'Ajax en Club America akkoord over Álvarez'

door ArthurV 327

'Ajax en Club America akkoord over Álvarez'

door ArthurV 327

Laatst geüpdatet

Volgens De Telegraaf heeft Ajax een akkoord bereikt met Club America over de transfer van Edson Álvarez. Daarmee troeven de Amsterdammers onder meer diverse Engelse, Italiaanse en Russische clubs af.

'De Amsterdammers bereikten volgens meerdere bronnen in Mexico een mondeling akkoord met Club America over de transfersom van Edson Álvarez, die zoals contractueel vastgelegd 17 miljoen dollar, iets meer dan 15 miljoen euro bedraagt', schrijft het medium. 'De afspraken moeten nog op papier worden gezet.'

Álvarez staat op het punt een vijfjarig contract te tekenen bij Ajax, waardoor directeur Marc Overmars onder meer AS Roma, Wolverhampton Wanderers, Crystal Palace en West Ham United had afgeschud. 'Op de valreep kwam daar Zenit Sint-Petersburg nog bij. De Russen wilden ver gaan om Álvarez in te lijven, maar de speler zelf had zijn keuze al op Ajax laten vallen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

ajaxmania +0

Nogmaals moet Overmars wederom veel geld uitgeven aan buitenlandse spelers.. Terwijl Sven van Beek en Tommy Beugelsdijk voor als opvolger van Mathijs de Ligt klaar staan...das echt met geld smijten wat ze daar aan het doen zijn.. Die vd Sar en Overmars kijken niet verder voor LB. positie is was Miguel Nelom transfervrij... En nee komen met onbekende Argentijn..wat niet zeker van is of hij het gaat reden.. We moeten ze halt toe roepen voordat ze nog meer van gekke bedragen uitgeven en onze club in financiële problemen gaan brengen

16-07-2019 16:34

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

hoor nou wat je zegt. wil je dat ajax decimeert naar het nivo van onder frank de boer.
om dit nivo te houden, moet je kwaliteit halen en geld laten rollen.
de jeugd krijgt vanzelf haar kansen, zo zit ajax in elkaar, hier krijgen ze kansen.

Je kan er niet vanuitgaan dat elke jong ajax speler dezelfde kwaliteit heeft als dat van de ligt, hoelang hebben we wel niet moeten wachten op dit soort jongens

16-07-2019 19:17

1ajaxxx11 +0

Je moet haast wel een troll zijn.
zo niet STAY AWAY FROM THE DRUGS.

16-07-2019 20:18

mickey2602 +4775

Heb ook te maken met drugs maar al zou ik 10 joints roken,dan nog kraam ik niet die onzin uit;-)

16-07-2019 21:15

Jan Doedel +4306

Geweldige grap! Als je dit echt meent ben je rijp voor een opname in een rusthuis hihi.

17-07-2019 01:57

fc Barcelona_ke +19255

Als vd beek alsnog weg gaat, zie ik Honda ideale vervanger op nummer 10... hij is gratis. Jaar contract geven. Niet genoeg, volgend jaar weg..

16-07-2019 13:20

Mikee +6403

Honda! Ze zijn volop in ontwikkeling, maar Mercedes is toch nog verder qua vermogen. Ik heb mijn twijfels.

16-07-2019 15:39

mickey2602 +4775

Genoeg mannen van tussen 25 en 40 jaar inmiddels. In mijn ogen was vorig jaar de ideale mix tussen talenten en ervaren jongens,dit jaar worden het er al haast teveel.
En nee,ik wil geen jeugdteam zien,dat hadden we ten tijde van F de Boer.

16-07-2019 21:17

Ar +104

15 miljoen terwijl je Schuurs en Veltman hebt. Ik vind het bedenkelijk, zeker ook gezien dat deze jongen pas heel laat zal aansluiten vanwege de Copa. Dan is er maar korte inpas tijd voordat de eerste serieuze wedstrijd gespeeld moet worden. Dus de eerste serieuze wedstrijd van het jaar (plaatsing CL) zal je het waarschijnlijk gewoon gaan doen met Veltman, Schuurs, Blind, Nico, Mazraoui, Schöne en Van de Beek.

16-07-2019 12:09

eros +4811

Het klinkt misschien raar inderdaad. Maar Alvarez is echt een uitzonderlijk talent. Ik denk dat hij binnen een jaar voor het zelfde bedrag als de Ligt wordt verkocht. Zo'n speler mag je niet laten lopen.

Ik verwacht dit seizoen ook veel van Pierie, Martinez en Schuurs. Maar Blind kan eventueel ook doorschuiven naar '6' zodat er plaats ontstaat voor 1 van de 3.

Veltman en/of Kristensen mogen nog vertrekken.

RB: Mazroui / Vetlman / Kristensen / Dest
RCV: Alvarez / Magallan / Schuurs
LCV: Blind / Pierie
LB: Tagliafico / Martinez

16-07-2019 12:29

JariJari +15255

Martinez kan ook LCB en Alvarez RB

16-07-2019 12:55

Minsc +1520

Pierie dit seizoen? Heeft nog wel een paar jaar nodig.

16-07-2019 16:48

TheTruth +0

Ajax mag wel opschieten met het verkopen van Labyad, Kristensen en (met alle respect) Siem de Jong. Het gaat een beetje vol lopen allemaal en zij gaan toch echt in de weg zitten volgend seizoen.

16-07-2019 11:22

Liam +12

Glazen bol: Met Siem zullen ze voor contractontbinding gaan vermoed ik. Labyad wordt verhuurd aan een club als Utrecht, Twente of Standard. Kristensen gaat voor 1 miljoen terug naar Denemarken of hij verkast naar het championship. Van Leer zal verhuurd worden aan een Belgisch clubje.

16-07-2019 15:01

appeltje +116

1 miljoen voor Kristensen... Sommige mensen denken dat als een voetballer geen Ajax voetballer is dat ie meteen bijna waardeloos is.

16-07-2019 16:38

TheTruth +0

Ajax mag wel opschieten met het verkopen van Labyad, Kristensen en (met alle respect) Siem de Jong. Het gaat een beetje vol lopen allemaal en zij gaan toch echt in de weg zitten volgend seizoen.

16-07-2019 11:22

eros +4811

Je vergeet vLeer.

16-07-2019 12:29

Danivr +0

Wie kan mij vertellen waarom Alvarez gehaald wordt terwijl de net aangekochte Martinez toch ook een cv is? Wordt het niet wat druk achterin?

16-07-2019 08:53

JOHANisGOD +18498

Martinez linkspoot.

Alvarez rechtspoot.

Martinez gaat volgend seizoen Tagliafico vervangen.

16-07-2019 09:12

FrancescosRavioli +15323

Of Blind* mits die naar het middenveld gaat.

16-07-2019 10:28

JCr14 +453

Als Marin en Eiting het niveau niet hebben kunnen ze Blind op 6 zetten.

16-07-2019 09:26

TheTruth +0

Moest er ook eventjes over nadenken maar is opzich begrijpelijk. Nico gaat na dit seizoen weg. Ook lijkt het me niet handig om met Blind en Martinez (lengte 1.78) centraal te spelen, gaat je veel luchtduels kosten.

16-07-2019 11:19

wendoo9 +8124

Om al die azijnzeikers die hier straks weer gaan roepen dat de selectie te smal en te onervaren is. We willen toch een sterke selectie hebben !! Dan moet je een ervaren speler bijhalen.

16-07-2019 11:58

4-3-3 +3512

Ken hem niet echt, maar welkom, Magallan is kennelijk definitief te licht bevonden. Wordt nu wel even stevig doorselecteren om de selectie terug te brengen naar een kern van 23 spelers zodat die allemaal (enigzins) regelmatig minuten kunnen maken. Buiten de 'eerste' 23 zou eigenlijk niemand in de selectie moeten zitten die ouder is dan 21 jaar. Mochten Ziyech, Van de Beek en Neres blijven zal je toch zo'n 5 spelers moeten verkopen en jongens als Dolberg, Lang, Ekkelenkamp en misschien ook De Wit moeten verhuren om ze minuten op niveau te laten maken. Dat wordt nog een aardige klus voor Overmars, dunkt mij.

15-07-2019 23:38

Ajax114 +1706

Hij lijkt een beetje houterig en speelt niet als Cv bij Mexico maar als het waar is dat die clubs serieus interesse hadden dan zal hij wel wat kunnen neem ik aan. Ik bedoel... voor Magallan had niemand interesse en hoorden wij geen enkel positief bericht.

15-07-2019 23:33

Dubbelvla +8469

ik zie allerhande interessante opties achterin. Zouden bijvoorbeeld Schuurs en Alvarez samen centraal kunnen staan, bij afwezigheid van Blind of Blind op links of CVM? (in uitzonderlijke scenario's) Feit is dat als Alvarez een hoger niveau is dan Magallan, dat je nu op alle posities zeer goed bezet bent met Nico/Martinez - Schuurs/Blind/Alvarez - Mazraoui/Dest en evt nog Veltman die ik eigenlijk gewoon heel goed vond terug komen eind vorig seizoen.

Zin in! de bal mag wel weer gaan rollen.

15-07-2019 23:11

gi0vanni +7256

Als je ver in de CL wil komen moet je natuurlijk geen Schuurs opstellen.

16-07-2019 01:02

Mikee +6403

Die jongen heeft een partij kuiten, dat wil je niet weten. Tevens zere poten. Staat al weken te springen om naar Ajax te gaan, aldus de media. Vraag me alleen af wat je bereikt met al dat springen.

15-07-2019 23:09

Daneman +1387

een partij kuiten

16-07-2019 10:29

mickey2602 +4775

Vast niet van die machtige dijbenen als Matthijs;-)

16-07-2019 21:19

Fieldman +0

We moeten het gewoon proberen. Als het niks wordt krijg je er nog steeds wel tien miljoen voor.

Als het wel wat wordt heb je er een goede speler en een miljoen Mexicaanse fans bij (die van wereldklasse media-afdeling van Ajax kunnen genieten).

15-07-2019 22:56

Babangida83 +23930

Mexicaanse media pakken uit met een heel concrete Overmars. Andere clubs kunnen er nu nog tussenkomen. Hoop morgen op die handtekening, anders wordt t lastig.

15-07-2019 21:59

Mokum31 +6132

Lastig... want?

15-07-2019 22:04

Babangida83 +23930

Wie denk je die dit gelekt heeft? En t belang erbij is dat andere clubs nog een laatste ultieme bod doen. Het spel is alleen maar net begonnen. Aan Overmars nu de taak om snel de handtekening van Alvarez te krijgen, dan is t spel afgelopen. Zo niet, dan zie ik t somber in. Of we moeten een keer geluk hebben. Maar ik ga er natuurlijk vanuit dat Overmars morgen alles zo goed als rond heeft.

Edit: hun TD heeft t bijvoorbeeld over een eerste bod die dichter bij komt bij waar ze t willen hebben. "We gaan nu rustig aan doen, de komende week zal alles duidelijker worden." Dingen moeten nog formeel gemaakt worden, er is nog niks besloten. Maw, laat de biedingen maar komen. Hele andere wereld dit.

15-07-2019 22:42

DeMeervanweleer +7572

Hoewel velen waaronder Marcie Ziyech zijn transfer gunnen, zou ik het het beste transfernieuws vinden als hij wel blijft. ik kijk naar Ajax voor zijn type speler. Mocht hij onverhoopt toch gaan dan komt Bergwijn, ik denk dat Marc daar ook op hint. Kijk ik persoonlijk minder graag naar, maar zit wel nog een hoop rek in, sportief maar om met Overmars mee te denken, zeker ook financieel. Vind dat Ajax tot dusverre best aardig heeft ingekocht, Martinez, Marin en Promes gaan het goed doen denk ik.
Pierie en Scherpen ben ik wat minder enthousiast over, maar op termijn kan dat best wel wat worden, talent hebben ze wel.

15-07-2019 21:32

AFCAjax +17839

Als ze bergwijn halen mocht Ziyech weggaan dan heb ik een extra reden om te hopen dat Ziyech blijft.

15-07-2019 22:31

gerard +317

https://www.voetbalflash.nl/news/5955/kogel-is-door-de-kerk-hakim-ziyech-speelt-volgend-seizoen-bij-deze-club

15-07-2019 21:28

GvanderK +2747 moderator

Jij bent duidelijk geflasht man

15-07-2019 22:42

Ajax68 +10

Succes Alvares en welkom.

15-07-2019 21:27

SpursAjax +6700

Ik weet het zo nog niet met deze alvarez. Is redelijk klein en staat bij Mexico niet eens centraal achterin maar als cvm. Naast blind hoort een snelle grote gast. Een half jaar geleden verkozen ze zelfs nog maggalan boven deze jongen... Ik denk dat het wel een goede speler is maar naast blind is dit denk ik gewoon niet de perfecte combinatie..

15-07-2019 21:06

JordanAFCA +22481

Je naam zegt al genoeg...

15-07-2019 21:20

wzawzdb91 +32

Telegraaf:
BREAKING: Richarlison komt naar Ajax
BREAKING: Lainez komt naar Ajax
BREAKING: Frenkie gaat naar PSG

Eerst maar even afwachten he.

15-07-2019 20:50

KevinDurant +0

rustig aan nou, je vergeet wel de context te melden bij die tweets. Bij Lainez stond toen in de tweet dat Neres eerst verkocht moest worden, nou we weten hoe dat is afgelopen. Bij Richarlison was er een persoonlijk akkoord alleen wilde Ajax 100% transferechten en dat wilde die club niet doen. Beetje makkelijk om alles zo snel af te schilderen als misleidende informatie.

15-07-2019 21:02

fc Barcelona_ke +19255

Telegraaf schreef omdat de clubs akkoorrd bereikt hebbe over miljoenenbedrag..
Richalison lainez kiezen laatst moment voor andere club
De jong wil zelf niet naar Frankrijk
Over alvarez hebben de clubs deal over bedrag.

16-07-2019 06:10

Web +178830

Ik hoop wel dat dit de laatste aankoop is, of Donny moet nog vertrekken

15-07-2019 20:31

RijkdeGooier +2875

Geweldig als hij echt gaat komen! Ik zeg “als” want volgens mij had de Telegraaf ook de komst van ene Lainez toen aangekondigd.

15-07-2019 20:15

Joodhannus73 +3579

Precies, ik moet het ook nog maar zien. Hopelijk hebben ze van hun fouten geleerd... Maar geweldig nieuws als hij komt. Laten we hopen op een Sanchez niveau, want Magalian lijkt het helaas niet echt waar te maken. En met Blind alleen en de jonkies Schuurs (die ik bij Jong erg vond tegenvallen) en Pierie red je het echt niet. Zeker als Blind geblesseerd raakt, ben je weg. Dus duimen voor witte rook...

15-07-2019 20:43

cantharel +3526

Zet Schuurs maar bij het grofvuil na deze deal. jammer.

15-07-2019 20:14

Mikee +6403

Ik geloof dat niet iedereen het met je eens is.

15-07-2019 22:33

CDS +1561

21 jaar, 28 interlands. Dan zal ie vast wat kunnen.

15-07-2019 20:02

036AFCA97 +146682

Is nou niemand het met me eens dat er nog een middenvelder bij moet? Donny is top, maar Schöne wordt oud, Eiting vind ik qua handelingssnelheid niet goed genoeg voor het niveau dat Ajax nu na moet streven, Gravenberch is nog erg jong, Marin lijkt een goede aankoop, maar moet zich ook nog maar bewijzen.. Als Donny verkocht wordt of geblesseerd raakt hebben we een probleem.
Of gaat Ajax proberen Ziyech te behouden of met Promes op 10 spelen?

15-07-2019 20:01

appeltje +116

Ja en dan ga je een middenvelder kopen en dan 'moet die zich ook nog maar bewijzen'. Zo kun je aan de gang blijven...

15-07-2019 20:04

036AFCA97 +146682

Behalve als je een “gevestigde” naam koopt, zoals bijvoorbeeld Pröpper. Lijkt mij minder spannend dan Marin. Pröpper spreekt de taal, kent Ajax en kent de eredivisie.

15-07-2019 20:15

AjaxDaniel +14526

Qua middenvelders vind ik dat we wel goed zitten, zeker als Ziyech blijft.

15-07-2019 20:06

Cupmetgroteoren +5

Blind schuift door naar het middenveld, maar als Marin teleurstelt moet je het inderdaad weer met schöne doen en die kan het tempo niet bijbenen. Enting, gravenberch etc. komen (nog) tekort. Ziyech kan ook nog op het middenveld als ie blijft.

15-07-2019 20:08

036AFCA97 +146682

Denk je dat we met Alvarez - Martinez centraal gaan spelen? Ik denk dat Blind achterin te belangrijk is.

15-07-2019 20:16

Web +178830

Dat denk ik ook, weet ik eigelijk wel zeker

15-07-2019 20:19

Web +178830

Blind zie ik niet naar het middenveld gaan.
Blind weet precies wat er gevraagd word op die positie.
Vastigheden moet je er ( voorlopig ) niet uithalen

15-07-2019 20:18

Babangida83 +23930

Hahaha, Dat zegt men nu al 7 seizoenen van Schone en hij logenstraft ons keer op keer. Bij uitstek onze meest betrouwbare kracht. Dus misschien maar eens gewoon niet nog een keer in zijn slome uiterlijk trappen?

15-07-2019 20:37

Schip +23488

Ekkelenkamp, Eiting, De Wit, Gravenberch, Lang, Schone, vdBeek, Ziyech is er nog, Blind, Mazraoui en Alvarez kunnen er ook spelen.

Niet blijven kopen, tenzij Ziyech vertrekt.

15-07-2019 20:16

Lazell +16989

Donny, Ziyech, Promes, Tadic en eigenlijk ook Marin spelen allemaal het liefste op 10. Blind het liefst achterin. Dan heb je Eiting, Schone en misschien Marin voor de controleursposities. Dat is niet echt ruim voor 2 plekken.

16-07-2019 08:31

goajaxgo +14157

Ik zou Pröpper er nog graag bij hebben.

15-07-2019 20:31

Godenzoon24 +15308

Koop er nog 6. Mogen er zelfs nog wel wat weg!

15-07-2019 20:40

ajax1forever +401

Onana
Nous Alvarez Blind, Nico
Marin Schone
Donny
Hakim Dusan Neres

15-07-2019 19:47

AjaxDaniel +14526

Liever dit:

Onana
Mazraoui Alvarez Blind Nico
Marin Donny
Ziyech/Promes
Promes/Ziyech Tadic Neres

En dan ff kijken welke speler beter werkt op 10. Dit lijkt mij op papier de beste opstelling.

15-07-2019 20:07

4-3-3 +3512

Ik denk dat je Promes en Neres beter van flank kan wisselen om hun rendement te verhogen. Het kan mij persoonlijk nauwelijks aanvallend genoeg, maar ik betwijfel eigenlijk of Ten Hag het aandurft om een middenveld met Marin-Ziyech-Vd Beek het veld in te sturen als het echt om de knikkers gaat. Ik denk dan toch dat er een speler als Eiting tussen gezet zal worden 'om de balans te bewaren'. Het wordt sowieso weer een interessante puzzel en Ten Hag zal er sneller uit moeten zijn dan afgelopen seizoen omdat niemand Ajax nog zal onderschatten en tegenstanders er van meet af aan op zullen klappen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar welke elf de voorkeur gaan krijgen en hoe Ten Hag ze neer gaat zetten.
Ervan uitgaande dat Ziyech nog zal vertrekken, gok ik op de volgende CL variant:

_____________Onana
Mazraoui_Alvarez_Blind_Tagliafico
__________Marin_Eiting
Neres______Vd Beek______Promes
_____________Tadic

16-07-2019 01:02

JGAjax +364

Ik ben benieuwd. Ik sprak iemand die de Mexicaanse competitie regelmatig volgt en volgens hem behoort Alvarez niet tot de beste verdedigers van die competitie.

15-07-2019 19:46

Flarkow +0

Wel ja ik geloof er geen zak van

15-07-2019 20:00

Teletekstsupporter +0

Onana/Varela

Mazraoui/Dest - Alvarez/Schuurs - Blind/Pierie - Tagliafico/Martinez

Eiting/Schone - Marin/Gravenberch
Van de Beek/deWit

Ziyech/Neres - Dolberg/Huntelaar - Tadic/Promes

Kan uiteraard hier en daar geschoven worden, maar dit beloofd wat.

15-07-2019 19:42

Flarkow +0

De wit ik mag toch hopen dat hij nooit vaste basisspeler gaat worden bij ons...

15-07-2019 20:01

Abu +0

Nu Noa Lang nog op de plek van De Wit, en het ziet er prima uit. Al denk ik dat er ook nog wel wat gaat vertrekken.

15-07-2019 23:34

Dennis1964 +121

Eerst zien dan geloven, daarnaast weet ik niet eens of het een topper is.

15-07-2019 19:38

witchmaster11 +4

Help pisvee de winter door , graag alle boterzegels ect opsturen naar de herdgang onder de ook wij helpen pisvee slogan , denken we over een aantal jaar wel een redelijk bedrag bij elkaar te hebben , tevens in de aanbieding een tacovreter op 2 benen , wil nog wel eens rollen en huilie huilie doen op het veld u krijgt er een dozijn sigarenbandjes erbij

15-07-2019 19:34

hallo1 +0

Magallan verkopen?

Lijkt me toch wel. Schuurs is namelijk verder dan Magallan en ik moet nog zien hoe Alvarez het gaat doen. Schuurs is een jongen met veel potentie die toch wat te veel in de schaduw heeft gestaan als je ziet dat Ajax toen Magallan gehaald heeft.

15-07-2019 19:16

TheRiviera +5476

Zowel Schuurs als Magallan hebben te weinig van zichzelf laten zien om die conclusie te kunnen trekken. Het zou ook een negatief beeld creëren als Ajax zo snel Magallan verkoopt. De club ging vol overtuiging voor de speler. Dus hun zien misschien iets in Magallan wat wij nog niet zien. Daarom vind ik dat de speler meer tijd nodig heeft. Niet zo lang geleden werd Neres ook als miskoop labeled. na zijn eerste half jaar.

15-07-2019 19:26

hallo1 +0

Ik vind Schuurs een goede indruk maken tot nu toe.

Het klopt wat je van Neres zegt. Blind was daarin ook een goed voorbeeld. Die werd in zijn beginperiode nog geregeld uitgefloten omdat hij eigenlijk nog niet mee kon. Het kan af en toe heel anders lopen. Ik denk alleen wel dat je iets zult moeten doen. Desnoods Schuurs of Magallan verhuren. Je kunt niet 3 RCV's hebben, dan gaat er sowieso 1 heel weinig spelen.

15-07-2019 19:38

Liam +12

Daley kon ook in het begin mee hoor alleen zagen de meesten dat niet. En de nablaters natuurlijk ook niet.

15-07-2019 19:55

hallo1 +0

Daley kon in het begin niet mee en werd toen ook verschillende keren verhuurd. Pas toen hij daarna terugkwam bij Ajax kon hij wel mee met het niveau.

15-07-2019 20:04

Web +178830

Dat kwam om dat Jol het niet in Blind zag zitten.
Die haalde in die tijd een back op die er niets van kon
Atouba of zo iets, weet zijn naam niet meer

15-07-2019 20:35

JohnnyD +1

Ik kan mij niet herinneren dat Neres ooit als miskoop is gelabeld. Dat verzin je hier toch echt ter plekke.

15-07-2019 21:34

036AFCA97 +146682

Ik hoop dat deze jongen net zo goed is als dat Magallan slecht is. Dat zou top zijn.

15-07-2019 19:15

Ar +104

Vind het heel veel geld terwijl je Schuurs en Veltman hebt, en voor 9 miljoen Magallan hebt gekocht. Maar goed, misschien overtuigd hij wel.

15-07-2019 19:15

ajax4ever01 +13

Schuurs heeft zeker potentie ja maar is er nog niet klaar voor

15-07-2019 19:24

AjaxDaniel +14526

Iedereen is verder dan Pierie

15-07-2019 19:42

JariJari +15255

Alvarez kan ook op 6 en op RB. Veel potentie en prima speler.

15-07-2019 20:04

KVF +995

Heeft iemand deze jongen vaak zien spelen? Ben erg benieuwd naar diegene zijn mening!

15-07-2019 19:07

Ar +104

In zijn laatste wedstrijd schijnt ie slecht gespeeld te hebben.

15-07-2019 19:08

trainer +2

dit is wel einde magallan denk ik

15-07-2019 19:03

Oliveira +0

Ik hoop dat Alvarez direct mee kan en De Ligt feilloos kan vervangen en meer is dan alleen een hype.

15-07-2019 18:39

jaripettersson +9517

Als je hoopt dat iemand de Ligt feilloos vervangt ben je gewoon naïef.

15-07-2019 18:43

AjaxDaniel +14526

Geen 1 speler die je kan halen kan De Ligt feilloos vervangen. Daarvoor moet je echt een top 10 centerback halen en die zijn niet te betalen.

15-07-2019 18:43

Ar +104

En zelfs zij kunnen De Ligt niet vervangen.
Ajax verdedigt heel anders dan de meeste clubs.

15-07-2019 19:09

komopajax777 +13271

Al die negativiteit over Magallan is echt overdreven.Je staat echt niet zomaar heel lang in de basis bij Boca.Hij deed het goed daar, degelijk en rustig in zijn spel.Hij heeft alleen te lang te weinig gespeeld en dat in een totaal andere omgeving en voetbalcultuur.Geef hem de tijd.Ritme en zelfvertrouwen doen wonderen.

15-07-2019 18:31

Ozymandias +159568

Hij stond niet heel lang in de basis van Boca Juniors. Hij was pas ongeveer anderhalf seizoen een basisspeler. In totaal had hij 75 wedstrijden voor Boca Juniors gespeeld.

15-07-2019 18:31

Gecko +3

Miskoop. Gaat echt niets worden

15-07-2019 18:32

Oliveira +0

Het feit dat Ajax Pierie en Martinez heeft gehaald en mogelijk binnenkort ook Alvarez geeft toch wel aan dat men binnen Ajax niet onder de indruk zijn van Magallan's optreden in zijn eerste halfjaar.

15-07-2019 18:52

Schip +23488

Het gaat om basiskwaliteiten: rust aan de bal, opbouwen of iig goed inspelen, positioneel verdedigen etc.

Hartstikke sympathieke, rustige gozer die uitstraalt dat hij knetterhard kan zijn in het veld. Maar het vertrouwen is er niet. Dat is raar na een titel en aanpassingstijd. Sinkgraven moest er direct staan na veel blessureleed in de CL en vocht zich in de wedstrijd. Magallan deed vrijwel niets goed tegen Spurs. Hij brengt onzekerheid en staat er niet.

Ik zou hem verhuren en dan nog eens goed kijken of hij compleet genoeg is voor Ajax.

15-07-2019 20:06

trooop +3885

Goede zaak, er vanuitgaande dat dit niet weer zo'n boswachter op voetbalschoenen a la magallan/kristensen is.

15-07-2019 18:30

Cupmetgroteoren +5

Hehehe, boswachter op voetbalschoenen.

15-07-2019 20:11

Gonzo +4778

Zullen we even wachten tot hij tekent?

15-07-2019 18:30

gerard +317

Heb begrepen dat Ziyech ook nog een jaar blijft! Gelezen in het Parool!

15-07-2019 18:25

Lane 8 +2

Oke gerard

15-07-2019 18:27

jaripettersson +9517

Ik heb begrepen dat Arnold Scholten zijn haar heeft geblondeerd!

15-07-2019 18:47

Red Devil +3604

Snel afhandelen dan maar voordat er een kink in de kabel komt.

15-07-2019 18:24

Gecko +3

Aankoop Alvarez impliceert dat Magallan is afgeschreven
Zolang gescout en dan dit niveau
Ajax onwaardig
Hoop dat Alvarez Vsn een andere dimensie is. Anders is het echt triest. Zeker nu Veltman weg wil bij Ajax. Zo slecht is Veltman niet!

15-07-2019 18:22

Ajaxamsterdam0485 +0

En dan melden Turkse media dat Ajax Kardioglu wilt, lul maar gauw verder

15-07-2019 18:20

oudzuid2 +7292

ook heerlijk dat Ajax nu gewoon zonder problemen spelers van 15-20 miljoen kan halen (Promes, Blind, Tadic en nu Alvarez). dat was een jaar of drie, vier geleden nog heel anders

15-07-2019 18:09

ajax4lifebaby +0

Even wat credits naar Frank de Boer idd, met matig materiaal 4x kampioen CL miljoenen. Maar meeste credits naar Overmars denk ik. Die haalt spelers die geweldig zijn stelt goede trainers aan. Overmars wilden persé deze trainer waar hij bij Go Ahead mee heeft gewerkt. En Ten Hag helpt heel veel bij spelers als Tadic, Promes, enzo binnenhalen.

15-07-2019 19:02

Warrior +1

Maar ja, je weet hoe het hier gaat. 2 wedstrijden niet winnen, en ze moeten er weer allebei uit.

16-07-2019 08:03

waayop +882

De credits moeten vooral ook naar de mensen die afgerekend hebben met het Technisch Hart. Nu is er gewoon Marcie de baas, die kan nu snel en gericht handelen zonder de last van het ouwe nelen in het TH. Hierdoor is het niveau van Ajax ook minder afhankelijk van het niveau van het aanwezige talent.

17-07-2019 09:18

Bacta +0

Zo mooi nieuws!

Ajax nu wel zo rond de 50 mil?? uitgegeven dit jaar zoiets.

15-07-2019 18:08

ajax4lifebaby +0

Wel oppassen dat je straks geen 20 spelers hebt op de contractlijst met zieke salarissen...

15-07-2019 18:17

AjaxDaniel +14526

Lijkt mij dat de Financieel Directeur dat wel in de gaten houdt.

15-07-2019 18:39

Bacta +0

Nee het is ook niet verkeerd dat Ajax dit doet. Absoluut niet, juist mooi dat Ajax dit nu kan. Hopen dat we nu een gat kunnen slaan in de Eredivisie en er mooie jaren gaan komen voor ons supporters.

15-07-2019 18:35

DonAdam +2360

Zolang de handtekeningen niet op papier staan, zijn we helemaal niet rond; zie Richardlison, die naar Watford ging.

Overmars wacht tot de bankgaranties betreffende de Ligt van Juventus binnen zijn en gaat dan pas vol voor Alvarez. Dus als de bank moeilijk doet, bv omdat Juventus financieel teveel hooi op de vork neemt, kan het best zo zijn dat een club Alvarez voor onze neus wegkaapt. Ik hoop van niet, maar zo realistisch moeten we zijn.

15-07-2019 18:07

Ronaldinho020 +1

Nee, gewoon niet.

15-07-2019 18:16

oudzuid2 +7292

niiiiice! mooi nieuws! hoe goed Schuurs het nu ook doet, hij kan het niet alleen dit seizoen. laat het ze maar uitvechten, concurrentie is goed. en wie weet wordt het wel de nieuwe Sanchez...

15-07-2019 18:03

stopperspil +11187

In Argentinië waren ze niet positief over Magallan, de Mexicanen daar zijn dat wel over Alvarez dus dat is alvast een goed teken. Blijft gek dat Ajax tot twee keer toe zo lang is bezig geweest om Magallan te halen terwijl iedereen daar daarover verbaast was.

15-07-2019 17:54

Liam +12

Uit Mexico is nog maar zelden een echte topvoetballer vandaan gekomen. Is gewoon een feit. Maar ik laat me graag verrassen.

15-07-2019 17:56

alex1987 +1027

Ehhh?
Chicharito, Guardado, luiz hernandez, Moreno, Hugo Sanchez om er maar een paar te noemen.

15-07-2019 18:04

Liam +12

Ik heb het over echte toppers. A-categorie. Misschien dat Hugo Sanchez daartoe behoorde maar voor de rest kom ik niet ver. De lijst bij bijvoorbeeld Argentinie is eindeloos.

15-07-2019 18:05

Ozymandias +159568

Zijn/waren dat allen "echte topvoetballers"? Als ik aan echte topvoetballers denk dan denk ik aan spelers die in de top van Europa een vaste basisplaats hadden of een enkeling die in Zuid Amerika de pannen van het dak speelde (zoals Pelé, Garrincha, etc.). Van dat rijtje wat jij noemde was alleen Hugo Sanchez een echte topvoetballer.

15-07-2019 18:05

appeltje +116

Ze waren ook allemaal positief over Gutiérrez. Maar die zat het afgelopen seizoen toch voornamelijk op de bank bij PSV. Zegt dus niet alles.

15-07-2019 18:00

AFCA1996 +0

Heeft dat ook niet een beetje met de speelstijl van Van Bommel te maken dat hij geen basisplaats heeft daar? Die kerel zet Luuk de Jong op het middenveld en Rosario en Hendrix kunnen niets fout doen in zijn ogen. Lijkt Frank de Boer wel

15-07-2019 18:05

Ronaldinho020 +1

Exact, pereiro speelt ook nooit. Die kan heus wel een balletje trappen. Die van Bommel houdt gewoon van slopers en werkers.

15-07-2019 18:17

Warrior +1

Hij is er in de competitie nog best een eind mee gekomen. Qua punten. Misschien speelt de haat tegen Ajax daar ook nog wel wat mee.

16-07-2019 08:08

Hollister +12595

Dat gezeik over het belemmeren van jong talent... zelfs buiten mijn verwachting kloppen dit jaar gewoon jongens als Eiting, Lang, Traore, Dest en Schuurs op de deur.. dan heb ik het nog niet eens over jongens die bijna de stap maken als De Wit, Gravenberch, Timbertjes, Ekkelenkamp... misschien moeten we Pierie een jaartje laten wennen in Jong zoals ook goed is geweest voor Schuurs en hier en daar wat jongens verhuren op eredivisieniveau.. en dan te bedenken dat onze beste lichtingen er nog aan moeten komen over 2 a 3 jaar staan heel wat spelers klaar om de stap te maken... Kristensen, Veltman, Labyad en Magallan verkopen of verhuren..

15-07-2019 17:50

Liam +12

Wel belachelijk dat we nu al pakweg een hele hand vol centrale verdedigers hebben gehaald. Alvarez moet echt een voltreffer zijn wil ik een beetje minder kritisch worden op dit aspect binnen het beleid van Ajax.

15-07-2019 17:43

AjaxDaniel +14526

Ja klopt, Magallan halen en Wober verkopen was echt een fout. Maar aan de andere kant, zonder risico te nemen kom je nergens. Het is onmogelijk te verwachten dat elke aankoop een voltreffer is.

15-07-2019 17:49

Piejotter +9

Op dit aspect binnen het beleid????? Huhhhh waar ben ik hier aanbeland?

15-07-2019 17:51

Liam +12

Euh...zal het ff vertalen voor jou Piejotter: ' Marc is meestal heel goed maar heel af en toe kut...'

15-07-2019 17:58

Engeltje +7352

Helmaal eens, Per Schuurs, Kik Pieri, Magallan, dat zijn er al 3, Alvarez is een internationaal die wil/moet minuten maken. Magallan moet onderaan staan van dit rijtje, Schuurs moet een kans krijgen anders worden verhuurd

15-07-2019 17:52

fujaka +0

Schuurs en Pieri zijn gehaald als potentiele basisspelers Alvarez met zijn 15 mlj niet die moet er binnen een halfjaar staan

15-07-2019 18:02

mgtow +22318

In Eindhoven zijn ze nu natuurlijk totaal over de zeik. Hoe durven wij Mexicanen te contracteren. Hahaha.

15-07-2019 17:32

RaynoFischer +18

Haha idd, Guardado zat dit keer niet in de weg ;)

15-07-2019 17:39

Ozymandias +159568

Ik was tegen de komst van Álvarez maar wat ik wel goed vind aan dit beleid van Overmars is dat hij niet uit een soort koppigheid vast blijft houden aan zijn eigen miskopen. Magallán is duidelijk niet goed genoeg en dus dwingt Overmars niet Ten Hag op om hem alsnog als volwaardige selectiespeler te gebruiken door hem geen alternatieven te geven.

15-07-2019 17:30

Liam +12

Ene kant wel Ozy maar het is belachelijk, al die centrale verdedigers aantrekken. Eigenlijk lachwekkend.

15-07-2019 17:44

Ozymandias +159568

Het is natuurlijk niet goed en ze moeten intern goed bekijken wat er mis is gegaan maar beter een fout maken en die zo snel mogelijk oplossen dan blijven volharden in een fout.

15-07-2019 18:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.