[Update] 'Andersen kostte 1,5 mln plus bonus'

door JipVR 105

[Update] 'Andersen kostte 1,5 mln plus bonus'

door JipVR 105

Laatst geüpdatet

Lucas Andersen heeft de overstap gemaakt naar Grasshoppers, dat meldt de Zwitserse club via de officiële kanalen. De middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2018 onder contract bij Ajax.

Andersen heeft een vierjarig contract getekend in Zurich en stapt direct over. 'Ondanks zijn jonge leeftijd heeft Lucas Andersen veel ervaring', aldus directeur Manuel Huber. 'Hij is technisch begaafd en met name in aanvallend opzicht zeer bruikbaar. Zijn kwaliteiten waren vorig jaar goed te zien bij Willem II en het Deense nationale elftal U21.'

Andersen kwam in 2012 over van Aalborg BK en gold als een van de grootste talenten uit Denemarken. Bij het eerste van Ajax kon de lichtvoetige middenvelder echter nooit echt indruk maken en zodoende werd de speler afgelopen seizoen met succes verhuurd aan Willem II, waar hij in dertig wedstrijden zes keer het net wist te vinden.

Bekijk hier de nieuwe collectie van Ajax en ga stijlvol het nieuwe seizoen in!

Update 20.48 uur | 05-07-2016
Grasshoppers heeft Ajax 1,5 miljoen euro voor Lucas Andersen betaald, zo meldt De Telegraaf. Daarnaast zou Marc Overmars een doorverkooppercentage hebben bedongen.

Lees meer over:
Plaats reactie

RonaldenFrankHelwegen69 +0

Paste goed bij ons, werd in de kleedkamer vaak in de poepert genomen door veltman

06-07-2016 21:57

NouriVandeBeek +7

Weghorst en Andersen zijn dus even duur. Dat is pijnlijk.

06-07-2016 10:31

bazza25 +1

Ff voor de duidelijkheid, Sneijder is 1 van de weinige die altijd heeft aangegeven een hernieuwde samenwerking met Ajax vrijwel is uitgesloten..

Ontopic: Ik hoop dat Andersen alsnog doorgroeit, hij heeft de gun factor

06-07-2016 10:09

AFCA. +3299

Off: Ola John zit op een dood spoor bij Benfica. Een mooie concurrent voor op de vleugels?

06-07-2016 08:53

Frankkie +0

Hilarisch de reacties hier op Wesley Sneijder! Hij zou volgens vele te duur zijn voor Ajax, en hij zou zijn transfer geld nooit opbrengen of terug bezorgen! Deze man kan met enkele passes een kampieonschap opeisen, en daarmij zijn transfergeld binnen halen.

Hoe lang duurt het nog dat mensen hier beseffen dat Ajax geen europeese top is, en gaan mensen de grote Ajax bril eens afzetten?
Ik ben mijn hele leven al Ajax supporter, maar mensen praten elkaar hier alleen maar naar de oren.

Als een jongen als Andersen vertrekt is hij te licht bevonden voor Ajax, want Ajax zoekt jongen met meer kwaliteit, als we een speler als Sneijder kunnen krijgen (let alsjeblieft op het woordje "als" in deze zin) dan kan deze jongen het niveau van Ajax niet aan.

Hou toch op jongens, spelers als Huntelaar, Sneijder en vd Vaart hebben in hun grote teen nog meer voetbal dan de meeste in de gehele Ajax selectie.

Maar goed, even on topic nu, Andersen succes bij Grashoppers, en we komen je misschien nog wel een keertje in de europa league tegen!

06-07-2016 08:39

johnd +6

Had hem nog een jaartje verhuurd, die jongen heeft echt wel potentie.

06-07-2016 02:48

A Cohen +1

FFff wat anders.....
Die ballenvanger "Judas" van de kakkerlak is zwaar geblesseerd geraakt.
Achillespees afgescheurd. Zeker 1/2 jaar uit de roulatie.
2e keeper Hahn ook zwaar geblesseerd.
Ze moeten nu van ellende op zoek naar een andere "joker".
Dat begint al lekker daar.

06-07-2016 01:55

Leviathan +168

Gun het vermeer niet maar Feyenoord wel.. Ze hebben in ieder geval een excuus voor komende seizoen waardoor ze geen kampioen worden.

06-07-2016 08:30

A Cohen +1

Verstandige keuze tijdens het doorselecteren.
Andersen is inderdaad lichtvoetig, maar wat is nou z'n rendement geweest van deze lichtvoetigheid.
Duelkracht onvoldoende, vaak en veel balverlies, onvoldoende scorend vermogen.
Een gentlemen tussen de lijnen, maar daar win je de strijd niet mee.
Dit soort type voetballers gaat ons niks brengen.
Wel voor een zeer schamelbedrag van de hand gedaan.
Veel te licht voor Ajax 1 en zeker voor de PL.
Succes bij de Grashoppers.

Wie volgt ?
Er zijn nu dus al weer een aantal aanbiedingen uitverkocht tijdens de Ajax Hamsterweken.

06-07-2016 01:50

Wat mot je? +0

Belachelijke actie vd Ajax leiding...begrijp hier helemaal niets van!
Had hem nog 1 jaar ondergebracht bij AZ of Heerenveen voor 0 euro.......!!!!
Andersen had bij AZ onder vd Brom grote stappen kunnen maken maar nee hoor verkopen voor een "Jodenfooi"......man man man man! Wat een klunsen bij Ajax
Ik verzeker jullie dat over 3 of 4 jaar Andersen bij een grote club in de PL zal spelen!

06-07-2016 00:31

Pettersson1963 +0

Gewoon door selecteren. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Andersen bij AZ grote stappen kan maken?

06-07-2016 00:52

Meconium +0

Bij Willem 2 ging het toch ook niet geweldig? Waarom bij een betere club als AZ dan wel? En als je gelijk hebt, verdienen we er toch nog aan als hij doorverkocht wordt. Ook al denk ik persoonlijk niet dat het wat wordt met hem.

06-07-2016 00:59

Ajacied33 +36972

Hou toch op man, het is een zegen dat die slapjanus van een Andersen weg is
Heeft misschien een leuke techniek, maar wat heb je daaraan als je je telkens laat wegzetten in een duel, geen passie hebt, erbij loopt als een kleuterjuf?
En zijn omschakeling laat ook te wensen over vind ik.

06-07-2016 00:58

TheTruth +0

Wat is dit voor bullshit, de laatste speelrondes speelde Serero geweldig en vond iedereen hem 1 van de beste van het veld en de laatste wedstrijd speelt hij slecht en nu moet hij van iedereen weg.

05-07-2016 23:57

TinussOptioneel +0

idd. Serero hoeft van mij ook niet weg. Maar ik zou wel kunnen begrijpen dat hij meer speeltijd zou willen hebben, waar ik de kans bij Ajax niet groot op acht.
Wat betreft Andersen heeft Marc prima gehandeld als het bericht klopt. Niks meer aan doen.

06-07-2016 00:04

Superjood410 +2

Heerlijk dat doorselecteren, lekker bezemen. Nu Schone, Serero en Van Rhijn nog en graag betere vervangers ervoor terug (vooral rechtsbuiten).

05-07-2016 23:43

BDW +0

Rechtsbuiten? Daar hebben we El Ghazi, Cerny en Muric.

05-07-2016 23:47

jollie18 +9978

Zou Schone naar Feyenoord willen. van Vermeer had ik het ook niet verwacht.

05-07-2016 23:38

Ar +104

Blijft toch zonde dat die hele beoogde linkerkant met Boilesen, Andersen en Fischer het niet geworden is.

05-07-2016 23:37

OntlastendeMiddenvelder +1987

Dat is onjuist. Er is in totaal anderhalf miljoen euro en een Snickers voor hem neergelegd. Door dat laatste raakten de onderhandelingen uit een impasse.

Overmars heeft het bod naar verluid direct geaccepteerd en de Snickers opgegeten. De anderhalf miljoen euro's zijn naar het geldpakhuis in Watergraafsmeer gebracht, waar Overmars er de hele nacht als een bronstige beer tegenaan zal rijden.

05-07-2016 23:23

CHRISSSSZ +2

Goede humor. Lol

05-07-2016 23:32

JPC40 +3

ahaahhahaah die houden we erin

05-07-2016 23:37

trooop +3885

Doodzonde, zo'n sierlijke speler heeft Ajax in geen 20 jaar gehad. Het is wel echt een mietje, waar op zich niks mis mee is, maar om het met zo'n persoonlijkheid te redden in het topvoetbal moet je misschien wel nóg meer talent hebben dan hij.

Voor de liefhebbers nog 1x de meest stijlvolle stift in de geschiedenis van het voetbal:
https://www.youtube.com/watch?v=wXxHOwtUmqc

05-07-2016 23:07

grannig mokum1 +1

Andersen had allang in ajax1 moeten spelen, de jonge talenten moet in de 3jr vooruitgang boeken en door stromen naar ajax 1,

05-07-2016 22:46

Bensco +7179

ik wil overigens even het volgende aankaarten. Afgelopen winter kregen wij voor het eerst te horen dat er eerst verkocht moest worden voordat er weer nieuwe spelers bij zouden komen. Sindsdien zijn Heitinga, Sanago, Fischer, V.d. Hoorn (aanstaande) , Boilesen, De Sa, Ligeon, Andersen en Hendriks vertrokken en zijn er 2 spelers aangetrokken waarvan er bij 1 al wordt aangegeven dat het een langere termijn project is. Overmars en het RVC moeten in een rapper tempo gaan handelen en niet elke keer komen opdraven met die kut excuses van ze. De voorrondes komen er aan en daar moet je klaar voor zijn

05-07-2016 22:23

Raydo +1523

'Even aankaarten'? Dit is wat er in zo'n beetje ELK topic geroepen wordt.

Sowieso, tenzij Milik ineens alsnog vóór de kwalificatiewedstrijden wordt verkocht, staat er een elftal dat zich gewoon zou moeten kunnen plaatsen.

05-07-2016 22:53

Rockpotje +9645

Erg jammer dit, maar ook wel weer begrijpelijk. Hij heeft het afgelopen seizoen niet laten zien bij Ajax in de basis thuis te horen, maar ik had toch gehoopt dat hij onder Bosz nog een kans zou krijgen. Ik ben altijd erg gecharmeerd geweest van zijn technische vaardigheden, dus ik hoop dat het er in Zwitserland alsnog uitkomt.

Nu er weer een beoogde vleugelspeler weg is wordt het trouwens wel tijd om naar eventuele aanvullingen te kijken. Zou Januzaj niet een goede speler voor ons zijn? Een heel groot talent dat na een dip geen kansen meer heeft gekregen bij United en die onder Mourinho waarschijnlijk ook niet snel meer zal krijgen.

05-07-2016 22:12

behangdelul +32951

Mooi, nu Duarte, van Rhijn, Boer, Serrero en Viergever nog weg.
Milik voor de hoofdprijs er uit.

Dan Huntelaar, Traore en Ziyech en je overwinterd in de CL en wordt linea recta kampioen in maart/april.

05-07-2016 22:07

TimAFCA +0

Staat Duarte nog onder contract bij ons dan?

05-07-2016 22:08

mistermiyagi +7

Beter zal zijn geweest hem 1 seizoen te laten verhuren met een koop constructie

1,5 milj is niks, terwijl hij wel het potentieel heeft maar niks laat zien.

You never know, straks kan hij zo maar zijn spierballen laten zien en er 15 inschieten als 10.

05-07-2016 22:05

BrandjeXL +81

Hij is al een jaar verhuurd geweest en op 3/4 wedstrijden na ook bij W2 niks laten zien. We lopen allemaal te zeiken dat het niveau van Ajax ruk is. Dat komt mede door spelers als Andersen maar ook Schöne, Serero een vd Hoorn te lang de kans te geven om zich te verbeteren. Gelukkig zien ze nu in dat we een topclub zijn en geen liefdadigheidsheidsinstelling. Prima beleid. Begint er eindelijk op te lijken. We staan toch al te boek als een zakelijke club.

05-07-2016 22:11

020bornraised +1262

1.5 miljoen? Elke andere club krijgt het voor elkaar voor zelfs de minste speler 4 miljoen te vangen, waarom verkopen we altijd voor zulke kut prijsjes

05-07-2016 21:53

BrandjeXL +81

Omdat ze niet weer een jaar in de maag willen blijven zitten met die middelmaat. Ik had ook graag gezien dat ze er wat meer voor zouden krijgen maar deze jongen kan je toch onmogelijk aan een Britse clubs verkopen met zijn fysiek.

05-07-2016 22:01

kampioenenjood +5083

Zo zonde. Ook van deze jongen had ik gevoel dat er zoveel meer in zat. Hebben we nou ons zelf zo gek zitten maken met de mislukte talenten de laatste tijd? Fisher, Kishna, Andersen, Boilesen, Serero, Van Rhijn. Dat zijn toch talenten waar heel veel van verwacht werd maar die het allemaal niet helemaal waar hebben kunnen maken. Ik gun ze allemaal succes bij een andere club, maar ik vraag me toch af wat er mis gaat bij het kwalificeren van iemand als 'groot talent'!

05-07-2016 21:45

deMeester +11450

Waarschijnlijk toch mentaal niet sterk genoeg. Ik had eerlijk gezegd in alle spelers veel vertrouwen. Er is niets van terecht gekomen.

05-07-2016 21:52

Lazell +17016

Dat ze talent hebben ziet iedereen toch? De talenten bij ons moeten op hun 20ste dragende kracht zijn en constant presteren, anders "kunnen ze er niks van". In de Serie A en PL ben je dan een snotjoch. Sommige talenten kunnen dat handelen, maar niet iedereen kan die druk aan. Fischer is 20-21 en is voor velen (incl. ik) al afgeschreven.

05-07-2016 22:27

Schmitz11 +1

En nu gaan investeren om ervan te kunnen profiteren! Geen talent maar basiswaarde spelers die binnen 1 a 2 jaar de Eredivisie al zijn ontstegen om dan voor het dubbele bedrag, zeg gekocht voor 7 en verkopen voor minimaal 14 miljoen en dan kan je echt doorgaan stoten naar de sub-top van Europa. Anders loop je altijd achter de feiten aan, zie Lucas, Victor en Nicolai.

Ik heb er vertrouwen in, echt benieuwd naar wat Bosz gaat brengen!

Ajax

05-07-2016 21:36

deMeester +11450

Zo te merken wordt de B garnituur bij Ajax snel geloosd. Goede zaak dat er nu wordt doorgepakt. Van de Deense wonder talenten is niets meer over: Andersen, Boilesen en Fischer hebben allemaal teleurgesteld, jammer.

05-07-2016 21:34

BaaszoeRoermond +1

Zit veel B garnituur, we houden dadelijk niks meer over :p

05-07-2016 21:35

Melvin01 +1

Ach jawelll;-p
Nouri vdBeek de Jong Cêrny Muric als talenten.
En Cillessen Tête Veltman Riedewald Dijks Bazoer Klaassen Gudelj Younes El-Ghazi enzo als volwaardig A selectie. Nieuwbak Sánchez (Cassierra even rustig afwachten) erbij hopelijk Sinkgraven die zijn draai gaat vinden. Nog 2 aanvallende impulsen en dan breien voor Bosz.

05-07-2016 21:45

Ajacied33 +36972

Eindelijk weg!

05-07-2016 21:34

gebruikersnaam +0

dat is volgens mij ook wat we voor hem betaald hebben.

05-07-2016 21:31

AFCA. +3299

Hier baal ik dus echt verschrikkelijk van! Ik ben echt een fan van Andersen. Hij heeft echt zoveel talent. Heeft een fantastische techniek en is veruit de beste voetballer binnen Ajax. En dan ook nog voor 1.5 miljoen. Echt een schande. Ik hoop dat hij eindelijk een trainer krijgt die deze jongen snapt en hem goed behandeld, dan zul je zien dat hij over een aantal jaar aan de top staat. En wij worden uitgelachen met onze 1.5 miljoen.

05-07-2016 21:31

Schmitz11 +1

Ja hij was 1 van mijn favoriete talenten in Fm jaren geleden, heb echt gejuicht toen ik hoorde dat hij kwam. Alleen eerlijk is eerlijk, veelte frivool en te weinig mannelijkheid in zijn voorkomen. Als hij nou ook nog eens een strijdersmentaliteit maar helaas...

05-07-2016 21:38

Barric +772

Helemaal mee eens. Wordt tijd dat ie een trainer krijgt die hem wel vertrouwen geeft en hem in z'n kracht laat spelen zodat ie kan/zal excelleren. Ajax gaat hier nog spijt van krijgen. Geen enkele andere speler in deze Ajax selectie met zoveel voetbalgogme als Andersen. Ik wens je heel veel succes Lucas en een glansrijke carriere!!

05-07-2016 22:28

Redrum +96357

Ja allemaal leuk en aardig, maar vergeet niet dat het gewoon een verschrikkelijk slap lulletje is.

05-07-2016 22:30

Maxwell_5 +6979

Kijk dat is nog eens goed nieuws!

05-07-2016 21:19

EVH +8

Mmmm.. niet zo heel slecht maar we zijn met het "project" Andersen niet veel opgeschoten. Net als met Boilesen en Fischer niet.

Maar wel lekker wat ruimte in de salarissfeer er bij gekregen nu.

05-07-2016 21:17

insectenverdelg +23600

adat is t risico van talenten aankopen. er zullen nog net iets meer niet slagen. Aan de andere kant is t risico ook kleiner.

05-07-2016 21:22

AFCABart +2

Ik denk dat marc niet bezig is met de transfersommen bij reservespelers, enkel met het vrijmaken van loonruimte. Kan de rvc tenminste niet moeilijk doen.

05-07-2016 21:10

BvD27 +0

Denk het ook ja. De subspelers nemen bij elkaar flink wat salaris in. Kan je een een leuke speler van halen. Jeugd zit toch aan de deur te kloppen dus dat kan lekker doorgeschoven worden

05-07-2016 21:17

oudzuid2 +7294

Boilesen, Fischer, Andersen, het waren een jaar of 4, 5 geleden zogenaamd allemaal super talenten die binnen notime bij n topclub zouden spelen. en nu doet Ajax ze allemaal voor n appel en n ei van de hand. het kan raar lopen.

05-07-2016 21:00

eros +4842

Hopen dat het met Sánchez en caseira anders loopt.

05-07-2016 21:03

BrandjeXL +81

Het is de trend bij Ajax aan het worden dat spelers meer op hun fysiek aan het halen zijn. Dijks, Gudelj, Sanchez en Caseira zijn allen fysiek prima in orde. Weet niet of ze het bewust doen maar denk dat het een goede zaak is. Zeker als je Europees iets klaar wil spelen.

05-07-2016 21:29

AJAX1996 +0

Talent heeft hij zeker. Hopelijk komt het er in Zwitserland uit.

05-07-2016 20:59

ajaxinho +13

Kijk, dat is goede scouting van Grashoppers.

Ik betreur het heel erg dat hij weg gaat.
Ajax heeft het project Andersen slecht aangepakt.

05-07-2016 20:58

ambtenaar +23

Prima, het is een zacht ei.

05-07-2016 20:57

NouriVandeBeek +7

Hopelijk kan deze 1,5 miljoen weer op de hoop voor een kanon voorin op de vleugel.

05-07-2016 20:56

Rdk1983 +4

1,5 miljoen echt... Zitten er zegeltjes bij of?

05-07-2016 20:55

BDW +0

Met deze 1,5mil kunnen we het salaris (over 2 jaar) van Bailey betalen! Hele goede buitenspeler

05-07-2016 21:13

Redrum +96357

Toch weer jammer dit. Deze jongen heeft een fantastisch balgevoel en talent heeft hij zeker, maar hij heeft het fysiek van een ballerina en de hardheid en felheid van een onzeker schoolmeisje. Het zag er gewoon niet naar uit dat het nog een kerel zou gaan worden en we hadden al teveel middenvelders.

05-07-2016 20:50

Oliveira +0

Totaal mee oneens. Ik weet zeker dat Andersen een Ajax waardige speler is.... Ja, hij heeft een slechte periode achter de rug maar maakt dat uit?

05-07-2016 20:45

Ajacied1978 +0

Een periode van 1,5 jaar is wel heel erg lang denk ik.

05-07-2016 20:46

Oliveira +0

Was Zlatan Ibrahimovic niet waardeloos in zijn eerste jaar? Iedereen kotste hem uit en kijk nu wat hij heeft bereikt.....

05-07-2016 20:56

Ajacied1978 +0

Je moet Zlatan niet met Andersen vergelijken. Dat is een roze mini Cooper met een Zwarte 63 Amg vergelijken.

05-07-2016 20:58

BrandjeXL +81

Leuk dat jij het zeker weet maar misschien zie je nu wel een Grasshopper waardige speler in hem. Was bij w2 op een paar uitschieters na heel matig. Prima dat ze afscheid nemen van dit juffertje

05-07-2016 20:53

TikkieTerugJaap +2

Ik word helemaal schijtziek van dat "kanonnen" gedoe de hele tijd, doe ff normaal.

05-07-2016 20:41

Ajacied1978 +0

Tja, ik ook. Maar neem ze het eens kwalijk, we worden al veel te lang aan het lijntje gehouden. Dan krijg je dit soort gevoelens.

05-07-2016 20:43

RockySneijder +0

'Grote talenten' Viktor Fischer en Lucas Andersen voor kleine bedragen naar kleine kut clubjes. Ongelofelijk. Er moet toch genoeg interesse geweest zijn voor deze twee jongens? Dan zou ik nog liever bij een Club Brugge of Anderlecht spelen ofzo. Lijkt wel alsof Ajax deze jongens snel wilt dumpen om geld vrij te maken voor nieuwe transfers.

05-07-2016 20:35

BDW +0

Dat is ook precies wat AJAX wil en dat doen ze goed! Zo snel mogelijk af van die middelmaat/ewige talent. We kunnen niet ewig wachten tot het beloofde talent er een x uitkomt

05-07-2016 20:39

BrandjeXL +81

Lekker vergelijk weer.

05-07-2016 20:49

OKP-AFCA +56

Je verhaal slaat echt als een lul op een drumstel.

Zoals jij het doet kun je Andersen net zo goed vergelijken met Mike van der Hoorn en concluderen dat Andersen een beter voetballer is.

Kies dan tenminste dezelfde soort spelers voordat je zulke reacties gaat plaatsen.

05-07-2016 20:50

BDW +0

Hoezo haal je Gudelj er nou bij? Daar hebben we toch helemaal niet over?
Zeg alleen dat AJAX goed bezig is dat ze alle middelmaat aan het lozen zijn

05-07-2016 20:52

ram +7283

En Messi is héél slecht want Ed de Goeij is een betere keeper.

05-07-2016 20:55

insectenverdelg +23600

ook dan a Nouri en Frenkie? want die blokkeert hij anders. Gudelj is voor a andere zaken gehaald.

05-07-2016 20:56

deMeester +11450

Zo te merken is Gudelj bashen een hobby van je.

05-07-2016 21:28

Ajaxfan_1987 +0

Man man man.... wat een transferbeleid van de afgelopen jaren. Ze hebben heel wat Denen gehaald en er is maar 1 Deen geslaagd tot nu toe, genaamd Eriksen.

05-07-2016 20:33

BDW +0

Shone is ook echt wel geslaagd hoor! Alleen aankomend seizoen zie ik helaas echt geen toegevoegde waarde meer in hem (ja misschien in de kleedkamer). Bedanken voor bewezen diensten en slijten aan een club die er nog 2,5mil voor geeft.

05-07-2016 20:37

s.vdb +0

Oh 2,5 mil voor lasse en 5 voor viktor minimaal 4 mil dan gaan we pas praten met een andere club

05-07-2016 21:04

BDW +0

Oke man djonner

05-07-2016 21:08

s.vdb +0

Grote bek bram?

05-07-2016 21:17

insectenverdelg +23600

1.5 miljoen, maar misschien nog wel belangrijker, een doorverkooppercentage. Alleen vergeet de telegraaf te zeggen hoeveel de doorverkoopclausule is.

In totaal nog maar 1M uitgegeven dit jaar.

05-07-2016 20:31

Ajacied1978 +0

HALLO, Sanchez en Cassiera hebben een aardige duit gekost.

05-07-2016 20:36

IboAFCA +16256

1M uitgegeven? Heb jij de transfers van Cassierra en Sanchez gemist?

05-07-2016 20:36

insectenverdelg +23600

er is toch 9 miljoen binnen gekomen snugger. 2.5 voor mike 1.5 Andersen en 5 voor Fischer.

05-07-2016 21:05

OntlastendeMiddenvelder +1987

Het gevoel dat je hebt na een avond drinken tot je de volgende ochtend in je portemonnee kijkt en ziet dat je tien miljoen hebt uitgegeven.

05-07-2016 20:39

Ajacied1978 +0

Hahahaha, comment van de eeuw bij deze _o_

05-07-2016 20:40

insectenverdelg +23600

Ach, als ik dan zie dat ik 9 miljoen op m' n bankrekening hed gekregen omdat de casino die daar gestort had,denk ik: "mooie avond voor slechts 1 miljoen." :D

05-07-2016 20:44

Yoyoyoyo +0

Zwaar overschatte speler.
Aardige speler, enkel goed als Ajax in de aanval was en niets te vrezen had.
Bij gevaar van een counter of een ploeg die terug vocht was hij de zwakke schakel.
Zat bij Willem II goed, dat was zijn niveau.

05-07-2016 20:30

OntlastendeMiddenvelder +1987

Well, that escalated quickly...

Goede beslissing van Grasshoppers. Andersen gaat het alsnog maken. Mentale groei is wat hij nodig heeft, en dat komt vanzelf doordat hij ouder wordt. Er zal toch wel een hoog doorverkooppercentage bedongen zijn?

05-07-2016 20:27

MS22 +0

Piazon en Traore bij Chelsea ophalen! Dit zijn prima spelers voor Ajax. Milik daarna verkopen evt pas na de CL voorronde.

05-07-2016 20:19

mistert +119

Ik zie Traore graag komen maar alleen als die gekocht word. Heeft nog een contract voor 2 jaar bij Chelsea dus zal wel een aantal miljoenen kosten gok ik zo.

05-07-2016 20:26

flasher93 +0

Piazon gaan ze verkopen denk, Traoré zien ze nog wat in, dus alleen 2 jaar huren heb je wat aan

05-07-2016 21:03

BRAMHOUTEN +3813

Mooi de grote schoonmaak is begonnen! Vanaf nu alleen maar toppers in ajax1. Ga nu niet zeuren over dat deze jongen nooit vertrouwen heb gekregen. Hij kwM gewoon zwaar tekort. Leuke technische speler. Alleen daarmee ga je het niet redden. Mentaal niet goed genoeg.

05-07-2016 20:18

lion +0

Dit kan Ajax zichzelf ook aanrekenen. Ze wisten dat hij technisch ongelofelijk goed was, maar dat hij meer body en vertrouwen moest krijgen. Geen van beide is ze dus gelukt.

Wens hem veel sterkte bij zijn nieuwe club, hoop dat hij het daar wel gaat maken.

05-07-2016 20:11

Sjaakvaak +26610

Was het niet zo dat hem gevraagd werd vaker naar de sportschool te gaan maar hij dit zelf weigerde vanwege zijn wendbaarheid en dergelijke?

05-07-2016 20:29

lion +0

Dat weet ik niet iig als dit het geval was kunnen ze hem dat toch opleggen, of hem leren hoe hij juist uit deze duels blijft.

05-07-2016 20:57

cr_zuiden +0

Doodzonde, grootste talent sinds Eriksen en uiteindelijk niet geslaagd bij Ajax. Zo jammer.

05-07-2016 20:11

Yoyoyoyo +0

Dat Ajax onder Overmars slecht heeft gescout wil nog niet zeggen dat heel Europa slecht scout.
Waar was Chelsea, Man Utd, Liverpool, Barcelona, PSG, Juventus, Lazio etc etc etc?
Konden dit ' groot' talent voor 1,5M zo halen.

Niemand deed het.
Wel een Zwitserse club.

Misschien is Andersen een beetje overschat?
Want ja, onder de Boer en Overmars kreeg iedereen het label ' supertalent' en velen geloofden dat.
En geloven het nog steeds.

05-07-2016 20:43

mistert +119

Offtopic:
Zie nu al Boilesen, Andersen, Fischer en vd Hoorn gaan.

Maar vraag me nog steeds af waar blijft het vertreknieuws van Duarte?

05-07-2016 20:08

BDW +0

Duarte momenteel speler van Jong Ajax.. Hoop dat ook hij snel een nieuwe club vind. Zal ook een best salaris opstrijken!

05-07-2016 20:15

mistert +119

Ja daarom, ben ik ook bang voor. Hoop trouwens ook dat serero snel vertrekt nuttige speler maar zie het liefst deze of volgende week nog een aanvallende versterking verschijnen om de CL te bereiken.

05-07-2016 20:20

Voetbal1900 +1

Heerlijk nieuws!!

05-07-2016 20:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.