Ajax gaat deze winter doorselecteren: 'Selectie Ajax moet flink opgeschud worden'

door Bart Veenstra 132

Bron Voetbal International

Ajax gaat deze winter doorselecteren: 'Selectie Ajax moet flink opgeschud worden'

door Bart Veenstra 132

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Ajax gaat in de komende periode doorselecteren, zo meldt Voetbal International eveneens. Lucas Ocampos, Lisandro Magallán en Kik Pierie zijn niet mee afgereisd naar Marbella en het mag dan ook duidelijk zijn dat deze drie spelers mogen vertrekken bij Ajax.

Volgens Voetbal International blijft het daar niet bij. 'Drie spelers weg, maar daarmee is het doorselecteren zeker nog niet voorbij. Integendeel', aldus het medium, dat dus verwacht dat er mogelijk nog meer spelers Ajax gaan verlaten.

'Selectie Ajax moet flink opgeschud worden'

'In de ongebruikelijke lange winterse voorbereiding richting de eerste officiële wedstrijd (8 januari, NEC-uit) moet de selectie flink opgeschud worden', schrijft Voetbal International vervolgens. 'Daarover later deze week meer, maar nieuwe gezichten worden niet alleen van buitenaf, maar ook intern verwacht. Dat wordt ook tijdens de training zichtbaar, waarbij Owen Wijndal en Ahmetcan Kaplan een gretige indruk maken.'

Tijdens het trainingskamp in het Marbella zijn er 27 spelers van Ajax actief. Meerdere van deze spelers kwamen tot dusver hoofdzakelijk uit voor Jong Ajax en Ajax O18. Tijdens deze trainingsweek kunnen zij zich laten zien aan trainer Alfred Schreuder. Voetbal International schrijft verder dat ook Jong Ajax-trainer John Heitinga en zijn assistent Michel Kreek zijn meegereisd naar Spanje.

Aankomende zaterdag speelt Ajax ter afsluiting van het trainingskamp in Marbella een oefenwedstrijd tegen Blackburn Rovers. De Engelse club traint deze week op het veld naast Ajax. Het duel zaterdag begint om 11.00 uur en is onder meer te zien via Ziggo Sport.

Bij Jacks kun je nu vijftig keer je inzet terugkrijgen als Nederland van Qatar wint. Check snel hoe het werkt!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

pookie020 +3894

Ik dacht dat de selectie al flink opgeschud was? 10 nieuwe spelers toch? En ditto vertrokken.. bijzondere actie. Natuurlijk moeten Magellan Pierie en ocampos gewoon vertrekken..

30-11-2022 16:41

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25303

Goednieuws wie wordt de nieuwe trainer?

30-11-2022 15:33

dominee +19

Dus degenen die weg moeten per direct:

- Ocampos
- Magallan
- Pierie

Daarnaast lijkt het erop dat Blind ons gaat verlaten, wellicht naar Antwerp. Er is veel interesse voor Kudus en ook Alvarez. Helaas geen geruchten rond Klaassen of Sanchez.

Goed om te zien dat ze ook intern willen kijken (Fitz-Jim, Baas, Regeer, Hansen, Axel Dongen). Benieuwd of Ajax nog een keeper gaat aantrekken (Noppert?) en wie er dan weg mag: Stekelenburg of Gorter.

Geruchten over inkomende spelers zijn er ook. Ajax zoekt naar verluidt een 6 (Danilo?) en een Braziliaanse rechtsbuiten. Ziyech wordt ook doorlopend met Ajax in verband gebracht natuurlijk, al lijkt daar in werkelijkheid vooralsnog niets van te kloppen.

Wat we dan vervolgens een beetje overhouden volgens mij (zonder aankopen):

Bergwijn - Brobbey - Conceicao
Tadic - Lucca - Hansen

Taylor - Berghuis - Grillitsch
? - Klaassen - Fitz- Jim

Wijndal - Bassey - Timber - Rensch
Baas - ? - Kaplan - Sanchez

?
Pasveer
Stekelenburg
Gorter

Kortom er lijkt ruimte voor aankopen op rechtsbuiten inderdaad. Als Ajax een 6 haalt voor de basis (Danilo) zal Grillitsch of Fitz-Jim (tijdelijk) moeten vertrekken. Op het middenveld lijkt er nog een vacature achter Taylor, tenzij je daar Berghuis neerzet maar dan ontstaat er weer een vacature op 10.

Achterin is de spoeling kwalitatief dun, hopelijk kan Kaplan er iets van. Er is sowieso behoefte aan een LCV. Als Ajax een keeper haalt lijkt het me dat Stekelenburg met pensioen mag of dat Gorter definitief mag vertrekken.

30-11-2022 14:15

SCHREUDERNOPARTY +2489

Het liefst de trainer maar dat gaat blijkbaar niet gebeuren? dan lijkt het mij toch op zijn minst dat ze iemand in de staf erbij gaan zetten? om waterhoofd een beetje op het rechte pad te brengen

30-11-2022 12:24

leeuw58 +1938

Trainers worden ook doorgeselecteerd.

30-11-2022 11:34

vanreenen +10236

Ik hoop dat Schreuder blijft.....!!
Geintje.

01-12-2022 16:55

Bonno1978 +6459

Denk dat niemand straks na het WK zin heeft terug te gaan naar de club. We weten al hoe het afloopt, maar Schreuder mag blijven…

30-11-2022 10:26

Bals +3764

Zo'n kop ......'Selectie Ajax moet flink opgeschud worden' ..... had moeten staan en inhoudelijk moeten gaan over ......'Beleid Ajax moet flink opgeschud worden' ..... ! Dadelijk komen "de internationale oudjes" terug en is er VOOR de eerste competitiewedstrijd nog steeds geen uitgesproken duidelijkheid. Modder lekker verder.

30-11-2022 10:22

KickNiergever +908

Toch jammer dat Ocampos geen echte kans heeft gekregen. Heeft bij Sevilla laten zien een uitstekende speler te zijn en had bij Ajax echt een meerwaarde kunnen zijn. Concurrentie is groot maar prestaties van vele zijn ondermaats. Dan had schreuder hem gewoon een eerlijke kans moeten geven.

Met z’n balvastheid, loopvermogen en intensiteit had hij gewoon een basisspeler moeten zijn het afgelopen halve seizoen. Dit bewijst nogmaals de onkunde van de trainer en dat moet toch een keer klaar zijn?

Laten we hopen op een goede hervatting maar zie het nog somber in..

30-11-2022 10:14

Freddy +11375

Ocampos heeft werkelijk geen minuut de indruk gewekt dat hij een meerwaarde zou zijn. Zelfs toen hij eens in de basis mocht beginnen spatte het enthousiasme er ook niet vanaf. Dit is gewoon een jongen die niet bij het Ajax voetbal past.

30-11-2022 11:04

debetweter +10061

Welke doelstelling heeft Schreuder gekregen? Kampioen van de eredivisie of CL kwalificatie? Ik denk dat het aanblijven van Schreuder onder hele zakelijke afspraken tot stand is gebleven.

Zolang dat gehaald word, en de supporters niet al te leip worden blijft Schreuder helaas trainer.

30-11-2022 09:48

Danielson +50248

Schreuder meent dat CL kwalificatie de Conference League betreft, dus heeft hij in de laatste drie competitiewedstrijden alles op alles gezet om deze doelstelling te halen. En zo nodig gooit hij er in januari nog een schepje bovenop.

30-11-2022 15:13

Hans Verhagen +14109

Nou, nou dat is een flinke bezembeurt zeg!

30-11-2022 09:45

Ajaxbrl +13690

Met hoeveel punten achter zouden ze hem ontslaan?

30-11-2022 09:33

OwenStevenDalberg +27486

Ik heb het idee dat Schreuder en zijn zaakwaarnemer momenteel het bestuur van Ajax vormen. Een zeer slechte ontwikkeling. Er gebeuren nu allemaal dingen die onder Overmars nooit gebeurd waren.

30-11-2022 08:44

Daneman +1383

Schreuder ligt met goed glas wijn bij openhaard in PSV of Twente pyjama, te schaterlachen, hoe hij probeert ajax kapot te maken met keuzes die een gemiddeld lid van de josti band beter maakt

30-11-2022 08:18

tdecler +3308

Dat word weer 3 maanden aanhoren dat ze aan een team moeten bouwen en allemaal moeten wennen aan elkaar. Ik voorspel geen leuke 2e seizoenshelft. Maar gelukkig gaat voorspellen mij niet goed af, als ik mijn wk poule zie. ;)

30-11-2022 08:11

RuffRhythim +24837

Wawawawa..."doorselecteren"...
Doorselecteren betekent niet alleen een stel spelers dumpen die toch nauwelijks of nooit speelden.
Doorselecteren betekent ook spelers die aantoonbaar niet presteren op de bank zetten en/of vervangen door spelers die allang de kans hadden moeten krijgen.

Gaat die lapzwans van een trainer waar we schijnbaar mee opgescheept blijven zitten dat doen? Ik geloof daar geen ene kloot van!

Eerst zien dan geloven dus. Al helemaal met die doperwt die we maar niet lijken kwijt te raken.
En dan kijk ik daarna wel ff wat ik er van ga vinden dan.

30-11-2022 07:36

debarbaar +8219

Ajax lijdt aan een SOA de ziekte van Schreuder. De ziekte is sociaal overdraagbaar, gevaarlijker dan de pest. Het wordt gekenmerkt door tunnelvisie en nepotisme. De symptomen worden versterkt door keepers met een selfiestick die buitengewoon middelmatig zijn opgeleid (MAVO en een jaartje Cruijff academie. Academie is een woord dat onderhevig is aan hyperinflatie.

Hansen wordt thuisgelaten want hij wil terecht naar Feyenoord. Daar gaat hij wel spelen en wordt hij serieus genomen. Hansen heeft gezien wat er gebeurt met jong spelers die bijtekenen. Vergeer en Baas worden gepasseerd en nooit of zelden geselecteerd.

Het geld in de jeugdopleiding wordt weggepist want de rvc trekpop van der Sar wil koste wat het kost zijn compleet foute keuze Schreuder behouden. Dit debakel gaat Ajax een verlies opleveren van meer dan 100 miljoen euro. En er is maar 1 schuldige: Van der Sar.

30-11-2022 05:30

Aldek +5080

Hehe eindelijk…. Schreuder weg 👍👊

30-11-2022 00:53

BaasBaas +8306

Hallo, wij willen niet dat we zoveel geld uitgeven met een nietsnut als trainer. Deze trainer zette iedereen op de verkeerde plek en heeft ze 3x slechter gemaakt dan ze waren. Echt schandalig dit, moet echt actie ondernomen worden om af te komen van deze trainer. Een vriend van mij die voor Twente is zei dat hij daar veel schade heeft aangericht en ze bijna niet van hem af kwamen. Het publiek moest er aan te pas komen zodat hij ontslagen werd.

30-11-2022 00:34

sAFCAd96 +1849

Ik heb ook zulke verhalen gehoord helaas. Laten wij dan ook maar eens beginnen!

30-11-2022 08:34

Freddy +11375

Hij kreeg daar destijds ook een contract tot 2019 waardoor het financieel een moeilijk verhaal werd.

30-11-2022 11:05

Ans B +19809

Deprimerend dit soort berichten. Alsof er niet al genoeg is ingekocht.
Ga liever door met talenten. Regeer en Baas draaien al drie jaar de hele voorbereiding uitstekend mee en kregen af en toe minuten in het eerste. Voor Fitz Jim is het zijn tweede seizoen en hij deed het prima in de voorbereiding.
Deze drie zijn volledig buiten beeld geraakt door volstrekt onnodige aankopen. Terwijl zowel Ünüvar als Salah Edine zijn uitgeleend maar nauwelijks spelen (bij beiden voorspelbaar) en Sontje Hansen op een volledig zijspoor zit nu.
Onbegrijpelijk hoe er wordt aangeklooid en met talenten wordt omgegaan. Iedereen buiten beeld behalve de trainer. Maar daar wil het voorlopig helemáál niet meer over hebben.
Wat een vreugdeloosheid om tegenwoordig aan Ajax te denken.
(En helaas doet Oranje daar nog een schepje bovenop).

30-11-2022 00:22

Murdoink +2058

Met die trainer maakt het toch geen flikker uit .

30-11-2022 00:07

Ozymandias +159568

Ajax sloeg afgelopen zomer door in hun kooplust. Het is absurd dat er met Sánchez, Wijndal, Bassey en Kaplan vier verdedigers zijn gekocht. Ik denk niet dat Ajax in dit seizoen tot nu toe verdedigend minder was geweest (en opbouwend beter) zonder die aankopen en met eigen jeugd Baas, Rensch, Timber en Regeer in de verdediging. Ik vind Grillitsch een goede speler voor Ajax maar waarom een extra '6' aantrekken en dan niet vervolgens voor heel veel geld Álvarez aan Chelsea verkopen waardoor Grillitsch nu als bankzitter Fitz-Jim en Regeer in de weg zit? Ocampos aantrekken terwijl ze Bergwijn en Conceição al hadden gekocht was ook totaal overbodig. Gelukkig hield de RvC een definitieve transfer tegen. Ook Lucca kunnen ze beter deze winter al terugsturen met excusses.

29-11-2022 23:27

sAFCAd96 +1849

Klopt wat je zegt. Ben het alleen niet eens met het terugsturen van Lucca. Ondanks het feit dat het geen typische Ajax spits is, ben ik echt wel overtuigd dat deze man kwaliteit én potentie heeft.

Wat natuurlijk wel zo is, is dat Ajax nooit en te nimmer afhankelijk moet zijn van een boomlange 19 jarige (kopsterke) spits om tot zijn doelpunten te komen…

30-11-2022 08:40

Ajaxfan31183 +16391

Laten we beginnen dan om eerst een td'er aan te stellen , dan kan die van daaruit beginnen om een nieuwe trainer aan te stellen . Want deze man die er nu zit dat gaat hem niet worden al gooien ze nog een kleine honderd miljoen er tegen aan voor spelers .

29-11-2022 22:58

Spielmacher +10683

De enige die we echt heel erg nodig moeten doorselecteren is Schreuder.

29-11-2022 22:44

rodnet +10264

Wat een onzin dit. De selectie is afgelopen zomer al doorgeselecteerd en het enige wat moet gebeuren is het aanstellen van een trainer die wel snapt hoe je het beste uit spelers haalt en die de spelers op de juiste plaats zet.

29-11-2022 21:34

ST +23068

Haha precies! Zullen we Sar ook gelijk vervangen?

29-11-2022 21:49

CruijffLegend +4976

De bezem moet erdoor: spelers die over de hill zijn, aankopen die niet voldoen en spelers die niet goed genoeg zijn. Houden we weinig meer over.

29-11-2022 21:13

en88ajaxfan +2125

Ongelofelijk. Ik lees alleen maar dezelfde opmerkingen. Ajax stuurloos, Schreuder out, en ga zo maar door. Las ik een maand geleden ook al. Staat werkelijk onder bijna elk bericht. Stop daar toch eindelijk eens mee. Schreuder gaat voorlopig niet weg. Hopelijk komt Ajax na de winterstop in een betere flow. en doen ze de juiste dingen met de selectie. Gewoon afwachten en positief blijven.

29-11-2022 20:18

JanBiesbos +29030

Schreuder out…. Zo ook onder jouw bericht 😉

29-11-2022 20:30

Sportvolgert +40272

Dat is juist het trieste,iedereen ziet het behalve het bestuur blijkbaar.

29-11-2022 21:07

Omar +17166

Schreuder gaat echt binnenkort wel weg, gaat in de lastige wedstrijden na de winterstop wel punten laten liggen en je staat maar 3 punten boven de 5e plaats he. Dan sta je dus straks op een 4e plek en dan is de positie van de trainer niet meer houdbaar.

29-11-2022 21:35

ÁlvaroRecoba +13695

Beginnen met Van der Sar, Schreuder en Hamstra, en dan Gallardo, Maxwell en Ziyech binnenhalen. En Flekken?

29-11-2022 20:07

Modric36 +8224

Yann Sommer

29-11-2022 21:04

Ozymandias +159568

Waar kan ik tekenen voor Maxwell, Gallardo en Flekken?

29-11-2022 23:20

ÁlvaroRecoba +13695

Ziyech niet? :)

29-11-2022 23:31

Ozymandias +159568

Ik denk dat Ajax moet zoeken naar jongere ervaren spelers die Ajax voor een lange periode kunnen leiden of nog een doorverkoop waarde hebben. Ik zou zoeken naar spelers uit 1996-1998.

29-11-2022 23:33

ÁlvaroRecoba +13695

Gold voor Blind en Tadic toch ook niet? Ze zitten nu aan hun datum, maar zijn wel een paar jaar geweldig van belang geweest -- zolang dat de uitzondering is, heeft dat qua ervaring toch wel een meerwaarde? Met types als Kudus komt er dan toch wel weer genoeg geld binnen... Als Chelsea maar geen dertig miljoen vraagt.

29-11-2022 23:44

Ozymandias +159568

Bij Ajax stond er toen verder een team klaar wat het goed kon doen in de Champions League. Daarom deden ze het ook direct in 2018/19 goed in de Champions League. Nu staat Ajax helemaal aan het begin van het process waarmee een nieuw Champions League waardig team moet worden gebouwd. Ajax is geen één Ziyech verwijderd van een 2018/19 succes.

29-11-2022 23:46

ÁlvaroRecoba +13695

Nee, maar andersom kun je zeggen: het verval is nu zó zichtbaar, dat een directe impuls als Ziyech bijna nodig is om het te redden (kampioen te worden, de CL niet aan PSV te laten, etc.).

29-11-2022 23:57

Ozymandias +159568

Waarom zou het met Ziyech erbij wel opeens goed gaan? Ajax speelt niet slecht doordat het slechte spelers heeft maar doordat het slecht wordt gecoacht. Ziyech zou gewoon net als alle andere spelers ver onder zijn kunnen spelen.

29-11-2022 23:59

ÁlvaroRecoba +13695

Vandaar ook: Gallardo, Maxwell en een vervanger voor Van der Sar. :) Als daar de WK-tijd nu voor gebruikt was... kon de wederopbouw gelijk beginnen. En natuurlijk zou het dan béter gaan met Ziyech, want hij is een veel betere speler dan we nu op rechtsvoor hebben. Niet? Bergwijn werd bij Spurs geloof ik vooral in de topwedstrijden rechtsbuiten gezet voor de verdedigende arbeid (jij kijkt veel meer PL dan ik, dus laat het me weten), maar het spel maken gaat vanaf links al nauwelijks, laat staan vanaf rechts. Bij Tadic wil het niet lukken. Berghuis is op het middenveld beter. Kudus zou kunnen, maar ook liever op 10. Ik zie het probléém van Ziyech niet, haha.

30-11-2022 00:03

Ozymandias +159568

Maar als Gallardo komt is Ziyech niet nodig om de Eredivisie te domineren en met geen enkele trainer is Ajax een Ziyech verwijderd van een Champions League waardig team. Dat soort investeringen moet Ajax doen op het moment dat het tot een Champions League waardig team leidt.

30-11-2022 00:04

ÁlvaroRecoba +13695

PS Waarom dan wel Flekken? Is toch ook domweg beter dan Pasveer?

30-11-2022 00:04

ÁlvaroRecoba +13695

Maar... ik zie het punt niet. Waarom zou je niet een beter team willen? Je wilt toch altíjd hoger reiken, vanaf welke positie dan ook? En het hoeft toch niet bij Ziyech te blijven? Liever Ocampos dan maar?

30-11-2022 00:05

Ozymandias +159568

Omdat Ajax een doelman voor de lange termijn nodig heeft en Flekken dat kan zijn. Je mag aannemen dat Flekken als doelman wel vier/vijf extra goede seizoenen heeft ten opzichte van Ziyech als veldspeler van dezelfde leeftijd.

"Waarom zou je niet een beter team willen?"

Omdat het op de korte termijn het plafon van Ajax nauwelijks zou verhogen en op de lange termijn zou verlagen.

"Je wilt toch altíjd hoger reiken, vanaf welke positie dan ook?"

Volgens mij is dat het beleid van een koopclub. Ajax moet op het juiste moment de juiste aankopen doen. Alleen dan kan het af en toe met de top meestrijden. Op dit moment moet Ajax aankopen doen die passen bij een club die in de wederopbouw is. Niet eentje die de komende twee jaar op het hoogste niveau kan oogsten.

30-11-2022 00:06

ÁlvaroRecoba +13695

Uiteraard, maar Ziyech zou nú het verschil tussen eerste en tweede plaats kunnen maken, wat financieel sowieso al minstens veertig miljoen scheelt (die je dan ook nog van PSV afhoudt, dus in zekere zin is het tachtig miljoen in de onderlinge strijd). Hoe het dan in de zomermarkt gaat en hoe we dan volgend jaar in de CL verschijnen, dat zien we dan toch wel? Tadic en Blind zullen dan eens afhaken; dat Ziyech als vroege dertiger er dan is, lijkt me voor de leeftijdsbalans alleen maar goed.

30-11-2022 00:08

insectenverdelg +23393

Hoeveel zou die Buchanan van Club Brugge moeten kosten. Die canandees? Ben ik ook wel van gecharmeerd.

30-11-2022 00:08

Ozymandias +159568

"Uiteraard, maar Ziyech zou nú het verschil tussen eerste en tweede plaats kunnen maken"

Dat soort angstbeleid (spelers kopen uit angst dat Ajax geen kampioen wordt) lijkt mij onvestandig. Hij zou dat namelijk ook niet kunnen en dan heeft Ajax een groot financieel probleem.

30-11-2022 00:09

ÁlvaroRecoba +13695

Lijkt me de gok wel waard, qua kansberekening.

30-11-2022 00:10

ÁlvaroRecoba +13695

Ruilen met Álvarez, plus 25 miljoen -- en je hebt het salarisverschil er meteen uit.

30-11-2022 00:11

Adam24 +39069

Lekker een selectie gaan verversen zonder een TD en met een trainer die voor Bassey 23 miljoen heeft neergelegd en bijna voor Ocampos 20 wilde neerleggen. Twee spelers die niets bij Ajax te zoeken hebben. Ajax is een stuurloos schip in een neerwaarts spiraal. Ik ben benieuwd wie het puin moet gaan ruimen nadat deze trainer is vertrokken, zoals Johan dat deed met zijn Fluwelen revolutie.

29-11-2022 19:58

DEELM +11891

Beginnen bij de trainer zou ik zeggen!

29-11-2022 19:49

GiannisAntetokounmpo +8389

Met Pasveer, Timber, Blind, Alvarez, Sanchez, Taylor, Berghuis, Klaassen, Bergwijn, Tadic en Kudus heb je 11 WK gangers...

Tel daar de 5 overige internationals Wijndal, Bassey, Rensch, Grillitsch en Ocampos bij op en je hebt gewoon 16 internationals tot je beschikking!!

Je kunt natuurlijk elke keer weer blijven terugkomen op het feit dat Martinez, Antony en Mazraoui zo belangrijk waren, maar punt blijft dat je nog steeds verreweg de beste selectie van Nederland hebt, Alfred..

Dat deze man er dan nog zo een geweldige teringzooi van heeft weten te maken, met Vitesse thuis en Emmen uit als absoluut dieptepunt, is gewoon niet goed te praten..

#SCHREUDEROUT

29-11-2022 19:16

tijssenajax +13923

Helder betoog. Nieuwe trainer overduidelijk. Maar aangezien ze hem laten aanmodderen is er meer aan de hand natuurlijk elders in de organisatie. Dus alleen nieuwe trainer is niet genoeg.

29-11-2022 19:44

wladimir +3059

Kik Pierie is niet per se slechter dan Bassey. Wel een stuk goedkoper!

29-11-2022 19:07

CruijffLegend +4976

Aan de bal in elk geval een stuk beter.

29-11-2022 21:11

Ton.B +1644

Jammer voor Kudus, maar die zou ik niet laten gaan.

29-11-2022 18:49

DannyAdam2 +3386

Kudus past helemaal in het Ajax systeem. Beter verkoop je hem voor de hoofdprijs, nu hij het even laat zien op een groot podium. Dan kan je spelers halen die wel goed passen.

29-11-2022 19:45

HendrikAjax +16830

Kudus past perfect bij Ajax

29-11-2022 20:36

CruijffLegend +4976

Kudus past perfect bij Ajax, Schreuder niet.

29-11-2022 21:12

JaapStam +136684

#SchreuderOut!!!

29-11-2022 18:46

Boegroe +5849

Eind Februari als de directie ziet dat we uit de Europa L zijn en op flinke achterstand staan wat betreft het kampioenschap gaan ze pas schreuder doorselecteren . Dan is het te laat. Seizoen vergooid. Dit komt niet meer goed met deze trainer.
#schreuderout

29-11-2022 18:41

HenriR +479

En er zullen goede spelers zijn die ver van deze ellende zullen vluchten …..

29-11-2022 18:30

Sjonnie +18814

Schreuder:
Ga eens aan de slag met de fitheid van Rensch en Brobbey!
Belachelijk dat beide spelers nog steeds niet in staat zijn om 90 minuten vol te maken en dat na een half seizoen !!!

H2:
NOPPERT !!!

29-11-2022 18:25

Aeter +6594

Ik denk dat Brobbey met zijn fysiek nooit zo fit gaat worden. Door zijn bouw overbelast hij zijn spieren te veel met zijn explosiviteit.

29-11-2022 18:46

Sjonnie +18814

Ja, dat is weliswaar zo maar ... hij loopt er ook de kantjes er nogal al vanaf tijdens trainingen, heeft Schreuder notabene zelf ook gezegd.
Ik meen dat zelfs Gravenberch daar ooit wel eens iets (weliswaar ludiek) over gezegd heeft.

Als je dat dan als trainer weet, dan moet je een (andere) manier vinden om hem die arbeid wel te laten verrichten!

29-11-2022 18:57

Picasso +6603

Aankoop
Pasveer

Regeer - Timber - Kaplan/Bassey - Wijndal
Sánchez- Rensch - Bassey/Kaplan - Baas

Kudus - Grillitsch - Berghuis
Aankoop - Fitz Jim - Taylor

Conceicao - Brobbey - Bergwijn
Hansen - Lucca - Tadic

Ik zou het zo doen.

29-11-2022 18:14

Panna +5042

Hoeveel wil jij er opstellen? :-)

29-11-2022 19:15

Picasso +6603

Basisspelers met daaronder de eerste stand-ins

29-11-2022 22:14

DeMeervanweleer +7567

Je vergeet Deef.

29-11-2022 20:21

afcsjonnie426 +3961

Je kan schudden tot je ons weegt met deze trainer.

29-11-2022 18:00

CruijffLegend +4976

Zul je zien dat ze verkeerd schudden..

29-11-2022 17:51

Wouter.H +11156

Heel benieuwd naar Kaplan

29-11-2022 17:41

hans_van_kins +1256

Ajax gaat doorselecteren.........,Schreuder mag vertrekken en zijn bezig met nieuwe trainer/coach. Dát zou pas goed nieuws zijn.

29-11-2022 17:20

mokum007 +6522

Álvarez verkopen en Tadic op de bank zetten

29-11-2022 17:11

BackInBlack +14462

Klaassen ook bij een fijn bod verpatsen

29-11-2022 17:34

Rockanje23 +37007

Begin is om de technische staf door te selecteren.

29-11-2022 17:06

Rock69 +8411

Je moet Klaassen, Blind, Magallan,Ocampos mooi laten vertrekken. Het enige wat Ajax goed heeft gedaan is het niet laten vertrekken van Kudus en Timber. Die gaan beiden hun geld wel opleveren na dit seizoen. Haal goede spelers Ajax en kom niet weer met jongens aan als Ocampos. Je mag blij wezen dat je hier geen 23 miljoen voor hebt betaald zeg! Geef verder je eigen jeugd de kans, want zoals het nu gaat, tekent er niemand bij als zijn contract afloopt

29-11-2022 17:03

JanBiesbos +29030

Oudjes doorselecteren eind deze competitie

29-11-2022 18:15

Steffenhagen +37811

Flink opschudden en dan met Pierie , mallejan en Ocampos aankomen ? Beetje mager hè . Er moet veel meer gebeuren … oh ja en de technische staf kan ook wel wat impulsen gebruiken . Vrees dat van der sar vooral aan windowdressing doet

29-11-2022 17:00

BackInBlack +14462

Heb je wel gelezen??

29-11-2022 17:35

JanBiesbos +29030

Schreuder gaat 4/4-2 spelen met blind en Tadic in vrije rol kudus rechts en bergwijn links.
Pasveer
Rensch. Timber. Bassy wijndal
Blind
taylor. Berghuis
Tadic
Kudus. Bergwijn

29-11-2022 18:21

Krullen +8040

Begin gewoon met die idioot van een trainer voordat allemaal prima spelers worden weggestuurd.

29-11-2022 16:57

Drukwerk1968 +7110

Doe eens normaal

29-11-2022 19:05

Krullen +8040

Excuses, die trainer die steeds idiote dingen doet waardoor we er belabberd voorstaan en het spel niet om aan te gluren is. Ik ken de persoon natuurlijk niet.

29-11-2022 21:01

Altijdindestraat +39886

Als Schreuder dit weet om te draaien dan is het een top coach, alleen weet iedereen wel beter.

29-11-2022 16:55

Joop Maria.D +366

Als er een weg moet is her schreuder!!

29-11-2022 16:55

donkerblauw +2840

Gaat toch niet gebeuren.

29-11-2022 16:35

Gonzalez75 +5865

Van Blind afscheid nemen en Tadic duidelijk maken dat hij niet meer als vaste basisspeler gaat starten telkens. Verder kunnen Klaassen, Pasveer en Stekelenburg nog dit einde van dit seizoen, daarna bedankt en tot ziens.

29-11-2022 16:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.