[Update] 'Niets gehoord over vertrek'

door BvdPloeg 60

[Update] 'Niets gehoord over vertrek'

door BvdPloeg 60

Laatst geüpdatet

Klaas-Jan Huntelaar mag vertrekken bij Schalke 04 als hij daar zelf voor open staat. Dat is in ieder geval wat Bild schrijft in een groot artikel op vrijdagmorgen. De spits wordt met Ajax in verband gebracht, maar heeft nog geen duidelijkheid over zijn toekomst in Duitsland.

Volgens de krant speelt Schalke met de gedachte om Huntelaar te laten gaan, zodat Franco Di Santo een kans kan krijgen als eerste spits. De nieuwe trainer van de club, Markus Weinzierl, zou dit al besproken hebben met technisch directeur Christian Heidel bij een bijeenkomst in Marbella.

Huntelaar zou zelfs zijn laatste wedstrijd voor Schalke al gespeeld kunnen hebben, mocht Ajax doorpakken. De Amsterdammers zien in de aanvaller de ideale versterking in de punt van de aanval. Is het niet als concurrent van Arek Milik, dan wel als vervanger van, aangezien de Pool met veel Europese clubs in verband wordt gebracht.

Zelf weigerde Huntelaar tot dusver om een voorkeur uit te spreken. Hij respecteert zijn contract (tot 2017 red.) bij Schalke en hij zei al dat hij niet ten koste van alles deze zomer hoeft terug te keren bij Ajax. Bild schrijft dat Schalke 04 nu de beslissing misschien wel voor Huntelaar maakt, nu hij zelf de knoop nog niet doorhakte.

Update - 13.23 uur
De zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar, Arnold Oosterveer, heeft nog niets gehoord van het nieuws dat vanmorgen in Bild staat geschreven. De belangenbehartiger kan zodoende (nog) niet bevestigen dat Schalke 04 daadwerkelijk af wil van de spits. 'Ik heb daar niets over gehoord van de club', zegt hij in een korte reactie aan De Telegraaf.

Bestel het nieuwe Ajax uitshirt voor volgend seizoen!

Lees meer over:
Plaats reactie

FissaDeGekste +3426

Ooit als tiener een 2op1 interview met Huntelaar gehad in het spelershome. Was toen al fan door zn vele goals, ben sindsdien voor altijd fan.
Echter vraag ik me ten zeerste af of Huntelaar de juiste keuze is. Het is wel intimiderend/een topkeuze voor Europese wedstrijden. Het is nou eenmaal wat anders als je in een poule met Juventus zit en Chiellini moet tegen Huntelaar spelen. Die denkt dan gewoon 'kut'. Echter vraag ik me af of Huntelaar nog wel in het huidige spel van Ajax past. Als blijkt dat dit niet het geval is en hij beland op de bank, heb je een grote kans op verziekte sfeer in de selectie..

Als Janssen voor max 8 miljoen gehaald kan worden, moet hij gehaald worden. Zeer complete spits, typische Ajax spits, opvolger van Kluivert wat mij betreft. Ze kunnen nog wel iets goed daar in Rotterdam, al bieden ze dat goeds geen contract aan ;-)
Voor 15 (of 10) miljoen is de kans een negatief transferresultaat veel te hoog dus dan zou ik het niet doen.

06-06-2016 16:30

sanchezsamuelso +0

Janssen zou natuurlijk fantastisch zijn. Voor de rest hoop ik dat de komst van Casierra snel definitief wordt. Heb hem een paar keer zien spelen en is echt een geweldig talent met een goede actie! Je weet natuurlijk nooit hoe spelers presteren bij een nieuwe club, maar hij zou echt een heel grote verrassing kunnen worden. Afgelopen week speelde hij niet in de kwartfinale van de colombiaanse competitie, hopelijk is dat een goed teken voor ons.

05-06-2016 01:34

JPC40 +3

Ik snap niet waarom Ajax voor de zoveelste keer moeite gaat doen voor een speler die helemaal niet wil komen.
Als Huntelaar zo graag wou komen, had hij al lang voor de deur gestaan, dan ga je niet wachten.

04-06-2016 14:53

Talent +693

Ik begrijp het allemaal niet. Het seizoen zit er al weer 3 weken op. We weten allemaal waar het aan ontbreekt in deze selectie, maar nee hoor, tot op de dag van vandaag geen directe versterkingen....allemaal maar geruchten.

Ajax, wees nou eens effectief. zorg dat je voor het aanvang van de eerste training 2 tot 3 juiste versterkingen binnenhaalt.

04-06-2016 10:51

RusselWestbrook +21

Ajax doet niet alleen de transfers. Daar heb je nog een andere club voor nodig en dan moet de speler ook nog eens meewerken.

Vooral die laatste kan er baat bij hebben te wachten, misschien komt er wel een andere club in een betere competitie met meer poen.

04-06-2016 15:48

mistermiyagi +7

Ook al is hij wat trager en ouder geworden, deze spits heeft wel Real Madrid gespeeld.

Al zal hij van het niveau Dost of van het niveau Kramer zijn, er is een spits voorhanden!#

Ik denk dat hij nog makkelijk topscorer kan worden van de eredivisie.

04-06-2016 07:25

AFCA. +3283

Ik lees dat sommige hier twijfelen of hij wel fit is. In nederland kan hij makkelijk 90 minuten spelen. En wat als hij er maar 70 haalt? Dan is dat toch goed. Ff een balletje erin schieten. En dan kun je de laatste 20 minuten gebruiken voor talenten.

04-06-2016 00:32

glob +230

Komt wel goed mensen. Achter de schermen is dit al lang bekonkeld. Milik mag weg voor 15 mio of zo en we halen de hunter als 1e spits terug en onze jonge vriend uit columbia mag als tweede spits fungeren.

03-06-2016 22:53

han23 +0

en toen werd je wakker??

04-06-2016 18:14

Stephan1989 +313

Deze man moet gewoon komen

03-06-2016 22:23

lauw +50

Huntelaar zou ik een hele goede spits vinden voor dit Ajax. Ervaren doelgericht en er zit een goede kop op in de eredivisie haalt hij gemakkelijk 25/30 doelpunten. Milik is gewoon niet te houden wil zelf weg en we gaan er belachelijk veel geld voor krijgen.
Niet te vergeten graafschap ajax 1-8 huntelaar scoorde er 4 en gaf 3 assist.

03-06-2016 21:57

sanchezsamuelso +0

ja dat was dus bijna 10 jaar geleden. denk maar niet dat huntelaar nog net zo fit is als toen. In die tijd speelde laurent delorge nog bij Ajax, dat geeft maar aan hoe lang dat wel niet geleden is!

03-06-2016 22:34

lauw +50

Kijk jij überhaupt wel Duits voetbal huntelaar is beresterk en superfit. Hij zit op dit moment bij een heel verdedigend en armoedig spelend schalke. Wat hij aan snelheid heeft ingeboet heeft hij met kracht ruimschoots goed gemaakt.

03-06-2016 22:41

Johan1 +2956

Jongens, is Huntelaar niet een beetje vergane glorie? Als extra spits prima, als eerste spits lijkt hij me nog langzamer dan Milik. Hij heeft wel de ervaring en natuurlijk een neusje voor de goal, maar is hij nog fit genoeg om wekelijks in de basis te starten?

03-06-2016 21:33

lauw +50

Verleden jaar kregen we bijna eto'o en iedereen was door het dolle heen. Nu kunnen we eenwereldspits halen die minimaal 5 jaar jonger is en dan krijgen we dit gezeik. We mogen trots en blij zijn als de Hunter volgend seizoen weer in het mooiste shirt van Nederland het net kapot knalt.

03-06-2016 22:27

sanchezsamuelso +0

ik ben het met johan1 eens, huntelaar is niet meer 100% fit. Ik heb liever een fitte speler als 1e spits ipv een bekende naam die aan het eind van zijn carriere is, huntelaar zou daarentegen wel een perfecte 2e spits zijn maar daar zal hij wel niet voor willen komen.

03-06-2016 22:35

sanchezsamuelso +0

ik zie huntelaar liever niet komen. Liever zie ik een buitenlandse speler die goed gescout is uit z. amerika of afrika. Zijn wij nou echt zoveel slechter dan schalke? nee toch? Waarom zouden wij spelers willen die weg mogen bij schalke? Als je huntelaar nu haalt dan haal je niet de topspeler van een aantal jaar geleden, maar een technisch beperkte speler die fysiek steeds minder wordt en zeker niet beter is dan Milik. Ze zouden wel eens meer energie kunnen stoppen in het behouden van Milik. Waarom een nieuwe eerste spits halen als je er al een hebt?

03-06-2016 19:35

Milan95 +3590

Gezellige boel de laatste tijd hier op AS. Wat een kansloos gedoe steeds zeg.

On: Heb wel een beetje m'n twijfels over Huntelaar. In de 16 zal het nog steeds een topper zijn, maar dan moeten we daar wel een stuk vaker komen dan de vorige jaren. Eigenlijk krijg je dan een vergelijkbare spits als Milik, die ook niet mee kan voetballen, en volgens mij zien de meeste van ons toch het liefst een voetballer in de spits, toch? Plus hij zal niks meer opleveren.

Persoonlijk zie ik het liefst Janssen komen. Dan ga je er op een aantal vlakken wel echt op vooruit, heb je een spits met heel veel potentie, en gaat het je ws wel wat opleveren. Maarja, die schijnt dus te duur te zijn en zelf ook het liefst nu al naar het buitenland te willen, wat ik overigens niet begrijp.

03-06-2016 16:48

Avontia +0

Janssen is onhaalbaar.. Huntelaar is meevoetballend echt wel een paar klassen beter dan Milik hoor. Wees alsjeblieft blij dat we eindelijk ervaring in de ploeg krijgen.

03-06-2016 16:55

DappreStryder +0

Ja, leuk, ervaring. Zeiden we bij Heitinga ook.. Ervaring is goed hoor, maar bij een Gudelj mis ik dat ook niet.

03-06-2016 16:59

PetrosQ +1

Janssen onhaalbaar? Dan is het wel matig met ons gesteld. Zo'n spitsje die een half seizoen aardig presteert bij zo'n subtopper als AZ moet niet onhaalbaar zijn voor Ajax.

Ik ben ook klaar met dat laffe gedoe bij Ajax. Milik gaat gewoon weg, dat weet je. Je weet dus dat je geld gaat krijgen. Dan kan je ook alvast investeren in een nieuwe spits. Ajax wordt gerund als een bedrijf, maar het is bijna nog logger dan een bank. Waar is de visie? Waar is die Amsterdamse mentaliteit gebleven? Je moet als club ook een beetje durven. Zie PSV..

03-06-2016 17:15

boye04 +0

Janssen is wel onhaalbaar als er ook buitenlandse clubs in hem geïnteresseerd zijn die zo maar ff 10 mln op tafel gooien. Dat is Janssen niet waard en zou je niet moeten willen betalen voor hem na een goed half jaar.

03-06-2016 17:29

Milan95 +3590

Ja en we zouden eigenlijk ook niet weer zoveel geld aan AZ moeten geven voor een speler van ze. We hebben al genoeg miljoenen in hun gepompt de laatste jaren.

03-06-2016 20:06

Avontia +0

Ik snap wat je bedoeld, begrijp me niet verkeerd: ik ben het roerend met je eens. Feit is alleen zoals je zegt dat Ajax op dit moment een koers vaart waarin dat niet gaat gebeuren.

03-06-2016 23:14

Ajaxsupzuidned +0

Dadelijk gaat Milik weg en is Ajax wederom te laat met anticiperen waardoor je de slag wederom gemist hebt. Ieder jaar hetzelfde liedje: amateurisme en wanbeleid op en top!!

04-06-2016 10:40

Milan95 +3590

Ik zeg ook niet dat ik niet blij zou zijn met Huntelaar. Integendeel zelfs, maar ik vraag me alleen af of we er wel op vooruit gaan en of het wel goed gaat werken. Een paar klassen beter is wel een beetje overdreven trouwens.

Bovendien is Huntelaar ook niet echt het aanvoerder type die je echt enorm verrijkt met z'n ervaring denk ik. Dan denk ik meer aan een Sneijder, of een Gabri vroeger.

03-06-2016 20:03

Patrick_1974 +0

Bild meld zojuist dat Huntelaar mag uitzien naar een nieuwe club! Welkom KJ!!

03-06-2016 16:23

Jaimie108 +0

Gewoon Huntelaar binnenhalen, Milik gaat toch weg... Heb toch liever Huntelaar die weet hoe t moet en maar 70/80 minuten speelt dan een Milik die 90 minuten speelt en nog niet weet hoe t werkt

03-06-2016 14:47

gusanito +5448

Ik heb het gevoel dat dit wel gaat gebeuren en daar ben ik blij mee. Klaas is een goede jongen in de groep al heeft hij wel moeite met er zo nu en dan naast staan. Neemt niet weg dat hij 25 goals moet kunnen maken in de eredivisie.

03-06-2016 14:38

Eastwood +0

Ik denk dat Klaas Jan er bij Ajax alleen naast staat als hij niet fit is. Normaal gesproken gewoon eerste keuze. Bovendien een leider in het veld die de jonge jongens op sleeptouw kan nemen,

03-06-2016 15:54

Professor +11201

Afgezien of het een versterking is of niet, het is absoluut geen leider in het veld die de jongens op sleeptouw neemt. Hij is maar met 1 ding bezig en dat is zelf doelpunten maken. Ook niet onbelangrijk

03-06-2016 17:12

samfromamsterdamxxx +0

Dit is denk ik gewoon bedoeld om de boel een beetje te sussen. Waarschijnlijk is Huntelaar al wel verteld dat hij op zoek kan naar een andere club, maar zolang een vertrek niet zeker is, is het natuurlijk beter om het stil te houden.

03-06-2016 14:33

swing +2357

die komt gewoon hoor...volop welkom Hunt

03-06-2016 14:17

luiszwaaris +0

Denk het ook, En Milik is ook zo goed als weg.

03-06-2016 14:21

Qwibuss98 +19

We kunnen wel Huntelaar willen, maar zowel Milik als Huntelaar willen niet banken.
Als je een tweede spits wilt, moet je een spits nemen die geen 90 minuten kan spelen; je hebt een oudere spits nodig die laatste 20 minuten de voetballende stormram kan zijn.

Je kan je beter richten op een Europees-niveau CV en een vleugelspeler die wel 9 van de 10 keer buitenom gaat en een voorzet geeft.

03-06-2016 13:57

zwollie +8

Je kan beter huntelaar beter nu pakken als je hem kunt krijgen. Van milik weet je niet of hij blijft, daar kun je nu niet op bouwen. die spreekt niet uit van ik blijf.

03-06-2016 14:39

mvdk +44300 moderator

Dat jij blijft?:p.

03-06-2016 18:17

AFCZlatan +1

Ik ben wel benieuwd met welke buitenspeler ze in gesprek zijn, zoals Verweij vermeldde. Hopelijk maakt hij de naam snel bekend.

03-06-2016 13:17

Daantje Makkes +1

Geloof er niks van

03-06-2016 13:09

AFCAMSTERDAM +2900

Altijd meegelezen op deze site, dacht laat eens gaan praten. Ik hoop dat overmars wat ervaren krachten haalt. Huntelaar in de spits en berghuis op de flanken als schõne vertrekt. Beetje lengte voorin zou fijn zijn. Daarnaast ziyech achter Huntelaar. En we zijn klaar voor volgend seizoen.

03-06-2016 13:05

serero97 +0

Bild zei ook dat hij dan transfervrij mag vertrekken. Dan moet je het zeker doen.

03-06-2016 12:42

Rockpotje +9610

Ze zeiden echter ook dat hij de duurste speler van Schalke is. Dus Klaas-Jan moet wel flink inleveren, of Ajax moet hem een flinke som tekengeld geven. Maar zelfs als ze dat doen en ze geven hem een tweejarig contract, dan nog is Huntelaar goedkoper dan Duarte.

03-06-2016 13:10

serero97 +0

"Geld zal hierin nooit een struikelblok zijn. Als ik voor Ajax zou kiezen, dan accepteer ik ook dat dat wat minder is. Dan is geld minder belangrijk. Dan weet ik waar ik voor kies", zegt Huntelaar. Dus dat moet wel goed komen.

03-06-2016 13:23

Ajax#1900 +1

Alsnog komt hij echt niet voor 6 ton spelen lijkt mij. Ook met een zak tekengeld zal hij minder verdienen dan daar.

03-06-2016 13:48

AFCA. +3283

Als je huntelaar kan halen moet je dat altijd doen. Is voor de eredivisie gewoon echt een topper. Die schiet er met gemak 25 in. Zelfs zonder klassieke buitenspelers.

03-06-2016 12:30

druif +0

Dachten ze dat in Rotterdam niet ook van Makaay, toen die als voormalige topspits overkwam van Bayern uit de Bundesliga? Viel uiteindelijk daar ook allemaal wat tegen.

Zekerheden bestaan gewoon niet in het voetbal. Zeker niet bij spitsen van bijna 33. En zeker niet bij spitsen die écht bedient en gevoed moeten worden, maar verder weinig inbreng hebben. Dat zul je gewoon echt ook mee moeten nemen in je beslissing.

Huntelaar kun je eventueel halen. Maar je zult het risico ook wel echt goed moeten afwegen. Alleen voor de naam zou je het denk ik nooit moeten doen. Je haalt een voetballer voor veel geld, die het moet kunnen brengen op het veld. Geen herinnering of mooie naam voor acherop het mooiste shirt, voor op de tribune. Hoe mooi het sentiment en de gedachte, Huntelaar weer bij Ajax, ook is.

03-06-2016 12:41

Olsen +0

Niet te vergelijken.
Een couterspits met een afmaker pur sang.
Huntelaar schiet alles wat hij raakt op doel.

03-06-2016 12:47

AFCZlatan +1

Maar in Rotterdam hebben de meesten het al moeite met denken. En daarnaast was Makaay ook al ouder dan Huntelaar

03-06-2016 12:54

Schillo +2

Ajacieden, schei eens uit met 4-4-2. Het Ajax spelletje is 4-3-3 / 3-4-3 met een nummer 10 achter de spits en snelle buitenspelers die een mannetje voorbij kunnen en een goede voorzet afleveren.

03-06-2016 11:42

V12 +867

Punt naar achteren ipv nr 10.

03-06-2016 12:59

Capi86 +0

Even een ideetje voor een mogelijke opstelling:
--------------Milik---------Huntelaar-----------
--------------------Schone------------------------
Younez-----------------------------Klaassen
-------------------Bazoer--------------------------
Dijks---Riedewald---Veltman----Tete----
-------------------Cillessen------------------------
Met een Riedewald die mee naar voren schuift.

03-06-2016 11:39

Oliveira +0

2 spitsen systeem werkt nooit bij Ajax. Schone als aanvallende middenvelder kan echt niet.... hij is veel te traag. Younes is een buitenspeler en geen middenvelder.

03-06-2016 13:00

020bornraised +1262

Younes heeft wel eens als 10 gespeeld

03-06-2016 14:46

koreem +808

Zie Maxwell ook graag terugkeren.

03-06-2016 11:34

DaNaRWaL +4358

Dat zou idd mooi zijn, maar met die pizzabakker als spelersmakelaar gaat dat nooit gebeuren.

03-06-2016 11:35

jarenfan +5

Zou een versterking zijn in ieder geval de missing link vwb ervaring,
maar zal wel een dooie mus zijn,........

03-06-2016 11:26

El Cazador +0

Marc is ook bezig met een vleugelspits volgens Mikey Verweij!

@MikevVerweij: Ja wordt aan gewerkt @AfcaCaljansen ... Maar ik noem pas namen als transfer kans van slagen heeft. Ik schiet liever niet met hagel

Zou het Sisto zijn?

03-06-2016 11:24

Ajax#1900 +1

Kan, maar ik verwacht dat dit de beruchte kanonnen zijn, dus ik denk dat beide spelers ervaren zijn. Lens en Huntelaar bijvoorbeeld. Fischer wordt vervangen en Milik wordt ook vervangen, maar dat staat los van die kanonnen. Dus bijv Sisto en die jonge Colombiaan. Hoewel ik Sisto nogal een gok vind, dan liever die jongen van Sparta Praag.

03-06-2016 12:42

Jb010 +0

Haal Huntelaar en Vd vaart op voor extra ervaring. Nouri en Dolberg laten rijpen en heb je de goede mix van jong en oud.

03-06-2016 11:24

De_Realist +365

VdV? Man, man, man...

laten we elke 30 ex-Ajacied weer terug nemen als we toch weer bezig zijn

03-06-2016 11:26

jarenfan +5

Vd vaart,lekker laten zitten ,heeft zijn hoofd bij andere dingen,......

03-06-2016 11:27

Raoul14 +3092

OK, dan is het nu of nooit (meer) voor Ajax en Huntelaar. Lijkt mij dat ze elkaar dan toch moeten kunnen vinden. Weet niet of Huntelaar inmiddels over de top is, maar met zijn ervaring moet hij een steun kunnen zijn voor de jonkies en er toch ook wel 25 in kunnen schieten, uiteraard afhankelijk van hoeveel wedstrijden hij krijgt.

03-06-2016 11:13

Arieajax +1153

Meteen halen. Goeie ervaren spelverdeler erbij en we worden weer kampioen

03-06-2016 11:03

DOPEBOYsGAME +1

Ik moet het nog zien met Klaas. Speelt al 1,5 jaar weinig en matig. Als je voor Schalke niet goed genoeg bent, waarom voor Ajax wel? Maar aan de andere kant kan die goed helemaal opleven. Daar hoop ik op! Overigens vind ik dat Suarez ook maar terug moet komen ;P

03-06-2016 10:43

OssAjax +34

Ze zouden vol voor Bony moeten gaan. Balvast, aanspeelbaar, hele goede kopper en doelpunten gegarandeerd.

03-06-2016 10:29

Rujar +97

Dan zou ik eerder Ibrahimovic halen. trouwens james wil ook weg bij real. dit zou ook een buitenkansje zijn om die twee te halen.

03-06-2016 10:48

GvanderK +2761 moderator

James is een beetje overdreven

03-06-2016 12:13

svanrensen +0

Ik betwijfel alleen of hij in het spel van Bosz past. Natuurlijk als Bosz via de vleugels wilt spelen, dan kan Huntelaar wel het een en ander aanrichten in de 16. Maar Bosz hanteert ook de 5-seconden regel en dat past niet bij Huntelaar.

03-06-2016 10:20

kaashaas +4

dan hoor je een tijd niets .. Ajax .. klopt hij stond op ons lijsje

03-06-2016 10:18

kaashaas +4

shalke.. aan bild... schrijf dit maar... misschien meld Ajax zich wel.. overmars meld zich... overmars ..oh 5 miljoen.. ik dacht dat hij gratis was....

03-06-2016 10:16

de-Ajacied +8

Oke en nu snel toeslaan. Het zou mooi zijn om eindelijk eens een vertrokken ster terug te halen die nog niet op leeftijd en over de top is.

03-06-2016 10:00

svanrensen +0

Hij kan misschien wel nog wat inbrengen, maar wat je zegt over zijn leeftijd is niet waar (althans als ik me niet vergis haha). Huntelaar wordt dacht ik over 2 maanden 34, dat vind ik toch redelijk oud.

03-06-2016 10:15

Raydo +1523

33 wordt 'ie.

03-06-2016 10:18

svanrensen +0

Klopt, zie het nu!

03-06-2016 10:24

druif +0

Klaas-Jan Huntelaar of Alexandre Pato?

03-06-2016 09:47

talent020 +7

Mag beide ook:p denk alleen dat Huntelaar wat meer haalbaar is

03-06-2016 09:56

GvanderK +2761 moderator

Cillessen;
Tete
Veltman
Riedewald/Sanchez
Dijks;
Gudelj/Ervaren man
Bazoer
Klaassen/VdBeek
Cerny
Huntelaar/Milik
Younes

Bank: Cassiera, Nouri, Muric, Vd Hoorn, Qaizasvili, Dolberg, Onana

Denk dat we toch zo iets gaan krijgen volgend seizoen... Dit kan toch ook een aardig team worden.

Maar wie moet die ervaren man worden, het moet iemand zijn met veel tactisch vermogen vind ik.

03-06-2016 09:47

Nils +6

Sanchez is een rechtsbenige verdediger. Zal samen met tête, veltman en als die niet vertrekt vdHoorn voor de rechter posities gaan. (al weet ik niet hoe strikt Bosz is met linkspoot op lcv)
Vermaelen is in de uitverkoop bij Barça, daar moet je een zak geld naar toesturen, dan heb je een zeer goede en complete verdediging.

03-06-2016 09:54

daniajax1 +4

Haal Milik daar maar weg. De kans is nu al enorm dat hij weggaat. Als Huntelaar wordt gehaald dan is hij 100% weg deze zomer. En de verdediging zal nooit uit deze spelers bestaan, geen backs/twee rechtspoten als wissel. Is heel magertjes. Daarnaast is El Ghazi er ook nog en zie ik Dolberg liever een jaar elke week 90 minuten maken in JA. Daarnaast vergeet je nog even dat VdBeek en eventueel Sanchez ook op de bank komen, en El Ghazi er ook nog is. Dan heb je drie extra spelers voor de bank en moet een deel van de bank naar JA of tribune. En Sinkgraven/Andersen?

03-06-2016 11:03

PJK54 +1

Ik vraag me af of sommige wel kunnen lezen of alleen maar willen reageren om te reageren er staat duidelijk "Zelf weigerde Huntelaar tot dusver om een voorkeur uit te spreken. Hij respecteert zijn contract bij Schalke." dus laten we gewoon afwachten voor we Marc Netto weer voor van alles uitmaken.

Ik denk dat hij zeker een aanwinst voor Ajax zal zijn zeker als Milik gaat vertrekken, ben daar vrij zeker van als hij een goed EK speelt, heeft behoorlijk wat ervaring en is zeker op ED niveau een speler die het verschil kan maken.

03-06-2016 09:38

IBRHAHIMOVIC020 +0

Halen die man! Dit is nou een kannon Overmars. Hij is pas 32 jaar en kan nog makkelijk mee.

03-06-2016 09:36

glob +230

Klaas-Jan speelt het spel zo dat Schalke hem aan de kant zet. Dan kan ie voor een relatief laag bedrag of misschien wel helemaal zonder transfersom naar Ajax. Dat is het spel dat al een paar weken gespeeld wordt maar dat snappen veel simpele zielen hier niet. Die stappen liever door de voordeur in Gelsenkirchen naar binnen, leggen 10 mio op tafel en vragen aan de TD van Schalke of dat misschien genoeg is. Ajax en Klaas-Jan hebben dit spel samen in gang gezet dat is toch
duidelijk. En Milik mag dan gewoon weg dus die is volop aan het solliciteren. Hij is ook op de hoogte van de komst van Klaas en speelt zijn kant van het spel mee, want hij mag in de uitverkoop maar moet zelf de bordjes sale opplakken. Dat is toch zo doorzichtig als glas allemaal.

03-06-2016 09:31

Redrum +96251

Ja of misschien heeft Klaas-Jan geen zin om 75 % van zijn salaris in te leveren om bij Ajax te gaan voetballen. Als Schalke hem niet meer wil gaan ze echt niet de hoofdprijs voor hem vragen gezien zijn leeftijd en gezien het feit dat hij nog maar een eenjarig contract heeft. Milik denkt zelf opeens dat hij een wereldspits is en voelt zich in zijn trots gekrenkt omdat hij een paar keer gewisseld is door Frank. Die speelt echt geen spelletje mee. Jij gelooft zeker ook in al die complottheorieën? Mensen met psychoses geloven vaak zelf heilig in dit soort dingen en mensen die de waarheid niet zien zijn simpele zielen.

03-06-2016 09:45

svanrensen +0

Hij heeft weinig te willen denk ik. Hij wordt 33 jaar, als het deze zomer niet is, is het denk ik te laat volgend jaar.

03-06-2016 10:17

HarryHarHar +3018

Net in de Telegraaf gelezen, Feijenoord gaat voor Bas Dost, als je dan naar die vastberadenheid en de wil om er iets goeds van te maken kijkt, duidelijkheid kweken!!.. dan is dat gewoon jaloersmakend, niet om Bas Dost hoor maar gewoon aanpakken die handel.., niet steeds om de brei heen draaien, we hebben een spits nodig en die willen we graag dus we gaan ervoor!... bij Ajax moeten er eerst vijf eieren gelegd worden en aan het einde blijken er vier vuile eieren te zijn en de vijfde is onhaalbaar, toon nou toch eindelijk eens balle AJAX!!!..

03-06-2016 09:27

ajaxminimax +5483

Ik start de auto en rij naar Gelsenkirchen. En daarna lever ik Klaas Jan af bij de Arena in de hoop dat Marc aanwezig is...

03-06-2016 09:26

The Kaiser +10

Klaas Jan Huntelaar is zeker een kanon! Als KJH aanvoer krijgt zoals hij die kreeg in zijn periode eerder bij Ajax, dan legt hij er minimaal 25 in het netje. No shit!

03-06-2016 09:25

De_Realist +365

We hebben juist een spits nodig die niet enorm afhankelijk is van aanvoer.

03-06-2016 09:33

WyZynDeBeste +2

Die spelen in de Premier League, succes.

03-06-2016 09:40

blessure +2

Resultaten uit het verleden, zijn geen garantie voor de toekomst.
Huntelaar is over de top.
We hebben het kunnen zien, bij het Nederlands elftal.
AJAX, moet investeren in een jongere spits.
Die kan alleen maar beter worden en dat lukt bij Huntelaar niet meer.
Huntelaar op de bank, zorgt voor problemen.
Zoals bij het Nederlands elftal.

03-06-2016 10:11

Sam Badi +0

Ajs Ajax voor Huntelaar gaat, gaan ze er ook voor dat Dolberg of dat talent wat ze willen aantrekken geleidelijk zijn plek gaan overnemen.

04-06-2016 08:06

Willem Alexander +2

Is dit dan hét kanon!? :)

03-06-2016 09:20

bentoJRF +0

Gewoon gelijk halen! Geef hem anders eventuele bonussen in zijn contract om zo een beetje een financieel mooi contract aan hem te bieden. Probeer die Sanchez ook te halen van Atletico Nacional en zijn teamgenoot Marlon Moreno. Ziyech is niet haalbaar dus Zahavi halen als een creatieve 10 zou dan een goede zet zijn. Matteo Casseiro als tweede spits halen, want ik denk dat Milik vertrekt. Kijk anders even of je nog een Ervaren linksback kan halen. Marc Overmars als je dit nou zo snel mogelijk regelt dan heeft Bosz nog goed wat tijd om bij ajax een goed basiself neer te zetten en dat maakt dan dat ze meer kansen hebben bij de vCL. Ik zou ajax dan wel graag zien spelen met zo'n opstelling volgend seizoen. Als ze dit voor mekaar kunnen krijgen zie ik ze wel mogelijkheden hoge ogen gooien bij de vCL.

Cillesen

Veltman - Sanchez - Riedewald - Tete

Bazoer/Gudelj - Zahavi - Klaassen/Gudelj

Moreno/ Cerny - Huntelaar - Younes

Wissels:
Muric
Dijks
Onana
V.D. Beek
Viergever
Nouri
Casseiro

03-06-2016 09:19

A Cohen +1

Even alles op een rijtje:
We hebben Zivkovic, dat is niets en wordt niets = aanbieding voor de Ajax hamsterweken.
We hebben Dolberg, is talentvol en erg jong en zeker geen vaste kracht voor Ajax 1, wel gaan brengen dus die blijft.
We hebben Milik gehuurd en gekocht voor 2,5 miljoen. Wel of niet scoren op het EK, daar gaat een bod op komen voor minimaal 15 miljoen. Ik krijg ook de indruk dat hij weg wil. Mijn mening is: verkopen. Heeft en blijft ook zijn beperkingen houden.
Met die 12.5 miljoen winst gemaakt op Milik svp per direct Huntelaar halen.
Ervaring en goede aanwinst in de spits en...voor het team.
Onze nieuwe trainer Peter Bosz vanaf nu PeeBee moet een goed advies kunnen geven over die spits uit Israël genaamd Zahavi.
Is dat positief dan ook Zahavi halen.
Alleen Huntelaar halen en dan maar denken dat hij alle wedstrijden speelt is iettewat naïef.

Verder per direct svp Ziyech halen.

03-06-2016 09:16

milan-jantje +2838

Goed nieuws nu moet Marc gelijk binnen hengelen. Trouwens ook hoop leuke spelers transfervrij op te halen uit Engeland waar we niet minder van worden denk ik .

03-06-2016 09:16
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.