'Ajax heeft interesse in verdediger Cédric, ook clubs uit Frankrijk en Griekenland worden genoemd'

door Jon van Dam 123

'Ajax heeft interesse in verdediger Cédric, ook clubs uit Frankrijk en Griekenland worden genoemd'

door Jon van Dam 123

Laatst geüpdatet

Ajax is één van de clubs die geïnteresseerd is in de diensten van verdediger Cédric Soares, zo weet de doorgaans goed ingevoerde journalist Ben Jacobs donderdag te melden op X. De transfervrije Portugese back (32), die afgelopen seizoen uitkwam voor Arsenal, kan zowel als linksback als rechtsback uit de voeten.

Bestel het nieuwe Ajax-uitshirt in de Ajaxshop!

Soares, die zijn voornaam Cédric op zijn shirt draagt, is voor Ajax mogelijk een uitkomst op meerdere aspecten. De Amsterdammers zoeken naar versterking op de backposities en Cédric lijkt met zijn multifunctionaliteit goed in dat plaatje te passen. In zijn carrière speelde hij namelijk vaak als linksback en rechtsback. Omdat de routinier de afgelopen seizoenen weinig aan spelen toekwam in Londen, werd zijn contract niet verlengd en mocht hij op zoek gaan naar een andere club.

Ook zou Ajax met Cédric een ervaren kracht aantrekken. De Portugees speelde jarenlang in de sterke competities van Portugal, Engeland en Italië. Ook voor zijn land kwam Cédric vele malen in actie. Hij deed mee met een aantal eindtoernooien en won in 2016 het EK met Portugal.

Ajax kent concurrentie in strijd om Cédric

Ajax is zoals gezegd niet de enige club die de transfervrije Cédric graag aan de selectie zou willen toevoegen. Jacobs geeft aan dat de Franse ploegen OGC Nice en Stade Rennes geïnteresseerd zijn in de mandekker. Vanuit Griekenland is er interesse namens Conference League-winnaar Olympiacos, terwijl ook clubs uit Turkije en Saudi-Arabië geïnformeerd hebben naar de verdediger.

Cédric - die werd geboren in het Duitse Singen en daardoor ook over de Duitse nationaliteit beschikt - werd opgeleid bij Sporting CP. Na een uitleenbeurt bij Academica speelde hij drie seizoenen in de hoofdmacht van de groen-witten. In 2015 vertrok de speler naar Southampton, waar hij uiteindelijk vijf jaar onder contract zou staan. In het seizoen 2018/19 kwam hij nog viermaal op huurbasis in actie voor Internazionale.

In de winterstop van het seizoen 2019/20 werd Cédric verhuurd aan Arsenal, dat hem een half jaar later definitief overnam van Southampton. Voor The Gunners speelde hij zijn meeste competitieduels (21) in het seizoen 2021/22. Ook in dienst van Arsenal werd hij één jaar later verhuurd: namelijk aan stadgenoot Fulham. In het afgelopen speelde Cédric slechts zes duels voor de runner-up van de Premier League.

Zet nu in op de EK-wedstrijden! Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Widjai.G +173

Zijn marktwaarde is € 1.,9 miljoen + hij is 32 jaar & hij wordt op 31-08-1991 wordt hij 33 dit jaar,hij kan nog wel mee ongeveer nog 8 jaar & dan met pensioen sturen deze speler (cedric soares) kijk maar op de flashscore app.

06-07-2024 02:12

Trainer23 +1422

Tja… we kunnen wel wat oudere spelers gebruiken. Wat ik erg vind is dat we geen talenten kunnen opleiden die van dit niveau zijn of bijna zijn.

05-07-2024 12:53

pinballmagic +107

Hoe lang is het geleden dat Ajax het Bayer München van Nederland is /was
Kijk eens in welk niveau we nu zitten te vissen
Hoe is het mogelijk dat een stel onbenullen in zo,n korte tijd Ajax ten gronde heeft gebracht

05-07-2024 11:07

Amp +37275

Bayern werd 3e toch? Dan ongeveer een seizoen... Dat van Bayern van Nederland heeft de pers ervan gemaakt, niet ajax zelf. Het klopte daarnaast van geen kant. Bayern hoefde niet ieder jaar +/- voor 50 miljoen te verkopen ook al haalden ze CL. Ajax moest dit wel om gezond te blijven, zoals bvb overmars zelf al aangaf in 't verleden. Dan raak je dus per definitie elk jaar wel minstens één van je sterkste krachten kwijt. De club uit München trekt bijna elk jaar de sterkste krachten juist weg bij de concurrentie...

05-07-2024 17:12

JoeBlow +8138

Nog even los van kwaliteit - 32 jarige transfer-vrije spelers zijn duur. Nu de absolute top voorbij is, wil zo ‘n gast nog een keer een flinke klapper maken. Je bent dan dus een vermogen aan tekengeld en salaris kwijt. Zie ook Henderson.

En nul restwaarde - dus het is ook geen investering die uiteindelijk financiële waarde gaat brengen voor Ajax.

Volgens mij is de enige manier waarop zoiets werkt als je een oud-Ajacied van 30-33 binnen kan halen op voorwaarde dat hij super fit is. Dan zit er sentiment achter. Anders dan dat zie ik dit soort transfers absoluut niet zitten.

04-07-2024 23:27

Mitchjo +6098

Waar ik wel van schrik en wat ook weinig hoopvol stemt, zijn de namen die nu genoemd worden (geruchten weliswaar). Als die namen echt kloppen, dan vraag ik me een paar dingen af:
-Is dit echt het niveau waar we ons op richten? Haal dan niks denk ik dan.
-Worden de aankopen die nu gehaald gaan worden wel uitgebreid gescout? (Iets waar we toch van geleerd moeten hebben uit het verleden). Als je deze namen nu hoort, krijg ik de indruk van niet.
-Functioneert onze scouting nu überhaupt wel goed?
-Waar is de creativiteit? Meerdere clubs hebben de afgelopen jaren bewezen met heel beperkte middelen toch een (heel) goede selectie neer te kunnen zetten. Waarom kunnen wij dat (ogenschijnlijk) niet?

04-07-2024 21:21

fc Barcelona_ke +19239

ik snap je wel punt. Ajax is gewend om iemand halen die in Zuid Amerika, Denemarken. op dit moment willen Ajax graag 7 a 8 versterkingen halen. mocht Ajax de selectie bezem halen en rond 120 miljoen euro binnen, dan kan ze maar max 50 miljoen euro uitgeven. dan is toch beetje logisch met qua namen! Rugani is flink ervaren in Serie A en kan 5 a 6 mln ophalen, Weghorst kennen we al lang in Eredivisie en hoopt max 3 a 4 mln halen. Rosario kost niet veel dan 7.

Als je fatsoenlijke speler wil halen, dan zal wel max 1 a 2 spelers. heel weinig voor waardeloze elftal die we op dit moment hebben.
rechtsbuiten 2x, echte nummer 6, beide backs en rechtercentraal zijn echt nodig op dit moment.

04-07-2024 22:38

MosesD +14632

7 a 8 versterkingen? Waar haal je dat vandaan? Dat gaat zeker niet gebeuren en is bovendien onverstandig én onnodig. Haal je de bezem door de selectie dan haal je idd zo'n 100/120 mio binnen. Voor 20 mio haal je een rechtsbuiten, Christian Eriksen en Joël Veltman of Pablo Rasario. Let wel de laatste 2 als opties voor rcv. Vos moet onze rechtsback worden. En wat het eigenlijk allemaal nog beter zou maken: als Hato onze controleur wordt. Daar heeft hij alles voor in huis. Dan moet er nog wel een hele goede lb komen. Max 4 spelers dus.

05-07-2024 12:33

chriseverhard +3536

Wie kende trauner, giminez en hancko helemaal niemand, volgens koste ze alle 3 nog geen 15 mil bij elkaar.
En nu beuren de kakkies 30 a 40 mil pp
Dus namen zeggen mij niks.
Wie kende martinez en alvarez, voordat ze naar ajax kwamen?

05-07-2024 10:22

MosesD +14632

Precies dat.

05-07-2024 12:33

Mitchjo +6098

Ja exact

05-07-2024 14:30

Orangesoul +5979

Kan je beter Sosa of Wijndal behouden. Kom je met een gare over the top 32 jarige portugees aanzetten.

04-07-2024 20:57

JoshuaSmits +9299

Cedric is een rechtsback die eventueel linksback kan spelen. Ik las hier van de week dat Rensch steeds bij het elftal trainde zonder hesjes, wat niet de beoogde basisspelers zijn. Wellicht dat hij een transfer maakt? Cedric is verdedigend een stuk stabieler dan Rensch.

04-07-2024 21:04

Orangesoul +5979

Dan kan je beter slaapkop Rensch een verbeterd contract aanbieden dan Cedric halen. Rensch kan je nog een bedrag voor binnen halen dan noppes voor Cedric.

04-07-2024 21:06

ck69 +13025

Mag toch hopen dat dit seizoen Rensch geen basisspeler is

04-07-2024 21:25

Amsterdamnoord +6001

Ik snap de weerzin tegen Rensch totaal niet. Ja verdedigend moet hij stappen maken maar voetballend is hij toch alles wat je van een Ajax-back wil? Hij past dan ook heel goed in het systeem van Farioli

05-07-2024 10:26

Belnaarhuis +4914

Wow waar heb jij naar zitten kijken laatste 3 seizoenen?

05-07-2024 12:41

mokum410 +3259

Worden we ooit nog gelinkt aan versterkingen? Vroeg de selectie op orde hebben?

vele praatjes gehoord van Kroes, maar uiteindelijk wordt de rechtsbuiten zeker in augustus pas gehaald?

04-07-2024 20:56

JoeBlow +8138

Dit was altijd mijn zorg bij Kroes. Hij lult voor 10 maar het is voorlopig erg mager.

04-07-2024 23:29

Lazell +16973

Is met elk EK/WK. Spelers als Bergwijn en Sutalo worden nu niet verhandeld en die heb je nodig om spelers binnen te halen. Komt altijd wat later op gang.

05-07-2024 00:56

lexy88 +8814

Ik heb nergens gelezen dat er snel spelers komen. Dat ze de selectie op tijd op orde willen ja. Maar het is de eerste week van juli en de copa en het ek zijn nog bezig. Wees eens reeel. Ajax heeft amper geld, er moet eerst verkocht worden, verwacht je echt eerder kwaliteitsspelers dan de tweede helft van augustus?? Dat is gewoon totaal onrealistisch. Daar heb ik Kroes niet voor nodig.

05-07-2024 11:51

fc Barcelona_ke +19239

Karsdorp mag gratis weg.
dus liever karsdorp dan Cedric!

04-07-2024 20:48

Pizzapunt20 +9959

Dat zou een van mijn weinige veto spelers zijn naast memvis. Asjeblieft niet

04-07-2024 20:49

PeterLarsson +13200

Karsdorp in een Ajax shirt… gaat nooit gebeuren, gelukkig maar

04-07-2024 20:53

mokum410 +3259

gadverdamme, kakkerlakken niet welkom

04-07-2024 20:53

fc Barcelona_ke +19239

waarom Berghuis wel?

04-07-2024 21:02

JoshuaSmits +9299

Rugani en Cédric zijn wel stabiele en ervaren krachten. Misschien niet de frivole creatieve spelers die we graag zien, maar gezien de gatenkaas van vorig seizoen, vind ik het helemaal niet zo gek om onze onervaren verdediging te voorzien van wat ervaring en defensieve stabiliteit. Ook goed dat ze nu eens serieus naar transfervrije opties kijken. Wellicht eens informeren bij Pépé voor de rechtsbuiten positie?

04-07-2024 20:04

Lazell +16973

Maar die halve zekerheidjes bereiken vaak het tegenovergestelde van wat ze moeten bereiken. Wijndal, Sosa en Rensch kunnen bij Arsenal ook wel 3e of 4e back worden. White, Zinchenko, Timber, Tomiyasu, Kiwior staan allemaal hoger in de pikorde.

05-07-2024 01:02

DamskoStrijderss +9580

Is het nou een keer klaar met die verdedigers... creatieve 10 aka Midfield Maestro en een rechtsbuiten met een passeer actie en snelheid. Dank.

04-07-2024 20:00

Ajax Mario +1596

Ja dit dus… laat de concurrentie het maar lekker uitvechten in de strijd om Cedric…

04-07-2024 21:18

AmsterdamsTrots +1963

Ja want de verdediging zat gelukkig uitstekend in elkaar afgelopen jaar. 80 tegendoelpunten in een jaar, ze zouden elke verdediger, op Hato en Kaplan na op staande voet moeten ontslaan.

05-07-2024 10:28

Standby +9826

De spelers waarmee wij in verband worden gebracht wordt ik helemaal niet warm van. Als je niet beter kunt doen dan een Weghorst, Rosario, Cedric etc.. Dan kun je beter geen spelers binnenhalen. Dat hoort in mijn optiek ook het beleid van Ajax te zijn. Gebruik de (jeugd) spelers die er zijn als je geen betere spelers binnen kunt halen.

04-07-2024 19:37

fc Barcelona_ke +19239

gratis, wil hij graag voor normaal salaris bij ons spelen, kan beide backs uit de voeten, heb flink ervaring op premier league achter de naam. waarom niet? 1 jaar met optie nog 1 jaar geven. kijk hoe hij komende seizoen doet. niet goed, wegwezen, wel goed, opgewaarde contract of die optie ingelicht.
zijn laatst club is wel grootst club van europa: Arsenal

04-07-2024 19:33

Mikee +6392

Denk dat het goed is dat er hierna nog een back bij komt. Gewoon voor de zekerheid.

04-07-2024 19:24

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25270

Liever nog 2 stel er raken er 5 geblesseerd heb je er nog maar 4

04-07-2024 20:01

De Rop En De Rover +392

Gaan we ook nog voetballers kopen of wat !?

04-07-2024 19:22

Pizzapunt20 +9959

Als dit de vijver is .. Ga dan maar voor jongens als Veltman, Denswil, Riedewald of Doukhi. Ik heb het wel een beetje gehad met een vreemdelingen legioen

04-07-2024 19:09

Bounce77 +2467

Nou, als we nou eens onze backs een keertje fatsoenlijk laten trainen en focussen op andere posities voor aankopen

04-07-2024 18:56

eros +4776

Stop nou eens met backs kopen. Die moet je zelf opleiden

04-07-2024 18:54

Amsterdamnoord +6001

Zo’n onzin dat backs moeten worden opgeleid. Backs zijn cruciaal in het moderne voetbal

04-07-2024 19:38

eros +4776

Precies! En de backs die we de afgelopen seizoenen hebben gekocht zijn echt weergaloos goed geweest! 🤨

Liever Blind, Veltman, van der Wiel, Dest, Mazroui, Rensh dan een Gaaei, Sosa, Wijndal, Sanchez, Klaiber.

De enige die uit de verf is gekomen is Tagliafico.

05-07-2024 08:51

Belnaarhuis +4914

Maxwell en Trabelsi waren dramatisch idd

05-07-2024 12:44

eros +4776

Het zegt al genoeg, dat je zover terug moet in de tijd om met 2 goede voorbeelden te komen,…

05-07-2024 14:19

Ajaxfan16 +27361

Dit ziet er meer uit als een zaakwaarnemer dingetje. Gewoon even wat clubs noemen.

04-07-2024 18:44

DieLange +1024

Hebben we nou helemaal niks geleerd van de afgelopen seizoenen? Gaan we vrolijk verder met een nikszeggende multi culti selectie samenstellen?? Ik lees alleen maar namen van uitgerangeerde wissel spelers die van het niveau Antonneke en Stuntalo zijn, word er nog niet bepaald vrolijk van zeg maar… hoop dat het inderdaad slechts geruchten zijn

04-07-2024 18:19

GNBL +89787 moderator

Anton Gaaei en Sutalo. Niet zo kinderachtig doen man

https://www.ajaxshowtime.com/community-regels

04-07-2024 18:39

Lazell +16973

Je hebt gelijk met het kinderachtige, maar het gaat wel ver om voor zoiets onschuldigs met een regelboekje te gaan wapperen.

05-07-2024 01:07

papflapjes +6929

Hoef je ook geen spelers uit Ghana, Mexico, Zuid Amerika en Ivoorkust of is multiculturalisme dan wel okee?

04-07-2024 18:54

Okocha078 +13636

Backs zijn niet nodig. Farioli speelt met inverted backs: op links kan Hato met als backup Baas. En Mokio en Jetten komen eraan.
Op rechts hebben we Rensch en Gooijer en ik denk zelfs dat Vos daar uit de voeten zou kunnen. Stop met dat plichtmatige ervaring zoeken

04-07-2024 18:19

Yeshyeshyall +10913

Mwah we hebben afgelopen jaar wel ervaring en leiderschap gemist dus denk dat het dit team wel goed kan doen. Maar eens dat kwaliteit het meest belangrijke criterium moet zijn

04-07-2024 19:25

Jake the Snake +17311

Alles wat Mislintat heeft gehaald spreekt meer aan dan alle namen die op dit moment serieus met Ajax in verband worden gebracht. Dat zegt veel, maar gelukkig is er nog niets gekocht laten we maar zeggen. Fingers crossed.

04-07-2024 18:16

Orangesoul +5979

Beter Martha kunnen houden.. 😅

04-07-2024 17:57

Mv9494 +16593

Volgende speler genoemd die niks toevoegt.

04-07-2024 17:55

behangdelul +32421

Jeetje wat hebben we toch ook een hoop scouts op AS. Iedereen is kut en klote. Lekker man.

04-07-2024 17:43

papflapjes +6929

Kan toch gewoon dat het zo is? We hebben een technisch directeur die geen technisch directeur is, en als we de geruchten moeten geloven heeft Ajax amper geld en geen fatsoenlijke scouts. Dan krijg je dit. Mensen hier zijn echt niet altijd negatief over alle transfertargets, er komt alleen weinig leuks langs.

04-07-2024 17:52

behangdelul +32421

Dit zijn geruchten....roddels...achterklap....als het 30 augustus is mogen we er wat van vinden lijkt mij...of als een speler echt binnen is.

04-07-2024 17:59

papflapjes +6929

Mensen reageren gewoon op wat ze zien, en dat zijn tot nu toe alleen geruchten. Als mensen er niets van mogen vinden, waarom lees je dan uberhaupt de comments?

04-07-2024 18:13

OwenStevenDalberg +27312

En waarom mag je er nu niks van vinden dan? Elke transfer begint met geruchten.

04-07-2024 18:47

bremovic +2191

Krijgen we weer die jaren onder Martin jol nu?? Jemig waar zijn ze mee bezig

04-07-2024 17:40

Ajax1998 +3333

Van al deze geruchten en namen word js weghorst nog wel prima alleen als akpom voor 20mil word verkocht de rest is echt pure middelmaat… en niet ajax waardig en al zeker niet iets wat Ajax op de goeie weg helpt

04-07-2024 17:14

Turbo +41663

Definitie van een 13 in een dozijn speler. Simpele back die meer kenmerken van een CV heeft maar daar de fysieke en inzichtelijke eigenschappen voor mist, dus is er maar een sober backie van gemaakt. Opbouwend niks. Kan niet in het middenveld komen. Zal plichtmatig een beetje overlappen, maar heeft geen enkele offensieve kwaliteit. Defensief is het gebaseerd op felheid, niet zozeer op intelligentie of écht kunnen verdedigen. Zou zeer waarschijnlijk een grootverdiener zijn bij ons.

Potentiele kutaankoop. Zelfde geldt voor Tavares aan de andere kant. Verkeerde types, eenvoudige beperkte backs, én veel te duur voor wat ze brengen.

En nu ik eraan denk, dit verhaal kun je met een kleine aanpassing eigenlijk ook loslaten op elk ander transfertarget. Rosario, Weghorst, Aydin.. Beperkte, onnodig dure, 13 in een dozijn spelers wiens spel gebasseerd is op vooral heel erg je best doen.

04-07-2024 17:07

Hebbendiekip +4710

Wie zie jij wel graag komen die tegelijkertijd ook nog haalbaar is?

04-07-2024 17:21

Turbo +41663

Als rechtsachter? Veltman, al zie ik die liever centraal. Die Japanner van AZ is ook een aardige back. Vos zou ik er ook wel eens willen zien.

Zullen verder ook nog best wat talentjes op die positie rondlopen.

Wat betreft andere posities, ik had Driouech graag gezien ipv Bergwijn. Eriksen lijkt me interessant om in de gaten te houden. Pellistri is een leuke speler. Ik hoef niet persé gevestigde namen. Talenten met volop potentie vind ik ook prima.

04-07-2024 17:40

Lazell +16973

Sugawara, lekkere trap heeft die zeg. Volg verder te weinig AZ om te weten of dit een Reijders is of een Lindenberghje.

05-07-2024 01:08

MosesD +14632

Veltman is van origine een cv. Is daar imo ook veel beter. Zou een uitstekende aankoop zijn. Sutalo direct verkopen. Driouech had ik ook graag bij Ajax gezien. En Eriksen is natuurlijk de gedroomde 10. Dit haal je voor bij elkaar zo'n 20 mio. Dan ben je ook klaar. Met de verkoop van o.a. Bergwijn, Sutalo, Rulli, Akpom, Rensch, Tahirovic, Mikautadze, Conceicao, Wijndal, haal je ongeveer 110 mio binnen. Prima zomer!
Hadden wij het maar voor het zeggen. Ik moet het nog maar zien met Kroes. ;-)

05-07-2024 09:39

Amsterdamnoord +6001

Ik zou in dit geval niet te veel zorgen maken. Duidelijk een proefballonetje van de zakenwaarnemer

04-07-2024 19:40

JariJari +15030

Klopt helemaal maar spelers die hun best doen is al een enorme stap vooruit tov vorig jaar. Dat is natuurlijk ook waarom Tadic er genoeg van had.

04-07-2024 20:02

WantAmsterdam +115866

Tadic wilde waarschijnlijk vooral niet in een ploeg spelen die aan een wederopbouw doet, waar komen al die verhalen vandaan?

05-07-2024 00:12

JariJari +15030

Wederopbouw? Heb jij wederopbouw gezien dan? Ik heb ze alleen de boel verder naar de kloten zien helpen.

Alleen Mislintat werkte aan wederopbouw maar dat werd erg snel een halt toe geroepen.

05-07-2024 14:04

Amsterdamnoord +6001

Rosario niet meer eens

05-07-2024 00:14

MosesD +14632

Geheel eens. Twee kleine maaren: Weghorst is natuurlijk de perfecte pinchhitter als hij die rol accepteert. En Rosario vind ik wel goede aanvulling, maar dan wel alleen als rcv. Als middenvelder schiet hij tekort.

05-07-2024 09:34

AjaxDeBesteClub +18786

Ben Jacobs is wel een betrouwbare journalist. En het zou ook helemaal niet verbazen, gezien de andere namen die we horen.

04-07-2024 17:01

036AFCA97 +146631

Gorter
Cedric Rugani Avila Baas
Rosario Branco
Klaassen
Traore Weghorst Aydin

Hoop op zoiets uiteindelijk.

04-07-2024 16:51

JaapStam +136370

Deef-Jan op 10, klinkt niet verkeerd.

04-07-2024 16:52

036AFCA97 +146631

Lekker rennen en vliegen.

04-07-2024 16:53

JaapStam +136370

Haha precies ja!

04-07-2024 16:53

behangdelul +32421

Den Deef er bij had ons vorig jaar gewoon op 3 gezet.

04-07-2024 17:44

Ajax1812 +9046

Deef had ons op 10 gezet.

04-07-2024 18:14

YugoVik +32919

Het ruk team van Ajax anno 2024

04-07-2024 16:53

sucre +15089

Jammer dat je laatste tijd veel onzin post..komt heel zuur over. Div namen zijn al ontkracht/onzin.

04-07-2024 16:53

YugoVik +32919

We wachten op de goede geruchten!..kan wel eens lang gaan duren..

04-07-2024 16:55

Lazell +16973

Zal wel, maar de spelers waarmee Ajax in verband wordt gebracht zijn allemaal alleen in de categorie salaris van een hoger niveau. Alleen Weghorst zou iets toevoegen, maar die komt ook op de bank.

05-07-2024 01:11

Kryptonite +76728

Peter 'The Lumberjack' Aerts als assistent trainer erbij halen. Past goed bij dit elftalletje houthakkers.

04-07-2024 16:53

papflapjes +6929

Wel jammer dat we Frank de Boer zijn misgelopen

04-07-2024 16:57

Cohiba +2163

Cedric the entertainer.

04-07-2024 16:48

Jake the Snake +17311

Step it up Kroes…

04-07-2024 16:47

JaapStam +136370

Zou toch maar ff gauw die Jan-Carlo Simić van AC Milan strikken! Wat een beest van een verdediger.

04-07-2024 16:47

papflapjes +6929

Je gebruikt te weinig uitroeptekens!!!

04-07-2024 16:48

JaapStam +136370

Gaat niet meer gebeuren @papflapjes 🤣

04-07-2024 16:49

Rob.C +8393

Dacht ik van Sutalo gap....

04-07-2024 16:49

JaapStam +136370

Dit is toch een buiten categorie gap.

Trust me.

04-07-2024 16:49

afca1985 +21109

Ik strik liever Tatjana Simic🤗

04-07-2024 17:50

036AFCA97 +146631

Cedric, Traore, Weghorst, Rosario, Aydin, Rugani, Hutchinson.

Dit zijn tot nu toe de meest concrete geruchten. Hiervan werd ik alleen van Hutchinson enthousiast.

04-07-2024 16:46

Web +178830

Geruchten zegt ook niets over de waarheid
Vorig jaar was dat jonge talent uit Turkije al een woning aan het zoeken, ben zijn naam even kwijt

En Potter zou al op de tribune zitten en de volgende dag tekenen

04-07-2024 16:53

Slang3 +45648

je wilt zeggen dat er geen interesse was in Potter door Ajax?

04-07-2024 17:03

Ajax1998 +3333

En hutchinson is al weg…

04-07-2024 17:13

Sjaakvaak +26575

Is Rosario niet net even wat concreter? Daar heeft Farioli zelf ook over gesproken.

04-07-2024 17:15

Web +178830

Ik ben er niet van onder de indruk, en je moet ook maar afwachten wat er van waar is

04-07-2024 16:46

Kryptonite +76728

Onze eigen versie Bart Nieuwkoop voor op links, joepie!

Als Kroes serieus uit het rijtje Cedric, Rosario, Rugani en co spelers gaat halen, dan verdient hij niet een klap in z'n nek, maar een knietje in z'n kruis. Walk the walk, talk the talk, blaaskaak.

04-07-2024 16:46

YugoVik +32919

Hahaha zou wat zijn..kroes is binnen een jaar weg..

04-07-2024 16:47

YugoVik +32919

Mislintat heeft hier niks mee te maken.. Als ik kroes steun dan ga ik tegen mijn principes in..

Voor mij is kroes de belichaming wat er fout gaat bij ajax..

04-07-2024 17:08

Jopie +490

Toch wel mooi dat jij een Farioli fan bent, maar ook een totale anti Kroes persoon bent. Laten die twee nou net 2 handen op 1 buik zijn…

04-07-2024 17:56

YugoVik +32919

Kan toch.

04-07-2024 18:08

Web +178830

Ik zit daar totaal anders in
Normaal had Kroes geen TD geweest maar AD
Wij weten waarom dit fout liep
Ik ben er van overtuigd dat Kroes luisterd naar de technische mensen binnen de club, en de trainer zal ook enige invloed hebben
Hij zal dan wel om de tafel gaan zitten met de spelers, en met Kroes komt er wel wat binnen

04-07-2024 16:49

Kryptonite +76728

Lijkt me heel sterk, want iedereen die met Kroes heeft samengewerkt zegt dat het een eigenwijze, eigengereide man is. Maar ook als hij z'n oren laat hangen naar "technische" mensen en de trainer is hij absoluut niet geschikt voor dit vak. Een TD moet ook zelf in staat zijn om talent te herkennen en vooral ook een profiel te schetsen van de spelers die benodigd zijn. We hebben niets aan een ja-knikker.

04-07-2024 16:51

Web +178830

Beuker zegt dat hij enorm blij is dat Kroes weer binnen is
Dat zegt hij niet als Kroes Beuker voor de voeten loopt

04-07-2024 16:54

Kryptonite +76728

Van der Sar zei dat we H2 niet moesten onderschatten. Mislintat zei dat Steijn een overperformer is en het maximale uit zijn spelers weet te halen. Moet ik doorgaan?

04-07-2024 17:00

GNBL +89787 moderator

Kroes wilde als AD de eerste zomer ook de transfers op zich nemen. Dan weet je direct met wat voor persoon je te maken hebt.

04-07-2024 17:03

Sjaakvaak +26575

Precies, het was allang duidelijk wat voor vlees we in de kuip hadden met Kroes. Overigens ook sprekend dat een man die altijd financiële functies heeft bekleedt, nu de hoogste technische man is, puur omdat men hem koste wat kost terug wilde hebben.

04-07-2024 17:14

FysioPat020 +25569

Ik denk dat Mislintat dit over Steijninho zei omdat hij Bosz niet kreeg. Wat anders had hij moeten zeggen over deze onbenul maat?

04-07-2024 17:20

Kryptonite +76728

100%. Mijn punt is ook dat je niet alles wat in de media gezegd wordt letterlijk moet opvatten, moet geloven of daar überhaupt zulke consequenties aan moet verbinden.

04-07-2024 17:25

Web +178830

Conclusie van jullie met z’n allen geen vertrouwen in de nieuwe leiding
En Beuker zegt maar zo wat

Als ze binnen Ajax weten dat Kroes en Beuker elkaar niet goed liggen, hadden ze nooit kroes op TD gezet

04-07-2024 17:38

YugoVik +32919

Of van praag en co hebben bewust kroes als TD aangesteld..

04-07-2024 18:09

Ricoteb +53174

Als er zoveel clubs worden genoemd, is het vooral een zaakwaarnemer die aan het pushen is. En we hebben sowieso geen geld, dus dit zal sowieso niet snel gebeuren.

04-07-2024 16:42

Patrick020 +22220

Doe maar niet, lijkt mij gewoon dat dit de zaakwaarnemer is hoor.

04-07-2024 16:42

Ajax1998 +3333

Is dit wat?

04-07-2024 16:38

YugoVik +32919

Nee hij is de back up van een back up

04-07-2024 16:40

Slang3 +45648

Lijkt me sterk. Maar zijn nu op zo'n beetje alle posties aan iemand gelinkt behalve op de 10. Een creatieve middenvelder zou boven aan de verlanglijst moeten staan

04-07-2024 16:38

MV3 +2668

Zaakkie is aan het pushen. Als je zo veel namen dropt is het meestal de zaakwaarnemer die interessant loopt te doen om clubs te laten happen.

04-07-2024 16:35

YugoVik +32919

Wat moet je hiermee.. Wat een ruk gerucht.... Je hebt A, B en C catagorie met als uitzondering de ruk catagorie.. Dit is een ruk catagorie speler..

04-07-2024 16:34

Dolblij +44670

Daar komt de volgende uit de transfer-vitrine. Verweij trekt nog een fikandelletje uit de snack-vitrine en is tevreden. Weer een naam.

04-07-2024 16:34

Altijdindestraat +39726

123... ga maar los:

04-07-2024 16:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.