'Ajax hoopt naast Regeer nog altijd op rechtsback, maar linksbuitenpositie blijft prioriteit'

door Jesse ter Haar 435

Bron Voetbal International

'Ajax hoopt naast Regeer nog altijd op rechtsback, maar linksbuitenpositie blijft prioriteit'

door Jesse ter Haar 435

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Ajax hoopt naast Youri Regeer nog een andere speler aan te trekken voor de rechtsbackpositie, zo vertelt Lentin Goodijk in Rondje Europa van Voetbal International. Francesco Farioli liet woensdag weten Regeer vooral als middenvelder te zien en dus is een nieuwe rechtervleugelverdediger geen overbodige luxe.

Op de persconferentie van woensdag liet de Italiaan zijn onvrede blijken over de inactiviteit van Ajax op de transfermarkt. Goodijk keek er gek van op, want Farioli is zelden kritisch op de eigen organisatie. 'Hij kiest zijn woorden heel zorgvuldig, al een halfjaar lang', aldus de Ajax-volger. 'Er is best wel wat gebeurd bij Ajax, maar hij is altijd heel netjes en wil nooit een verkeerd woord zeggen. Hij denkt heel goed na over wat hij vertelt. Dat hij nu een paar sneertjes uitdeelt, dat is voor Farioli-begrippen een stevige sneer.'

'Er zit natuurlijk wel wat irritatie bij hem', gaat Goodijk verder. 'Hij kwam naar Ajax met een beeld van: we gaan de selectie eens even flink opfrissen en een flinke doorstart maken. Het is allemaal de hele zomer lang niet echt van de grond gekomen. Hij heeft heel veel spelers die hij wilde niet kunnen halen. Uiteindelijk is het dan heel veel transfervrij halen. In totaal hebben ze 2,3 miljoen uitgegeven in de zomer.'

Tekst gaat verder onder de foto.

alex kroes ajax
Ajax trok in de zomerse transferperiode Wout Weghorst, Bertrand Traoré, Daniele Rugani en Davy Klaassen binnen en betaalde alleen voor eerstgenoemde een transfersom.

Zodoende moest Farioli concessies doen met Ajax en op de laatste dag van de transferperiode kwamen daar nog eens twee teleurstellingen bovenop. De club liet met Steven Bergwijn en Carlos Forbs immers twee linksbuitens vertrekken. 'Waar vervolgens geen vervanger voor komt. Dan wacht je vier maanden, krijg je de belofte dat je een nieuwe linksbuiten krijgt en inmiddels is het 22 januari en heeft hij nog geen nieuwe linksbuiten. Er zijn een heleboel redenen voor, maar dat is vervelend voor hem.'

Transfertargets Ajax

Vervolgens moest Farioli in de afgelopen dagen ook nog eens toezien hoe Devyne Rensch naar Rome vloog, om daar spoedig te tekenen als speler van AS Roma. Ajax ging op jacht naar een vervanger, maar vond die tot op heden dus nog niet. 'Er zijn heel wat rechtsbacks in beeld geweest als vervanger van Rensch, maar dat zijn allemaal andere types dan Regeer. Ik denk dat hij echt een goede versterking voor Ajax kan zijn en hij is fijn in te passen, want hij kent de club goed en is tactisch heel flexibel, alleen Farioli wilde er een specialist als rechtsback bij hebben. Dat is Regeer niet.'

'Hij wordt dus in eerste instantie wat meer voor het middenveld gehaald, omdat daar misschien ook nog wat spelers gaan vertrekken. Dan zou hij eventueel kunnen helpen als rechtsback', weet Goodijk. 'Volgens mij is het de bedoeling dat ze nog een rechtsback gaan halen, alleen is de vraag of dat gaat lukken. Het is nog maar twee weken tot de deadline, er is weinig geld en tot nu toe zijn ze niet heel slagvaardig gebleken. Een linksbuiten heeft wel nog steeds de grootste prioriteit.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Dirk +6988

De prioriteit is een creatieve spelverdeler,,een LB , wat dan met de RB , want die 2 brengen nog minder dan Gotds aan de andere kant ...

24-01-2025 01:15

ajaxdna +1531

Wederom miljoenen uitgeven aan een jeugdspeler die je hebt laten gaan. Wat een wanbeleid

23-01-2025 23:35

NouriVanderVaart +618

Als je nog een rechtsback haalt, waarom heb je dan Regeer gekocht. Dan heb je 4 verdedigende middenvelders, had dan een creatieve middenvelder gehaald ipv Regeer

23-01-2025 21:06

JohnSnow +2846

Voor de mensen die zeggen “beoordeel pas aan het einde van de transferperiode”

Het was enorm makkelijk om goed voor te bereiden en in de eerste week van januari een versterking te halen.

Dan had die versterking er al kunnen zijn, mee kunnen trainen en de belangrijke potten tegen Galatasaray & Feyenoord mee kunnen doen.

Dus ik ben het tegenargument om Kroes op die manier te verdedigen wel een beetje zat. Als er deze week een versterking komt is dat eigenlijk al te laat voor deze 2 zeer belangrijke wedstrijden.

23-01-2025 20:15

Redlum +1698

Feyenoord kan nog steeds, en Galatasaray was überhaupt niet mogelijk om voor in te schrijven

23-01-2025 20:57

Rommy5 +1169

In Deventer loopt er en goeie linksbuiten rond.

23-01-2025 19:40

AJAXLOVE +194

alsof je ook maar iets aan zal hebben aan dit jongetje van 1.60
blodn hollandertje met 0% waarde !!!!!

23-01-2025 22:38

Nummer 9 +1197

Met deze selectie gaan we het doen …🤦🏻‍♂️

23-01-2025 19:39

AJAXLOVE +194

en worden we 3e helaas gok ik
je gaat dit spel en zoveel winnen nipt echt niet volhouden !!!
kansloos balloos bestuurtje in ajax !!!!

juist met 2/3 versterkingen zou je zelfs kamoioen kansje kun worden

23-01-2025 22:37

Spelverdeler +4638

Kroes mag wel iets minder zuinig zijn. Om uit het dal te klimmen als Ajax zijnde kan je niet altijd voor goedkope buitenkansjes gaan. Maar moet je soms (bijna) 10 miljoen neerleggen voor een speler waar je laaiend enthousiast over bent. Een groot talent en of een ervaren speler die er meteen staat.

23-01-2025 19:16

BertTraore +136

Gewoon huren nu. 2 spelers die eigenlijk te goed zijn voor de Eredivisie. Op linksbuiten en rechtsback. Dan kan je in de zomer met CL inkomsten gaan shoppen. Je hebt spelers dan ook CL voetbal te bieden, dus er zullen meer spelers deze kant op willen komen. Onbegrijpelijk dat Kroes nog geen actie onderneemt.

23-01-2025 19:28

Spelverdeler +4638

Zo makkelijk is het (blijkbaar) niet (voor Kroes) om even 2 spelers te huren die van grote toegevoegde waarde zijn.

23-01-2025 19:34

JariLitmanen1995 +4704

'Gewoon huren nu.'

Vertel, wie dan.

23-01-2025 19:40

Steffenhagen +37700

Niks is makkelijk voor Kroes , zelfs inparkeren gaat niet lekker

23-01-2025 19:52

Artemio +31572

Ajax heeft geld nodig om die linksbuiten te halen. Dusja…

23-01-2025 18:59

Slang3 +45677

als je 5m kan uitgeven aan Regeer is er genoeg geld

23-01-2025 19:13

Artemio +31572

Ik heb zo’n vermoeden dat Moro al in Amsterdam was als dat het geval was.

23-01-2025 19:43

Orangesoul +5979

Free Akpom!!!

23-01-2025 18:57

GNBL +89801 moderator

Akpom voor een schamele €10 miljoen verkopen zou ik niet doen.

23-01-2025 18:55

JariLitmanen1995 +4704

10 miljoen weigeren voor je derde spits / omgeturnde linksbuiten wat hij niet is, zou wanbeleid van de hoogste plank zijn.

23-01-2025 18:57

GNBL +89801 moderator

Oke volgende vraag. Heb jij er vertrouwen in dat Kroes van dat geld in de komende twee weken nog een goede linksbuiten haalt?

23-01-2025 19:02

JariLitmanen1995 +4704

10 miljoen en vrijgekomen salaris winkelt wel een stuk makkelijker. Of hij het voor elkaar krijgt? Geen idee, kan hem moeilijk beoordelen op 1 transferzomer.

Vertrouwen? Redelijk, maar brokkelt af met de dag.

23-01-2025 19:35

TJHooker +3909

Nee, als derde spits op het bankje laten zitten of zou je hem opstellen?

23-01-2025 18:57

komopajax777 +13125

Akpom is het dubbele waard.Minimaal 20 miljoen.Het is beter als hij dit seizoen gewoon blijft om zo de doelen te kunnen behalen.

23-01-2025 19:44

JariLitmanen1995 +4704

Prio is een linksbuiten, hopen op een rechtsback.

En we halen een middenvelder.

23-01-2025 18:55

Yeshyeshyall +10915

Opeens vrij veel interesse in Akpom
Ben benieuwd
Ben wel blij met hem maar is ook een van de weinigen die we nog vrij goed zouden moeten kunnen verkopen zonder er enorme pijn mee te voelen

23-01-2025 18:50

Danielson +50020

Goodijk weet eigenlijk ook nooit wat dus deze uitspraken zullen meer gebaseerd zijn op een verwachting (hoe een 'normale' TD zou acteren) dan op harde informatie.
Helaas voor Goodijk en voor ons acteert Kroes niet als een 'normale' TD.

23-01-2025 18:48

eenAjaxfan +20241

Danielson, dat eerste geldt voor het gros van de journalistiek.
Dat laatste wordt een beetje sneu nu...

23-01-2025 18:52

Danielson +50020

Vind ik ook maar dat ligt niet aan mij.

23-01-2025 19:34

eenAjaxfan +20241

Dat ligt zeker wel mede aan jou....
Je doet namelijk vrolijk mee aan die sneue hetze tegen Kroes.

23-01-2025 19:51

BackInBlack +14431

Alders op rechtsback gaan inzetten

23-01-2025 18:46

kukuuuu +1023

Als er niks meer bij komt, behalve regeer mag kroes direct een klap in zn nek krijgen. En ontslagen worden

23-01-2025 18:45

Steffenhagen +37700

Kroes kan er gewoon niks van en nu jaagt hij ook nog Farioli naar de uitgang . Vooral de ontbrekende linksbuiten is een schande en doet mij twijfelen aan de ware intenties van Herr Kroes

23-01-2025 18:45

Danielson +50020

Nou zeg het eens: wat zijn zijn intenties dan wel?

23-01-2025 18:50

Steffenhagen +37700

Geld, geld en vooral geen geld uitgeven . Kroes lult als een boekhouder

23-01-2025 18:53

komopajax777 +13125

Nee jij wil dat Ajax de gang maakt van Vitesse en Feyenoord een aantal jaren geleden.Alex Kroes denkt juist alleen maar in het belang van Ajax.Of zoals hij
zei;'Ajax moet ook over 100 jaar nog bestaan'.

23-01-2025 19:42

Steffenhagen +37700

Kroes moet hele andere dingen zeggen . Ik ga mijn stinkende best doen voor mijn trainer . Maar nee kroes belazert hem gewoon waar hij bij staat

23-01-2025 19:54

AFCA22 +2439

EXCL: ⚪️🔴🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇳🇬 #Eredevisie |

❗️Sunderland is now pushing to sign Ajax Amsterdam striker Chuba Akpom

➡️ Lille and Lens showed an interest for Akpom in the last weeks

23-01-2025 18:45

Koekie87 +20962

Zou mooi zijn aangezien Akpom aardig wat waarde vertegenwoordigt.

23-01-2025 18:46

Danielson +50020

Maar dan ontbreekt weer de tijd om een fatsoenlijke linksbuiten aan te trekken.
Gevolg? Wij raken ook Akpom (die voor ons echt een nuttige aanvulling is) kwijt zonder enige compensatie.
Ik zie dit zo maar gebeuren.

23-01-2025 18:52

Rockanje23 +36927

Als het om een verkoop gaat wel, maar het kan ook zomaar weer om een verhuur gaan. Afgelopen zomer wilden die Franse clubs hem ook al huren.

23-01-2025 18:54

Slang3 +45677

kunnen die dat betalen? sinds 2018 geen transfer over 4 miljoen gedaan

23-01-2025 18:49

DimitriBulykin +380

Waar vinden we dit bericht?

23-01-2025 18:53

Cruijffthebest +13301

Geld zat in Engeland, dus haal eruit wat je kan, Kroes!!!!
Minimaal 15 miljoen en geen cent minder!

23-01-2025 19:11

Henkjanklaas +20585

Waar blijft een aantal huurlingen (voor aankopen is nauwelijks geld) door Kroes aan te trekken ? De tijd dringt en we moeten persé plek twee zo snel mogelijk proberen veilig te stellen en dat wordt met de huidige selectie een gok. Kroes moet dmv deze huurlingen meer ontbrekende kwaliteit brengen zoals diepte, snelheid, techniek en scorend vermogen. Waar blijft het scoutingsapparaat ? Bergwijn is trouwens ook nog steeds niet vervangen.

23-01-2025 18:44

BertTraore +136

Kroes geeft 3,9 mil salaris aan reserve Rugani. Ik denk omdat Farioli hem destijds graag wou hebben. Maar 4mil salaris aan een linksbuiten die ons direct veel sterker maakt lijkt teveel te zijn.

En die Bergwijn miljoenen zijn op een of andere manier al verdampt lijkt het.

23-01-2025 18:52

suarezfan1 +934

3,9 aan salaris kan wat Ajax betaald? Kan me niet voorstellen. Bron?

23-01-2025 19:08

Jake the Snake +17311

Onzin dat Rugani zoveel van Ajax krijgt. Ajax betaalt slechts 1 miljoen aan salaris. De rest betaalt Juve. Mogelijk wel een huursom aan Juve bovenop het salaris.

23-01-2025 19:26

BertTraore +136

Als ik Google, dan staat hij met Henderson(4,5m) boven aan bij de grootverdieners. Dat Juve zijn salaris doorbetaald heb ik nog nooit ergens gelezen. Mogelijk wel een huursom ? Dat heb je zelf verzonnen of ?

23-01-2025 19:30

DamskoStrijderss +9594

Hoop is uitgestelde teleurstelling

23-01-2025 18:42

EinSteijn +4759

En? Is de linksbuiten er al? Of nog wat meer tijd nodig?

23-01-2025 18:42

wilbert.b +3101

Akpom Sunderland wss zie me gedeelde tweet

23-01-2025 18:41

Artemio +31572

Kroes out.

23-01-2025 18:38

Koekie87 +20962

Kunnen we Kroes niet op de transferlijst zetten, zullen ongetwijfeld wel wat clubs zijn die intresse in hem hebben.

23-01-2025 18:40

Danielson +50020

Denk zomaar van niet.

23-01-2025 18:44

Artemio +31572

De vrouwentak van Ajax.

23-01-2025 18:57

HJC +7922

Regeer is een breedte aankoop. Totaal onnodig..
Als je van de Boomeen en Tahirovic al niet eens kan verkopen een belachelijke actie.

23-01-2025 18:37

Techno303 +2515

Hopen?! Wat is dit voor beleid je staat 2e alle kans om dat kampioenschap binnen te harken kom op zeg! Beetje progressief en actief

23-01-2025 18:35

KleineReus +6424

Slaat nergens op om nog een rechtsback te kopen nu. Waarvoor haal je Regeer dan. We komen om in de middenvelders.

23-01-2025 18:30

WijZijnAjaxAmsterdam +11606

Opschieten jo grootsmoel

23-01-2025 18:25

mokum007 +6516

Dit is toch onzin, geld voor Regeer uitgeven dan kan je met dat geld een echte Rechtsback halen, toch? Amateur die kroes pffff

23-01-2025 18:24

hetgroteajax +659

Er lopen dus kennelijk figuren rond in Amsterdam die nog liever Mislintat terug zien komen omdat die daadwerkelijk iets koopt. Hoe kort kun je het termijngeheugen hebben dames en heren.

23-01-2025 18:16

WeirdAJAX +12058

Hear hear

23-01-2025 18:22

stefanwillem +11959

Inderdaad. Het intelligentie niveau begint hier steeds meer fr12 vormen aan te nemen.

23-01-2025 18:48

Rockanje23 +36927

Hopen… als alle hoop verloren is kunnen we alleen nog maar bidden.

23-01-2025 18:14

Tommyshelby +128321

Roma wordt gelinkt aan Allegri. Kan de betrouwbaarheid niet inschatten.

23-01-2025 18:13

Julisme +272

Het blijft een enigma ons aller Ajax.
Helaas het perfecte voorbeeld van Ouroboros.

23-01-2025 18:09

Milan95 +3551

Hopen klinkt altijd een beetje alsof ze voor het raam staan te wachten tot PostNL spontaan een rechtsback komt bezorgen.

23-01-2025 18:02

TeringHenkie +28172

De kerstkaarten zijn nog niet op tijd, dus die rechtsback komt pas na de zomer met PostNL

23-01-2025 18:08

AFCAHoorn +22591

PostNL bezorgt alleen maar ellende. Als ze überhaupt al bezorgen, want daar ligt het vaak ook aan.

23-01-2025 18:21

AFCA4L +707

Hopen doen ze in de kerk, Kroesje krijgt gewoon niks voor elkaar

23-01-2025 18:00

AFCAjax_1988 +3731

Zit je al aan de Chinees Alex? Gaan we nog iets doen?

23-01-2025 17:58

DrFootball +15141

Ik lees helemaal niets over uitgaande transfers. Zouden Tahirovic en Van den Boomen echt het idee hebben dat ze nog een rol gaan spelen?

23-01-2025 17:57

JohnDylan +21723

Ik vrees dat ze Vd Boomen naar Jong Ajax terug moeten zetten (waar hij alleen tegen andere beloftenteams speelgerechtigd is) om hem "weg te pesten" om hem kwijt te raken maar de vraag is of Ajax zo wel met een speler om moet gaan.

23-01-2025 17:59

Koekie87 +20962

Tja die jongen schijnt een enorm salaris te verdienen bij Ajax en daar mag je voor een speler met zijn capaciteiten echt wel vraagtekens bij zetten. Zijn misschien maar een paar clubs in de subtop waar hij terecht kan maar dan zal hij wel een deel van zijn salaris moeten inleveren. Want bij een AZ of Twente zal een jongen als van de Boomen het toch eerder moeten doen met een salaris van tussen de 8 a 9 ton.

23-01-2025 18:05

JohnDylan +21723

Inderdaad, als het genoemde salaris van 2.5 miljoen euro per seizoen klopt moet Ajax hem transfervrij aan clubs aanbieden in de hoop dat een club in de middenmoot van Frankrijk of Italië hem dan kan aantrekken.

23-01-2025 18:13

Koekie87 +20962

Van mij part ergens in België bij Racing Genk, KAA Gent of iets aangezien die vast ook wel een goed salaris kunnen betalen.

23-01-2025 18:20

linksbinnen +8057

Meestal is hoop uitgestelde teleurstelling..
Bij Kroes weet je dat bijna zeker. En dan bijna omdat ie nog heel even tijd heeft om de balans in de selectie wat beter te maken.

23-01-2025 17:56

Wieno +9234

Off: Nog meer mensen vanaf vandaag last van veel advertenties onderin beeld via adroid?

23-01-2025 17:53

Wieno +9234

Hendig bagger. Reacties lezen is nu btje irritant..

23-01-2025 17:56

AFCAvak410 +1465

Ja is na de update van vandaag niet meer te doen deze app! @moderators; a.u.b. een optie hier naar te kijken?

23-01-2025 18:00

GNBL +89801 moderator

Ik heb het doorgegeven.

23-01-2025 18:24

fluwelenlinker +11593

Worden jullie er niet moe van om elke keer hetzelfde te posten?

23-01-2025 17:49

AjaxZionist +225

Zelfs Mislintat was nog beter dan Kroes, hoe kan je de slechtste TD uit de club geschiedenis nog overtreffen.

23-01-2025 17:47

NoPants +7436

Mislintat heeft 55x zoveel uitgegeven en nog geen 10% van zijn aankopen staat basis.

Tuurlijk joh.

23-01-2025 17:49

Tommyshelby +128321

Nee, Kroes heeft gelukkig geen 110 miljoen ter beschikking. Dus hij kan het niet zo erg verneuken.

23-01-2025 17:52

debetweter +10050

Haha. Mislintat heeft onverantwoord veel geld uitgegeven. Spelers die we nu aan de straatstenen niet kwijt kunnen. Regeer is nu al een betere aankoop dan alle mislintat aankopen doordat het risico veel minder groot is.

23-01-2025 17:56

BasseyAdriaan33 +13604

Mislintat hahahaha
Stuk voor stuk troep gekocht die gek

23-01-2025 18:08

Ajaxajax1985 +570

Het mag allemaal wat sneller gaan

23-01-2025 17:46

GNBL +89801 moderator

Gisteren is je al vriendelijk verzocht om te stoppen met constant overal met 🤡
te reageren.

23-01-2025 18:11

Danielson +50020

Daslogisch

23-01-2025 18:46

Ajaxajax1985 +570

Hij doet zichzelf na

23-01-2025 18:56

daslogisch1 +10007

Ik weet van niets.

23-01-2025 19:04

AjaxZionist +225

Werken voor je geld, Kroes!!!

23-01-2025 17:44

Pizzapunt20 +9959

Hopen die je op de pot. Smijten met dat geld

23-01-2025 17:44

dennis.o +111

Ik snap dit echt niet. Regeer had je ook van de zomer kunnen halen. Had die bij twente zijn minuten en salaris kunnen maken. Nu is er gewoon behoefte aan een buitenspeler en rechtsback

23-01-2025 17:40

leeke +10374

Tuurlijk joh,je bent prima op de hoogte,in de zomer kost hij miss meer dan 10 milj als hij goed speelt met jong oranje

23-01-2025 17:55

dennis.o +111

Ajax had toch die terugkoop clausule. Dat was van de zomer ook nog geldig.

23-01-2025 18:51

leeke +10374

Nee hoor

23-01-2025 19:43

afcsjonnie426 +3952

Ondertussen 23 januari en we hopen nog steeds .

Wordt er moedeloos van .

23-01-2025 17:37

Babangida83 +23808

Kroes is gewoon aan het wachten op Moro. Hoe zich dat ontwikkelt. De vraag is wél of er een plan B klaar staat. Kroes kennende wel, maar gezien het gebrek aan geruchten, lijkt het van niet. Verweij heeft ook al gezegd dat ze eigenlijk vol voor Moro gingen. En dat moet je Kroes nageven, Moro wilde alleen naar Ajax.

23-01-2025 17:43

Koekie87 +20962

Als Moro niet komt gaan we waarschijnelijk weer zo een Klaassen scenario krijgen dat er met elk geweld een transfervrije speler moet worden vastgelegd.

23-01-2025 17:45

Babangida83 +23808

Ik denk dat ze dan gewoon niets doen. Dat is het afgelopen half jaar ook goed gegaan.

23-01-2025 17:47

Koekie87 +20962

Denk dat men dat niet gaat accepteren dat Kroes straks met alleen Regeer komt aanzetten en dat een linksbuiten, creatieve middenvelder niet komen. Kritiek zal dan alleen nog maar meer gaan toenemen op zijn functioneren.

23-01-2025 17:54

debetweter +10050

Dat hoop ik niet. Want dan heeft hij niets van Sulamana geleerd.

23-01-2025 17:58

afcsjonnie426 +3952

Hoop t is gewoon een serieuze versterking ,met regeer heb je dan op t middenveld en wss rechtsachter wat.

Geloof dat Moro ook op rechts uit de voeten kan.

23-01-2025 18:38

Babangida83 +23808

Dat vind ik het mooie aan Kroes. Die zegt gewoon, ik ga geen Magallan halen omdat iedereen een nieuwe verdediger wil. Dan koop ik liever niets. Dat is de realiteit met Kroes. Met Kroes gaan we zo weinig mogelijk aankopen meer zien per seizoen. En als er iets gekocht wordt, zal het heel gericht zijn.

Op de rechtsback heb je voor een half jaar een verhoogd risico. Dan gaat hij daar geen nieuwe speler voor halen. Daar leek het heel kort wel even op, maar ik vermoed sterk dat dit onderhandeling was. Althans, als je zijn retoriek tijdens interviews mag geloven als hij het over beleid heeft.

23-01-2025 20:28

Spielmacher +10672

Kroes' favoriete werkwoord, 'hopen'. Terwijl dat eigenlijk 'scouten', 'onderhandelen' en 'aantrekken' zouden moeten zijn.

23-01-2025 17:37

Koekie87 +20962

Klinkt meer als supporterspraat dan iemand die weet wat er gevraagd word voor zo een functie.

23-01-2025 17:42

B2tob4 +12075

@: In totaal hebben ze 2,3 miljoen uitgegeven in de zomer.

Al talloze malen hier gememoreerd, als je CL voetbal wil spelen volgend seizoen, zal je de beurs moeten trekken.
O nee, Kroes vindt het al goed als Ajax dit seizoen bij de eerste 5 in de ED eindigd!
Wat een ambitie voor een TD van Ajax????
Fans betalen veel geld voor Ajax voetbal, mogen ze dan ook hun ongenoegen uiten over het huidig beleid..?

23-01-2025 17:33

Myriad +7014

Ga je beklagen bij de voorzitter van de RvC

23-01-2025 17:40

InDeKolkendeJCA +427

Bedank even Sven Ikkoopnaareenswat voor het verbrassen van het geld dat er nu niet is!

23-01-2025 17:41

Koekie87 +20962

Vergeet zijn voorgangers niet zoals Hamstra, Huntelaar en v.d. Sar die zich notabene ook nog lieten adviseren door de zaakwaarnemer van Tadic.

23-01-2025 17:44

InDeKolkendeJCA +427

idd, sorry.

23-01-2025 19:03

GeorgeAdamski +3505

Over hoop gesproken; zou Farioli als belezen Italiaan de laatste tijd aan de woorden van zijn landgenoot denken?

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt."

23-01-2025 17:33

Francesco +5377

Moro gaat komen, nu in de winter of juni 2025.
En dat is goed nieuws. Die gozer past gewoon echt goed bij Ajax.
Met Moro en Godts heb je twee super talentvolle gevaarlijke buitenspelers.

Ik zou als ik Ajax gewoon hem nu binnenhalen, dan heb je hem al, kan hij wennen.
Verder, is het logisch dat er nu overlegd wordt in het team. Met medische staf in Amsterdam, en in Spanje over deze speler. Godts was ook eerder hersteld van zijn blessure.

Moro komt gewoon.
Regeer komt ook.

Nou prima.

Ajax staat nog op 1 punt van PSV.
Laten we positief blijven, de club komt van heel ver.

23-01-2025 17:24

Adam24 +39061

Moro moet je gewoon pas van de zomer halen. Ajax heeft behoefte aan een speler die meteen kan spelen op linksbuiten, in ieder geval als invaller. Hetzelfde geldt voor de rechtsback positie.

23-01-2025 17:27

Koekie87 +20962

Je kan Moro toch beter nu halen om andere kapers op de kust voor te zijn of dat zijn transferwaarde nog meer stijgt mocht hij aankomend half jaar de sterren van de hemel spelen daar.

23-01-2025 17:29

Adam24 +39061

Het aankomende half jaar zit Moro gedeeltelijk in de lappenmand en gaat zijn club degraderen. Allemaal aanwijzingen dat zijn marktwaarde eerder zal dalen dan stijgen.

23-01-2025 17:44

Gaza +4349

Waarom? Kan ie gelijk aarden in NL.
Per direct. Medespelers leren kennen, taal, cultuur, wonen etc.

23-01-2025 17:57

DankzijCruijff +48639

En waar haal je al die stellige wijsheden mbt Moro vandaan? De fabeltjeskrant?

23-01-2025 17:29

Francesco +5377

welke stellige wijsheden?
Dat hij sowieso gaat komen?
Dat hij goed bij Ajax past?

23-01-2025 17:40

DankzijCruijff +48639

Dat hij sowieso gaat komen.

23-01-2025 17:41

Francesco +5377

1. Dat is de conclusie die ik trek uit de berichten van de afgelopen weken.
2. Men is al persoonlijk akkoord met hem.

"Met Moro, voor wie Valladolid zo'n tien miljoen euro verlangt, bereikten de Amsterdammers vorige week al een persoonlijk akkoord."


https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-bereikt-mondeling-akkoord-met-moro-buitenspeler-kan-voor-45-jaar-tekenen
3. Men heeft de tijd genomen om hem te scouten speciaal voor linksbuiten
4. Hij is zeer goede speler en hij wil naar Ajax.
5. Teven stond er in 1 van de berichten dat Ajax hem sowies wil halen, zij het niet nu dan in juni.
6. Ik heb ook een instinct en daarom zeg ik, die gaat gewoon naar Ajax komen.
nu of straks in juni 2025

Mijn advies, haal hem nu sowieso. Laat hem herstellen bij Ajax.
Dan heb je hem al binnen.

23-01-2025 17:52

DankzijCruijff +48639

Ik ben het met je eens dat hij voor Ajax zeer interessant kan zijn. Hoop ook van harte dat dat gaat gebeuren. Vind het alleen voorbarig om te zeggen dat hij sowieso gaat komen. Heb inmiddels te vaak meegemaakt dat iets wat heel dichtbij lijkt, veel verder weg is dan je zou willen. Hoop dat ik ongelijk krijg.

23-01-2025 17:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.