wel op uitspraken dat hij Ziyech graag ziet komen. Ziyech en een linksbuiten zouden zeer welkom zijn. De Verdediging staat wel goed (met Veltman) en Dijks doet het aanvallend helemaal nog niet zo slecht. Beetje oefenen op zijn voorzet en het moet goed komen.

17-08-2016 00:07

ajax4ever01 +13

Zaterdag Willem II maar op de slachtbank zetten met een regen aan doelpunten

17-08-2016 00:06

fc Barcelona_ke +19238

Geen zeikerd... we gaan met dit selectie verder... bosz liet wel zien dat ajax heel graag aanvallen dan de boer die speelt altijd saai vorige jaar

17-08-2016 00:06

boris +0

Te veel van het zelfde en blijkbaar geen creatieve 10 die er al staat, anders speel je niet met dit middenveld. Bosz speelde bij Vitesse met pröper veijnovic ( in vorm) en quazaisvili (zoiets) vind ik toch een creatiever middenveld dan dit Ajax middenveld. Had daarom wel verwacht dat bosz met minimaal 1 andere speler op het middenveld zou spelen

17-08-2016 00:03

Gonzo +4778

8 middenvelders, waar haalt hij die vandaan? Rekent hij nu Serrero ineens wel weer mee en Nouri die nog moet debuteren en duidelijk voor de toekomst is? Het is duidelijk dat er een verbod is uitgesproken over Ziyech.

17-08-2016 00:00

Starring +4647

Maar waar blijft die beloofde buitenspeler?

16-08-2016 23:59

ajax4ever01 +13

Vrijdag komt ie

17-08-2016 00:01

Starring +4647

Leuk. Ook leuk is spits Cassierra steeds inbrengen op linksbuiten hé?

17-08-2016 00:37

Ewald +6569

Haal nou maar gewoon eens een links voor

16-08-2016 23:58

Fredschuit1 +1524

Waar speelt Ola John tegenwoordig?

16-08-2016 23:54

AYounes11 +1

Bosz wilt Ajax gewoon niet beter maken, versprak zich zaterdag ook al :p

16-08-2016 23:53

GoodLuck +1

klopt, Bosz is daar voor ingehuurd

16-08-2016 23:54

WyZynDeBeste +2

Serero en Schone kun je verkopen.

Nouri en Donny verhuren.

16-08-2016 23:51

BDW +0

Nee gek! Nouri en Donny moet je niet verhuren! Shone, Serero en evt Gudelj verkopen dan kan je Ziyech halen.

16-08-2016 23:52

WyZynDeBeste +2

Zeker niet beiden verhuren, maar beiden gaan ook geen speelminuten krijgen onder Bosz.

Zeker Donny zou er veel baat bij hebben veel minuten te maken. Ben bang dat hij niet veel speelminuten gaan maken zolang Klaassen er is.

17-08-2016 01:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.