Keizer: 'Brede selectie nodig voor prijzen'

door JipVR 67

Keizer: 'Brede selectie nodig voor prijzen'

door JipVR 67

Laatst geüpdatet

Marcel Keizer steekt niet onder stoelen of banken dat hij hoopt dat er nog versterkingen komen naar Ajax. De trainer heeft daarom al een tijdje intensief contact met Marc Overmars over mogelijke transfers.

'Dat is niet alleen de laatste maand zo, maar al een tijdje. Natuurlijk is het nu wel wat intensiever', zegt Keizer tegenover AjaxTV. 'We praten over hoe we het voetbal zien, welke spelers daar bij passen en van daaruit wordt er actie ondernomen of niet. Allereerst hoop ik dat iedereen blijft en daarnaast hoop ik dat er met name in de verdediging nog wat bij komt. We hebben concurrentie nodig.'

'Het team en de invallers kunnen prima spelen, maar over een heel jaar genomen heb je een brede selectie nodig om prijzen te halen', vervolgt de keuzeheer. 'We zijn dus wel zoekende om de selectie te verbreden. Ik denk dat de selectie smaller is dan vorig jaar. De basis is daarentegen wel redelijk intact gebleven.'

Achterin zijn Jairo Riedewald, Heiko Westermann en Kenny Tete vertrokken en zodoende moeten Nick Viergever en Joël Veltman de rol van centrale verdediger overnemen, mochten Matthijs de Ligt of Davinson Sanchez uitvallen. 'Maar dat zijn wel uitstekende vervangers', meent Keizer. 'Ik denk dat het zelfs hun favoriete positie is, dus daar ligt het probleem niet. Het gaat gewoon om het aantal, dat we een aantal goede spelers erbij hebben waar de jeugd ook mee moet concurreren.'

Ook op het middenveld is het dun bezaaid, zeker na het wegvallen van Abdelhak Nouri. Zodoende zijn er op het moment vijf spelers inzetbaar voor drie posities. 'Het liefste hebben we daar zes spelers voor', is Keizer realistisch. 'Maar goed je kan binnen je selectie ook nog dingen oplossen. We hebben Daley Sinkgraven natuurlijk nog, maar we zijn wel op zoek naar versterkingen. Dat kan ook een middenvelder zijn.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajaxio +0

https://es.wikipedia.org/wiki/Ajax_de_Ámsterdam ... zie selectie :-)

Weer een Equadoriaan op komst?? Zo is de selectie snel rond :-)

P.S. Wiki is geen betrouwbare bron natuurlijk... wilde me gewoon eens inleven in Mike Verweij :-p

09-08-2017 17:23

Bonno1978 +6533

Dat Keizer onervaren is op topniveau dat is een feit. En de tijd zal uitwijzen of hij in een complexe organisatie als Ajax zal overleven. Dat hij 4 weken geleden riep dat er geen versterkingen nodig waren en na het debacle van Nice ineens het tegenovergestelde roept vind ik nog niet eens het ergste. Het valt namelijk ook te prijzen dat hij vertrouwen geeft aan de jongens waar hij mee werkt. Waar ik mij met name over verbaas is dat als je in de 80e minuut met 2-1 voorstaat in de belangrijkste pot van het jaar, ziet en voelt dat het middenveld wordt overlopen, en niet tijdig ingrijpt! Natuurlijk is het voor de TV makkelijker praten, maar je ziet toch ook dat b.v. Schöne is moegestreden? Dan moet je toch direct handelen? Maar nee, je wacht af totdat de 2-2 valt en dan ineens spring je op en wissel je alsnog. Met name dit moment baart mij zorgen. Niet zien wanneer je moet schakelen of het wellicht niet durven. Marcel, ik hoop dat je ook je harde kant laat zien dit seizoen, want vier jaar op rij geen prijs is geen optie voor een Ajacied.

09-08-2017 13:31

DonAdam +2360

Dit heet een koe in de kont kijken.

In mijn optiek speelde Ajax (onterecht) 2-2 omdat Ajax slecht van start ging omdat die jongens wéér geconfronteerd werden met de tragedie en het even duurde eer ze de knop om konden zetten. Ik snap het helemaal, want ik ben er zelf ook nog steeds verdrietig om als ik aan Appie denk, en ik ken hem niet eens persoonlijk. Ik ben ook niet overgevoelig, want ik heb dat niet met andere tragedies.

09-08-2017 16:11

Bonno1978 +6533

Tuurlijk had de slechte start te maken met de actie voor Nouri. Het zou slecht zijn als het de jongens niets zou doen. Maar na de 0-1 rechtten ze met elkaar geweldig de rug en kom je op 2-1. Dan heb je de hand van de trainer nodig die de jongens door een tactische zet de laatste minuten helpt. En dat liet hij na en dat verwijt ik hem. Toen hij in actie kwam was het leed al geschiedt.

09-08-2017 17:29

DonAdam +2360

Dat gezeur om spelers in de media bevalt me helemaal niets. Ik haat trainers die dat via de media spelen. Houd dat intern, dan houd je rust in de tent.

09-08-2017 10:49

Ajaxio +0

Hij zeurt er niet om, tracht open en eerlijk te zijn over de breedte van de selectie.
Geloof me, dit is intern goedgekeurd omdat men weet dat dit goedkomt... dit is anders dan openlijk aan de stoel van andere zagen.

09-08-2017 14:08

DonAdam +2360

Dit is passief agressief gedrag, iets voor elkaar proberen te krijgen met een omweg(de media), en een teken van zwakte. Hij zou direct, wat jij open en eerlijk noemt, naar Overmars toe moeten zijn. Hij is wat dit betreft te onervaren.

Geloof mij, ondanks dat je niet veel geruchten hoort, is de scouting en het TH al maanden keihard aan het werk. Het vastleggen van spelers wordt steeds moeilijker, omdat zaakwaarnemers steeds meer geld willen zien en de Eredivisie elk jaar minder aantrekkelijk wordt. Clubs als Watford en Brighton Hove Albion zijn tegenwoordig aantrekkelijker dan Ajax.

En in tegenstelling wat bepaalde supportersgroepen denken, is Overmars ons niet verplicht te melden waar hij allemaal mee bezig is.

09-08-2017 15:54

Ajaxio +0

Ik ben 1 van de mensen die enorm blij is met het beleid van Overmars. Ik denk daarom dat Keizer dan ook gesouffleerd is door TD en Technisch Hart dat hij zich mag uitspreken voor aankopen omdat deze in de pijplijn zitten en hij zo punten scoort bij het kritische publiek dat "zeurt" om aankopen.

09-08-2017 16:55

echtgras +825

Beste nieuws van deze week!

Naast het feit dat Albert Verlinde gaat stoppen met presenteren dan...

Nu nog een alternatief voor Sinky en evt Rigoni op het middenveld en Ajax is klaar voor het seizoen!

08-08-2017 23:57

zivkabrimovic +264

Dus Barac en Orejuela. Netjes Marc. Zou helemaal bruut zijn als ie nog een linksback en/of middenvelder weet te strikken.

08-08-2017 23:52

chino +1172

Ja bevestigd door Deportivo Cali. 3.6mio.

08-08-2017 23:51

AFCSANCHEZ +1

Het klopt ook nog, Ajax heeft Luis Manuel Orejuela gekocht. Rechtsback. Beter gaat Veltman lekker naar de bank nu.

08-08-2017 23:47

Catenaccio +2767

Snap je het niet? Veltman altijd basis he. Is aanvoerder. Als younes met zijn dramatische spel al niet gewisseld wordt ......,,

09-08-2017 06:49

DonAdam +2360

Wie gaat de beste verdediger van de Eredivisie in vorig seizoen en de enige Ajacied die zich staande hield in de EL finale op de bank zetten?

KNETTERGEK!

09-08-2017 10:52

3sterrenAjax1 +3

zeurt wel erg veel over aankopen. laat hem maar bij psv gaan trainen. wij hebben de jeugd klaarstaan. de generatie jonk!

08-08-2017 23:42

AFCSANCHEZ +1

Hij praat veel te correct, en draait er maar een beetje omheen. Ik hoop, ik denk. Of je zegt gewoon, ik vind. Bosz hoorde je weinig over dit soort zaken, ik denk dat die wel een eigen mening had met Overmars aan tafel en heeft de media niet nodig om zijn mening te laten doorschemeren.

Ik zie Keizer dat niet doen aan tafel met Overmars. Hij draait en draait maar in de media, eerst geen versterkingen en nu wel. Geeft me geen vertrouwen.

08-08-2017 23:41

Bensco +7181

Ik geef je gelijk, komt mij tot nu toe teveel als een meeloper over. Eerst kan het wel, dan weer niet. Bosz was daar helemaal het type niet voor. Die had zelf een visie en zag de RVC en het TH als dienend ipv andersom.

08-08-2017 23:39

FrankRijkaard4 +1859

Ik begrijp er niets meer van. Alleen Klaassen en Traore van de basis zijn nog maar weg en nu al is de selectie kennelijk niet op orde. Waarom zo makkelijk verkopen ( tete, Riedewald) dat er overigens al lang zat aan te komen en het dan toch presteren om geen vervangers tijdig aan te trekken?

08-08-2017 23:10

Cleo9 +0

Hoe zit het eigenlijk met Barac? Het was toch allemaal geregeld, of loopt dit ook weer stuk op een paar ton?

08-08-2017 23:16

DulceDesde +369

Overmars misschien eens even Linekedin of de gratis advertenties checken zullen best wel voetballers gratis op te halen zijn. Marc waar wacht je nog op sla je slag nu is het moment om in actie te komen voor de buitenkansjes.

08-08-2017 22:54

Bensco +7181

3 en halve week nog gasten totdat wij deze magische woorden weer te horen krijgen:

met deze selectie gaan wij het doen

MARC MY WORDS ;)

08-08-2017 22:59

The "O" +786

Dat is niet alleen makkelijk te voorspellen, hij kan over drie en een halve week niets meer.

Open deur

08-08-2017 23:44

Catenaccio +2767

Ben bang dat je gelijk krijgt. Alhoewel, als Ajax geen kampioen wordt is dat wel exit voor Marc, Sar ed

09-08-2017 07:01

DulceDesde +369

Kadioglu Bedoel je! Geen idee er wordt altijd zo vaag over gedaan hij is niet nodig of hij staat niet op de radar of als hij komt beginnen in Jong ja zo lust ik er nog wel een paar.

08-08-2017 22:43

Youri08 +23

Misschien heb ik het gemist maar hoe is met dat talent van NEC eigenlijk? Hebben we daar nu wel plaats voor of is hij al verkocht?

08-08-2017 22:28

JPC40 +3

Nou marc laat nu maar eens zien of je in staat bent om hieraan te voldoen ?,

08-08-2017 22:01

Adammer +2855

En opeens moet ik aan de woorden denken: Zoeken, hopen en buitenkansjes.
Beste meneer Overmars: die zijn toch geen woorden die bij een club als Ajax passen? Je hoopt toch niet op versterkingen ? Tijdens de transferperiode ga je toch niet meer op zoek? Wanneer je je huiswerk hebt gedaan, ga je handelen. Nu nog zoeken, nu nog hopen is volgens mij niet alleen een zeer nederige houding, maar het neigt ook naar slecht beleid, aangezien er gewoon niets aansprekends komt.

Ik snap dat u verantwoording aflegt aan de aandeelhouders van de club. Dat begrijp ik. Zij hebben formeel geld in de club geïnvesteerd. Mensen die ook in de club hebben geinvesteerd zijn mensen met een seizoenskaart, mensen die losse kaartjes kopen. Mensen die hun ziel en zaligheid aan de club geven. Wilt u een keer zo vriendelijk zijn om dit transferbeleid ook eens aan de supporters te verantwoorden? Gewoon om te laten zien dat u ons serieus neemt en het ons uit te leggen zodat we niet meer zeuren.

Oh ja, het woord buitenkansje. Wanneer u dit woord hanteert weet de club van de speler die u benadert gelijk dat Ajax dit als een buitenkansje ziet. De club kan dan denken, waarom komt Ajax? Ziet Ajax deze speler als buitenkansje? Het kan dan denken...is onze vraagprijs te laag? Hup: vraagprijs wordt verhoogt, Ajax zegt dan dat ze niet met zich laat sollen. Resultaat: weer een stukgelopen transfer.

Het merkt het al: hier zit wat frustratie die vast wat duimpjes omlaag krijgt...
(Het lucht wel op)

(Voor heel even dan...)

08-08-2017 21:39

Leviathan +168

Die woorden passen dan ook bij kranten enzovoorts. 9 van de 10 keer wordt er iets anders geschreven dan er daadwerkelijk gezegd wordt.. Als er überhaupt wel iets gezegd is. Koopjes/buitenkansjes kunnen ook spelers zijn van 10 mil die je 2 jaar later voor 30 verkoopt dat is een megadeal. Een koopje maar het is maar net hoe het geschreven wordt en geïnterpreteerd. Sanchez was bijvoorbeeld een buitenkansje.

En er wordt natuurlijk al lang gezocht maar elk.jaar trapt iedereen weer in al die foutieve berichten en geruchten.

08-08-2017 22:06

boye04 +0

Kan iemand mij uitleggen waarom we een 5e! centrale verdediger nodig hebben? Of is dit voetbal logica dat je alleen kan begrijpen als je op hoog niveau gespeeld hebt?

08-08-2017 21:27

AFCAsphere +9

Waarschijnlijk omdat Viergever nu de eerste keus op linksback word, of omdat hij verkocht word zodra Barac gecontracteerd is. Dan zou er eventueel weer een nieuwe linksback bij kunnen komen.

08-08-2017 21:39

ajaxwestland09 +29185

op het laatste moment gaan ze voor Sam Larson omdat ze het niet meer weten voorin en misschien dat ze wachten tot ze iemand weer huren ergens, zo gevoel heb ik hierbij

08-08-2017 21:13

BL4EverAjax +0

Beste Overmars,

Ik zag zich iemand al aanmelden dus ik dacht, waarom niet? Nou ik ben dus een keeper van 18 jaar (leeftijd van een talent) en wil graag solliciteren op de vacature 5e keeper achter van Bladeren. Ik ben 1 meter 86, dus zelfs een stukje groter dan onze eigen Kostas. Verder ben ik compleet gratis op het salaris na. Wil wel minimaal 2,50 euro meer per uur dan het salaris wat ik verdien bij de catering waar ik nu werk.

Met vriendelijke groet

08-08-2017 20:49

AFCACBS410 +0

'prosport.ro' claim Steaua Bucharest offered NK Osijek 700.000 euros for Mateo Barac, which was turned down. Ajax then came w/ better offer.

08-08-2017 20:22

NouriVandeBeek +7

Logica zoals ik het zie:

We hebben 4 centrale verdedigers. Ruim voldoende dus. 2 daarvan spelen nu als back. Niet hun natuurlijke positie. Wij missen moderne backs. 1 1 zou 2 moeten zijn. Haal 2 backs en je bent uit de problemen. Dan heb je 7 verdedigers (zonder Dijks meegerekend) waarvan er 4 centraal kunnen en 5 kunnen er ook als back. Je kan dan genoeg switchen en blessures kan je makkelijk opvangen. Met die nieuwe backs zou je meer snelheid en diepgang moeten hebben, wat essentieel is in het hedendaagse voetbal. De verdediging is zo ook een stuk completer.Die profielen hebben wij namelijk niet. Nu gaat Overmars met Barac nog een CV halen. Onnodig. Beperk je alleen maar nog meer in je keuzes.

Door die backs kan je ook Sinkgraven doorschuiven naar het middenveld. Dan is die linie ook klaar. Zo zie ik het en ik wil absoluut niet zeggen dat het zo moet gaan, maar dat Overmars een verdediging uittekent met alleen maar centrale verdedigers snap ik niet zo.

08-08-2017 20:19

ST +23098

Helemaal mee eens. De komst van die backs had ik nog liever gezien dan die van Huntelaar, die nu op de bank zit.

08-08-2017 20:23

Red Devil +3604

Elke linie een speler erbij zou prettig zijn en dan wel met ervaring.

08-08-2017 20:10

AjaxIsrael +2

Overmars heeft zijn zaken niet op orde en ziet blijkbaar niet dat er echt 2 backs bij moeten.
Maar aan de andere kant ben ik toch blij dat hier een aantal mensen geen TD zijn geworden. Dan hadden we een selectie van 35 man volgens mij.
Kluivert kon zogenaamd het niveau niet aan maar vorige week woensdag was het opeens weer de nieuwe Neymar etc.
Zelfde met Cerny, hier ook al afgeschreven.
We hebben gewoon een prima voorhoede, middenveld, prima centrale verdedigers en keepers. Alleen die verdomde back posities..

08-08-2017 19:57

SoAFCA +0

of ze zijn ergens mee bezig en jij irriteert je omdat je er niks over hoort.

08-08-2017 20:01

mgtow +22319

Ik bied me aan voor 100.000 euro bruto per jaar. Kan er niks van maar met mijn 110 kilo ben ik absoluut een stevige breedteaankoop.

08-08-2017 19:42

rodnet +10347

Ondertussen is de conclusie wel dat er van het te late handelen van vorig jaar weinig is geleerd. Het lijkt toch logisch om aan het eind van het seizoen goed te kijken waar je je wenst te versterken en daar dan zo snel mogelijk op in te spelen. En met het binnenhalen van een reservespits en een reservekeeper is er nou niet echt sprake van versterking. Dat er op het middenveld niets is gehaald vind ik wel logisch en de ellendige situatie met Nouri kon niemand voorzien, maar het was vrij duidelijk dat Tete wegging, Veltman nooit een topper wordt, Sinkgraven een twijfelgeval is en Viergever ook niet de gedroomde linksback en dat bovendien de aanvoer naar Dolberg en het rendement van de buitenspelers wel wat verbetering behoefden. Waarom dan niet eerder gehandeld? Ik vind het onbegrijpelijk.

08-08-2017 19:38

boemboem +0

Regeren is voor uitzien....................
Waarom moet bij ons alles om 5 voor 12 nog rondgemaakt worden??????????????

08-08-2017 19:37

ST +23098

Een rechtsback en een linksback is wat we nodig hebben. De rest is mooi meegenomen maar geen noodzaak.

08-08-2017 19:32

Josajacied87 +0

Ajax bespaart op personeel. De scouts zijn vakantiekrachten die louter in de maand augustus aan het werk gaan.

08-08-2017 19:10

mgtow +22319

Volgens mij zijn de Ajaxscouts mislukte padvinders. Dat zijn immers ook een soort scouts.

08-08-2017 19:45

Robeerke +1219

Moet je vooral eerst zeggen dat je geen versterkingen nodig hebt, speel je Marc helemaal in zn straatje..

08-08-2017 19:17

ST +23098

Dom dat ze daar nu pas mee komen. Nu is het aantal spelers dat wilt gehalveerd tov een maand geleden.

08-08-2017 19:17

Bensco +7181

Ik durf trouwens te wedden dat Bosz nooit akkoord was gegaan met de huidige selectie. Die had echt wel met zijn vuist op tafel geslagen en versterkingen geëist.

08-08-2017 19:02

Toekomst1900 +2

Bosz en Overmars waren dik met elkaar! Miss doet de RVC wel lastig?

08-08-2017 19:08

Josajacied87 +0

Als ik Overmars was had ik dan gelekt naar de media. Zijn reputatie gaat zo naar de knoppen

08-08-2017 19:16

Amp +38181

Nice, gelukkig hebben ze de selectie zo snel doorgelicht. Mooi op tijd en kunnen ze de komende maanden in ieder geval gericht gaan scouten en eind januari actie ondernemen

08-08-2017 18:58

rutger133 +0

Er heerst bij mij een gevoel dat Sam Larsson mits hij nog niet verkocht gaat worden aan een buitenlandse partij, nog wel weer in beeld gaat komen.

08-08-2017 18:54

NouridolbergNeres34 +1926

Mag toch hopen van niet pure middelmaat en een arrogant ventje.

08-08-2017 19:17

Hammerzeit +147

Same old, same old.

08-08-2017 18:50

Gerard36 +1552

haal eerst barac maar binnen, zou gisteren al tekenen.het blijft maar stil, ik krijg er een raar gevoel over, het zal toch niet waar zijn dat dit ook niet door gaat?

08-08-2017 18:39

Ajaxbrl +14003

Had lekker geweest Sneijder en Richarlison er bij..

08-08-2017 18:28

Bobbaasje +3

U ken Door gaan.

08-08-2017 18:22

PetrosQ +1

Dit is precies wat ik al meer dan een maand hier loop te verkondigen. Als je echt wil meedoen om de prijzen dan heb je een nieuwe linksback, rechtsback, een extra CV, een extra middenvelder en nog een buitenspeler nodig.

* Nou snap ik dat Ajax niet voor een extra rechtsback gaat, want de aanvoerder en ras-Ajacied Veltman staat op die positie, die ga je dan niet zomaar vervangen. En Zeefuik is een groot talent die de kans moet krijgen.

De overige posities moeten echt bezet worden:

* Op de linksback heb je Viergever (die ik liever centraal zie, in de roulatie met De Ligt en Sanchez), Sinkgraven (die om de havenklap geblesseerd is en tot nu toe nog geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten) en Dijks (die tot tweemaal toe niet goed genoeg is bevonden, maar doordat Overmars niet aan een linksback kan komen nu weer bij de selectie is gehaald). Je kan het ermee doen, maar het kan wel een zwakke schakel blijven. Opbouwend vind ik Sinkgraven nog wel goed, maar een goede buitenspeler weet wel raad met hem. Dijks is het omgekeerde verhaal.

* We hebben dus Sanchez, De Ligt, Viergever en Veltman voor de centrale posities, waarbij die laatste twee nu als back fungeren. Als de twee huidige centralen uitvallen zal eerst Viergever en daarna Veltman hen centraal vervangen. In dat geval moet je met Sinkgraven of Dijks spelen als linksback en Zeefuik als rechtsback. Het liefst heb je daar nog een optie bij.

* Voor het middenveld hebben we Ziyech, vd Beek, Schone, de Jong en Eiting. De Jong is een groot talent, maar komt net kijken. Kan ook nog niet een heel seizoen in de basis. Daarnaast heb je Schone, die nu basis staat, maar waar een behoorlijk aantal vraagtekens bij staan. Kan hij het tempo nog wel aan? En stel een van die vier is geblesseerd, dan is Eiting je eerste vervanger. Ook een groot talent, maar hij komt net kijken. Niet ideaal dus. Je hebt Sinkgraven die eventueel ook op het middenveld kan, maar hij is dus vaak geblesseerd, heeft al een tijdje niet meer op het middenveld gespeeld, en heeft ze zich daar sowieso nog niet bewezen. Ik had graag Sneijder er bij gezien, maar kennelijk ziet Overmars dat anders (dan de rest van Nederland).

* En als buitenspelers hebben we natuurlijk Younes, Neres, Kluivert en Cerny. Geen van alleen brengt tot nu toe zekerheid. Younes is dreigend, maar weet dat zelden te verzilveren; Neres heeft tot nu toe nog niet de kans gekregen in de wedstrijden, kennelijk kan hij Keizer nog niet overtuigen; Kluivert is nog redelijk wisselvallig; en Cerny heeft zich enkel in oefenwedstrijden nadrukkelijk laten gelden, maar we weten niet of hij nog toekomst heeft bij Ajax aangezien hij nog niet dichtbij een invalbuurt, laat staan een basisplaats is gekomen.

Kortom, er moeten spelers bij komen!

08-08-2017 18:18

masterrr +1

lang verhaal maar volledig gelijk

08-08-2017 18:19

lauw +50

Marc wacht gewoon de komende tijd af selectie's worden nu bepaald en spelers vallen af. De ontevreden spelers van een wat beter niveau komen dan eerder dan nu. Wacht gewoon ff af komt goed

08-08-2017 18:08

Bobbaasje +3

Er komt niemand meer, de vuilniszakken blijven bij Marc Overmars.

08-08-2017 18:10

Hammerzeit +147

Loze putten, loze putten, allemaal loze putten.

08-08-2017 18:51

AjaxIsrael +2

Op je muil gauw

08-08-2017 20:44

han23 +0

Coutinho naar barca. Zou marc het lef hebben om hakim eventueel te verkopen aan liverpool;p?

08-08-2017 18:03

Josajacied87 +0

Denk je dat Marc nee zegt tegen 40 miljoen?

08-08-2017 19:20

BrandjeXL +81

Tuurlijk wel. Die accepteert een bod van 20 miljoen en laat Ziyech zelf beslissen net als bij Bazoer destijds

08-08-2017 18:29

Toekomst1900 +2

Keizer verwoord het toch zelf! We hebben specialistische backs nodig, omdat Veltman en Viergever liever in het centrum staan.

Haal dan geen centrum verdediger van een Kroatische middenmotor. Haal backs!! En geen Dijks!!!!!

08-08-2017 18:01

Labrador +10

Dijks is niet gehaald.

08-08-2017 18:10

Toekomst1900 +2

Die is van stal gehaald..

08-08-2017 18:11

echtgras +825

Ondanks dat Veltman ook centraal kan staan, is ie daar nog slechter dan als rechtsback... ook niet las noodoplossing.
Ja het is een ras-Ajacied en ik hem het beste maar hij is niet goed genoeg. Simpel.
En Sinkgraven is te vaak geblesseerd dus daar is ook een vervanger voor nodig. Ja wat als hij wel fit is? Ja dan maak je een keuze. Maar we laten een eventueel kampioenschap (want indirect is Ajax veel gevaarlijker als we aanvallende backs hebben) van het feit of Sinky fit is?

Dit Ajax heeft niet perse een linksbuiten nodig, of een extra middenvelder al zijn types als Rigoni, Pavon zeker en ook Richarlison versterkingen die je zeker sterker maken.

Dit Ajax heeft dynamische backs nodig. Dan worden we echt fluitend kampioen. Met types als Maxwell, Trabelsi, die maar blijven gaan. Sinky ben ik fan van maar als ie niet fit is dan maar een concurrent. En geen Dijks komop zeg.
Tete is ook geen dynamische back maar Veltman al helemaal niet. Zeefuik weten we nog niet.

08-08-2017 18:47

AFCA4L +707

Tot op heden alleen een brede bankrekening

08-08-2017 18:01

Ajaxbrl +14003

Als ze maar niets meer verkopen!

08-08-2017 17:55

halloween071 +0

Rigoni,arana,pavon en je bent kampioen

08-08-2017 17:55

Johnvanessen +193

Aaah zo makkelijk werkt dat dus!

08-08-2017 17:59

EVH +8

Ja.
Kost slechts miljoentje of 40 a 45 aan transfersommen.
En over de salarissen zullen we het al helemaal maar niet hebben.

Maar dromen mag.

08-08-2017 18:26

rotynl +300

Marcel ,voer de druk maar op, Alleen weer veel te laat.

08-08-2017 17:53

amsterdam31 +69

mij maakt het niet niet meer uit wie ze halen als ze maar iets halen.

08-08-2017 17:46

Tinuz78 +0

Doe maar een spelertje?! Nee...

08-08-2017 17:49

datroy +0

Ik krijg een beetje een déjà vu. Vorig jaar dezelfde paniek in de maand augustus en het kwam allemaal goed volgens mij. We hebben gewoon een hele goede basis en er moeten een paar breedte aankopen bij voor de concurrentie en dat komt heus wel goed en dan vindt iedereen Overmars weer helemaal geweldig.

Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom iedereen zo negatief over hem doet. Als je ziet waarmee hij begonnen is en hoe we er nu voorstaan is dat echt een wereld prestatie.

Dus ga lekker relaxen want het komt helemaal goed.

08-08-2017 17:36

amsterdam31 +69

als je vorig seizoen ziyech eerder had gehaald was je waarschijnlijk kampioen geweest dus verwijder je bericht aub.

08-08-2017 17:38

Rujar +97

Nee alles verkopen en niks klaar hebben staan. Verkoop pas als er een degelijke vervanger is. Is de nood zo hoog dat ze moesten verkopen NEE.

08-08-2017 17:56

AFCAsphere +9

Klopt. Die strijd om de titel tot de laatste speeldag en het bereiken van de eerste Europese finale na 21 jaar was verschrikkelijk, onvergefelijk! Wat een beleid zeg. Ik wil ons nooit meer om prijzen zien strijden.

08-08-2017 20:40

EVH +8

Arana (dromen mag) - Corinthians
Rigoni (dromen mag) - Indpendiente
Bacuna (dromen mag) - Aston Villa

Dromen mag.

08-08-2017 17:33

AFCAsphere +9

Bacuna? Hahaha, gebaseerd waarop? Die gozer is overrated. Werd nog de grond ingetrapt door de Villa supporters omdat hij lekker in de zon lag te bakken terwijl zij destijds tegen degradatie aan het strijden waren. No thanks!

08-08-2017 20:37

Youri08 +23

Herhaling van zetten. Zoeken naar spelers met ervaring die binnen het salarishuis blijven of talenten die beter (of sneller inzetbaar ) zijn dan eigen jeugd en niet meer dan pak 'm beet 10/12 miljoen mogen kosten. Ga nie lukken nie.

Ik blijf er bij dat je 1 of 2 spelers catagorie Haps moet halen. Was je 10 mln kwijt geweest die je echt wel weer terug verdient en had je beetje speling in drukke weken. Niet voor de basis maar back up. Ik vind bijvoorbeeld Viergever zelfde categorie en kijk eens hoe die van nut is.

08-08-2017 17:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.