[Update III] Ajax bevestigt vertrek Kishna

door Koen Weijland 159

[Update III] Ajax bevestigt vertrek Kishna

door Koen Weijland 159

Laatst geüpdatet

De deal van Ricardo Kishna naar Lazio Roma is nog niet officieel beklonken, omdat Ajax nog geen bankgarantie van de Italianen heeft ontvangen. Pas als dat het geval is, zullen de handen definitief worden geschud.

De Telegraaf meldt dinsdag dat Kishna al wel medisch is goedgekeurd in de Italiaanse hoofdstad, waardoor de transfer zijn voltooiing nadert. Volgens de krant kan Lazio geen bankgarantie overleggen en wil het de drie miljoen euro aan Ajax in termijnen betalen. Die transfersom kan door middel van eventuele bonussen overigens oplopen tot zo'n vier miljoen euro.

Ajax lijkt zich ondertussen al bijna achter de oren te kunnen krabben, want van topfitte linksbuitens in de selectie is allerminst sprake. Viktor Fischer miste al meerdere trainingen én de oefenwedstrijd tegen Saint-Étienne, maar volgens de club is hij wel fit genoeg om te spelen tegen Rapid Wien woensdagavond. Nieuwkomer Amin Younes haakte al wel geblesseerd af voor dat duel.

Update - 11.30 uur
Hoewel de transfer van Kishna naar Lazio Roma nog niet officieel in kannen en kruiken is, traint de aanvaller dinsdag al wel voor het eerst in Rome. Dat meldt Voetbal International verslaggever Simon Zwartkruis via Twitter. Dat mag volgens hem alleen nog maar individueel, totdat de deal beklonken is. Mino Raiola zou ondertussen ook nog in Rome zijn om de deal volledig af te ronden. Geruchten gingen dat Kishna niet door de medische keuring zou zijn gekomen, maar ondanks dat de artsen een nadere blik op zijn knie noodzakelijk achtten, komt de transfer niet in gevaar. Dat schrijft Gazzetto dello Sport dinsdag immers.

Update II - 14.15 uur
Lazio Roma heeft op de officiële website bevestigd dat Ricardo Kishna goed door de medische keuring is gekomen. Ondanks eerdere geruchten dat de club het niet vertrouwde met zijn knie, lijkt niets een transfer nog in de weg te kunnen staan. Zodra Lazio de bankgarantie in orde heeft, zal Kishna officieel voor de Romeinen spelen.

Update III - 15.15 uur
Ricardo Kishna vertrekt definitief naar Lazio Roma. De aanvaller werd reeds onthaald in Rome, onderging al een medische keuring én trainde al mee, maar ook de clubs zijn er nu uit wat betreft de financiële zaken. De Amsterdammers moesten wachten op de bankgarantie, maar die is binnen, zo bevestigt Mike Verweij van De Telegraaf.

 

Eerste training Kishna. Ik moest meer zweten dan hij (33•+) #kishna #lazio

Een foto die is geplaatst door Linda Hakeboom (@lindahakeboom) op

Lees meer over:
Plaats reactie

weallloveajax +0

tyfushond met zn bijdehante kanis.

geen reet gepresteerd en maar natrappen

rotte appel van de schaal

01-08-2015 22:54

blessure +2

Lazio Roma, betaalt in termijnen!
Had ik nooit gedaan, als ik Overmans was.
Boter bij de vis, zo hoort het.
Voor zover ik weet, betaalt Ajax nooit in termijnen.
Althans, nooit iets gelezen, of gehoord, in die richting.

30-07-2015 21:59

Sallons@AS +226

Off: Die rioolrat is weer bezig hoor. Hector Moreno wilt naar de PL. Raiola zorgt voor een principe-akkoord met PSV.

30-07-2015 13:55

Eriksen10 +4813

Erg sterk artikel in de VI, Ricardo. Dit is exact de reden waarom FdB de top als trainer nooit zal halen, is geen People manager.

29-07-2015 19:46

4-3-3 +3515

Denk dat De Boer wel iemand als Kluivert naast zich kan gebruiken om tot dit soort jongens door te dringen en ze te begeleiden. Hij spreekt dezelfde taal en staat dichter bij de jongens. Bovendien denk ik dat Kluivert heel wat kan bijdragen aan de ontwikkeling van jonge aanvallers qua positie kiezen en handigheidjes in 1 tegen 1 situaties enz. Dingen die je alleen leert wanneer je bij clubs als Barcelona en AC Milan in de spits hebt gestaan.
Daar kan geen Raiola tegenop ;)

30-07-2015 03:00

Nick88 +1

Heeft ie nu toch ? Trustfull ;)

30-07-2015 10:37

lauw +50

Veel succes bij de club met de meest racistische supporters van Europa slechte keuze door een naïeve jongen met de schofterigste zaakwaarnemer die er is

29-07-2015 19:27

Sallons@AS +226

Tjah...Wij zullen zien waar het schip strand.

29-07-2015 19:20

Erik87 +0

het artikel in de VI daarnet even rustig gelezen. Als je dit leest is Kishna zo'n beetje weggepest door de staf van Ajax.. Wel zijn er duidelijk fouten gemaakt door zowel de Boer als Overmars.
Toch blijft bij mij wel de gedachte wel hangen dat Kishna zijn straatje probeert schoon te vegen. Ik zie hier ook geen man/ jongen die kritisch is op zichzelf. De waarheid zal een stuk genuanceerder zijn dan hij wil doen voorkomen.

29-07-2015 18:24

stefanwillem +12219

Blij dat ie weg is, en dat gejammer in de VI bewijst maar weer wat een enorme eikel het is. Als je een beetje verstand hebt ga je de boel niet afbranden als je net 5 minuten weg bent. Genoeg kansen gehad en weinig tot niks laten zien. En opmerkingen als het niet eens zijn met de "orders" en het " beperkt zijn in de vrijheid" kots ik helemaal van. Wie denk je wel niet dat je bent, bewijs eerst maar dat je van toegevoegde waarde bent en dan mag je je mond open doen. Het soort voetballers als Kishna werden vroeger op de training door de ervaren spelers in tweeën geschopt als ze zich als vedette gingen gedragen, dat mist Ajax tegenwoordig heel erg in mijn optiek. Sterkte daar in Rome, je zal het heel hard nodig hebben.

29-07-2015 17:24

godenzonensuper +0

gap lees het stuk nog een keer goed aub ...
En stop met die blinde kishna haat .

29-07-2015 18:00

stefanwillem +12219

Hoezo blinde haat? heb jij dan blinde Ajax haat? Ik heb het stuk gelezen en 1 keer was meer dan zat om door te hebben dat Kishna heel veel hersencellen mist. Ajax zal vast ook zijn fouten hebben gemaakt maar een blinde kan zien dat deze jongen niet ver gaat komen. Das mijn mening ouwe.

29-07-2015 19:03

behangdelul +32951

Aldus de trol met de blinde Ajax-haat!

29-07-2015 19:13

godenzonensuper +0

Ja als je hier kritiek hebt ben je meteen een Ajax hater . Ga snel onder je de Boer deken liggen klein kind .

29-07-2015 19:18

Amsteraaij +2272

Er staat nu ook wel weer een interessant artikeltje op Vi. Over het slagingspercentage van de dribbels van kishna. Dat zijn gewoon harde feiten, waarop Frank kishna heeft aangesproken. Maar lees allen dat stukkie ook ff. Toch opvallende cijfers. Dat beeld had ik niet. Maar het percentage valt echt tegen

29-07-2015 17:24

paulurs +0

Maar Kischna heeft duidelijk gezegd dat hij wilt doen wat hij zelf wilt! Dus als Kischna niet voorbij zijn man wilt, moet niemand hem dat ook kwalijk nemen..

29-07-2015 17:34

Rayno95 +0

Moet ie maar lekker op dammen gaan :p
Met zo'n instelling zeggen ze in Italië ook doei, waar ze juist veel waarde hechten aan het verdedigen.

Taken krijgt elke voetballer mee, ja of je moet zo goed zijn als o.a Messi.

29-07-2015 17:42

godenzonensuper +0

Begrijpend lezen niet gehad op de basisschool ?

29-07-2015 18:10

godenzonensuper +0

En waar zei Kishna dat ? In het stuk van Vi heb ik dat anders niet gelezen hoor . Maarja julie kishna haters zijn net zo objectief over Kishna als rotterdammers over Ajax .

29-07-2015 18:09

paulurs +0

Stond hier op de site.. Maar blijf die jongen lekker zijn holletje masseren, ik ben er klaar mee.

Dit zijn de rotte appels, daar besteden we al veel te veel tijd aan.

29-07-2015 23:43

mcjc +2

We kunnen nu ook wel vaststellen dat spelers van Raiola nooit lang bij ajax zullen spelen.

29-07-2015 17:01

mcjc +2

Waar maken wij ons allemaal druk om. Het zijn bijna allemaal zakkenvullers in de voetbalwereld.

29-07-2015 16:57

Hydra +0

@ibra020. Het is misschien ook wat voorbarig om dit verhaal voor waar aan te nemen. Ik wil best geloven dat er 2 schuld hebben maar het verhaal in de VI geloof ik niet. Kishna is gewoon gek gemaakt door Raiola en heeft gewoon een mentaliteitsprobleem. Je gaat niet direct bij de eerste keer dat er kritiek op je is of je wordt gewisseld klagen bij de media.

29-07-2015 16:44

Ibra020 +0

Net dat hele artikel in de Vi gelezen en mijn mening is echt bij gedraaid. Eerst vond ik Kishna maar een luie voetballer, die dacht dat hij alles op talent kon doen. Maar als je dat artikel leest merk je dat hij gewoon kapot is gemaakt bij Ajax. Een voorbeeldje; Frank de Boer zei in een interview afgelopen jaar dat de er gesprekken met Kishna waren voor een nieuw contract, dit bleek dus niet waar te zijn. De dag daarop belde raiola naar Overmars om hem te vragen waar ze in hemelsnaam mee bezig waren. De reactie van Overmars daarop was dat Kishna weg mocht voor elk aannemelijk bod.
Zo ga je toch niet met mensen om?! Ik kan er echt niet bij dat de Boer ons, supporters, gewoon leugens voorschotelt. Als dit echt waar is, is de Boer echt compleet de weg kwijt en moet hij zo snel mogelijk weg. Hij maakt ons helemaal kapot!

Ik ben benieuwd naar het vervolg van dit verhaal, en wat waar is en wat leugens zijn.

29-07-2015 16:41

..::Rootje::.. +676 moderator

Echt he!? Vooral van dat laatste stond ik perplex, dat Frenk geen behoefte had om te reageren.
Zijn uitingen zijn verder gewoon normaal en nuchter. Is zelf ook kritisch naar zich zelf toe. En is gewoon open over alles.
Begrijp echt niet waarom mensen hem haten.

29-07-2015 17:01

..::Rootje::.. +676 moderator

Graag heel veel over deze symphatiekeling op AS. Anders plaats ik het zelf wel. Hij heeft niemand iets misdaan. Zelfde geldt voor Denswil die gister behoorlijk werd afgebrand. Typerend weer het beeld van bepaalde Ajacieden. Veel succes daar Ricardo!

29-07-2015 16:26

Rayno95 +0

Denswil wordt in België ook afgebrand hoor, met zijn nonchalante houding en slechte prestaties.

29-07-2015 16:27

..::Rootje::.. +676 moderator

Ja, dat hun hun afbranden geen probleem. Maar hij heeft zolang bij Ajax gespeeld, en dan verdient ie wel wat meer dan hopen dat hij een on succesvolle carriere beloopt.

29-07-2015 17:12

Professor +11253

Ach de mensen reageren vooral uit emotie want ik denk dat niemand op deze site het exact weet. Wat wel belangrijk is dat de Boer met de verantwoordelijken binnen Ajax eens goed kijkt wat er nou goed en/of fout is gegaan. En hier lering uit trekt. Maar ja communiceren binnen Ajax is niet echt makkelijk heb ik begrepen. En ja Kishna succes in Rome. Is goed voor de uitstraling van Ajax.

29-07-2015 16:42

..::Rootje::.. +676 moderator

Ik begrijp het. Ik probeer het ook van twee kanten te bekijken, maar wat er nou allemaal precies aan de hand was dat weet ik niet.
Ik sta gewoon achter Kishna, en dat mensen hem zonder enige reden afbranden snap ik niks van.
Ik bedoel, hij is ook pas 20, hij maakt ook fouten. En als hij voelt dat hij niet goed behandeld wordt door bepaalde factoren, dan is het zijn keuze om weg te gaan.
Ik weet ook wel hoe het is om oneerlijk behandeld te worden, en als je voelt dat er geen goede communicatie is tussen jou en je baas. Daarom kan ik begrijpen waarom Kishna deze keuze heeft gemaakt
Lees het artikel in VI staan heel veel dingen in die erg interessant zijn.

29-07-2015 17:10

paulurs +0

Het is ook maar net wat je onder "misdaan" verstaat.

Ik vind dat deze jongen zijn mond (lees: die van zijn zaakwaarnemer) had moeten houden, het vertrouwen in hem na zijn blessure had terug moeten betalen met dankbaarheid en goed spel. Niet als een verwend nest klagen dat de trainer je niet in slaap zingt als je weer eens een slechte wedstrijd gespeeld hebt. 26 wedstrijden door de prullenbak, omdat meneer zich niet in wilt zetten voor Ajax.

Dus misdaan? Als je als Ajacied verwacht dat de spelers die jij aanmoedigt zich inzetten voor hun club.. zeker! Maar zover ik weet heeft hij geen meisjes verkracht..

29-07-2015 16:49

..::Rootje::.. +676 moderator

Verwend nest? Was jij er elke keer bij dan dat je zo goed weet dat hij elke keer Frenk afzeek?
Man, je weet helemaal niet wat er aam de hand is tussen die twee, en dan heb jij het over dingen die er helemaal niet toedoen.
Er zijn bepaalde factoren geweest waardoor hij het mentaal nirt kon opbrengen. En dan moet je keuzes maken, dat begrijp ik.
Als mens begrijp ik dat. Want ook Frenk is onprofessioneel met Kishna omgegaan.

29-07-2015 17:07

Rayno95 +0

Jij weet net zo weinig als iedereen hier, of ben je Kishna's familie ofzo?

29-07-2015 17:11

..::Rootje::.. +676 moderator

Ik heb het artikel gelezen in VI. Daar wordt het een en ander pijnlijk duidelijk.

29-07-2015 17:12

Rayno95 +0

Wie zegt dat alles 100% waar is?
En Frank zou dan alles bijelkaar liegen?

29-07-2015 17:13

..::Rootje::.. +676 moderator

Waarom zou die liegen? Zoals ik het lees geeft hij alle min en pluspunten bloot. Lijkt me wel geloofwaardig. Vooral als ik zie hoe Ajax de laatste tijd omgaat qua communicatie.
Plus Frenk had de behoefte niet om erin op te gaan. Arrogant menneke die Frenk.

29-07-2015 17:24

Toekomst1900 +2

Je vindt het triest hoe Ajacieden met spelers omgaan, maar met onze trainer, die voor ons Ajax veel en veel meer bereikt heeft hoe je geen respect te hebben? Dit wil overigens niet zeggen dat of Kishna of De Boer fout zit. Beide zullen gerust fout zitten. Alleen de trainer is wel de baas van de spelers, en daar kan je het als supporter of speler niet mee eens zijn, maar daar hebben we me te dealen!

29-07-2015 17:54

..::Rootje::.. +676 moderator

Niks dan respect voor Frenk. Ik heb me in de laatste pasr manden behoorlijk uitgelaten tegenover hem, maar blijf enorm veel respect voor hem hebben.
Vele mensen hebben laatste tijd mega kritiek op hem en dat is begrijpelijk. Ik denk diep van binnen ook dat het over is met het chemie tussen Frank en Ajax.
Verder is Frank de baas jah, en daar legt Kishna in jet inteview in VI het eea uit.

29-07-2015 19:22

DonAdam +2360

Het gaat helemaal niet over wie er wat gedaan heeft. Het gaat erover dat meneer Kishna niet eens langs de backs van Dordrecht en Cambuur kwam en al helemaal geen goede voorzet kan afleveren. En ondertussen maar wijzen naar wat de Boer allemaal fout gedaan heeft, terwijl hij potdomme al het vertrouwen van FdB kreeg, getuige het feit dat hij bijna wekelijks mocht starten. Het is allemaal heel simpel. Raiola heeft vanaf dag 1 dat hij Kishna onder zijn vleugels kreeg aangestuurd op een zo snel mogelijk vertrek, omdat Kishna kapotte knieën heeft en Raiola Kishna's toekomst zo snel mogelijk wil veiligstellen voordat de knieënn het begeven. Het is voor alle partijen behalve Lazio een win, want Ajax, Kishna en Raiola hebben nu meer geld.

Die Denswil waar jij zo mee wegloopt kon bij Ajax geen spits afstoppen of een pass inspelen naar een medespeler en dat kan hij bij Club Brugge nog steeds niet. Daar zit hij ook gewoon op de bank of de tribune. Denswil is een lachertje in België. Hij had hier meer respect en toekomst. Oh, well.

Ik snap derhalve niet zo heel goed welk punt jij wil maken. Het zijn allebei spelers die nooit iets bewezen hebben. Wat ik wel snap is dat jij erg ontevreden bent en daarom allerlei nonsens gaat aanslepen als "bewijs".

29-07-2015 16:57

..::Rootje::.. +676 moderator

Heb jij het artikel wel gelezen? Jij bent al een tijdje negatief tegenover mij, geen probleem, maar waarom zo schreeuwerig overkomen?
Ik vind het gewoon trieat hoe Ajacieden met spelers omgaan.
Ok Denswil was niet goed in zijn tijd, maar om het dan zo negatief af te snauwen is wel heel vreemd.
Wat ik nog grappiger vond is dat mensen hem op zijn statistieken gingen afzeiken, terwijl ze hem niet eens gevolgd hebben. Dat vind ik oneerlijk en niet kunnen.

29-07-2015 17:03

DonAdam +2360

Hoezo schreeuwerig. Ik gebruik geen hoofdletters of uitroeptekens in die tekst. Ik snauw helemaal niet. Ik vraag me af of jij mijn post uberhaupt gelezen hebt. Verder heb ik elke wedstrijd die Denswil en Kishna in Ajax 1 gespeeld hebben gezien, en ik heb ze ook veel in Jong Ajax zien spelen, dus ik ga niet af op statistieken alleen.

Ik heb het artikel inderdaad niet gelezen, want ik heb mijn VI abonnement aan het begin van de jaar opgezegd omdat er geen critisch interview instond. De "journalisten" van VI schrijven klakkeloos over wat de geïnterviewde uitkraamt zonder hoor en wederhoor toe te passen en ik pas ervoor om dat te lezen, laat staan om daar geld voor uit te geven. Ik heb wel alle quotes gelezen en ik volg de Kishna soap al sinds de eerste contractonderhandelingen tussen Ajax en Raiola.

29-07-2015 17:36

..::Rootje::.. +676 moderator

Ik.heb het over het algemeen. Doel niet specifiek op jouw.
Ik heb trouwens geen abonnement op VI. Koop het alleen als er leuke interviews inzitten. Ben er verder niet zon fan van.

29-07-2015 19:25

Schillo +2

Mooi... verder... graag nooit meer iets over deze kerel op AS...

29-07-2015 16:21

kaashaas +4

mooi ga de vlag uithangen

29-07-2015 16:13

De_Realist +365

Voor te weinig verkocht. Hopelijk zit er een doorverkoop % van minimaal 15% bij, anders heeft Ajax weer eens zitten falen.

29-07-2015 15:49

paulurs +0

Een speler die weg wilt, in 26 wedstrijden een handje vol mooie (prachtige) acties maakt en geen enkele intentie heeft om zich voor Ajax in te zetten..?

Nee hoor, prima verkocht.

29-07-2015 16:51

Rayno95 +0

Zou leuk zijn als Viktor vanavond meteen een doelpunt of assist erbij pakt, als hij speelt :)

29-07-2015 15:47

Erik87 +0

Eindelijk is het rond. Kshna heel veel succes gewenst daar! hopelijk kun je daar wel je talent tonen, iets wat bij Ajax slechts ten dele gelukt is.
Voor Ajax hoop ik dat Fisher en Younes dit seizoen ervoor gaan zorgen dat binnen Ajax niemand Kishna meer zal missen.

29-07-2015 15:42

kjkepel +0

of ajax nou wel of niet met een aankoop voor de flank bezig was. Wat heeft dit met het vertrouwen in kishna te maken? Mag er dan opeens niks meer bij komen anders is meneer gepiceerd? Dit zegt meer over het vertrouwen in zichzelf. Fisher hoor je ook niet, die zegt gewoon dat hij in de basis hoort. of kishna was gebleven, extra aankoop of niet. Dat vind ik pas die ajax branie, heerlijk! Gaat knallen dit seizoen!!

29-07-2015 15:42

Erik87 +0

Helemaal met je eens! Je maakt het verschil in karakter van beide spelers goed duidelijk. En die uitgesproken houding van Fisher vind ik zelf ook prachtig. En dat zelfvertrouwen van hem is voor mij ook de Ajax branie; Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Voor Kishna is het te hopen dat hij bij Lazio zijn draai gaat vinden.

29-07-2015 15:47

Rayno95 +0

Mooi, zijn we verlost van deze soap.

29-07-2015 15:37

eros +4842

Wat is nu het uiteindelijke bedrag??
Het is zwz te weinig,...

29-07-2015 15:34

jollie18 +9978

Nu opzoek naar een leuke buitenspeler.

29-07-2015 15:34

JesusZoonVanGod +5943

Jammer, maar het is niet anders. Deze soap duurt nu al te lang en is in niemands belang.

Ajax moet hier gewoon van leren en voortaan beter gaan kijken door wie een speler wordt vertegenwoordigd. Het is treurig, maar blijkbaar wel nodig. Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een onafhankelijk bureau in te schakelen die spelers kan vertegenwoordigen?

29-07-2015 15:22

Jornnn +5

Succes Kishna. Hopelijk vanmiddag gelijk zijn vervanger presenteren!

29-07-2015 15:20

Roy kishna +0

Gefeliciteerd Ricardo kishna.⚽

28-07-2015 23:27

RusselWestbrook +21

Boerrigter wordt nu ook al genoemd als een slachtoffer van de Boer? Allemachtig. Zelden zo\'n zeikwijf meegemaakt als Boerrigter.

\'Gras te lang/te kort\'
\'Te vroeg/te laat voor macaroni\'

Er was altijd wel wat. Werd helemaal gek van die vent .

28-07-2015 17:06

RuudRuud +0

Hup, flappen op tafel en tot nooit meer ziens.

28-07-2015 16:48

Jood1983 +928

kishna who the fuck is kishna

28-07-2015 16:33

Sjaakvaak +26610

Ha, Kishna mag niet met de selectie meetrainen wegens de verzekering. Echter, is Stefan de Vrij zo slim om deze foto te twitteren:
https://twitter.com/Stefandevrij/status/625989458467422208/photo/1

Lijkt toch verdacht veel op Kishna, heeft ook precies dezelfde schoenen:
http://www.footballbootsdb.com/player/Ricardo-Kishna/801

28-07-2015 16:20

TikkieTerugJaap +2

Volgens mij is dat niet Kishna, die zit onder de tattoos.

28-07-2015 16:24

Sjaakvaak +26610

Helemaal gelijk ja, dacht dat het wel meeviel gezien die foto van Linda hierboven maar zijn hele linkerarm zit vol.

28-07-2015 17:10

LuisSuarez2010 +1

Is Candreva.

28-07-2015 18:28

Nieuweronde +0

Linda hakeboom mag mij ook best volgen

28-07-2015 16:13

..::Rootje::.. +676 moderator

Wie is Linda Hakkeboom?

28-07-2015 17:42

LuisSuarez2010 +1

Wat doet Linda Hakeboom eigenlijk in de omgeving van Kishna? Maakt ze een docu of repo? Of bloeit er iets moois op tussen die twee? (Priv

28-07-2015 15:58

mcjc +2

Ik snap wel waarom hij de stap maakt naar Lazio. Mini Raiola pakt jonge spelers helemaal in met veel geld en sportwagens. Daarnaast heeft hij een groot netwerk. Deze transfer zegt natuurlijk alles over de status van Raiola. Kishna heeft een matig seizoen achter de rug maar maakt toch de stap naar Lazio.

28-07-2015 15:32

..::Rootje::.. +676 moderator

Prachtig dit. Ten eerste natuurlijk voor Ricardo en zijn familie en ten tweede voor zijn haters.

28-07-2015 15:29

DonAdam +2360

Dus jij bent of familie of een hater. Bedankt voor deze informatie!

Ik ben geen hater en ik ben geen familie, maar ik hoop dat Lazio snel snel mogelijk met de poen over de brug komt, zodat deze soap rondom Kishna eindelijk afgelopen is. Het kwam mij eerlijk gezegd al de keel uit toen Raiola aan het onderhandelen was over Kishna's eerste contract. Met Malen gaat Raiola ookal deze kant op. Het moet hier over voetbal gaan en niet over transfersoaps en vervelende zaakwaarnemers.

28-07-2015 15:46

..::Rootje::.. +676 moderator

Ik vind het gewoon leuk voor hem en zijn familie.
Er zijn niet veel Hindoestanen die slagen in het voetbal daarom.
Vind het gewoon leuk voor ze.
Dat heeft niks met de haters te maken.
Ook vergelijk ik ze niet met elkaar.

28-07-2015 17:45

Nabil +88

Aaron winter, van la paraa, kiran bechan.

28-07-2015 18:18

..::Rootje::.. +676 moderator

Wat probeer je duidelijk te maken?

28-07-2015 18:25

DonAdam +2360

Ik herhaal alleen maar jouw tekst in de eerste zin, want je stelt dat er twee groepen zin die dit prachtig vinden, namelijk familie en haters , en jij vindt het kennelijk prachtig, ergo jij bent familie of een hater ;)

Ik plaagte je een beetje:) Flauw, he ;)

29-07-2015 17:39

..::Rootje::.. +676 moderator

Nee hoor. Ziijn helemaal geen twee groepen, en het is helemaal niet flauw.

29-07-2015 19:24

kaashaas +4

mooi duimpie... jammer dat we strKs niets meer van hem horen...

28-07-2015 15:24

ABBA +0

Wegwezen en nog een goede buitenspeler halen

28-07-2015 15:21

Jornnn +5

Gewoon terughalen en de druk opvoeren bij Lazio.

28-07-2015 15:01

ibrahendriks +1

Geen fout word over Rioola morgen.

28-07-2015 14:30

RusselWestbrook +21

Natuurlijk niet. Waarom zou ie? Mino doet gewoon wat Kishna wil.

28-07-2015 14:35

De_Realist +365

Helaas, nu maar hopen dat die bankgarantie in het water valt en Kishna terug naar Amsterdam komt.

28-07-2015 14:29

Sjaakvaak +26610

Want? Na het interview van Kishna dat morgen uitkomt zal hij echt niet meer aan spelen toe komen bij Ajax.

28-07-2015 14:31

De_Realist +365

Met al die glazen mannen van Ajax kunnen we Kishna goed gebruiken op de linkervleugel. Daarnaast is 3 miljoen voor deze speler te weinig naar mijn mening.

Plus ik zie hem graag nog een jaar bij ons want het is gewoon een heel getalenteerde speler.

28-07-2015 14:47

afca95 +1320

Kishna is zelf ook va Glas kwa blessures

28-07-2015 14:53

kaashaas +4

de hele tijd dat kishna nieuws.... ik wil leuk nieuws horen...
tuurlijk menwen zullen zeggen kijk dan niet... ben blij als hij vertrokken is dan .. dan kunnen we het over belangrijke zaken hebben.

28-07-2015 14:29

talent020 +7

De eerste quote van Kishna belooft al veel goeds. Echter heeft hij vorig seizoen 26 keer mogen opdraven in de Eredivisie ( invalbeurten en basisplaatsen) een coach die vindt dat jij niets goed doet laat je echt geen 26 keer spelen Kishna. Wellicht dat de aanpak van De Boer te hard is geweest voor Kishna?

Ik ben in iedergeval benieuwd naar het interview. Ik hoop dat hij toch enige dankbaarheid richting de club/ De Boer kan tonen. Ajax heeft toch altijd vertrouwen in hem gehouden ondanks zijn zware blessure,s en hem de kans gegeven in het profvoetbal.

28-07-2015 14:10

godenzonensuper +0

" ik kon bij hem niets goed doen " alvast een citaat uit het intervieuw van morgen . Ik denk dat Kishna hierin wel een beetje gelijk heeft . Maar ik hoop ook dat Kishna zijn eigen fouten toegeeft of die van die italiaanse walrus en niet dat het 1 groot klaag intervieuw wordt .

28-07-2015 13:44

gusanito +5454

Ik ben bang dat dat precies is wat het zal worden helaas. De Boer heeft hem genoeg kansen gegeven voor iemand die niets goed kon doen. Hij werd weliswaar vaak vroeg gewisseld, maar meestal had hij er dan al 60 minuten met de pet naar gesmeten.

28-07-2015 13:49

Sjaakvaak +26610

Waarbij het gedoe met zijn knie bij de keuring, ook weer aangeeft dat het helemaal niet zo erg is dat hij bijtijds gewisseld wordt.

28-07-2015 14:05

3*stars*3 +23702

Tuurlijk heeft Frank hem genoeg kansen gegeven maar hij moest ook wel want Kishna was en is gewoon de beste optie als linksbuiten.
Wie moest Frank dan linksbuiten zetten? Fischer was geblesseerd...Lasse is ''beter'' vanaf rechts en verder???
Vind het onzin dat mensen blijven roepen hoeveel kansen Kishna kreeg, terwijl er niet veel keus was!

28-07-2015 14:13

RusselWestbrook +21

Ik vind het onzin dat jij doet alsof al die basisplaatsen geen kansen zijn.

Alsof iedereen even zijn ogen dicht deed als Kishna aan de bal was

28-07-2015 14:17

Sjaakvaak +26610

Kon niets goeds bij hem doen maar toch kreeg hij 18 basisplaatsen en 8 invalbeurten in de competitie, 3 basis in de Beker en 3 in de CL. Zou ik best blij mee zijn in mijn eerste seizoen. Zeker nadat diezelfde club en trainer altijd het vertrouwen in je zijn blijven houden ondanks je zware blessures. Juist.

28-07-2015 14:04

TikkieTerugJaap +2

Goed nieuws. Kishna is door de keuring gekomen, nu moet Lazio alleen nog met de bankgarantie komen.

28-07-2015 13:34

gusanito +5454

Goed nieuws indeed! Hopelijk snel rond.

28-07-2015 13:41

godenzonensuper +0

spannend dagje morgen voor frankie .
Eerst het intervieuw van Kishna en daarna al meteen een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen .

28-07-2015 13:16

gusanito +5454

Wat Kishna ook zal zeggen in dat interview zijn uitblijvende prestaties en slechte instelling in Ajax 1 zullen altijd sterker zijn. Het zou groots van hem zijn als hij de hand in eigen boezem steekt, maar ben bang dat hij doorgaat met het verkeerde deel van zijn lichaam te laten spreken.

28-07-2015 13:36

3sterrenAjax1 +3

waarom krijg ik een duim omlaag? iedereen weet dat kishna de wereldtop gaat halen. door de boer zijn we kishna kwijt. de boer maakt iedereen kapot! ik wil jonk!

28-07-2015 13:15

gusanito +5454

Pfffff. Wat een voorbarige onzin zeg.

28-07-2015 13:16

RusselWestbrook +21

Doe mij ook die glazen bol.

28-07-2015 13:28

@Maar7en +1590

Iedereen? Ik wist er nog niks van... tot jij het hier verkondigde. Ben benieuwd, dan mag hij wel aan de bak want tot op heden heb ik nog niet iets gezien dat in de buurt komt van Messi, Ronaldo of Robben eerlijk gezegd....

28-07-2015 13:44

Mokum_32 +1

Goed begin.. blij dat die knul weg is

28-07-2015 13:11

3*stars*3 +23702

3mil wat kan oplopen naar 4 .....
Hoe bedoel je, weg weg weg met die jong....... -_-

28-07-2015 13:09

3sterrenAjax1 +3

kishna is een van de grote talenten in europa. de boer en overmars maken ons kapot. laat cruijff maar ingrijpen. jonk is tien keer beter!

28-07-2015 13:03

Ajax Roermond +0

correctie: met fatsoenlijke knie

28-07-2015 13:07

gusanito +5454

En een fatsoenlijke instelling, een fatsoenlijke zaakwaarnemer en een fatsoenlijke persoonlijkheid. Met alleen talent kom je helemaal nergens!

28-07-2015 13:16

Ellende +324

Lazio doet moeilijk over drie miljoen.
Misschien moet Kischna zichzelf afvragen of Lazio hem wel echt wil hebben.
Ik denk dat Lazio Kischna zo goedkoop mogelijk gaat halen en gaat proberen met winst door te verkopen. Waarom zouden ze anders zo moeilijk doen over drie miljoen.
Hij moet ook eerst nog Candreva of Felipe Anderson uit de basis spelen.
Kijkend naar de aanvallers die er in de top vijf van Italië rondlopen denk ik dat de kans klein is dat Kischna meer dan 10 wedstrijden speelt.
Mocht hij verhuurt worden, komt hij alleen maar tegen schoppers te spelen.

28-07-2015 12:57

FWAjacied +3899

Puike journalistiek weer van Zwartkruis. Een kritisch artikel over De Boer/Overmars zit er niet in, want we moeten toch vooral vriendjes blijven met elkaar. Dan maar een teleurgestelde speler meteen interviewen na diens vertrek, beetje genieten van het mooie leven in Italië en op de schoot gaan zitten van Linda Hakeboom(hier wel begrip voor). De journalistieke relevantie is totaal afwezig en ondertussen weet Mike Verweij vanuit Haarlemmermeer nog meer over de transfer van Kishna dan onze reizende reporter.

28-07-2015 12:41

kritiekmagniet +1

Euh, waar heb je het over?

28-07-2015 12:43

FWAjacied +3899

Over Simon Zwartkruis.

28-07-2015 12:46

Joy +289

Ik begrijp dat jij het artikel al gelezen hebt?

28-07-2015 12:53

FWAjacied +3899

Nee, dat begrijp je verkeerd. Ik betwijfel alleen de relevantie om een reisje te maken en een interview te doen met Kishna direct na zijn transfer.

28-07-2015 12:56

Joy +289

Nou, er is nog al wat ophef rondom zijn persoontje. Dus dat verkoopt.
In zo verre is het relevant.
Misschien heeft hij er zelf wel om gevraagd, weten wij veel, dat jong laat zelfs een documentaire over zichzelf maken, dus ik sta nergens van te kijken

28-07-2015 13:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.