'Ajax en Feyenoord hebben kopzorgen vanwege situatie Berghuis'

door BadembaBarrie 152

Bron Algemeen Dagblad

'Ajax en Feyenoord hebben kopzorgen vanwege situatie Berghuis'

door BadembaBarrie 152

Bron Algemeen Dagblad

Laatst geüpdatet

Zowel Ajax als Feyenoord zit met de kwestie Steven Berghuis in de maag, zo schrijft het Algemeen Dagblad, donderdagavond. De linkspoot maakte anderhalf jaar geleden de overstap van Rotterdam naar de hoofdstad en dat valt nog altijd zeer slecht bij de Feyenoord-fans. Het heeft tot extra veiligheidsmaatregelen in de Kuip geleid, maar de trieste vraag is of dat genoeg is.

Feyenoord hangt zondag al metershoge netten op, om zo onder meer te voorkomen dat er voorwerpen op het veld gegooid kunnen worden. Daarbij hebben clubiconen als Willen van Hanegem en Mario Been al opgeroepen tot kalmte, en zal trainer Arne Slot op de persconferentie hetzelfde doen, schrijft men. Ook de politie in Rotterdam is de hele week 'in opperste staat van paraatheid, ook als het om online bedreigingen gaat', aldus het Algemeen Dagblad.

Bij Ajax denkt men vooral aan de veiligheid van Berghuis zelf. De middenvelder annex aanvaller is een tijd ziek geweest en dus is er een kans dat hij nog niet kan starten of dat trainer Alfred Schreuder ervoor kiest om hem rustig te brengen. In dat geval zou Berghuis zich langs de zijlijn, recht voor de neus van het extreem vijandige thuispubliek moeten opwarmen. Ook in het geval dat hij wel 'gewoon' start, zal Berghuis zich bij bijvoorbeeld het nemen van hoekschoppen, wat hij met enige regelmaat doet, alleen vlak voor het Feyenoord-publiek begeven.

'Berghuis zelf vastbesloten te spelen'

Bij Berghuis zelf lijkt de situatie in ieder geval niet tot dermate grote vrees te leiden, dat hij overweegt de wedstrijd uit te zitten. 'De voetballer zelf is vastbesloten te spelen en traint vrijdag weer voluit met de selectie van trainer Alfred Schreuder, na een vrije donderdag', zo luidt het. Bovendien weet Ajax ook dat de situatie niet van invloed zou mogen zijn op het al dan niet opstellen van Berghuis. 'Wijken voor intimidatie zou in alle gevallen een verkeerd signaal zijn, zo realiseert iedereen zich in Amsterdam.' Desalniettemin is de situatie nijpend en heeft men er dus in zowel Amsterdam als Rotterdam flinke kopzorgen van.

Lees meer over:
Plaats reactie

vanreenen +10211

Ach, we gaan het zien. Bij nare spreekkoren onmiddellijk van het veld stappen en bij herhaling naar de kleedkamer. Wedstrijd staken en wij 3 punten. Zo moeilijk is het toch niet dat schuimbekkende volk stil te krijgen?

20-01-2023 15:09

3sterren +20205

Wat een stelletje door gesnoven huichelaars zijn die ééncellige holbewoners toch.

Zij hadden er geen moeite mee om Danilo te begroeten als nieuwe aanwinst.
Als die zou scoren, dan zouden wij de ex Ajacied een warm applaus moeten geven en heel Nederland tonen hoe fatsoenlijk Ajacieden wel zijn …

20-01-2023 14:54

Juichtoon +32309

Verbeek liep met AZ gewoon van het veld omdat hij zich niet veilig voelde en kreeg gelijk...(Ajax AZ 1-0).
En dat was nadat de veiligheidscoördinator van de ArenA en de arbiter de boel weer als veilig classificeerden.
Het kan dus wel.

20-01-2023 13:47

Ajax95Duivendrecht +24072

Berghuis alleen thuis laten wanneer hij zelf totaal geen prettig gevoel heeft. Anders altijd meenemen.

Gebeurt er iets naars, dan is dat de verantwoordelijkheid van Feyenoord en de Rotterdamse driehoek. Niet van Ajax. Daarom als Ajax zijnde nooit zwichten voor dit soort achterlijkheid en er lak aan hebben.

20-01-2023 13:43

Juichtoon +32309

Extreem vijandig publiek? Ga toch weg. Dan zou ik hem juist een half uur laten warmlopen.
Fnoord is na 86 jaar De Kuip nog steeds niet in staat de Ajax bus een fatsoenlijke route aan te bieden. Dat is dus hun keuze.
Ik zou het Fnoord juist heel lastig maken.
Fnoord moet hiermee in zn maag zitten, het is gedrag dat ze zelf kweken...

20-01-2023 13:38

LOCAmpos +10396

Binnen 10min. staat Feyenoord met 10 man. Kun je zo uittekenen

20-01-2023 13:03

Juichtoon +32309

Nee joh, je denkt dat de arbiter dan rood geeft.... natuurlijk niet. Die kijkt wel uit ..valt iedereen over hem heen.

20-01-2023 13:40

Marcw1972 +16464

Je kunt juist uittekenen dat Ajax rood krijgt. Grote kans dat die voor Alvarez is.

20-01-2023 22:35

Burgie +4032

Wat voor kopzorgen? Gewoon voetballen en maling aan die mongolen hebben. Dat is alles.

20-01-2023 11:51

xxxxopeenrij +1833

Het woord mongool gebruiken vind ik niet kunnen, die mensen kunnen er toch niks aan doen dat daar in Rotterdam hersenloze wonen.

20-01-2023 14:45

Burgie +4032

Dat is ook waar

21-01-2023 00:21

Babangida83 +23819

Laten we het positief bekijken. Blijkbaar heeft die Feyenoord-aanhang dan toch nog wel een goed geheugen.

20-01-2023 11:35

UwSchipper +5591

Haha, goeie!

20-01-2023 13:44

3sterren +20205

Dat zit in die ene hersencel, anders vinden zij de weg naar hun hol niet terug …

20-01-2023 14:49

ElFlaco +3642

En hopelijk knallen je teamgenoten ons naar een weliswaar onverwachte maar hopelijk grote overwinning.

20-01-2023 10:57

edalm +4904

Als je als vereniging nu al zo hier mee bezig bent. Ze zeggen eigenlijk is het onverantwoord om Berghuis te laten spelen. Dan is dat simpel op te lossen. Geen publiek toelaten, wedstrijd op neutraal terrein afwerken of als uiterste niet spelen en een reglementaire overwinning voor Ajax

20-01-2023 10:56

Juichtoon +32309

Ja dan is het reglementair 0-3 dat lijkt me duidelijk...
Maar ik vrees dat Ajax eerder met 8 man aan de aftrap staat dan dat het tanden laat zien. .

20-01-2023 13:42

ElFlaco +3642

Speel niet Steven. Doe het niet wat iedereen er ook van zal vinden. Je gezondheid en gezin zijn veel belangrijker.

20-01-2023 10:50

Stamhoofd +11513

Lekker opnaaien dat publiek. Hopelijk krijgen ze eens een fikse straf

20-01-2023 10:47

AJAXXX4EVER +413

De msm doet z'n uiterste best om de boel te laten ontsporen.

20-01-2023 10:22

DeHeerVanDeMeer +25164

Word het niet hoog tijd dat er op die palen camera's komen rechtop het publiek, alles filmen tijdens de wedstrijden en dan het grote deel gelijk na de wedstrijd afvoeren naar een tbs kliniek.
De kans is groot dat ze niet alleen in het stadion zich misdragen maar ook op straat én thuis hun vriendin slaan.
Dit moet je toch niet accepteren in een maatschappij?

20-01-2023 10:07

RJB1979 +25486

Wat ik vooral zo bizar vind is dat ik alleen door al dit geneuzel me nog af en toe realiseer dat Bergosso bij hullie heeft gespeeld. Die gast woont echt rent free in die koppies waar het permanent kermis is.

20-01-2023 09:45

LukaLitmanen +81896

Zouden jullie het begrijpen als Berghuis niet meedoet zondag?

Zoveel schandalige bedreigingen en liedjes.

Snap dat hij daar geen zin in heeft.

Wordt kapotgemaakt daar

20-01-2023 09:33

EersteAanname +2172

Begrijpen wel, maar 100% mee eens dat je daar nooit aan toe moet geven. Dan krijgen die tokkies straks nog het idee dat ze wat te vertellen hebben

20-01-2023 10:50

ach ja +5796

Nu zitten ze weer achter Kasanwirjo aan, wordt straks half ajax daar.

20-01-2023 08:52

TontoKarnaggel +42370

Ja hallo, ben momenteel hartstikke druk met Danilo bedreigen en loop nog wel wat spelers achter, deze kan ik er nu effe niet bij hebben hoor.

p.s iemand die het adres van Jan Arie vd Heyde heeft?

20-01-2023 08:58

TontoKarnaggel +42370

Potdomme, ik realiseer me nu pas dat ik helemaal vergeten ben om Danilo uit te schelden en te bedreigen. Kan dat nog of ben ik nu te laat? Ooh, en weet iemand of Danilo vrouw en kinderen heeft? Dat geeft me namelijk wat meer mogelijkheden.
Hè shit, echt balen dat ik er nu pas aan denk, zo kan je zien dat die feyenoorders toch wel meer ekte ekte zijn vergeleken met ons, die vergeten zoiets niet.....

20-01-2023 08:51

AFCA020! +6083

Als je toch zo lekker bezig bent: vergeet onder andere Timber, Dilrosun en
Idrissi niet hè! Zou zonde zijn van je harde werk.
Ik snap dat het zwaar is zoveel, en dat we met een deadline zitten, dus als het helpt wil ik Timber en Dilrosun wel voor je oppakken, focus jij je op Danilo en Idrissi goed?

20-01-2023 09:36

4bier +31367

19 juli 2021 mensen, toen werd het wereldkundig. Sindsdien hebben de klinieken, zelfmoordpreventie 1-1-3 en maatschappelijke hulp de handen vol gehad. Werk zat.

"Maar Berghuis gaat naar Ajax en dat terwijl hij had gezegd geen binnenlandse transfer meer te maken" Aldus Sjaak O. uit Ridderkerk. Die avond heeft Sjaak zijn save van FIFA21 met Berghuis gedelete en zijn Berghuis shirt voor Cafetaria het open Ruggetje verbrand.

551 dagen later gaat Sjaak met zijn 3-jarige dochter naar de laatste training en het ontvangst van de Ajax spelersbus. "Normaal slaapt Shaniqua op dit tijdstip maar ze moet en zal dit meemaken, wij feyenoorders haten Ajax meer dan dat we van onze eigen club houden, dit is deel van haar opvoeding" Aldus Sjaak O.

20-01-2023 08:16

3sterren +20205

Leest lekker en is ook nog eens grappig. Top …
; )

20-01-2023 15:09

burwatti +14190

Ik ben ook van mening dat Berghuis gewoon moet spelen, is onze beste middenvelder momenteel..

Echter kan ik me voorstellen dat hij liever niet mee doet.. lijkt me vreselijk als je kinderen en je vrouw worden bedreigd..

20-01-2023 08:13

LukaLitmanen +81896

Niet alleen middenvelder

20-01-2023 08:56

MarLuuk76 +3557

Beste publiek van het land, blijkt telkens weer.

20-01-2023 07:59

Godenzoon24 +15266

Volgens mij is hier aandacht aan geven het grootste probleem. Daarmee breng je die eencelligen op ideeën. Is al weer lang genoeg geleden om niet meer over te hoeven huilen!

20-01-2023 07:59

Dolblij +44838

Geen duimbreed toegeven aan dat tokkievolk.

20-01-2023 07:44

CruijffiaansNouriaans +4425

Euh… De Familie Tokkie dat zijn Amsterdammers. Slotermeer.

20-01-2023 08:52

3sterren +20205

Maar nu niet bepaald het soort Amsterdammer dat mij als Amsterdammer trots maakt …

20-01-2023 15:15

CruijffiaansNouriaans +4425

Slachtoffer van beleid (wonen tussen anderen die het verstandelijk iets beter hebben getroffen, zou deze mensen helpen) en slachtoffer van een documentaire maakster. Zouden eigenlijk gewoon in de anonimiteit in een begeleid wonen traject moeten zitten.

21-01-2023 09:13

afct +8919

Ik moet nu ineens denken aan de aankomst van onze bussen vorig seizoen. Het is toch eigenlijk bizar dat daar geen gevolgen aan hebben gezeten en het gewoon bijna uit was gelopen op een ramp. Het lijkt wel fout tw moeten gaan voordat er iets gebeurt

20-01-2023 07:39

Gooseman +11853

Misschien kunnen we Berghuis vlak voor de aftrap laten invliegen met een helikopter en landen op de middenstip. Daar geilen ze altijd op in Rotterdam.

20-01-2023 07:21

wendoo9 +8108

Hahahaha

20-01-2023 08:00

AlexIbarra +19215

Tenzij Berghuis het zelf niet wil moet Ajax natuurlijk 100% schijt hebben aan het Feyenoord publiek.

Rot op joh, met je treurige gejank. Als hem iets wordt aangedaan moet Feyenoord de consequenties maar accepteren. (Niet dat de Bond ook maar enigzins krachtig zal optreden, alleen maar zeggen dat het niet hoort en een boete van €17,50 geven of zo.)

Nooit wijken voor randdebielen.

20-01-2023 07:13

Gonzalez75 +5862

Er is bij elke voetbalclub, ook de onze, een klein groepje die zich zgn. supporter noemt en het telkens verpest voor de echte fans. Bij sommigen gaat het niet om voetbal maar ordinair rellen helaas of de boel in een stadion op z'n kop zetten. Ik hoop dat Berghuis zondag fatsoenlijk wordt bejegend, zo niet, hoop ik dat hij in. 90+2 de winnende maakt.

20-01-2023 07:35

AlexIbarra +19215

Het liefst beiden ;)

20-01-2023 07:40

OdjePils +6308

Bij Feyenoord zijn dat er zeker 30.000 hoor!

20-01-2023 08:12

ElFlaco +3642

Alleen daar is het geen klein groepje maar zijn het er duizenden helaas

20-01-2023 11:26

ricky10 +5852

Het is gvd niet te geloven dat men hier serieus druk over moet maken en dat dit soort maatregelen nodig zijn om überhaupt de veiligheid van een speler te garanderen. Een speler die ook gewoon een gezin heeft en niemand kwaad heeft gedaan, behalve vanuit ambitie gekozen heeft voor Ajax. Het is nu berghuis, maar al was het een speler van Heerenveen die naar cambuur gaat het slaat helemaal nergens op! Beetje rivaliteit en een ludiek liedje zingen hoort er bij, maar dit gaat zo langzamerhand nergens over.

20-01-2023 07:08

Ewald +6671

En maar juichen voor Danillo……

20-01-2023 06:59

brullie +7031

Nooit never buigen voor die dwazen!

20-01-2023 06:54

DeWijsneus +25641

KNVB en de media creëren deze situatie. De spreekkoren van vorige week hadden al keihard veroordeeld moeten worden.

En slap ei Sar laat het allemaal maar gebeuren. Nee we laten anders Berghuis wel thuis. Hij wil zelf wel voetballen maar misschien toch erg onveilig.

Slappe lul, jij bent de directeur. Als jouw medewerkers niet veilig hun werk kunnen doen, dan is het jou taak om voor jouw mensen op te komen. Zelfde als de busrit wat jaren al ellende is. Treedt gewoon eens op.

En nu ik dit typ: hoe slim had het geweest om met je vuist op tafel te rammen en jezelf eens te laten zien in deze bizar slechte tijden. Had ook de focus even weggehaald van alle andere interne strubbelingen.

Sar, ik heb je veel lang verdedigd, maar de koek is op. Tijd om te gaan.

20-01-2023 06:54

karlhof +4700

feiten graag, niet veronderstellingen

20-01-2023 07:33

DeWijsneus +25641

Op welke bewering?

20-01-2023 07:38

Aeter +6588

Hij heeft gewoon gelijk. Edwin is een slappe zak.

20-01-2023 09:18

AjaxPassion +3899

Naar mijn idee gooit die aandacht voor hoe bang we wel niet moeten zijn wat de tokkies met Berghuis gaan doen alleen maar olie op het vuur. Het begon idd al met die column van Willem, maar daardoor komt de situatie alleen maar meer in het actieve geheugen van meer en meer mensen. Ik moet zeggen dat ik er überhaupt niet eens meer aan gedacht had voor al deze media aandacht.

20-01-2023 06:50

TontoKarnaggel +42370

Blijf dat grappig vinden, als er 652 Ajacieden in de JC Arena 8 seconden fluiten gaat de media los over hoe kritisch en verwend dat Ajax publiek wel niet is. Staan er in de kuip 20.000 idioten een wedstrijd lang antisemitische liedjes te zingen, iedereen de meeste vreselijke ziektes toe te wensen en de scheids te bedreigen, dan moeten we van diezelfde media toch vooral onthouden dat dit echt maar een hèèèèèl klein deel van de feyenoordsupporters is en dat de overgrote meerderheid toch echt ongelofelijk fantastisch en geweldig is. Oooooh en kijk!!! er staat een camera op een slap lullig statiefje een iets te bewegen......DiT kAn aLLeEn bIJ fEyeNoOrd!!!!!!

20-01-2023 06:28

AlexIbarra +19215

De lat ligt gewoon hoger voor Ajacieden.
Feyenoord moet een titel worden gegund, Ajax moet hem afdwingen.

Feyenoord fans moeten worden geprezen als ze in hun luier kunnen schijten ipv ernaast.

20-01-2023 07:18

Ajax4ever1900 +1003

Enige voordeel is, dat de druk volledig bij Feyenoord ligt.. en weten ze daar mee om te gaan?

20-01-2023 06:10

xMilkshake +206

Berghuis, scoren en logo kussen svp

20-01-2023 06:09

ajaxminimax +5365

Hahaha dan wil ik die doorgesnoven tokkies wel eens zien... je gaat echt iets beleven dan

20-01-2023 06:23

JaapStam +136561

Gewoon laten spelen!!! Als dat tokkie volk niet kunnen gedragen, gewoon als spelersgroep van het veld af om een statement te maken!!! En met de bus terug naar Amsterdam!!! KNJB doet onderzoekje en WIJ krijgen de 3 punten en Feijenooit -3 punten in mindering!!! Ik voorzie alleen maar voordelen aan onze zijde mede Ajacieden!!! #WZAWZDB ❌❌❌

20-01-2023 05:10

jollie18 +9849

Jammer Berghuis kunnen wij momenteel goed gebruiken. Maar hij gast helaas niet spelen zondag.

20-01-2023 04:58

Cruijffthebest +13318

Met die Turk als scheids verwacht ik zeker een onterechte penalty voor 010 en een rode kaart voor ons aller Ajax.
Verder mag dat achterlijke volk daar weer allerlei schandalige spreekkoren laten horen en wordt er zoals altijd weer niets aan gedaan!

20-01-2023 04:31

4xEC1 +7712

Ja hoor, afkomst moet weer relevant zijn?

20-01-2023 05:24

paulis +10218

moraalridder

20-01-2023 08:06

4xEC1 +7712

Zal altijd wel een hersenloze reageren hè.

20-01-2023 08:17

4bier +31367

Gewoon al ruim voor de wedstrijd het stadion in brengen. Andere spelers met de bus, hij per auto.

20-01-2023 03:56

KingJames23 +11423

Ik zou hem met een tank er naar toe brengen. Laat ze dan maar wat proberen dat tokkie volk😁

20-01-2023 05:06

caspervans +5336

Ik begin er gek genoeg steeds banger voor te worden dat we gaan winnen zondag…

20-01-2023 01:44

paulis +10218

Ik ben vooral bang voor hoe lang Schreuder vervolgens nog mag blijven zitten. "We zien vooruitgang"

20-01-2023 08:07

caspervans +5336

Jaa precies daarom. Liever maar even ten onder gaan, met vervolgens wel een direct ontslag.

20-01-2023 10:41

RobDAZ +2726

Denk dat hele spel vanaf minuut 1 op de wagen is. Weinig voetbal, veel theater, duw- en trekpartijen, wedstrijd uiteindelijk gestaakt en AJAX winnaar, hoe dan ook.

20-01-2023 01:39

FrancescosRavioli +15098

Ik snap het wel hoor! Ik ben nog steeds boos om Angelos Charisteas en Jan Arie van der Heijden....

20-01-2023 01:29

AjaxDaniel +14514

Ik word soms om 4 uur 's nachts wakker van de woede die Danilo opwekt

20-01-2023 01:38

wijzijndebeste123 +163057

Ik heb dat met Tim de Cler. Weliswaar geen directe transfer maar t doet nog steeds gruwelijk veel pijn.

20-01-2023 02:35

Jake the Snake +17314

Grappig, ik heb het om Antonucci 😣

20-01-2023 06:59

Denswillegeon7 +1546

Ja, door kenneth Vermeer krijg ik ook om de zo vaak een woede-uitbarsting

20-01-2023 08:08

AjaxDaniel +14514

Zou wel een prachtige afleidingsmanoeuvre zijn, mochten we (zoals ik verwacht) er kansloos afgaan. Gewoon Berghuis erin brengen en de boel daar laten provoceren, die supporters laten zich dan helemaal gaan. Dat betekent dan een staking.

Alle gekheid op een stokje, te triest dat dit überhaupt speelt. Dit land kent gewoon heel veel tokkies, die toevallig ook nog eens voetbalsupporters zijn. In veel andere landen kunnen de supporters bij wijze van spreken gewoon naast elkaar in hetzelfde vak zitten. Hier worden je hersenen ingeslagen door sommigen als je dat probeert.

Kan het niet begrijpen dat je een onschuldig medemens kan mishandelen, simpelweg omdat die toevallig voor de andere club is. Dat heeft niks meer met rivaliteit te maken, maar met gestoordheid.

20-01-2023 01:27

Nr.10 +110907

Ongelooflijk, wat een zorgen en werk voor zoveel mensen, vanwege die totale randdebielen. Volwassen mannen die het helemaal kwijt zijn, omdat een voetballer van club wisselt. Zo kansloos. Hoop dat Bergosso een schitterende goal maakt.

20-01-2023 01:25

AjaxDaniel +14514

9 vd 10x zijn het ook gewoon kanslozen die niks anders in hun leven hebben. Af en toe zit er een dokter of advocaat tussen, wat zowaar nog erger is want die zouden iig nog het IQ moeten hebben om beter te weten.

Zoals deze: https://www.ewmagazine.nl/nederland/article/2015/02/bizarre-passage-jodenhatende-chirurg-in-boek-feyenoord-hooligan-1703762W/?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

20-01-2023 01:32

JariJari +15050

Als dit waar is zou het toch traceerbaar moeten zijn en op zn minst tot ontslag en levenslange ontzetting uit het vak moeten zijn.

Op zn zwaarst (poging tot) zware mishandeling met verzwarende omstandigheden (immers vanuit een positie van macht)

20-01-2023 02:46

RobDAZ +2726

Halfslachtig geen optie, da's niks.
Hopelijk zet Ajax ons niet voor schut zondag.
Winnen hoe dan ook.

Hierbij nog een mogelijkheid.
Als een van onze spelers racistisch/antisemitisch wordt bejegend vanuit publiek, bij scheidsrechter melden, even de slachtofferrol en veld aflopen.

20-01-2023 01:13

RobDAZ +2726

Als Ajax koste wat kost wil winnen zondag, veel voor te zeggen, wees dan zo slim dit uit te spelen in die roestbak.
Bij elk muntje dat gegooid wordt gaan krioelen op veld. Dan wordt wedstrijd gestaakt en winnen wij met 0-3. Ook prima.

20-01-2023 00:58

MarLuuk76 +3557

Jammer alleen dat onze coach een oer Feyenoorder is.

20-01-2023 08:07

Ajax95Duivendrecht +24072

Heel simpel. Als Feyenoord niet in staat is de veiligheid van spelers op het veld te kunnen waarborgen en er gebeurt Berghuis iets komende zondag, dan maar een 0-3 reglementaire nederlaag. Dat is hard, maar het moet nu maar eens afgelopen zijn met dit soort shitzooi.

20-01-2023 00:38

NeeI +107618

Het lijkt me heel simpel: De KNVB gaat zitten met Feyenoord en de lokale driehoek om uit te vinden of de club Berghuis' veiligheid kan waarborgen. Denkt Feyenoord dat dit kan, zwart op wit laten zetten dat bij eventueel wangedrag de wedstrijd gestaakt wordt en er een reglementaire overwinning voor Ajax volgt. De rest is vervolgens aan justitie.

20-01-2023 00:56

wijzijndebeste123 +163057

Dit zou Ajax id persoon van Vd Sar zo moeten afdwingen. Edwin kiest er echter eerder voor om Berghuis thuis te laten. Wel zo makkelijk.

20-01-2023 01:03

Ajax95Duivendrecht +24072

Inderdaad, mee eens. Maar helaas is de KNVB op dat gebied een stelletje notoire lafaards. Geen enkele daadkracht stralen ze op dit punt uit. Ze zullen pas wel gaan ingrijpen als het al fout gegaan is.

20-01-2023 01:30

JariJari +15050

Als je de supporters van Feyenoord waarschuwt dat dit de gevolgen zijn denk ik dat je de kans op wangedreag enorm verlaagt. Wat denk je dat er gebeuert met de Feyenoord supporter(s) die de regelementaire 0-3 op hun geweten heeft/hebben?

20-01-2023 02:48

OdjePils +6308

Hahaha stuk ga ik. Ajax, van der Sar en afdwingen…en toen werd ik wakker! Zo eens wat je in je laatste stuk zegt. Slap, laf en waardeloos leiderschap van Faalhaas!

20-01-2023 08:16

ElFlaco +3642

Besef je wel wat je schrijft : als Berghuis iets gebeurt…
Dat mag nooit gebeuren natuurlijk dus daarom moet ie niet meegaan vind ik.
Er is gewoon een reële kans dat de een of andere idioot hem iets aandoet daar.

20-01-2023 11:32

Krullen +8026

Als de veiligheid van Berghuis niet gewaarborgd kan worden, moet het probleem worden aangepakt. Oftewel, geen publiek. Lijkt me vrij simpel. Daarmee straf je helaas ook degenen die hier niets mee te maken hebben, maar dat zou dan wellicht maar eens moeten leiden tot meer sociale controle op de tribunes daar. Zou Feyenoord zelf ook goed doen, pakken al jaren de ene na de andere boete omdat die fans zich niet kunnen gedragen.

20-01-2023 00:18

Ajax1114 +19393

Natuurlijk gewoon spelen. Als ik Berghuis was zou ik zo op en top gemotiveerd zijn en het beste uit mijzelf halen en hopelijk scoort hij 1 of 2 keer. Dat zou genieten zijn.

20-01-2023 00:14

MarLuuk76 +3557

Dan krijgt hij rustig in de media de schuld. Van het opfokken van het publiek. Al juicht hij niet doet hij niets, maar scoren of een assist. En Berghuis is de gebeten hond in de media. Omdat het publiek daar dan wild van wordt.

20-01-2023 08:10

Cruijffiaann +2958

Gewoon laten starten en iemand anders de hoekschoppen laten nemen.

20-01-2023 00:05

MrPink +81562

Echt triest dit. Van de knvb hoeven we ook niks te verwachten, die hebben nog nooit ingegrepen. Of je nou met of zonder Berghuis speelt die tokkies kunnen zich nooit gedragen als Ajax op bezoek komt, het begint al als de bus aankomt dat hebben we allemaal gezien.

Ik hoop gewoon dat hij speelt en nog scoort ook. Dan worden ze gek.

20-01-2023 00:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.