Antony per brancard van het veld tijdens interland Brazilië

door Bart Veenstra 55

Bron Algemeen Dagblad

Antony per brancard van het veld tijdens interland Brazilië

door Bart Veenstra 55

Bron Algemeen Dagblad

Laatst geüpdatet

Ajax-aanvaller Antony heeft tijdens het WK-kwalificatieduel met Bolivia het veld per brancard moeten verlaten. Dat meldt onder meer het Algemeen Dagblad. Of de Braziliaan een (ernstige) blessure heeft opgelopen, is nog niet bekend.

Wel wordt geschreven dat Antony een trap tegen zijn rechterbeen kreeg en zodoende van het veld gedragen werd. De aanvaller werd na 77 minuten gewisseld. Brazilië, dat zich al geplaatst had voor het WK in Qatar, won overigens met 4-0.

Voor Antony is het de tweede keer in korte tijd dat hij geblesseerd lijkt te raken. Anderhalve week geleden liep hij in de topper tegen Feyenoord tegen een enkelblessure aan. Na afloop van die wedstrijd betrad hij de perszaal op krukken, al kon hij enkele dagen al wel weer in actie komen voor Brazilië.

Antony geschorst tegen FC Groningen

Ajax moet het aankomende zaterdag, wanneer het op bezoek gaat bij FC Groningen, sowieso doen zonder Antony. De Braziliaan is na zijn rode kaart tegen Feyenoord (twee keer geel) geschorst.

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajaxisart +18768

Afscheid nemen van Ten Hag en Schuurs, zo snel mogelijk. Haller verkopen. Wat een klootzakken.

02-04-2022 17:06

Dit is mijn club +10119

Trouwens al nieuws of Timber en Martinez kunnen spelen en of Alvarez en Nico op tijd terug zijn?

31-03-2022 14:43

Ginoajax1 +2938

Ten Hag loopt altijd zo te koop met een brede selectie. Hij heeft ze nauwelijks gebruikt. Dat gaat hem opbreken als hij niet oppast. Wat mij betreft komt er een trainer die ook een plan B heeft. En daardoor veel meer mogelijkheden heeft met meer spelers.

31-03-2022 10:58

NoPants +7480

Ik vind juist dat veel van de wisselspelers hebben laten zien waarom ze wisselspeler zijn. Een rensch, schuurs, daramy, kudus, en zelfs tagliafico hebben in de kansen die ze hebben gehad vaak niet een bijzonder hoog niveau gehaald. Dan kan je natuurlijk discussieren of dat de oorzaak of een gevolg is, maar toch.

Ten hag mag van mij wel eerder wisselen. In de 65e minuut ipv de 80e minuut zeg maar.

31-03-2022 14:08

Gonzo +4778

Antony na de wedstrijd
https://www.youtube.com/watch?v=DM_UD_vDlNQ

31-03-2022 10:09

sucre +15104

Thanks! Wat een ophef.... niks aan het handje joh

31-03-2022 12:52

Juichtoon +32384

AD probeert Antony te framen als een aansteller....
Remember Suarez zou ik zeggen.

31-03-2022 13:29

Ajaxadam1 +31667

Haha dit beeld bevestigt dat alleen maar hoor

31-03-2022 19:58

RSM +3918

de haat zit na die goal heel diep bij de AD

01-04-2022 05:44

Gonzalez75 +5865

Gelukkig was het niet zo'n theaterstuk als tegen die uit Rotterdam.

01-04-2022 11:19

Dirk.v +14939

Tegen Groningen is hij al geschorst. Hoop dat het mee zal vallen.

31-03-2022 08:39

Velibor30370 +4146

Kan zo snel niks vinden op Braziliaanse sites over blessure Antony. Zal wel meevallen en ergens op strandbedje met z’n been omhoog en rietje in glas ff energie aan t tanken zijn om de komende potjes te vlammen😜

31-03-2022 07:58

PH2BOT +40112

Geen back-up voor Antony na verkoop Neres gaat ons nog duur te staan komen. Penny- wise, pound foolish beleid. Je ziet hierin dat Ajax onvoldoende professioneel geleid wordt en dat sportief aanhaken bij de Europese top op deze manier nooit zal gaan lukken....zo het financieel al mogelijk zou zijn geweest.

31-03-2022 02:39

Velibor30370 +4146

Wat zou je dan beoordelen als wel voldoende professioneel beleid?

31-03-2022 07:21

Gerard36 +1527

het te weinig laten spelen van kudus en daramy gaat ten hag nu opbreken je zou ze zondag goed kunnen gebruiken in Groningen

31-03-2022 07:58

JariHeijden +5592

Berghuis is gewoon beschikbaar hoor.

31-03-2022 08:22

ajax4perez +9526

Berghuis gewoon op rechts zetten en dan een middenveld van Alvarez- Kudus - Gravenberch/Klaassen

31-03-2022 08:23

Velibor30370 +4146

Zou je tegen Groningen niet liever Gravenberch op de plek van Alvarez zien? Dan heb je, ervan uitgaande dat Gravenberch minimaal dezelfde vorm heeft als voor de interlands, een dynamischer middenveld wat je juist tegen Groningen wel kunt gebruiken

31-03-2022 08:30

ajax4perez +9526

Ik ben een grotere fan van Alvarez dan van Gravenberch dus vandaar mijn opstelling.

Ik zie ook liever Klaassen in het middenveld en Gravenberch op de bank plaats nemen.

Maar ik snap je reactie volkomen

31-03-2022 08:42

Velibor30370 +4146

Ah vandaar, duidelijk. Benieuwd hoe TH t neerzet zaterdag. Heb r wel zin in. Verwacht slecht potje waarbij ik me kapot irriteer maar waar Ajax wel 3 puntjes binnensleept

31-03-2022 09:22

YRGI +32921

Groningen uit wordt met of zonder Antony heel erg lastig. Altijd lopen we daar te kloten en nu ook nog eens in slechte vorm.

31-03-2022 00:44

TD-Ajacied +3731

Het zal vooral een vecht en schopwedstrijd worden. Daar staan Nijhuis en Buys garant voor. Daarom zou ik het liefst met , Nico, Martinez en Alverez spelen. En Blind op zes

31-03-2022 12:08

OdjePils +6315

Je weet dat er niks aan de hand is. Pas als hij zijn been in zijn hand heeft maak ik mij zorgen!

31-03-2022 00:26

louis60 +11472

Straks onze beste speler in lappenmand. Kampioenschap wordt steeds moeilijker. Groningen kan de genadeklap geven. Allemaal punten verloren door slechte taktiek TH. Nu heb je reservepunten nodig. Ziek van.

30-03-2022 22:17

Alvarez352009Ajax +12061

Alweer die schijt interlands! Ik ben die bezigheidstherapie van jostiband nationalisten meer dan zat.

Hoogste tijd dat voetbalbonden de schade en revalidatie kosten gaan betalen. Als ik een auto huur en deze in de prak rijdt mag ik de schade ook gaan dokken.

30-03-2022 21:12

maarten0909 +6364

Niet zo aanstellen. Als je een beetje gesport hebt op niveau dan snap je dat interlands voor een sporter de mooiste wedstrijden zijn.

30-03-2022 21:15

Alvarez352009Ajax +12061

Vroeger misschien wel toen Nederland Spanje, Frankrijk of Duitsland tegen kwam in de kwalificatie. Maar je maakt mij niet wijs dat wedstrijden tegen Gibraltar of Liechtenstein tot de mooiste wedstrijden behoren. Een wedstrijd tegen Telstar of Helmond Sport is nog een grotere uitdaging dan tegen deze bagger te moeten acteren.

30-03-2022 21:21

maarten0909 +6364

Een interland is een interland

30-03-2022 21:29

Benleiden +7280

Voor mij niet hoor…

30-03-2022 21:34

Ozymandias +159568

In februari schreef ik hier op AS dat het opvallend was dat een paar dagen nadat Spaan de aanval op Lenderink had geopend De Telegraaf deze aanval doorzetten. Een paar dagen geleden opende Spaan weer de aanval op Lenderink en wat doet De Telegraaf nu... Dit is geen toeval meer... Ongelofelijk hoe "journalisten" zich zo laten gebruiken door Van Kooperen.

EDIT: "De vraag is ook of Bergwijn dan nog naar Ajax wil, omdat de concurrentie voor de Amsterdammers na zijn superoptredens in Oranje 'moordend' zal zijn."

What the fuck... Alsof clubs spelers kopen op basis van enkele oefeninterlands... De concurrentie zal vast "moordend" zijn voor een speler die nauwelijks tot spelen toe kan komen bij Tottenham...

30-03-2022 20:58

Benleiden +7280

Zo werkt helaas de wereld…

Het wordt alleen steeds erger.

30-03-2022 21:36

Msc +14160

De T heeft amper tot geen bronnen rechtstreeks bij de club maar moet het hebben van “bevriende zaakwaarnemers” zoals die van Bergwijn, Schreuder, Raiola/Fortez

30-03-2022 22:18

PH2BOT +40112

Feit blijft dat Neres niet is vervangen door een minimaal gelijkwaardige speler achter Antony. Dat kostte ons al de 1/4 finale CL tegen EL club Benfica en kan ons zelfs ook het kampioenschap kosten. Het ontbreekt aan voldoende professionaliteit in de leiding bij Ajax. Talentvolle spelers lopen gratis de deur uit en de selectie was niet op volle sterkte om Benfica te kunnen verslaan. Vergeet dan liever die ambitie ' aanhaken bij Europese top' = 4 vd 5 seizoenen 8e finales CL halen. Dan wordt deze queeste tenminste niet zo lachwekkend. Bottom line: we hebben gewoon geen geld genoeg. Met wat nu rondloopt in JA kom je er nooit.

31-03-2022 02:51

wim_wenderson +1412

Eerst een kruk, nu een brancard! Een zekere progressie kan hier niet ontkent worden!

30-03-2022 19:10

maarten0909 +6364

Volgende week met de trauma helikopter? :p

30-03-2022 21:16

Stefansuarez +19013

Leuk die kutinterlands

30-03-2022 19:01

Web +178830

Tegen Feijenoord was er ook niets aan de hand
Zal wel weer mee vallen
Ik heb het wel een beetje gehad met dat gejank van de Ajax spelers
Tadic ook zo erg
Martinez word ik ook niet goed van

Dat hoort niet bij Ajax
Kap daar eens mee

30-03-2022 18:31

MichelBoerebach +29176

Dat hoort niet bij iedere voetbalclub. Dat hoort alleen in het theater of op het witte doek.

30-03-2022 18:39

THE36CHAMBERSWU +1548

Of als je echt een paar kogels in je been krijgt.

30-03-2022 18:52

Hziyech15 +2197

Ik vind het ook verschrikkelijk. Helaas doen alle spelers het. Er moeten gewoon nieuwe regels komen vanuit de uefa/fifa over fair play want dit kan zo niet langer. Voetbal is voor de supporters en supporters komen voor het voetbal, niet voor 50 minuten actieve speeltijd. Er is een klimaat ontstaan waar het alleen nog maar gaat om winnen en niet om de supporters te vermaken waar voetbal voor bedoeld is. Als ik alleen maar supporter ben voor de punten kan ik net zo goed op teletekst gaan kijken.

30-03-2022 18:48

ram +7283

Niets aan de hand weet ik niet zo zeker. Hij werd geraakt en kon best last hebben. Zelfs daarna op krukken lopen is verstandig als je niet weet wat er is.

En nu met de brancard zegt ook niks natuurlijk. Het kan nu ook niks blijken te zijn of juist wel.

30-03-2022 18:49

Velibor30370 +4146

Eens, enorm gênant. Zit r met plaatsvervangende schaamte naar te kijken.

31-03-2022 07:14

Raywaday +2176

Als je tikitaka samba voetbal wilt krijg je kennelijk theater er bij.

31-03-2022 11:44

Sjonnie +18814

Met de blessure zal het wel meevallen, denk, althans hoop ik 😜. Maar of hij Groningen zaterdag gaat halen ... oei. Let's hope it.

30-03-2022 18:04

Oeroeboeroe +18316

So what, hij is geschorst

30-03-2022 18:16

Sjonnie +18814

ooohhhh, eerst volgende daarna is 9 apr Spart thuis. (G)een man overboord

30-03-2022 18:18

afca85meer4ever +2955

Maak je geen zorgen. Dit is de grootste jankerd die ik in ons tenue heb gezien. Dat door de perszaal lopen met krukken was echt Ajax onwaardig. Kleuter.

Morgen loopt hij weer gewoon zo fit als een hoentje rond.

30-03-2022 17:46

Therealist2021 +2698

Beetje respect voor onze held amigo.

30-03-2022 17:51

aschja +20588

Klopt. Maar hij heeft 100% gelijk.

30-03-2022 17:58

Therealist2021 +2698

Ja misschien wel ja snap als tegenpartij dat je echt kapot kan ergeren aan deze man

30-03-2022 18:02

WantAmsterdam +116038

Ik vind met krukken lopen niet Ajax onwaardig. Ja, hij had niet zoveel last en had ze w’lijk niet nodig. Maar je kan ff pijn in je enkels hebben en de volgende dag niet veel meer voelen, zeker met painkillers en alles. Tuurlijk wil die graag erbij zijn bij Brazilië.

30-03-2022 23:19

89Topo +3764

Hou van onze supporters. Helden :’)

30-03-2022 18:31

Veliborvasovic +114

Waren de krukken op

30-03-2022 17:29

In Bassey we trust +15361

Gore tyfus interlands... en bij die boeren gebeurd dat nooit.. altijd maar bij ons...

30-03-2022 16:58

KingJames23 +11428

Omdat die boeren hun spelers altijd thuis houden met “blessures” en de eerste volgende wedstrijd spelen ze weer voor hun club.

30-03-2022 17:15

Skajhigh +2258

Huilie huilie, waar is je eierdop?

30-03-2022 17:18

maarten0909 +6364

Echt he. Wees blij dat we internationals hebben. Anders zouden wij ook niveau Feyenoord, AZ of Utrecht zijn.

30-03-2022 17:37

In Bassey we trust +15361

Donder toch op man.. is toch zo.. laten ze die boertjes kapot trappen.. maar blijf van onze godenzonen af...

30-03-2022 17:51

The "O" +784

Donder zelf op.

30-03-2022 17:58

Skajhigh +2258

Nee, het is niet zo als je het mij vraagt. Het wereldkampioenschap is het allerhoogste, de heilige graal van het voetbal.

Bovendien is het onzin dat onze spelers een aparte status verdienen, behalve dat er inderdaad blessures kunnen ontstaan moet je ook de andere kant van de medaille bekijken, dat onze spelers zich verder ontwikkelen en internationale ervaring opdoen.

Staat overigens los van dat Anthony gewoon een kutje is, ondanks dat ie gruwelijk goed kan voetballen.

30-03-2022 20:18

In Bassey we trust +15361

Brazil was allang geplaatst.. wij strijden nog voor de titel.. ten hag moet aangeven dat hij hooguit 20 minuten mag spelen..

30-03-2022 20:52

In Bassey we trust +15361

Gore tyfus interlands... en bij die boeren gebeurd dat nooit.. altijd maar bij ons...

30-03-2022 16:58

AmsterAjax +1

boeren (Gakpo) toevallig altijd geblesseerd tijdens interlands.

30-03-2022 17:02

AmsterAjax +1

Weet iemand toevallig waarom ik geen berichten meer kan plaatsen hier,kon zelfs niet meer inloggen,dus maar nieuw accountje aangemaakt.

30-03-2022 16:55

mvdk +43764 moderator

Zonder gebruikersnaam op te geven kan niemand dat weten.

31-03-2022 11:40

joranm +134

Kut interland voetbal

30-03-2022 16:49

jjdd +3378

Oeps, het 1ste wat ik dacht toe ik het las was: 1 APRIL


Maar het is nog geen 1 april....

30-03-2022 16:48

Betuwe85 +20546

hij zat op de brancard en wreef over zijn scheen/ enkel filmpje was niet duidelijk wat ik had kon niet goed zien wat er gebeurde en tik of hij verstopte zich

30-03-2022 16:19

31xAjax +7889

Hoogst waarschijnlijk niets aan de hand want Antony is een verschrikkelijke aansteller.....

30-03-2022 15:46

Lazell +16983

Is logisch inderdaad om bij je 2e basisplaats met een 3-0 voorsprong jezelf vrijwillig te laten wisselen...

30-03-2022 15:54

31xAjax +7889

Dat is toch volledig irrelevant, je ziet toch ook hoe hij zich hier op de velden gevraagd....

30-03-2022 16:29

Mikenick +2596

@31xAjax Dat is toch volledig irrelevant, ook aanstellers kunnen wel degelijk geblesseerd raken....

30-03-2022 16:43

Lazell +16983

Je hebt ook gelijk dat het een aansteller is, maar ook een speler die door het vuur gaat. Waarom zou hij zich dan laten wisselen, daar haalt hij toch alleen maar nadeel uit? Dat is niet logisch.

30-03-2022 17:32

WantAmsterdam +116038

per brancard het veld af is dan wel extreem. Die ligt waarschijnlijk weken eruit.

30-03-2022 16:17

31xAjax +7889

Na Feijenoord liep hij ook met een kruk om vervolgens naar Brazilië te vliegen en een basisplaats te pakken...

30-03-2022 16:27

WantAmsterdam +116038

Andere situatie, dat was na de wedstrijd omdat die gedurende de wedstrijd zich ook enorm aanstelde, moest hij een beetje geloofwaardig blijven. Ik denk niet dat die zich vrijwillig laat wisselen bij Brazilië (doet die niet eens bij Ajax), en dan zeker niet met een brancard.

30-03-2022 16:30

Hercules90 +89

misschien is het wel de schrik

30-03-2022 16:35

WantAmsterdam +116038

Laten we dat hopen, Antony blijft onze beste aanvaller.

30-03-2022 16:38

RN +14719

Iemand zei hier ergens in de reacties dat hij na de wedstrijd gewoon over het veld liep?

30-03-2022 15:35

MichelBoerebach +29176

Dat zou me niets verbazen, Antony kennende.

30-03-2022 15:47

Gonzo +4778

Klopt, in de samenvatting op YT liep hij bij het eindsignaal vrolijk lachend rond. Dus no worrys (vanaf 9.01)

30-03-2022 16:35

RN +14719

Linkje?

30-03-2022 17:14

Juichtoon +32384

@Gonzo
Ik kan dit beeld echt niet vinden. Linkje graag.

30-03-2022 21:33

Jariiii +21848

Ik lees hieronder dat het interlandvoetbal de doodsteek is voor het clubvoetbal.
Ik herhaal het nog maar eens: spelers verwerven vaak hun grootste faam, en worden dus ook het meest waard, op eindtoernooien. Ja, je hebt exceptionele uitzonderingen zoals Messi, maar meestal vormen de interlands om het echie de kers op de taart. En laten we wel wezen, een Ajacied in het nationale elftal van Brazilië, dat is toch fantastisch? Ik vind dat echt iets om heel trots op te zijn.

30-03-2022 15:26

JohnnieFlodder +496

Precies, en men moet zichzelf ook afvragen of ze er ook zo over dachten rond 2010.

30-03-2022 15:36

WantAmsterdam +116038

Zo een blessure kan natuurlijk overal gebeuren. Wel zijn er veel te veel interlands.

30-03-2022 16:18

Jariiii +21848

@WantAmsterdam
Dát ben ik met je eens.

30-03-2022 16:57

eenAjaxfan +20305

Charisteas bijvoorbeeld... zonder EK niks waard geweest.

30-03-2022 16:18

Juichtoon +32384

Antony langdurig buitenspel betekent een fors lagere kans op de titel...

30-03-2022 15:23

Altijdindestraat +39877

Misschien is het gek genoeg wel een zegen dat Groningen nu niet weet hoe precies Ten Hag het gaat invullen dus dan hebben ze minder een hou vast op te trainen

30-03-2022 15:16

Turbo +41847

Klaassen komt erin. Als er 1 van de voorste 6 weg valt komt Klaassen in de ploeg. En als ze er alle 6 wel zijn, komt Klaassen alsnog voor 1 van die 6 ergens tussen minuut 46 en 65.

30-03-2022 15:21

Sambavleugels +18711

Benieuwd of tegen Groningen de betonnen as in ere hersteld wordt of just Kudus eens de kans krijgt.

30-03-2022 15:15

josajacied +3536

Is hij niet twee duels geschorst?

30-03-2022 15:09

AFCAjax +17839

ga ervanuit dat hij komende wedstrijd geschorst is en vervolgens gewoon weer op scherp staat.

30-03-2022 15:12

Intec2.0 +12403

Volgens mij is dat ook niet zo omdat hij geen directe rode kaart kreeg

30-03-2022 15:53

cantharel +3523

Gebroken enkel hoor ik net.

30-03-2022 14:58

Stamhoofd +11527

Zal in ieder geval geen transfer worden dan deze zomer..

30-03-2022 15:00

Marcw1972 +16547

Waar lees je dat?

30-03-2022 15:03

cantharel +3523

Intervieuw bij de NOS

30-03-2022 15:05

Juichtoon +32384

Wat is een intervieuw?

30-03-2022 15:30

AjaxDordt +14029

Trap tegen het been en dan een enkelbreuk, tuurlijk joh....

30-03-2022 15:08

Betuwe85 +20546

wordt ook negens gemeld niet bij onze vriend valetijn niet op voorraad niet op ajax.nl niet op de nos zelfs niet op teletekst

30-03-2022 15:48

Altijdindestraat +39877

👆🏼👈🏼 trolletje niet op reageren

30-03-2022 15:09

Betuwe85 +20546

hoe komt hij aam zoveel likes joh

30-03-2022 15:48

Altijdindestraat +39877

Door soms iets zinnigs te zeggen en dan likes te creeren

30-03-2022 16:14

AFCA1961 +3302

Altijd weer hetzelfde met die k*t interlands. Ben er zo klaar mee

30-03-2022 14:55

MM1974 +1438

kampioen worden ze toch niet

30-03-2022 14:55

Turbo +41847

Laatste reacties
30-03-2022
kampioen worden ze toch niet

20-03-2022
Ajax pakt helemaal geen prijs dit seizoen.

06-03-2022
Op deze manier worden ze echt geen kampioen,afhankelijk zijn van Timber en Nous kan gewoon niet.

03-03-2022
Pakken helemaal niks met deze instelling zoals afgelopen zondag.


Wat denk je? Gaan we kampioen worden dit seizoen?

30-03-2022 15:25

ST +23068

Tijd voor een ban

30-03-2022 16:25

Ajax_91 +1031

De factor geluk is een beetje op bij Ajax

30-03-2022 14:39

ajaxcied4life +26028

Krijgt Pierre toch nog wat hij wilt

30-03-2022 14:39

Velibor30370 +4146

Als ik TH was zou ik m lekker weekje vrij geven in Brazilië bij z’n familie. Tegen Sparta lekker op de bank en dan weer fris ertegen aan in de bekerfinale en de potjes daarna

30-03-2022 14:25

Libero +19070

Ik denk dat we 'm tegen Sparta wel nodig gaan hebben. Die hadden op het Kasteel de boel potdicht en totaal geen intentie om van eigen helft af te komen en het scheelde maar weinig of we hadden ook daar puntverlies opgelopen.

30-03-2022 14:56

Velibor30370 +4146

Met Blind op 6, Berghuis rechtsbuiten en Kudus op 10 denk ik dat r genoeg voetbal inzit om t zonder Antony te kunnen rooien. Brobbey nog achter de hand. Hoeft niet mooi als ze maar winnen. Maar natuurlijk speel je liever met m maar zou m nu wat rust geven tm bekerfinale

30-03-2022 15:03

Libero +19070

Denk ik ook wel hoor, zeker thuis moet het geen probleem zijn, maar idd liever wel erbij en inzetbaar.

30-03-2022 16:31

AFCACruijff14 +161008

Zal vast wel meevallen. Hij heeft nog anderhalve week om te herstellen voor Ajax-Sparta en die pot zou ook wel zonder hem kunnen in het ergste geval. Daarna de bekerfinale, is hij keihard nodig.

Wel tof dat een Ajacied toch wel richting een vaste basisplaats bij Brazilië aan het gaan is. In de voorhoede nog wel. Indrukwekkend.

30-03-2022 14:20

Wamberto +2968

Antony kennende zal het wel meevallen...

30-03-2022 14:19

thajax +7423

Toch weer een assistje (al werd hij niet geteld omdat z'n pass werd geschampt door een tegenstander)

30-03-2022 13:26

Keizer020 +1583

Was ook een schot dat zonder contact van de tegenstander nooit een 'assist' was geworden.

30-03-2022 14:09

thajax +7423

Ah shit, je hebt gelijk!
Eigenlijk ook wel echt te verwachten, dat schot. Antony mag soms wel wat variatie in z'n afwerken brengen. Na enkele prachtige goals gaat hij na het naar binnen komen altijd voor een krul laag in de verre hoek. Lastig te verdedigen, maar af en toe moet hij gewoon ook een keer kort. Of breed op Richarlison/Haller

30-03-2022 14:21

Ajaxpyama +1505

Zoals ik al zei....ik haat interlands!!

30-03-2022 13:21

AFCA1961 +3302

ik ook vriiend......stoppen met die onzin

30-03-2022 14:57

RN +14719

Ernstigs?

30-03-2022 13:18

TheoCZ +3023

interlands = competie/vervalsing

Ajax is hofleverancier van het mondiale voetbal.
Spelers komen terug met blessures, pijntjes, vermoeidheid, jetlag etc.

Groningen heeft bijna 2 weken voorbereiding voor hun duel van het jaar, wij moeten
al blij zijn met misschien 2 dagen.

Dankjewel f*cking FIFA

30-03-2022 13:17

RuffRhythim +24837

Wat een jankverhaal man

30-03-2022 13:18

TheoCZ +3023

maar wel de waarheid

30-03-2022 13:20

RuffRhythim +24837

Ja, dat hoort dus bij een topclub he? Die hebben veel internationals bij hun club spelen, vertel niets nieuws toch?

Misschien is Top Oss dan iets voor je? Heb je geen geklooi met dit soort zaken 👍

30-03-2022 13:26

AFCAYus +942

Spelers worden hierdoor ook beter, meer geld waard. Met blessures inderdaad soms de lasten, maar anders ook zeker de lusten

30-03-2022 13:27

RuffRhythim +24837

Nou Duif, misschien schrik je ervan maar blessures loop je ook op bij je club. Tis gewoon gelul om interlands de schuld te geven van blessures, je kan hooguit interlands verwijten dat er misschien wat te veel van gespeeld worden, maar niet dat er blessures ontstaan alsof die nooit bij je club zich voor doen

30-03-2022 13:31

Libero +19070

Hoort bij een topclub idd, maar een situatie zoals met Alvarez is wel schandalig natuurlijk. Clubs betalen zich blauw en dan kun je spelers misschien net wel of niet in een wedstrijd in de cruciale fase van de competitie inzetten. Het zou bij wijze van uitzondering zijn ivm corona en wedstrijden inhalen, maar dit is al de derde keer dit seizoen.
Let maar op, dat gaat vaste prik worden.
Bonden blijven hebberig en willen alleen maar meer wedstrijden, ook de FIFA heeft volkomen schijt aan de clubs en de belastbaarheid van spelers en gaat gewoon dat WK om de 2 jaar erdoor drukken. Net als de UEFA niet even denkt om die Nations League een keer over te slaan om eens een klein beetje ademruimte in de agenda in te lassen. Nee, in juni mogen ze weer aantreden hoor. De ED begint daardoor zelfs later dan dit seizoen en dat met het WK in het vooruitzicht, lekker proppen..
Tegelijkertijd wordt er hard gewerkt aan een bestedingslimiet, zodat clubs het beter kunnen opvangen van die drukke agenda met een bredere selectie wel kunnen vergeten...

30-03-2022 14:40

ossenaar +875

Ik dacht dat dit soort teksten alleen door PSV supporters het internet op geslingerd werden onder het mom van Calimero-gedrag...

30-03-2022 13:25

dod +605

ja ergens een punt natuurlijk.
Al vind ik het punt van Louis ook gewoon sterk: minder ploegen in de competitie, geen nacompetitie voor Europees voetbal.
En je zou nog kunnen gaan voor een ek/wk-vorm van de Europacup toernooien vanaf de kwartfinales.
Als je de kwartfinale bereikt ga je met de overige teams naar 1 land om daar in 1 a 2 weken het toernooi uit te spelen.

30-03-2022 13:33

CruijffiaansNouriaans +4450

Ach hou op. Van interlands wordt je sterker. Zonder wrijving, geen glans.

30-03-2022 13:50

AFCACruijff14 +161008

Haha jezus wat schaamteloos dit gejammer. En dat krijgt nog 10 likes ook.

Laten we de Uefa dan ook maar melden dat we geen Europees voetbal meer willen spelen. Worden spelers moe van.

30-03-2022 14:21

Henkjanklaas +20607

Die blessures van onze Antony vallen doorgaans erg mee -:)
Hij is geschorst dus even wat tijd hem op te lappen voor de laatste, cruciale wedtrijden in de ED.

30-03-2022 13:12

Rasmussen +25823

Hij mist Groningen uit toch ivm schorsing.

Onana
Mazraoui Timber Martinez Tagliafico
Blind, Gravenberch, Berghuis
Axel Dongen, Haller, Tadic

30-03-2022 13:12

AFCACruijff14 +161008

Gewoon Berghuis rb en Klaassen middenveld.

Axel Dongen, haha.

30-03-2022 14:15

Libero +19070

Berghuis waar je VAD zei en Kudus ipv Berghuis, stop de tijd.

30-03-2022 14:24

Velibor30370 +4146

Jij wint👍

30-03-2022 14:28

mgtow +22318

Interlands... In deze tijden waarin onze progressieve vrienden vinden dat er geen landsgrenzen behoren te zijn is dat een heel gek iets.

30-03-2022 13:07

MPAjax +8394

Niet zo slim om een interland te doen zo kort nadat je een voet blessure hebt, spelers worden op deze manier blessure gevoelig

30-03-2022 12:55

trodat4030 +96403

Tja, zolang ik geen instapost zie dat hij een duim opsteekt in een ziekenhuisbed na een operatie denk ik, het zal allemaal wel.

30-03-2022 12:47

RFHK +12873

Viel volgens mij reuze mee, na de wedstrijd liep hij gewoon met een lach over het veld om iedereen te knuffelen

30-03-2022 12:46

RN +14719

Heb je het gezien?

30-03-2022 13:21

RFHK +12873

Jazeker

30-03-2022 17:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.