'Wil hier nog wel een paar seizoenen spelen'

door Finn Dekker 38

'Wil hier nog wel een paar seizoenen spelen'

door Finn Dekker 38

Laatst geüpdatet

Perr Schuurs is nog lang niet van plan om Ajax te verlaten. De verdediger veroverde dit seizoen, door het vertrek van Joël Veltman naar Engeland, een basisplaats in de hoofdmacht. Daarmee is een belangrijke mijlpaal behaald door de Limburger.

'Ik ben nu basisspeler. Dat was van tevoren mijn doelstelling. Ik ben daar heel blij mee. Ik voel me op mijn plek hier', vertelt Schuurs aan 1Limburg. Niet iedereen was altijd blij met zijn prestaties, maar de kritiek is onderdeel van zijn werk, zo stelt de rechtspoot. 'Het is niet altijd leuk om te lezen. Maar je weet als je bij Ajax speelt dat je onder een vergrootglas ligt. Maar als je er dan goed uitkomt, word je alleen maar meer gewaardeerd.'

Schuurs maakte echter ook indruk op sommige clubs. Naar verluidt zou de verdediger in de belangstelling staan van buitenlandse clubs. Maar Schuurs denkt nog niet aan een transfer. 'Ik ben niet echt een voorstander van vroeg naar het buitenland gaan. Ik voel me hier op mijn plek dus ik wil hier nog wel een paar seizoenen spelen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Ruudje74 +2

Voor het seizoen echt begon heb ik het al gezegd: Doe Botman niet weg! Blind heeft helaas hartproblemen, je weet niet of ie weer op het oude niveau komt...
Situatie nu: Blind haalt absoluut zijn oude niveau niet meer en Botman speelt de pannen van het dak bij Lille...
Zuur!

27-12-2020 11:15

blessure +2

Het zelfde is van toepassing, op Noa Lang.

27-12-2020 11:52

cantharel +3526

Ik mag toch hopen van niet.

27-12-2020 10:08

Sunny +9553

Schuurs heeft het gewoon niet en de vraag is hoe lang geef je hem nog de kans om het tegendeel te bewijzen.
Het antwoord is dat we moeten doorschakelen want dit heeft helaas al genoeg punten gekost en er zullen er meer volgen.
Malen, Gakpo & Co zullen al verlekkerd fantaseren over onze achterhoede!

27-12-2020 09:04

Cruijffthebest +13419

Tagliafico op weg naar Manchester City?
Zou een hele harde klap zijn, want wie moet je dan daar neerzetten? Dan hebben we ook nog Schuurs die het niveau niet aan kan, dan hebben we achterin een nog groter probleem dan we al hebben. Martinez kan op linksachter, maar was vorig seizoen heel goed op het middenveld. Er moet echt een hele goede RCV gehaald worden en wellicht een linksback!

26-12-2020 08:22

Koningtoto +60477

Ik zie veel niet complementair met Blind voorbij komen en dat de reden is voor zijn fouten. Ik vind dat een beetje vreemd. In een 1 tegen 1 duel ben je niet afhankelijk van Blind, maar moet je snel kunnen draaien. Schuurs is in de 1 tegen 1 de zwakste die ik in heel veel jaren heb gezien in een Ajax shirt. Als je kapt tegen Schuurs ben je er voorbij en ik vind dat echt een kwalijke zaak. Koppen kan hij ook niet en dat moet je wel een beetje kunnen als Ajax verdediger. Ik had hele hoge verwachtingen van deze knul, maar hij maakt het gewoon niet waar.

26-12-2020 00:55

ajaxrulesz +2

Blind is ook al tijden ontzettend uit vorm, dat gaat je als net 21 jarige ook niet in de koude kleren zitten als je daar als onervaren speler naast speelt continue. Maar nee ieder tegendoelpunt is de schuld van Perr!.

25-12-2020 22:23

talent020 +7

Als je objectief kijkt kan je Blind moeilijk de schuld geven van Schuurs zijn fouten. Tegen Willem 2 en ADO laat hij zich 2 keer in een 1 op 1 duel foppen.

26-12-2020 14:07

Rinus M. +900

Goed interview, beter kun je alle azijnpissers hier niet op hun plek zetten.

25-12-2020 20:24

Henkjanklaas +20643

Schuurs natuurlijk weg en niet blind! Die heeft ten minste nog een super insteekpas !

25-12-2020 16:01

020bornraised +1262

Denk nog steeds dat Blind zwakker is in de verdediging dan Schuurs, al is Schuurs ook geen topper natuurlijk.

25-12-2020 15:13

AjaxDaniel +14526

Blind is erg achteruit gegaan helaas, wat ook niet verwonderlijk is gezien zijn omstandigheden.

25-12-2020 16:26

BokkieBokstra +11321

Ik pak net nog even de cijfers erbij van Ajax tegen Midtjylland, uit de VI, Blind een 8, Gravenbergh was de man met een 8.5. Maar als je Willem II als maatstaf neemt dat zou ik zeggen Gravenbergh, dat is geen Ajax materiaal, die kan er niks van, verhuren, Overmars moet een vervanger halen. Hetzelfde voor Onana. Kan er ook helemaal niets van. Grijpt volledig mis bij de goal van Willem II. Ook verhuren of snel mogelijk verkopen. Niet ajax waardig. WZAWZDB

25-12-2020 22:31

blessure +2

Hoe vervelend het ook is , Blind ,is niet meerdere Blind, van verleden jaar.
Dat moet ten Hag ook zien.
Verdedigend was het al niet zijn sterkste, lees snelheid, punt.
Er moet echt ingegrepen worden, in de verdediging en in de aanval.
Ik zou graag een opportunistische spits zien komen.
Een soort Wout Weghorst, b.v

26-12-2020 08:57

Flipper33 +6826

Als je meedoet met de Toto tip als Schuurs meedoet tegen Psv zet je geld op Psv dan

25-12-2020 14:36

ZwartNazareth +1412

'Ik zie mezelf nog jarenlang bij Ajax.... door de benen spelen...'

25-12-2020 14:08

Henkjanklaas +20643

Inderdaad wat een totaal verkeerd zelf beeld heeft deze jongen. Weg ermee

25-12-2020 16:04

Red Devil +3604

Probeer het eens bij de zaterdag amateurs van Ajax.

25-12-2020 13:55

john67 +248

Nog jaren met hem opgescheept

25-12-2020 13:35

Henkjanklaas +20643

jammer, ik zou 'm vandaag nog op de transferlijst zetten. totaal ongeschikt voor het niveau ajax.
ik hoop dat o ermars en EtH dit ook eindelijk eens gaan inzien. veel supporters op deze ste hebben dat al vele maanden door dat schuurs het gewoon niet weet te brengen.

25-12-2020 13:32

de-Ajacied +8

Wordt vast een goede speler. Maar met Blind als opbouwende back heb je daarnaast een killer nodig. Dat is hij niet. Niet over de grond en niet in de lucht
Daarnaast is hi een heel matige opbouwer

25-12-2020 13:28

pieke +521

Raiola nemen als zaakwaarnemer.

25-12-2020 12:47

Lagasj +2905

Nou....euh.... nee doe maar niet.

25-12-2020 12:41

Frank e +114

Willen? Gelukkig geen last van zelfoverschatting..

25-12-2020 12:30

MPAjax +8431

je bent als verdediger zo goed als je hele team, de ligt had de jong schöne en ziyech voor zich moet je kijken wat schuurs nu voor zich heeft, dat is wel even wat anders he

vind schuurs voor zijn eerste jaar sterk met het spelersmateriaal wat er is overgebleven

25-12-2020 12:26

Sjaakvaak +26588

In een één op één situatie ben je als verdediger zo goed als je eigen kwaliteiten. En laat precies dat nou het punt zijn waarop Schuurs vaak door het ijs valt.

25-12-2020 12:35

Henkjanklaas +20643

zeker niet goed gekeken. maat voortdurende cruciale fouten, werd op kinderlijke manier uitgespeeld door de spits van ja Willem 2.

25-12-2020 13:33

Ajax34 +4041

Als of de top verdedigers nog nooit zijn uitgespeeld door een aanvaller van een mindere ploeg.

25-12-2020 23:54

Ajaxxxisdebeste +6

Perr Ongeluk Schuurs

25-12-2020 11:50

jarenfan +5

Off topic.
J.Veerman halen.

25-12-2020 11:26

Cruijffthebest +13419

Liever niet Perr, we hebben een echte verdediger nodig en snel ook!!!

25-12-2020 11:17

Amster +1

Perr gaat het gewoon niet worden, kan die zelf ook niks aan doen. Maar het is gewoon een lieve jongen, zit geen kwaad in. Mist gewoon die Amsterdamsche arrogantie waarbij je al aan zijn kop kan zien, dat als je in mijn buurt komt ik je kop eraf trek.

25-12-2020 11:16

VoorOnzePloeg +5132

Ik wil ook wel bij Ajax spelen, maar zo werkt het niet

25-12-2020 11:03

Lagasj +2905

Ik ook, misschien kunnen we ons samen aanmelden voor het eerste?

25-12-2020 12:42

vanreenen +10279

Je moet voor jezelf eens turven Perr, hoe vaak jij aan debasishsbr gestaan van een beslissend tegen doelpunt en hoeveel punten ons dat al gekost of gekotst heeft. Vergelijken met De Ligt is niet eerlijk en doe ik niet aan mee, maar dat je niet wendbaar bent, mag ik wel vaststellen.

25-12-2020 10:20

Henkjanklaas +20643

laat die dat lekker elders leren dan. dan hebben wij er geen last meer van. totaal ongeschikt voor het eerste van ajax.

25-12-2020 13:34

Turbo +41990

Hij doet het helemaal niet slecht. Hij is alleen niet het eenmans destructiebedrijf dat Matthijs wel was. En dat is niet zijn schuld. Er is gewoon een hoop mis met het Ajax van 2020. Iets wat velen niet echt willen zien. Selectiebeleid klopt van geen kant. Schuurs die alles nog heeft te bewijzen die zon beetje de enige beschikbare verdediger is voor zijn positie, dat kan gewoon niet.

Schuurs - Martinez stond - op 1 keer na - als een huis. Schuurs - Blind is niet complementair. En op basis van dit seizoen vind ik Schuurs dan beter. Daley was tegen Willem II aan de bal prima maar laat Nunnely en Wriedt beide een keer op amateuristische wijze lopen, alleen redt Onana beide situaties dus dan hoor je er niks over. Blind is een prima speler en persoonlijkheid maar zijn defensieve niveau in 2020 kan gewoon niet. De kritiek op Schuurs is slechts deels terecht imo.

25-12-2020 10:17

vanreenen +10279

Ja, hij vormt met Blind het centrale duo en is voor 50%, dus deels, schuldig aan dat negatieve beeld. Schuurs en Blind is niets en in Eindhoven kunnen ze niet wachten dat het 10 januari wordt. En dat begrijp ik helaas ook nog. Wendbaar is Schuurs niet en Blind komt nauwelijks vooruit. Tussenjaar, ....pffff, ik dacht dat Marchetzou gebruiken om versterkingente halen, maar de RvC lag dwars. Denkend aan hun eigen bonus, moest er een goedkope, alhoewel 7 miljoen euro, rechtsback bij komen uit Nederland. In Utreg liggen ze nog krom van het lachen.

25-12-2020 11:23

Web +178830

Vind het altijd heel bijzonder bij jou dat sommige spelers bijna niets fout kunnen doen ( heel voorzichtig in ieder geval )
En anderen brand je tot aan de grond toe af
Schuurs word er soms kinderlijk uit gekapt en dat heeft lang niet altijd met Blind te maken
En dat gebeurt zelfs nog tegen de kleintjes
Nee Blind is ook niet de Blind van andere jaren, maar aan de bal is hij een van de beste CV die ik ken
Zou je daar een type Sanchez naast zetten, heb je heel veel opgelost
Dat is dan een veel beter centrum dan Schuurs en Martinez.

25-12-2020 11:34

Turbo +41990

ik zeg dat de kritiek op Schuurs deels terecht is. Ik heb geeb persoonlijke voorkeur voor Schuurs. Ik brand verder niemand ten onrechte af. Alles heeft een onderbouwing.

Je kan niet elke RCV uit je opleiding op straat zetten om dat het geen Sanchez of De Ligt is en ze Daley niet op de been kunnen houden.

25-12-2020 16:39

AFCA. +3279

Heb altijd het idee dat Schuurs meegaat in het spel van zijn collega centrale verdediger. Dus als Blind naast hem staat probeert Schuurs ook de duels heel slim en op inzicht in te gaan en is hij veel op het voetballende gedeelte gericht.
Wanneer hij met Martinez centraal staat neemt hij het gif van Martinez over en klapt hij vol overtuiging ee duels in.

Ik zie dus ook meer in het duo Martinez - Schuurs.

Al zou ik ook echt graag een keer Martinez - Blind willen zien. 2 linkspoten is niet heel ideaal en zijn beide klein. Maar Martinez had het beest Zapata ook aardig in zijn broekzak. Is fysiek en in de lucht gewoon prima.

25-12-2020 12:07

Henkjanklaas +20643

heb je nu nog niet door dat schuurs met zijn herhaalde fouten het niet gaat doen voor je ?

25-12-2020 13:35

Turbo +41990

Klopt. Alleen heeft Blind dat allen ook niet. Ik denk dus dat de kritische blik op ons centrum in zn totaliteit gericht moet zijn en niet puur op Schuurs.

25-12-2020 16:36

trooop +3885

Pak de fouten van blind er maar weer eens bij om je punt over schuurs te maken. Alsof schuurs zelf niet genoeg fouten maakt om het over te kunnen hebben. Schuurs is ook een prima speler en persoonlijkheid maar zijn defensieve niveau in 2020 kan net zo goed gewoon niet. Iets wat jij kennelijk niet echt wil zien. Het verschil is alleen dat blind al lang en breed bewezen heeft dat hij zo ontzettend goed kan zijn dat hij het hele team naar een hoger niveau tilt. En ook dat hij zich niet zomaar laat poorten door elke jan doedel die op hem afkomt. Jij hebt echt een plaat voor je kop wat schuurs betreft. Ik kan me nog herinneren dat je kenny tete destijds tot vermoeiens toe zat te verdedigen. Dit begint net zo'n geval te worden.

25-12-2020 14:29

Turbo +41990

Lekker gefrustreed toontje weer. Het gaat mij om Ajax, niet om Blind of Schuurs. Ze zijn niet complementair, Schuurs-Martinez is dat iets meer. Maar dat mag ik niet zeggen omdat jij geen kritiek op Blind tolereert? Noem jij anders even de goede wedstrijden van Blind in 2020. Huntelaar heeft zich ook bewezen in het verleden maar dat zegt ook niks.

Ik zeg letterlijk dat Schuurs nog niks bewezen heeft en dat de kritiek deels terecht is. Maar dat wil jij niet lezen omdat je al begint te shaken na de eerste zin.

Wat betreft Tete? Ik vond volgens mij dat die jongen vaker moest spelen onder Bosz, thats it.

Schuurs maakt fouten, Blind maakt fouten. Het gaat mij om wat het beste voor Ajax is. En Alvarez of Timber naast Blind zetten lost niks op. Martinez naast Schuurs lijkt dat wel te doen.

25-12-2020 16:35

trooop +3885

Stel je niet zo aan, zelf neem je anderen ook geregeld de maat. Als het jou om Ajax gaat moet je wat verder kijken dan de korte termijn. Het gaat niet om de volgende wedstrijd, maar om een goed team bouwen. Blind heeft bewezen zo'n team op te kunnen tillen, meer dan eens, mits je hem faciliteert. Schuurs niet, en aanknopingspunten in die richting zijn ook nogal schaars. Leg mij dan eens uit waarom je een mindere speler toch boven een betere speler zou verkiezen. Het lijkt mij in het belang van Ajax dat je streeft naar een zo hoog mogelijk niveau.

Blind en huntelaar is een vergelijking van niks. Blind is 30, voor een verdediger is dat een topleeftijd. Voor elke voetballer trouwens. Klaas gaat al haast richting de 40 en heeft daarbij qua goed spel nog nooit iets bijgedragen, ook niet in z'n topjaren. Ik heb totaal geen probleem met kritiek op blind, ik zeg hier zelf ook voortdurend dat hij er momenteel geen reet van bakt. Alleen als jij bij elk topic over schuurs weer over blind begint te dreinen is dat wat mij betreft misplaatst en niet in verhouding.

Of vind je dat elke bewezen goede speler die een tijdje niet in vorm is ook maar gewoon moet banken? Mij lijkt dat geen goed beleid. Als je wil kunnen bouwen op de spelers op wie je wil bouwen, dan moet je die een speciale status geven. Zoals zidane doet met de kern van real. Dat geeft zwaarte en betrouwbaarheid aan een team, dat betaalt zich uit op de langere termijn.

25-12-2020 18:47

Ajax95Duivendrecht +24134

Mee eens dat er veel meer mankeert aan dit Ajax dan alleen Schuurs (de rampzalige veldbezetting door die punt naar voren, het weinig complementair zijn van het CV-duo).

Toch denk ik wel dat Ajax te veel jasjes uit heeft gedaan op RCV de laatste jaren. Enerzijds is dat natuurlijk logisch als Matthijs de Ligt je ijkpunt is. Maar de downgrade is i.m.o. wel té groot geweest. Van De Ligt naar Veltman was naar mijn mening al een te grote stap naar beneden in kwaliteit. En van Veltman naar Schuurs is nog even een stapje verder omlaag. Ik zeg daarmee absoluut niet dat Veltman en Schuurs slechte verdedigers zijn, maar ze missen allebei wel bepaalde essentiële kwaliteiten om het Ajax-spel - en dan met name de Ajax-manier van verdedigen - goed te kunnen uitvoeren en hebben veel kwetsbaarheden.

Wanneer Ajax met de punt naar achteren gaat spelen (wat ik al een hele tijd opper), zullen deze kwetsbaarheden minder aan het licht komen. In dat geval zorgt de veldbezetting ervoor dat Schuurs minder vaak helemaal geïsoleerd 1 tegen 1 komt in de omschakeling, wat in essentie zijn meest kwetsbare punt is. Maar het voorkomt niet dat Schuurs helemaal nooit meer 1 tegen 1 zal komen.

Je zult als Ajax-CV elke wedstrijd wel ten minste één keer 1 tegen 1 met een spits komen in onze speelstijl, ook met een andere (betere veldbezetting) en de punt naar achteren. Daarom wil ik een CV hebben die herstellend vermogen (fysiek, snelheid) heeft. De Ligt en Sánchez hebben dat in extreme mate, Martínez en Veltman hebben het al een stuk minder, maar Blind en Schuurs hebben totaal geen herstellend vermogen. En voor de mensen die nu met Alvarez als alternatief aankomen: die heeft het ook niet. Koppend iets meer dan Schuurs, maar 1 tegen 1 (waar Ajax veel in terecht komt) misschien nog wel zwakker.

Dus ja, naast dat ik wil dat Ajax eindelijk eens met een betere veldbezetting (punt naar achteren) gaat spelen, zou ik ook graag zien dat Ajax de markt op gaat voor een (R)CV met herstellend vermogen. Sánchez zou natuurlijk ideaal zijn, een niveautje lager is echter ook geen probleem voor mij (maar wel a.u.b. een hoger niveau dan Veltman).

25-12-2020 14:41

Kuningast +5079

Lekker verhuren die Schuurs. Al betwijfel ik of hij het gewenste niveau ooit zal halen.

25-12-2020 10:02

Henkjanklaas +20643

leuke speler voor utrecht oid

25-12-2020 13:36

ST +23080

Ik denk dat als je de statistieken van Veltman als CV vergelijkt met die van Schuurs, dat je schrikt hoeveel beter die van Veltman waren. Een halve turf kleiner maar volgens mij won hij meer kop duels, betere pass nauwkeurigheid en meer duels gewonnen.

25-12-2020 09:48

Dennis129 +11883

Gewoon een paar klassen beter dan Schuurs

25-12-2020 10:06

jarenfan +5

Veltman onder schatte speler.
Te veel gehaat hier,wat er voor in de plaats gekomen is,
Is niet veel beter.

25-12-2020 11:30

blessure +2

Bij het doelpunt van Willem 2, vraag ik me af, of Schuurs weet, of de spits links of rechtsbenig is, of allebei.
Als de spits linksbenig is, mag Schuurs de spits nooit over zijn rechterkant, laten weg draaien.
Voordat de wedstrijd begint, moet hij dat weten.
Zo werkt dat , bij een echte verdediger.

25-12-2020 08:59

Hwb +1464

Alleen moet hij hier niet alleen rekening houden met het wegdraaien, maar ook met een volledig vrijstaande speler links van hem. Dus hij moet én de pass naar links eruit halen én voorkomen dat de spits over rechts bij hem wegdraait. Dat is nauwelijks te doen. Nu ziet het er inderdaad zwak uit, het kan daadkrachtiger. Maar de grootste fout ligt in het moment daarvoor, waarbij 2 spelers onvoldoende ingrijpen en elkaar in de weg lopen. Daardoor komt Schuurs in een heel lastige situatie terecht, waar hij niet resoluut in optreedt.

25-12-2020 09:13

ST +23080

Eens en al helemaal belangrijk als je een draaicirkel van een vrachtwagen hebt.

25-12-2020 09:49

Gabri411 +49

Ook genant dat schuurs altijd over zijn sterke been gepasseerd wordt

25-12-2020 10:00

vanreenen +10279

Wel genant dat je bij hem een sterk been constateert, volgens mij zijn het 2 stokken, zo stram. Hij heeft helemaal geen sterk been.

25-12-2020 10:23

Ajaxxxisdebeste +6

Perr je moet dan echt minder als een wijf verdedigen. Lange tijd dacht ik die jongen heeft flair, opkomen met grote passen ala Jan Vertonghen, redelijk inspeel- en crosspass, maar het wordt met week minder. Toch zit er voor mijn gevoel een goeie voetballer in, maar is dat één op het niveau Ajax.

25-12-2020 08:53

Volh1983 +743

Eerlijk gezegd vermoed ik dat het aan Ten Hag ligt, dat hij de taak heeft niet te vaak op te komen. Dit omdat Blind dan een op een staat en bijna alles op snelheid verliest.

25-12-2020 11:29

Ajaxxxisdebeste +6

Nu je het zegt dat zou weleens waar kunnen zijn, maar die verdedigende acties waarbij hij als een Fje voorbij wordt gespeeld heeft dan niks met tactiek te maken meer met kwaliteit

25-12-2020 11:49

blessure +2

Daarom moet ten Hag overwegen, om Blind er uit te laten.
Martinez op de plek van Blind.
Als AJAX een nieuwe rcv zou halen, zou Schuurs prima voor de verdediging, op 6 kunnen spelen.
Heeft een redelijke tot goede inspeel pass.
En kan prima opkomen.
En als laatste, laat hem eens de vrije trappen nemen.
Bij Fortuna, scoorde hij regelmatig uit vrije trappen.
Maar ik vergeet nog iets.
Weet iemand,mwaarom er zulke rare corners genomen worden?
Soms levert het zelfs balverlies op.
Staat Huntelaar in de spits, komt er nog steeds geen goede corner.
Nee, er staan twee man bij de cornervlag , dus is er iemand van de tegenpartij vrij.
Hoeves het mogelijk.

25-12-2020 12:03

Zuiderling +2225

Klinkt niet als of hij veel zelfreflectie heeft .

25-12-2020 08:31

Afca85meer +1

Perr Schuurs de nieuwe (jongere variant) van Joël Veltman.

25-12-2020 08:00

Ron403 +6492

Veltman was een heeeel stuk verder hoor, alleen al qua positionering. Ik weet dat dat voor sommige mensen moeilijk toegeven is...

25-12-2020 08:48

Jelephi +12306

Eens. Maar is uiteindelijk hetzelfde type met teveel slippertjes

25-12-2020 09:00

Flipper33 +6826

Let maar op Schuurs kost je het kampioenschap en je de beker en je wordt uit de El geknikkerd

25-12-2020 05:21

Ronaldinho020 +1

Deze onthou ik, bedankt

25-12-2020 07:08

Ferd +38535

Het koppel Blind-Schuurs is niet complementair, en daar ligt het grote probleem. Schuurs heeft, net als Blind, een killer naast zich nodig.

Blind - Alvarez of Martinez - Schuurs is op papier misschien voetballend minder, maar die koppels zijn wel complementair aan elkaar en dus simpelweg beter. Ten Hag zal of Blind of Schuurs moeten slachtofferen. Of Labyad, en dan Blind doorschuiven naar de 6. Maar wat doe je dan als Kudus weer terug is?

25-12-2020 04:46

Ajaxxxisdebeste +6

Type Boteman?

25-12-2020 08:55

ajaxinho +13

Heeft nog geen sterke reeks van 4-5 wedstrijden gezet.
Gaat er ook niet van komen.

Veel meer vertrouwen in Timber.
Maar ik heb liever een directe versterking.
Om het kampioenschap veilig te stellen.

25-12-2020 03:25

talent020 +7

Normaal ben ik een voorstander van eigen jeugd de kans geven en jonge spelers, maar bij Schuurs zie ik het oprecht niet zitten, sinds zijn komst naar Ajax maakt hij erg weinig progressie, nog steeds draaien spitsen makkelijk bij hem bijv en laat hij zich vaak op de achterlijn in de luren leggen. Dat zijn punten waarop hij zich maar niet lijkt te ontwikkelen en wat de laatste tijd ook steeds vaker word afgestraft, nou draait het hele elftal niet lekker, maar is het wel vaak Schuurs die bij tegengoals betrokken is. Ook de samenwerking met Blind lijkt niet optimaal te zijn,( waarbij ik Blind zijn voetballend vermogen van achteruit onmisbaar vind) dus of Schuurs moet zich heel gauw gaan ontwikkelen op zijn verbeterpunten of Ajax moet de markt op,

25-12-2020 03:00

Ronaldinho020 +1

Weinig progressie?? Boerenjongens geweest?

25-12-2020 07:09

Dennis129 +11883

Maakt toch nog steeds dezelfde kinderlijke fouten? Verdedigt nog steeds als de cv uit het dameselftal

25-12-2020 10:08

talent020 +7

Normaal snap ik een opmerking wel, maar deze oprecht niet haha

25-12-2020 19:16

3sterrenAjax1 +3

dat zou hij wel willen idd. hopelijk denken marc en co daar anders over. komt gewoon enorm tekort. als t aan de goedpraters en wegkijkers ligt geven we hem nog 15 jaar de kans met alle gevolgen van dien (structureel id fout met als gevolg puntverlies).

25-12-2020 01:52

Schwalbino +11

Overtuig me waarom ik niet de schuld bij de jongste verdediger zou mogen leggen als Ajax speelt als een volle stofzuigerzak?

25-12-2020 01:02

OdjePils +6320

Nee joh verkopen. Prutser!

24-12-2020 23:38

Ajax4proud +10866

Gaat nog wat worden, heeft vertrouwen nodig + speeltijd in Europa zodat de fouten eruit gaan.

24-12-2020 23:35

Ronaldinho020 +1

Vreemd dat iedereen die een respectabel niveau gespeeld heeft die ik spreek ook redelijk enthousiast spreekt over hem, raar

25-12-2020 07:15

Flipper33 +6826

Zullen dan wel anti Ajax wezen die je spreek die zien Ajax graag verliezen vandaar dat ze Schuurs goed vinden.. die denken blijf maar lekker staan als je 10 Jan tegen Psv moet een Schuurs staat achterin en je speelt de toto zet je geld maar op Psv winst

25-12-2020 14:35

Ronaldinho020 +1

Zet jij 50 op PSV, zet ik 100 op Ajax. Sukkel

28-12-2020 15:03

Flipper33 +6826

Praatjes zat achter je schermpje heb je wel gast

28-12-2020 15:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.