[Update III] Geblesseerde Cillessen traint mee

door BvdPloeg 185

[Update III] Geblesseerde Cillessen traint mee

door BvdPloeg 185

Laatst geüpdatet

Viktor Fischer is fit om tegen Rapid Wien te spelen. De Deen was lang een twijfelgeval, maar Ajax laat maandag middels een definitieve selectie weten dat de aanvaller van de partij is in Wenen.

Selectie voor Rapid Wien-Ajax:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
John Heitinga
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Yaya Sanogo
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Kenny Tete
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks

Update I - 17:40u
Amin Younes is toch niet inzetbaar tijdens het uitduel met Rapid Wien. Ajax meldt dat de buitenspeler tijdens een training geblesseerd is geraakt aan zijn linker bovenbeen. Frank de Boer neemt geen vervanger op in de selectie.

Ajax Showtime schreef twee weken geleden over de blessuregevoeligheid van Younes. Dat stukje is hier terug te lezen.

Update II - 09.45u (dinsdag)
André Onana gaat als negentiende speler mee naar Wenen, zo meldt Ajax dinsdag. De reden daarvoor is dat eerste doelman Jasper Cillessen lichte klachten heeft aan zijn linkerkuit. Vooralsnog is er geen reden aan te nemen dat het meedoen van de Oranje-international in gevaar komt. (foto: Andreyonana)

Heb je het nieuwe thuis- of uitshirt al gekocht?

Update III - 19.31u (dinsdag)
Frank de Boer heeft dinsdag tijdens de persconferentie bevestigd dat Jasper Cillessen nog steeds last heeft van zijn kuit. 'We moeten afwachten hoe Cillessen reageert op de afsluitende training', tekent Ajax Life op uit de mond van de hoofdtrainer. De eerste keeper van Ajax trainde na afloop van de persconferentie wel weer mee met de selectie.

Lees meer over:
Plaats reactie

babeldeman +1

Voor de links buiten positie hebben we twee blessure gevoelige spelers (Fischer en Younes),
hier zet ik toch m'n vraagtekens bij...

29-07-2015 13:19

Jyajax +0

Offtopic: ik ben op dit moment in het buiteland. Helaas doet ziggo tv het niet in het buiteland. Kent iemand een goeie stream voor de wedstrijd van vandaag? ( unibet doet het ook niet.

29-07-2015 06:15

Honingh +0

nu.nl zend het ook live uit.

29-07-2015 12:13

Gagarin +0

Pfoe, zal toch een aderlating zijn als hij niet kan spelen. Geweldige keeper, en ik ben niet ondersteboven van Boer.

28-07-2015 20:55

Sallons@AS +226

Cillessen heeft gewoon lichte klachten. Dat wilt niet zeggen dat er een transfer in de maak is. Het hing van Madrid af. Of zij de Gea aan zouden trekken. Dat is niet gebeurd. Navas is 1e doelman, Casilla 2e. De Gea zit nog bij Man utd en Cillessen bij ons. Niet allemaal gelijk meegaan in die achtbaan. Cillessen speelt morgen gewoon. Anders Boer. Dan staat Cillessen volgende week gewoon aan de aftrap.

28-07-2015 16:31

drazic +0

Precies helemaal mee eens. Cillessen is daarnaast een realistische en zelfbewuste man, althans zo komt hij over. Heeft het niet hoog in de bol en ik denk dat hij het EK ook mee zou laten wegen. Maar precies wat jij zegt, geen paniek. We hebben allemaal wel eens een pijntje na een week vol sporten

28-07-2015 16:39

Ajax Roermond +0

Jongens, denk toch dat cillessen al met een kuit in manchester zit :-(

28-07-2015 16:30

Nieuweronde +0

Eindelijk gaat het weer beginnen morgen. En ik heb er een goed gevoel over. Beetje hetzelfde gevoel hangt er rond de selectie als de revanchegevoelens die het afgelopen jaar bij PSV waren!

28-07-2015 16:07

nielsVAK410 +48

20 miljoen + Valdes zou wel mooi zijn.

28-07-2015 15:50

JoodTotMijnDood +2

Vermeer halen..

28-07-2015 15:42

AFCA. +3190

We hebben de nieuwe vermeer al in huis, genaamd andre onana

28-07-2015 16:36

Ajax Roermond +0

Die word beter ;-)

28-07-2015 16:38

Olle +35

Dit riekt naar een transfer naar MU....... Daar gaat onze laatste topper!

28-07-2015 14:57

weslo +61

Real Madrid nadert een akkoord met Manchester United over David de Gea. De Madrilenen zijn bereid om een bedrag van 49,5 miljoen euro neer te tellen voor de goalie, die nog een eenjarig contract heeft. United hield vast aan die vraagprijs voor de 24-jarige Spanjaard. Real lijkt nu overstag. (The Daily Star)

28-07-2015 13:30

..::Rootje::.. +676 moderator

Geloof er geen zak van!
Kan er ook niks over vinden op TDS.

28-07-2015 13:51

Ellende +324

Cillissen keept morgen gewoon. Hij heeft nu wat last van zijn kuit en de Boer wil niet met 1 keeper komen te staan bij zo'n belangrijke wedstrijd, volgens mij logisch. Helemaal als Younes niet kan spelen en je een mannetje extra kan oproepen. Wat een paniek......

28-07-2015 13:06

Ajax Roermond +0

tuurlijk keept ie morgen gewoon ;-)

28-07-2015 13:10

BigDaddy84 +0

Volledige wedstrijden van Rapid Wien in de voorbereiding: https://www.youtube.com/user/skrapidtv/videos

28-07-2015 12:51

N-ajax +0

als cillesen zou spelen zou United hem niet in de CL kunnen spelen toch?

28-07-2015 12:42

IboAFCA +16032

Ook al speelt hij nu in de voorronde voor Ajax, Jasper mag nog altijd uitkomen voor een andere club in de CL. Dat hij straks waarschijnlijk niet speelt hoeft niks te zeggen. Dus ik weet niet waar alle complottheorieën en paniekaanvallen vandaan komen, maar het lijkt me gewoon dat hij echt last heeft van zijn kuit. En dat Jasper gewoon blijft uiteraard.

28-07-2015 12:36

godenzonensuper +0

" klachten " en morgen lezen we dat hij gespot is in het vliegtuig richting manchester.

28-07-2015 12:08

Raikkonen94 +630

Dat zou wel een fikse tegenvaller zijn, maar mocht Jasper het niet halen dan heb ik ook wel vertrouwen in Boer. Hopelijk komt het niet zo ver dat we onze doelman al te vaak in actie hoeven te zien!

28-07-2015 11:33

Ewald +6575

Klachten bij Jasper?
Aai het gaat er naar uitzien dat Jasper Europees nu geen wedstrijd moet spelen, omdat hij dan nog weg kan. Het spijt me, maar ik zie het niet anders. Die gaat gewoon nog weg, wedden! Elk jaar het zelfde liedje.

28-07-2015 11:31

MosesD +14604

Ik begrijp de paniek niet zo. Vorig seizoen hadden we volgens Overmars de beste selectie in jaren. Nu is die niet veel slechter (ook niet beter trouwens, maar dan kon ook bijna niet natuurlijk), dus de CL halen gaat echt lukken hoor.

28-07-2015 11:27

RuffRhythim +24837

Ik wou dat ik dat ook al zo zeker kon zeggen, voorlopig hoop ik het alleen maar.

28-07-2015 12:02

masterrr +1

Lekkere binnenkomer voor Kishna, die al met een sjaal op het vliegveld stond. Waar begin je in godsnaam aan kerel?

28-07-2015 11:13

drazic +0

Echt he haha, eerst tekenen dan is het pas officieel

28-07-2015 11:31

Rayno95 +0

Kishna niet door de keuring gekomen met zijn knie, ook wil Lazio niet meteen voluit betalen

28-07-2015 11:10

Sasz25 +22

Oioi soap duurt langer en langer

28-07-2015 11:11

Rayno95 +0

Idd, zal wat zijn als 't nog afketst ook.
Dikke middelvinger als zij niet willen betalen, dan Kishna even met beide benen op de grond zetten, Raiola in een kelder met pizza's opsluiten en optie lichten ;)

28-07-2015 11:13

Arim_ +0

Waar lees je dat hij niet door de keuring is gekomen, want ik lees elders dan hij wel door de keuring is gekomen maar het probleem ligt in dat Lazio niet meteen voluit wil of kan betalen.

28-07-2015 11:14

weslo +61

Z'n knie is niet door de keuring gekomen, binnenkort een tweede test

28-07-2015 11:15

Arim_ +0

Als dat zo is hebben ze daar tenminste wel een goede strenge medische keuring. Kunnen wij nog wat van leren.n

28-07-2015 11:17

Rayno95 +0

Dat ook, maar ook van de medische keuring staat ertussen, ze hebben een second opinion aangevraagd.

28-07-2015 11:16

reken netto af +0

Boer Heitinga Dijks, dit wordt een lang seizoen.

28-07-2015 11:09

weslo +61

De knie van Ricardo Kishna is niet door de medische keuring gekomen. Lazio heeft een second opinion aangevraagd

28-07-2015 11:06

AFCAwooz +124

Als de rest er maar wel doorheen komt.

28-07-2015 11:49

mcatarinob +0

Het is wel te hopen dat Cillissen tegen Rappid Wien mee kan doen. Heb Diederik Boer het afgelopen seizoen twee maal gezien, waarvan de laatste competitie wedstrijd. Ik vroeg me echt af of hij voor zijn diensten betaald kreeg, of dat hij geld mee moest brengen.

28-07-2015 11:02

DemBaBa +0

Laten we eerst maar afwachten voordat we me zijn allen gaan zeiken..

28-07-2015 10:59

Patajax +2368

Ja ja erg toevallig. Heeft het niet toevallig te maken met de geruchten dat united hem wil halen?

28-07-2015 10:56

TikkieTerugJaap +2

Ajax en Lazio zijn er nog steeds niet uit trouwens, die kut Italianen kunnen geen bankgarantie afgeven.

28-07-2015 10:47

Rayno95 +0

Gewoon een dikke middelvinger naar hun, Kishna ff flink aan zijn oor op de grond trekken en optie lichten dan maar.

28-07-2015 10:49

AFCA. +3190

Haha dat zou wel een stunt zijn zeg

28-07-2015 10:53

De_Realist +365

Vind het alleen maar prima. Hoop dat het niet door gaat en dat Kishna nog minimaal een jaartje bij ons blijft.

28-07-2015 10:55

TikkieTerugJaap +2

Cillessen is dus weg. Mooi kut is dat.

28-07-2015 10:46

El-Dorado +6

waarom nu wel een vervanger dan Frank? en voor Younes niet?

28-07-2015 10:45

masterrr +1

En ik denk dat Cillessen professioneel genoeg is dat hij niet zomaar een cl wedstrijd laat schieten.

28-07-2015 10:45

masterrr +1

Het is duidelijk dat als De Gea naar Utd vertrekt, Cillessen als vervanger wordt gehaald. Vandaar de berichten over een akkoord.

28-07-2015 10:44

drazic +0

Welk akkoord? Daar is niks van te vinden, kom wel tegen dat de transfer van de Gea misschien niet doorgaat omdat ManU persé Ramos in de deal wil hebben

28-07-2015 11:00

reken netto af +0

Cillessen is slim, lekker bij man u ballen, heb je tenminste nog een kans in de CL.

28-07-2015 10:35

JCr14 +453

De nieuwe regel heeft tot gevolg dat een speler die in één van de voorrondes van of de Champions League of de Europa League speelt, later in één van de competities voor een ander team mag uitkomen. Voorwaarde is wel dat de oorspronkelijke werkgever van de voetballer in de voorronde is uitgeschakeld.

28-07-2015 10:35

mvh +0

Dat is raar. In theorie zou dat kunnen betekenen dat een speler er baat bij heeft bijvoorbeeld een 2e wedstrijd te verliezen zodat zijn oude "nog" werkgever eruit vliegt en hij voor zijn toekomstige werkgever alsnog de CL in mag.

28-07-2015 11:08

BojanAjax +0

Ja die is weg

28-07-2015 10:34

zwollie +8

Toevallig nu een blessure, die is echt weg hoor, denk vlak voor de deadline.

28-07-2015 10:24

Dragon36 +22

Tsjonge jonge. Duidelijk weer te hard getraind dus en niks geleerd van vorig seizoen.

28-07-2015 10:22

RuffRhythim +24837

Lekker begin van het seizoen weer hoor.

- Team waarvan je niet het idee krijgt dat ze er klaar voor zijn om een nieuw seizoen in te gaan.
- Spelers in je team die niet 100% fit lijken.
- Spelers waarvan je niet zeker weet of ze er op 1 september nog zijn omdat Ajax geen "Nee" durft te zeggen.

Je krijgt er echt zin in ja...

28-07-2015 10:22

Rayno95 +0

Gaan er maar vanuit dat het weer een kutseizoen wordt, helemaal als Jasper vertrekt zijn wij weer flink de lul ....

28-07-2015 10:24

ossenaar +843

NU allemaal al lopen klagen terwijl er nog geen wedstrijd gespeeld is. Keep it up.. #zucht

28-07-2015 10:38

Rayno95 +0

Dit (selectie)beleid en onze beste keeper die misschien weggaat werkt ook lekker motiverend ...
#zucht #wanbeleid.

28-07-2015 10:42

reken netto af +0

whhahahha slaap zacht, frons en netto zijn heilig op deze site.

28-07-2015 10:44

mvh +0

pieperds

28-07-2015 10:54

Arim_ +0

Sterker: het is een selectie waarvan velen nu al zeggen dat we het daarmee niet gaan redden.
Achterin en op het middenveld zit het wel goed, maar voorin zijn we er niet sterker op geworden en heb ik hele grote twijfels.

28-07-2015 10:49

johnny[joao] +0

lees net cillessen en ajax hebben al accoord met manchester.staat op voetbalzone en volgens mij op voetbalprimeur.

28-07-2015 10:18

Arim_ +0

Derde doelman mee vanwege lichte klachten bij de beoogde basisspeler, maar geen vervanger meenemen voor de net fitte Fischer (ook lichte klachten) en de geblesseerde Younes.
Frank heeft nu duidelijk in zijn koker laten kijken en het bevalt me voor geen centimeter.

28-07-2015 10:13

drazic +0

Aan je tactiek kan je dingen veranderen, een doelman blijft een doelman. Of wou je de spits in het doel zetten?

28-07-2015 10:14

Arim_ +0

Daar gaat het niet om. Natuurlijk is het vervangen van een met lichte klachten rondlopende keeper belangrijker dan het vervangen van een veldspeler in de selectie.
Maar, gezien die lichte klachten bij Fischer, weet je nu al dat Ajax of zal beginnen met Schone of na 60/70 minuten een wissel kwijt is aan Fischer. Mocht je onverhoopt tegen de al aan de competitie begonnen Ooostenrijkers op achterstand komen en het wil allemaal niet zo, dan heb je op de bank eigenlijk gewoon geen spelers die voorin het verschil zullen kunnen maken. Dan wordt het weer stormram Mike in de laatste 3 minuten.

28-07-2015 10:36

drazic +0

Ik heb hier een keer gelezen, vraag me niet meer van wie, dat Sinkgraven linksbuiten kan spelen. Weet niet of hij dit ook bij Heerenveen deed. Neemt niet weg dat hij net zo goed Cerny had kunnen meenemen, kost niks extra's.

Zelf denk ik dat de eerste wedstrijd niet om aan te zien zal zijn en dat Frank vooral de 0 wil houden en het thuis wil afmaken met inderdaad druk, felheid, doelpunten en hopelijk een fantastisch publiek

28-07-2015 10:57

Arim_ +0

Sinkgraven heeft inderdaad bij Heereveen een tijdje linksbuiten gestaan (zo is hij daar begonnen) en bij ons heeft Milik daar al een paar keer gestaan. Dat zijn dus de opties. Een soort 4-2-4, met een hangende Sinkgraven op links en Milik en Sanogo centraal.

28-07-2015 11:11

Familia +0

Is er iemand die mij precies kan vertellen hoe het nou zit met de regels rondom spelen voor twee clubs in CL? Als Cillessen minuten maakt voor Ajax in de voorronde, is hij dan nog inzetbaar voor Man Utd mocht hij daarheen gaan? Of is dat alleen in het hoofdtoernooi?

28-07-2015 10:11

drazic +0

Precies wat ik mij hieronder ook afvroeg haha. Ben benieuwd of iemand hier het antwoord op weet. Wanneer je maar voor 1 club mag spelen is het spelen van kwalificatiewedstrijden gunstig omdat spelers daarna minder in trek zijn.

28-07-2015 10:14

DonAdam +2360

De regel is dat een speler niet voor twee clubs mag uitkomen die beiden in de poulefase(hoofdtoernooi) van hetzelfde toernooi uitkomen. Zowel Ajax als MU zitten in de voorronde CL en kunnen beiden zowel in de CL als in de EL belanden.

28-07-2015 10:18

Familia +0

Dus als zowel Ajax als Man Utd zich plaatsen voor de CL mag Cillessen niet meer voor Man Utd uitkomen als hij al voor Ajax gespeeld heeft? Of begrijp ik je verkeerd?

28-07-2015 10:23

Brandon +0

42.07 As a rule, a player may not play in a UEFA club competition (i.e. UEFA Champions League and UEFA Europa League, but not UEFA Super Cup) for more than one club in the course of the same season. Exceptionally, however, a player who has been fielded in the first, second, third qualifying round or the play-offs of the UEFA Champions League or UEFA Europa League is entitled to play in the UEFA Champions League or UEFA Europa League for another club as from the group stage.

Kwalificatie is uitgezonderd.

28-07-2015 10:37

District +1

Die gaat opweg naar Manchester United :(

28-07-2015 10:06

drazic +0

Was ook het eerste wat ik dacht. Wil dat die wedstrijd begint want als hij speelt is de kans groter dat hij blijft denk ik

Wanneer een speler in de voorronde van de CL speelt (bijvoorbeeld voor Ajax) mag hij dan voor een andere club in het hoofdtoernooi spelen?

28-07-2015 10:12

Rayno95 +0

We kunnen het beter meteen opgeven, godverdomme gezeik elke keer!

28-07-2015 10:06

Godenzoon24 +15186

Ik weet niet goed of ik hier nu om moet lachen of huilen. Frank waar ben je mee bezig? Kun je het alsjeblieft uitleggen om de rust te bewaren. Want niemand kan je volgen op dit moment.

28-07-2015 10:00

godenzoon92 +4

Geloof niks van kuitklachten. Als Jasper morgen niet speelt is ie op weg naar Manchester. Daar kan je gif op innemen..

Die belachelijke tv inkomsten in Engeland maken onze hele competitie kapot verdomme

28-07-2015 10:00

Godenzoon24 +15186

Mar wanneer het echt zo is ga ik dalijk die ramon verheijen nog serieus nemen. Want t is wel altijd hetzelfde liedje bij Ajax met blessures in het begin van het seizoen

28-07-2015 10:02

guusram +0

nee want kuitklachten komen nooit voor bij professionele voetballers.... word een keer volwassen joh.

28-07-2015 10:04

jaripettersson +9207

Toch is het zo vrees ik. Spelers die in deze fase met kleine onduidelijke klachtjes zitten, worden vaak heel gehouden omdat ze in de laatste fase zitten van een transfer.

28-07-2015 10:08

AFCABart +2

tja, zo had ik het nog niet bekeken...

28-07-2015 10:06

AFCA. +3190

Las ergens dat jasper en ajax al akkoord zijn met united....

28-07-2015 10:20

Arim_ +0

Goh, gaan er gewoon nog wat azijnzeikers van gisteren gelijk krijgen ook.
3 keepers.
7 verdedigers.
5 middenvelders.
4 aanvallers.

Ajax onwaardig!

28-07-2015 09:54

PJK54 +1

Dus geen "azijnzeikers" maar mensen met een vooruitziende blik

28-07-2015 10:12

Benji +0

Cillessen 'kuitklachten'. Ik ben daar niet zo van overtuigd...

28-07-2015 09:50

amberjari +0

Misschien cynisch, maar dacht ik ook meteen!

28-07-2015 09:57

pietje +0

Hij zal wel niet mogen spelen van ome Louis.. :-(

28-07-2015 10:06

Ajaxsupzuidned +0

Ajax had kunnen weten dat deze jongen zeer blessure gevoelig is maar deze jongen is pas opgevallen toen Ajax eigenlijk voor een andere speler op de tribune zat en Younes de wedstrijd van zijn leven speelde. Dat hij in de overige wedstrijden geen knikker heeft geraakt konden ze dus ook niet weten. Wat een amateuristische scouting zeg waar ze met name in Eindhoven de ballen mee uit hun broek lachen.....

28-07-2015 09:11

bazza25 +1

Ik wordt schijt ziek van die gloeilamp vergelijking

28-07-2015 09:45

Sjaakvaak +26565

Helaas, je verhaal klopt niet. Er is namelijk al eerder aangegeven dat hij bij sommige Ajax-scouts al op het lijstje stond. Ja, Younes zegt zelf ook dat hij toen een geweldige wedstrijd speelde maar deze jongen heeft blijkbaar in genoeg andere wedstrijden aangetoond toch wel iets te kunnen.

http://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/88931/de-boer-younes-kan-als-hazard-creeren

28-07-2015 13:56

ambtenaar +23

Wat ik niet begrijp.
Je koopt een blessure gevoelige speler, dan word die jongen toch helemaal nagekeken bij de medische keuring, hoe is het dan mogelijk dat die jongen binnen nog geen 2 weken geblesseerd is.

28-07-2015 02:26

Beelzebart +0

Dus je dacht dat als een speler medisch gekeurd wordt, hij onmogelijk geblesseerd kan raken?

28-07-2015 05:55

AFCABart +2

Misschien is het wel verstandig om de belasting rustig op te schroeven bij dit soort spelers. Al kan ik natuurlijk niet beoordelen of dat misschien niet ook gebeurd is.
Jammer is dit natuurlijk wel...
Misschien moet de blessuregevoeligheid ook maar eens onderdeel gaan uitmaken van de selectieprocedure bij nieuwe aankopen.

28-07-2015 08:50

De_Realist +365

Inderdaad, een medische keuring zorgt niet voor immuniteit tegen blessures opeens. Het zou wel mooi zijn, maar zo werkt dat helaas niet.

Wat ik wel vreemd vind is dat als je Menig en Becker verhuurd, je naast Younes alleen nog een blessure gevoelige Fischer overhoudt en je dan nog zo dom bent om Kishna te gaan verkopen voor een minimaal bedrag. Hou Kishna er dan nog lekker bij voor een seizoen, licht zijn optie, zodat je hopelijk met al je blessure gevoelige spelers niet in de problemen komt op de linkerkant, en verkoop hem voor een vergelijkbaar bedrag volgend jaar. En dan moeten mensen niet komen met het feit dat Kishna dan meer gaat kosten aan salaris, want wat is die pakweg 3 ton meer voor Ajax over een heel jaar? Helemaal niets. Kan Ajax daarvan een nieuwe getalenteerde buitenspeler van halen?

28-07-2015 08:57

Arim_ +0

We hebben het wel over dezelfde medische keuring waar de toen geblesseerde Sulejmani doorheen kwam, waar de chronische rugklachtenpatient Boerrigter doorheen kwam, waar die IJslander doorheen kwam ondanks dat hij volgens zijn toenmalige trainer fysiek te kort kwam voor Ajax (Verbeek heeft gelijk gekregen), waar de niet fitte Zimling doorheen kwam, etc.

28-07-2015 09:29

Godenzoon24 +15186

Omdat net als de scouting de medische staf/conditie trainers van een heel beroerd niveau is.

28-07-2015 10:09

Pettersson1963 +0

Het is pas de zevende blessure van Amin Younes in twee jaar. Ajax heeft weer een kat in de zak gekocht. Gewoon 4-4-2 spelen tegen Rapid Wien en de schade beperkt houden. Niet meer lullen over mooi voetbal en vol voor het resultaat gaan.

28-07-2015 01:16

Maxwell5 +4

Niet moeilijk. doen, gewoon 4-3-3 met een valse vleugelaanvaller.

28-07-2015 01:27

MankeNeliss +9814

Dat risico is ingecalculeerd als je speler uit de ?5 euro bak koopt. Soms ligt er bruikbaar spul tussen, maar vaak is het bud kwaliteit. Marc de euroknaller hoopt nog steeds een echte Rembrandt op de rommelmarkt aan te treffen.

28-07-2015 01:32

ibrahendriks +1

Hij heeft de trainer van Duitsland Onder 21 omgekocht?

28-07-2015 01:36

MankeNeliss +9814

Hahaahaha dat zal voor een appel en een ei zijn geweest, want Scrooge betaald liever niets.

28-07-2015 01:44

Pettersson1963 +0

Overmars kan niet veel anders doen dan aankopen op de rommelmarkt. Door het plan Cruyff kan hij niet zomaar 40 miljoen € aftikken voor echte versterkingen. Ik ben benieuwd hoe Cruyff er in staat wanneer Ajax zich niet weet te plaatsen voor de Champions League. Al dat gelul van Cruyff over mooi en goed voetbal zet geen zoden aan de dijk wanneer we aankomend seizoen geen inkomsten genereren uit de Champions League. Ik verwacht van Cruyff dat hij op de tribune zit tegen Rapid Wien als supporter en niet, zoals altijd, weer begint te lullen over een verloren wedstrijd!

28-07-2015 02:08

Beelzebart +0

Zonder het plan Cruijff had hij ook geen 40 miljoen kunnen aftikken. Zonder het plan Cruijff waren we namelijk straatarm geweest.

Je Cruijff-haat begint zorgwekkende vormen aan te nemen. Misschien wordt het tijd om hulp te zoeken.

28-07-2015 08:05

MosesD +14604

Heeft Cruyff gezorgd dat we veel geld op de bank hebben? Leg uit.

28-07-2015 09:52

..::Rootje::.. +676 moderator

Iemand nog toto-tips voor aankomende wedstrijde , cl en el ?

28-07-2015 00:48

Sjaakvaak +26565

Zou oppassen, voorrondes zijn praktisch net zo onbetrouwbaar als Friendlies hè.

28-07-2015 00:50

Danishdynamite +156

We hebben welgeteld 1 creatieve speler in de selectie en die niet eens bij de voprste 4. Yes Frank. Kom maar op met weer een seizoen beton voetbal, had ik net zo een zin na vorig seizoen.

28-07-2015 00:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.