[Update III] Bakker tekent voor vier jaar bij PSG

door SJvanveen 202

[Update III] Bakker tekent voor vier jaar bij PSG

door SJvanveen 202

Laatst geüpdatet

Mitchel Bakker verlaat Ajax mogelijk nog voor het sluiten van de markt. Dat is wat Freek Jansen van Voetbal International woensdagavond meldt. De linksbenige verdediger staat op het punt te vertrekken naar Paris Saint-Germain.

'Paris Saint-Germain heeft mogelijk alsnog beet in Amsterdam. Mitchel Bakker maakt zich op voor transfer naar Parijs', schrijft de Ajax-watcher. De verdediger beschikt in Amsterdam nog over een contract tot het einde van het huidige seizoen.

Bakker debuteerde dit seizoen in de KNVB Beker in het eerste van Ajax. Tegen HVV Te Werve maakte de linksback zijn entree. De achttienjarige zat daarnaast een aantal keer op de bank en ging ook nog mee op trainingskamp naar Florida in de winterstop.

Update - 21.20 uur (30 januari 2019) - Bakker door gebrek aan kansen weg bij Ajax

Het vertrek van Mitchel Bakker bij Ajax zit er inderdaad aan te komen. Dat de achttienjarige linksback zijn heil ergens anders zoekt, heeft met name te maken met een gebrek aan kansen in de Ajax-hoofdmacht. De vleugelverdediger zat vijftien keer op de bank, maar mocht geen enkele keer invallen bij Ajax 1.

Hoewel Ajax wilde verlengen en er gesprekken gaande waren met Bakker en zijn management, is de beslissing toch op Paris Saint-Germain gevallen. Bakker had eerst de intentie om te blijven, maar de situatie was volgens het kamp van de verdediger verre van ideaal. Het aanstaande vertrek was mede reden dat Bakker in de wedstrijd van Jong Ajax tegen RKC op de bank begon.

Update II - 08:05 uur (31 januari 2019) - 'Ajax accepteert bod van PSG'

De transfer van Mitchel Bakker van Ajax naar Paris Saint-Germain lijkt nog een stap dichterbij gekomen. De Telegraaf meldt namelijk dat Ajax een bod van de Franse club heeft geaccepteerd. Hoe hoog dat bod precies is, is niet bekend.

Update III - 21.55 uur (31 januari 2019) - Bakker tekent voor vier jaar bij PSG

Mitchel Bakker is persoonlijk rond met Paris Saint-Germain. De verdediger gaat een contract voor vier jaar tekenen bij de Franse topclub. De linksback blijft echter eerst nog tot de zomer bij Ajax en vertrekt daarna pas richting Parijs.

Sjors van Veen (Twitter: @SjorsvVeen | e-mail: sjorsvanveen@live.nl)

Lees meer over:
Plaats reactie

eric76 +0

Laat maar gaan. Totaal ongeschikt voor Ajax1.

02-02-2019 20:16

Babangida83 +23933

Ook nog voor 4 jaar tekenen...Kan echt kwaad worden om gasten zoals Raiola die bijna moedwillig, omwille van de eigen portemonnee of reputatie, iemand anders carrière om zeep helpen. Als er na 1 jaar geen perspectief meer is, kan Psg hem dus gewoon nog aan zn contract houden tot dat er wel een transfersom voor geboden wordt...

01-02-2019 19:29

stopperspil +11200

Aflopend contract was (nog steeds niet verlengd) en op de bank bij Jong Ajax dus geweldige keuze van hem

01-02-2019 11:36

Lazell +17005

Moet zo lachen als ik lees dat een bankzitter van JA voor meer speeltijd naar PSG gaat. Zal wel weer niet durven zeggen dat het om het geld gaat.

Als je weet dat je niet goed genoeg bent is, is het wel het slimste om nu voor het geld te gaan nu je er nog goed op staat. Mislukken bij pakweg Ado is niet goed voor je internationale reputatie.

01-02-2019 13:43

Adios +0

Half jaartje met de O19 mee laten trainen. Is ie daarna helemaal klaar om in Parijs wel elke wedstrijd te spelen.

01-02-2019 10:40

SpursAjax +6705

Vind dit wel jammer.. bakker is eigenlijk nog A junior dus mag nog in de 019 spelen. Hij heeft als junior dus al 2 wedstrijden voor Ajax 1 op ze naam. En heeft al anderhalf seizoen betaald voetbal kunnen spelen bij jong ajax. En dan verteld die doodleuk niet genoeg perspectief te hebben? Heel heel ondankbaar dit van deze snotaap uit de raiola stal...

01-02-2019 10:00

nicholas87 +818

*Ouasim Bouy Modus* aan

01-02-2019 09:54

Ajaxvooraltijd +2

Ondankbare verwende pestkinderen tegenwoordig. Het is toch niet te geloven dat je als simpel jochie de kans van je leven krijgt bij Ajax, je ze terugbetaalt op deze manier. De wereld wordt steeds gekker, iedere generatie een stukje erger.

01-02-2019 09:45

Rolo +13756

Mooi. keuze gemaakt investeren in de toekomst. Meteen iemand van de jeugd doorschuiven richting de plek van Bakker en Bakker alleen op het trainingsveld minuten laten maken. Je gaat toch niet investeren in een jonge speler die over 4 maanden vetrekt. investeer maar in jongens die het mooiste shirt van de wereld willen blijven dragen.

01-02-2019 08:09

PaulC +297

Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat Ajax helemaal niet meer moet investeren in jeugd die Raiola als zaakwaarnemer heeft.

01-02-2019 11:46

mgtow +22318

Niet meer opstellen, trainen doet hij maar in een goedkope sportschool. Geef hem kutklusjes: ramen lappen, stofzuigen, dweilen, parkeerwachter laten spelen.

01-02-2019 05:41

AltijdGelijk +1

Ga jij zo om met mensen???

Jij wil bepalen voor een jongen van 18-19 waar hij gaat en staat?

01-02-2019 06:53

mgtow +22318

Werken voor je geld heet dat. Ik ben niet de enige die dat zegt maar omdat ik het kutklusjes noem
ben je direct getriggerd?

01-02-2019 07:10

AltijdGelijk +1

Je moet beseffen dat dit soort jongens wel alles links laten liggen voor een carriere!

Als dan Sinkgraven erin komt zondag dan begrijp ik bakker wel.

Je moet niet zo afgeven op dit soort jongens omdat ze ergens anders voor kiezen.

Er lijden meerdere wegen naar Rome he vriend! Niet alleen de weg die jij in gedachten hebt.

Wat vond je dan van Zlatan? Die kwam op zijn 19e naar ajax???

01-02-2019 08:59

X-RaY +3

Dat zal dan een behoorlijke leidensweg zijn naar Rome...

01-02-2019 09:16

0h0Litmanen0h0 +0

Deze jongen moet ook beseffen dat Ajax miljoenen steekt in de jeugdopleiding en dat je als talent dankbaar mag zijn dat je daar opgeleid wordt....je profiteert van de uitstekende jeugdopleiding en faciliteiten en wordt daardoor stukken beter, dat mag je best terugbetalen met een beetje loyaliteit.

01-02-2019 09:20

NoPants +7506

Tja Raiola, dan weet je dat dit kan gebeuren.

Wat mij betreft gaat ajax voortaan de talenten die bij raiola zitten pas na hun 18e echt minuten laten maken. Af en toe een invalbeurt moet kunnen, maar echte minuten voor je 18e (en eerste volwassen contract) zit er dan gewoon niet in als je bij raiola zit.

Je ziet het nu toch al aankomen, gravenberg maakt volgend seizoen aardig wat minuten in ajax 1, maakt indruk, stelt het verlengen van zijn contract een paar keer uit, en vertrekt in de zomer voor 5-10 miljoen naar Italie.

We zullen hierdoor in het begin vast een paar talenten afschrikken, maar na verloop van tijd zien de jongens uit raiola’s stal andere talenten wel vlieguren maken.

Iemand anders betere ideeen?

01-02-2019 04:08

AltijdGelijk +1

Het maakt geen moer uit welke zaakwaarnemer ze hebben....

Als ze 1 goed jaar draaien zijn ze toch weg!

01-02-2019 09:04

NoPants +7506

Ah oke, wat een toeval dat het zovaak raiola is wanneer talenten hun jeugdcontract niet willen verlengen.. kan je mij een paar toptalenten van andere zaakwaarnemers die hun jeugdcontract niet wilde verlengen noemen?

01-02-2019 19:04

Babangida83 +23933

Ja, gewoon uit de opleiding zetten onder het mom van educatie/ zelfverdediging speler. Uitleg naar ouders waarom. Raiola ontwricht de jeugdopleiding en maakt moedwillig carrières kapot. Dus Ajax zal de spelers moeten beschermen tegen zichzelf door hierin rechtlijnig te zijn. Past bij het verhaal van het totale plaatje dat ontwikkeld moet worden.
Je kunt je nooit laten chanteren door Raiola, want dan is het einde zoek.
Daarnaast had Ajax hem (maar ook anderen) natuurlijk wel wat vaker mogen opstellen. De doorstroming is heel matig op dit moment.

01-02-2019 19:38

MPAjax +8437

lekker belangrijk, raiola doet maar wat en dat doet hij al sinds hij bij ajax spelers hun zaak waar neemt

01-02-2019 03:02

MitsjollAjax +1241

Alle Kluivert haters jullie hebben nu nog een doelwit

01-02-2019 02:29

Zlataninho +846

Mensen ben eens realistisch..
Ten eerste bakker is echt geen super talent mischien weet hij dat zelf ook en laat hij daarom deze kans niet schieten.

Mischien is pec wel zijn niveau, maar als je ajax en psg op je cv hebt staan dan ben je je hele loopbaan verzekerd van onderdak in het betaalde voetbal.

Hij gaat nu een salaris krijgen waar een paard de hik van krijgt + hij gaat waarschijnlijk trainen met de beste voetballers van wereld, dus snap goed dat hij ondanks zijn tekortkomingen een 4! Jarig contract gaat tekenen.

01-02-2019 01:27

AlexIbarra +19290

Heel apart dit, al had ik idd het idee dat TH het niet heel erg in hem zag zitten.

Maar Tagliafico geblesseerd, Wöber vertrokken, Sinkgraven falend, combinatie Blind - Magallan werkt (nog) niet..
Gezien onze historie van zeker 10 jaar gezeik op linksback, is er geen club waar je als jonge linksback eerder een kans krijgt dan bij Ajax. Als je goed genoeg bent.

Ik zag ergens wel potentie in hem maar bij alledrie de verkopen deze winter vind ik dat ze nog wel wat meer in een Ajax-shirt hadden kunnen laten zien.
De bank zit kennelijk niet lekker bij ons.

01-02-2019 00:50

MrPink +81984

Waarom niet meteen gaan? Kijk naar Frenkie, die zet geen meter extra meer.

31-01-2019 23:53

VanDerHoornLegend +151

Nooit meer opstellen!

31-01-2019 23:44

koenos1 +7948

Ajax mag wel heel wat (jeugd)spelers gaan halen aankomende zomer. Verschillende jeugdelftallen zijn niet zoals het was afgelopen paar jaar. Juist door deze mindere lichtingen en vertrek van verschillende A1 en jong Ajax spelers verwacht ik dat Ajax wat spelers gaat aantrekken. Wat denken jullie?

31-01-2019 23:21

Lane 8 +2

Door gebrek aan kansen weg bij ajax naar 1 vd grootste kanshebbers vd champions league. Lol

31-01-2019 23:19

AjaxDaniel +14527

Ik hoop dat die neppe club nooit de CL zal winnen

31-01-2019 23:23

JesseMKB33 +0

Lekker het aankomende halfjaar als ballenjongen of hulpje in de keuken of iets dergelijks gebruiken.

31-01-2019 23:14

de_pitbull +0

niet eens meer mee laten trainen. geef hem maar een stokbrood mee en opdonderen met die handel. Peeters 2.0

31-01-2019 23:12

3*stars*3 +23510

Peeters...Zag dat hij terug is gestuurd naar Real.
Mislukt bij f*cking VVV en Almere...

31-01-2019 23:59

chino +1172

Lekker halfjaartje als muur gebruiken voor het oefenen van vrije trappen. Bij voorkeur bij Ziyech.

31-01-2019 23:11

NouridolbergNeres34 +1912

Die mag een half jaar pizza’s gaan bakken voor Mino ,want spelen gaat hij niet meer bij Ajax en bij PsG mag hij ook op de tribune gaan zitten. Was zowiezo geen hoogvlieger mis je niks aan, die zien we over 3 jaar terug bij fc emmen.

31-01-2019 23:10

X-RaY +3

Betwijfel of Overmars hier nog openheid van zaken over geeft zoals bij Kluivert het geval was.
Het kan niet anders dat hier ook (lange) contract besprekingen aan vooraf zijn gegaan en heel toevallig is het er weer een uit de 'stal' van Raiola. Die jongen kan echt wel wat, pas 18 jaar van nature een back en gaf zelf ook aan dat hij sowieso geen haast had. Op zo een leeftijd ben je nog vol in ontwikkeling, zat rek nog dus als je het mij vraagt. Deze transfer kwam zo uit de lucht vallen van de een op de andere dag. Daar moet toch veel meer aan de hand zijn? Zal het echt alleen maar aan Raiola liggen?

31-01-2019 22:56

mercurius3 +0

Wat er aan de hand is is dat Raiola bezig is met wraakactie richting Overmars en Ajax. Hij mag Overmars niet sinds dat gedoe met ik geloof Kishna toentertijd en het feit dat Ajax hem de wacht had aangezegd als gevolg van uitspraken van Cruijff dat zaakwaarnemers het niet meer voor het zeggen mochten hebben bij Ajax.

31-01-2019 23:46

X-RaY +3

Denk dat Ajax ook voor elke speler de volle mep wil hebben.

01-02-2019 09:28

mercurius3 +0

Niet meer opstellen ajb. Jong Ajax dient er te zijn voor spelers die doorstromen naar Ajax 1. Bakker en Raiola hebben Ajax genaaid.

31-01-2019 22:51

amthree +407

Tekent als wat, ballenjongen?

31-01-2019 22:49

Sampaoli +39261

Selectie van Jong Ajax is wel wat dunnetjes nu. Er vanuit gaande dat Bakker niet meer speelt, hebben we geen linksback: Bakboord heeft er gespeeld, voldeed niet. Kemper is nu geblesseerd en zijn contract loopt af. We hebben ook weinig buitenspelers na het vertrek van Ylatupa en Johnsen: Kühn, Nunnely en Tethani. De laatste 2 voldoen eigenlijk niet aan het niveau van Ajax.

Reiziger en Heitinga maken vrijwel geen speler beter. Tijd om Vos door te schuiven naar U19 en een nieuwe trainer voor Jong Ajax te vinden die wél de visie van Cruijff volgt.

31-01-2019 22:49

Gerard36 +1548

bande mag ook in jong Ajax spelen.(is ook een buitenspeler)

31-01-2019 23:04

BrandjeXL +81

Bande is dus geen buitenspeler al zien ze dat bij Ajax weer anders

31-01-2019 23:08

Aad1993 +11

Bakker door gebrek aan kansen weg bij Ajax. Wat denkt hij bij PSG te beginnen? Die stellen liever een aankoop van tientallen miljoenen op dan een back-upje. Snap deze transfer niet van Bakker zijn kant. Heel dom

31-01-2019 22:48

Sampaoli +39261

Via de achterdeur. Zien we over een paar jaar weer terug in de subtop van Nederland. Een erg onsmakelijke manier om weg te gaan, dat Raiola hierbij betrokken is, is geen toeval.

31-01-2019 22:43

Jeroen127F +0

In geval van nood nog een optie voor linksback.

Begrijp dat het niet doelbewust is. Door problemen ging de directe overgang niet door.

31-01-2019 22:42

fc Barcelona_ke +19255

A la younes transfer. Ajax dacht geld binnengehaald o nee hij komt pas in zomer

31-01-2019 22:34

JSF +0

Er is een bod geaccepteerd

31-01-2019 22:40

talent020 +7

ach ja, lig er niet wakker van, veel succes in Parijs Bakker, hoop wel dat Ajax hier niet meer in investeert, en andere jongens laat spelen

31-01-2019 22:34

NouriVandeBeek +7

Transfervrij vertrek dus. Voetbal bestaat uit keuzes en Ajax maakt hopelijk de keuze om hem te laten banken.

31-01-2019 22:20

AJAIXIXIXI +1

Lijkt me ook de beste keuze, ben wel benieuwd die dan de linksback van Jong wordt.

31-01-2019 22:22

appeltje +116

Kemper, maar zijn contract loopt ook af. En hij is nog geblesseerd. Bakboord heeft daar een paar wedstrijden gestaan. Dest kan er ook staan. Je kunt ook Salah-Eddine definitief doorschuiven naar O19, en dan Douglas minuten laten maken in Jong. Of Salah-Eddine meteen in Jong zetten, maar daar komt-ie nog tekort voor denk ik.

31-01-2019 22:34

MPAjax +8437

ze hadden nog iemand nodig in de kantine die goed broodjes kan bakken

psg is natuurlijk veel te hoog gegrepen, over een paar weken krijg je het bericht dat mitchel zich nu pas beseft wat hard trainen is want het niveau is bij psg hoger blablabla

31-01-2019 22:12

insectenverdelg +23499

wat gaat hij bij Ajax nog doen dan komend half jaar? Kleedkamers schoonmaken?

31-01-2019 22:09

AJAIXIXIXI +1

Dat vraag ik me inderdaad ook af.

31-01-2019 22:15

IboAFCA +16239

Kan hij toch alvast wennen aan zijn rol bij PSG, dus prima keuze van Mitchel.

31-01-2019 22:09

WestlandforAjax +0

Kan die lekker zitvlees kweken op de bank bij jong Ajax. Tweede helft laten warmlopen en niet laten invallen.

Misschien kan Salah-eddine al voorzichtig aan JA ruiken. Is erg talentvol uit de -19.

31-01-2019 22:07

Ajaxxxisdebeste +6

Hij loopt andere talenten in de weg, ga maar voor jezelf trainen...

31-01-2019 22:07

3*stars*3 +23510

Wow halfjaartje uitzitten, weglopen en dan ook nog tekengeld ontvangen.
Heeft Mino weer eens goed onderhandeld, wat blijft dat toch een walgelijke vent zeg...

31-01-2019 22:03

didierajax020 +2

Blijft dit halfjaar nog bij Ajax? Niet meer opstellen wat mij betreft, met die vieze zaakwaarnemer van ‘m.

31-01-2019 22:00

FlyingDutchMan +17316

Precies, half jaar waterzak dragen..

31-01-2019 22:04

appeltje +116

Toppunt is dat hij drie weken geleden nog dit zei: "Maar ik heb geduld, ik ben pas 18. Mijn tijd komt nog wel, ik ben niet haastig."

31-01-2019 22:05

Ronaldinho020 +1

Standaard rioolrat praat, die uitspraak van zijn spelers is een alarmsignaal

31-01-2019 22:44

3*stars*3 +23510

Was zelfde met Kluivertje toch?
Riep ook hele andere dingen en paar dagen nadat Mino riep dat Ajax alleen wil verdienen aan Kluivertje, riep hij hetzelfde.
En dat in een interview met een vriend van Mino, meneer Vissers van de Volkskrant...

31-01-2019 23:27

3*stars*3 +23510

Inderdaad, laat hem maar in zijn vrije tijd met Mino gaan trainen.
Kunnen ze in de zomer fit arriveren in Parijs.

31-01-2019 22:05

Ar +104

In anderhalf jaar, gerekend van de transferwindow in de zomer toen tot deze winter transferwindow, heeft Ajax als dit waar is 5 linksbenige verdedigers van de hand gedaan.
Dijks was natuurlijk logisch, maar Viergever naar de concurrent breekt je nu misschien wel op in de titelstrijd. Riedewald koos zelf, maar dan na anderhalf jaar al weer afscheid nemen van diens vervanger (Wöber kwam pas toen Jairo was verkocht) terwijl die het niet slecht deed, is raar.
Nu Bakker verkopen is ook niet logisch. Net zo min als Matusiva verhuren overigens. Of de verkoop van Sierhuis. Door die categorie tussen tweede en eerste weg te doen, wordt het gat straks mogelijk wel heel erg groot. Want laten we eerlijk zijn: dit is een uniek stel talent en wereldklasse samen, en vallen er daar straks een paar van weg, heb je echt niet even weer zo’n goede selectie.

31-01-2019 19:52

Ajaxvooraltijd +2

Hoop echt dat die vieze vetklep van een Raiola een keer echt persona non grata wordt bij Ajax.

31-01-2019 17:19

KKoossiiee +3062

Bij PSG staat hij natuurlijk gewoon gelijk in de basis, das logisch.
Gewoon nog een linksback laten gaan als Ajax zijnde, ook niet erg logisch.

31-01-2019 16:48

Aeter +6632

We hebben genoeg linksbacks. En Bakker gaat nooit het niveau Tagliafico halen, dus nu cashen bij olieclub PSG is meer dan prima. Krijgen er waarschijnlijk een idioot bedrag voor PSG kennende. Alles boven de 5 miljoen is al absurd.

31-01-2019 18:32

RSM +3918

Deze speler moet zich gaan meten met de beste spelers vd wereld. Als de meetgraad Neymar, waar sta je dan. Sowieso zal hij in het 2e uitkomen en daarna in Nederland bij Go Ahead belanden. Zal zeker wel goed verdienen zijn daar en dat is ook zijn goed recht.

31-01-2019 15:32

MichelAngelo66 +22258

Wel verstandig om een tweede linksback weg te laten gaan binnen een maand als je er maar een hebt die echt op deze plek hoort. Helaas is die nu wel geblesseerd. Als je dan bevestigd krijgt dat er twee vervangers nou niet echt optimaal gefunctioneerd hebben afgelopen weken dan vind ik het niet al te snugger. Of hij nou Ajax 1 materiaal is of niet, de twee vervangers zijn dat ook niet op die plek. Sinkgraven zou het kunnen, maar voordat die weer op niveau is..... Is hij weer geblesseerd.

Twee jonge gasten laten gaan is ook helemaal in de filosofie van de club trouwens.

31-01-2019 14:04

Web +178830

Er is veel meer aan de hand, Ajax wil verlengen maar dat wil hij niet ( Riola )
Dus ik snap Ajax heel goed, je laat je toch niet laten hangen naar een jeugd speler van 18 jaar.

31-01-2019 16:08

JopieCruijff +12

Heleboel doemscenario's mbt Gravenberch. Die jongen is 16 en moet nog heel veel leren en dat weet hij zelf ook wel...Denk wel dat als zijn pad net als die van Bakker gaat verlopen, hij op 18 jarige leeftijd zeker weg is, want persoonlijk vind ik de manier waarop het met Bakker verlopen is niet top. Ik baseer mijn mening uiteraard op hetgeen ik zie en gezien heb zoals de overgrote meerderheid hier en niet op basis van gestaafde feiten.

31-01-2019 14:02

fanatiekeling +0

Bang voor spinnen

31-01-2019 13:44

fanatiekeling +0

Je spuit elfje ik weet naar welke wedstrijden jij te kijken maar als jij denkt dat Singraven met zen hoge hakjes een betere back is dan bakker dan moet je effe een afspraak maken met je dokter Singraven is zelfs bang voor sponnen laat staan voor een aanvaller... Mafkees is ongepast...

31-01-2019 13:43

Spuit11 +1288

Ik heb Sinkgraven paar prima wedstrijden, onder Bosz, als back zien spelen.

Ik heb Bakker zien voetballen tegen Go Ahead. Bracht toen niet echt waarde toe, althans niet die snelheid of souplesse voorruit die we nodig hebben. Dat heb ik SInkgraven wel hier en daar zien doen.

En tip van mn opa die 95 is geworden; '"Blijf zo lang mogelijk uit de klauwen van die dokters. Zo wordt je oud."

31-01-2019 13:51

JopieCruijff +12

Wat een onzin zeg. Het was Bakker zn 2e wedstrijd en zal ongetwijfeld met een setje opdrachten het veld in gestuurd zijn. Bakker is nl een back met heel veel snelheid die ook vrij vaardig in zn bewegingen is.

Bakker is 18 en Sinkgraven was toen ik meen 21 met al zijn ervaringen die hij bij Heerenveen al had opgedaan. Kortom gewoon een SPUIT 11 reactie!

31-01-2019 14:13

robinozzi +0

Hij was 4e / 5e back achter Tagliafico, Wöber, Sinkgraven en Blind. Blijkbaar komt hij simpelweg te kort voor Ajax 1

31-01-2019 12:43

wladimir +3059

Tagliafico is geblesseerd. Wöber verpatst. Sinkgraven niet goed genoeg. Blind kan ook als LCV en verdedigende middenvelder spelen. Er was juist ruimte. Hij heeft geen minuten gekregen, omdat zijn contract deze zomer verloopt. Volgens mij had hij het juist kunnen maken. Zonde.

31-01-2019 13:30

vdhaas +1

Niet het idee alsof we hier veel aan gaan missen

31-01-2019 12:35

Babangida83 +23933

Zonde dit. Voor Ajax en voor de speler zijn carrière. Zeker op een positie waar bij Ajax en het Nederlands elftal vrij veel perspectief is. Op Raiola na alleen maar verliezers.

31-01-2019 12:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.