Overmars biedt hoop: 'Lossen vertrek Huntelaar intern op'

door Jesse ter Haar 39

Overmars biedt hoop: 'Lossen vertrek Huntelaar intern op'

door Jesse ter Haar 39

Laatst geüpdatet

Marc Overmars wenst Klaas-Jan Huntelaar het beste in de resterende maanden van zijn voetbalcarrière. De spits vertrok dinsdag definitief naar Schalke en zijn afwezigheid lost Ajax intern op, zo vertelt de directeur voetbalzaken van de Amsterdammers.

'Het was de wens van Klaas-Jan om deze laatste vier maanden van zijn carrière Schalke te helpen behoeden voor degradatie uit de Bundesliga', zo vertelt Overmars op Ajax.nl. 'Wij vonden het naar hem toe belangrijk om dit door te laten gaan en lossen zijn vertrek met Lassina Traoré en Brian Brobbey intern op.'

Het was voor Overmars en de rest van de directie van groot belang om Huntelaar zijn transfer door te laten gaan. Zijn prestaties voor de club spreken voor zich en leverden hem respect op. 'Wij gunnen Klaas-Jan deze transfer en bedanken hem hartelijk voor alles wat hij voor Ajax heeft betekend', zegt de directeur dan ook.

Voor Lassina Traoré en Brian Brobbey breekt er zodoende een belangrijke periode aan. Sébastien Haller is in principe de eerste spits van Ajax, maar door het volle wedstrijdschema zullen de talenten aanspraak maken op speelminuten. Traoré keerde dinsdag terug in training na blessureleed, terwijl Brobbey dicht bij een contractverlenging zou zijn.

Verwacht jij dat Ajax met 0-1 wint op bezoek bij AZ? Zet dan in en krijg 11,75 keer je inzet terug!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax34 +4129

Het vertrouwen in ETH en nu ook Overmars word met de week minder. Gezien de keuzes die worden gemaakt. Ze maken het zichzelf steeds moeilijker. Wat ten koste gaat van de prestaties op het veld.

20-01-2021 20:31

Henkjanklaas +20683

middenvelder en CV please ! ten haga door de zijdeur naar buiten s.v.p.

20-01-2021 16:54

DiAngelo +2411

Het is verstandig (zeker in deze tijd) om het even te doen met wat je hebt en geduldigd jeugd in passen. Doordat je de luxe hebt als Ajax, moet de jeugd (Lang, Traore, Brobbey) er in 3 wedstrijden al staan anders is het al snel Next.....je ziet dat je door extra aankopen niet meteen veel sterker wordt ... wat je vooral ziet is dat je door "goede" verkopen een heel stuk zwakker wordt. De kunst voor de toekomst is dat je excellente talenten langer weet te binden. Hoe gelukkig zijn Ziyech, FdJong, die Amerikaan, vd Beek en wellicht in mindere mate Sanchez en De Ligt nu eigenlijk met hun geweldige overstap.....we zijn er ooit gekomen door zo weinig mogelijk te kopen. Straks word je nog koopziek....spelers zonder geduld en met potentie verlaten het schip....die lijn moet je niet doortrekken..

20-01-2021 12:33

Okocha078 +14204

Als we naast Huntelaar ook Promes deze tranferperiode weten te slijten, zouden we voor de volgende namen moeten/kunnen gaan;

-kamal deen sulemana: snelle buitenspeler met veel potentie
-Moises Caicedo: Cvm met voetballende kwaliteiten
Hiernaast ook nog Kim Min-Jae voor rvc postie.

Kost wel wat, maar dan is je elftal wat mij betreft compleet.
In de zomer dan sowieso afscheid nemen van: Klaiber, Labyad, Alvarez en bij een mooi bod Schuurs.en evt. Traore. Ekkelenkamp mag ook verhuurd/verkocht worden.
Misschien vertrekken nico en Onana dan ook, dus dan is er weer veel geld wat binnenkomt.

een basis met Onana, Nico, Blind, Min-jae,Nous,Gravenberch,Klaassen,Tadic,Kudus,Anthony,Haller is een prima elftal.
Bank met bv: Scherpen,Rensch,Timber,Martinez,Taylor,Caicedo,Neres,Deen Sulemana,Traore/Brobbey is zeer talentvol.

En wie weer zijn Sontje en Naci er volgens seizoen ook wel aan toe aan te sluiten

20-01-2021 07:24

Chrismokum020 +16496

Het grootste probleem ligt bij Ajax op het middenveld. Naast Klaassen, Kudus en Gravenberch loopt er geen 1 die ons echt beter maakt. Schone vastleggen en van de zomer nog een sterke CM halen

19-01-2021 23:26

mvdk +44600 moderator

Soms denk ik wel eens aan Joey Veerman. Hij heeft wel potentie...

20-01-2021 00:12

PJSM +0

Lekker blijven denken. Gaat niets toevoegen. Vergelijkbaar met Ekkelenkamp. Voegt ook niets toe.

20-01-2021 00:28

mvdk +44600 moderator

Mua dat vind ik niet. In mijn ogen is Veerman een stuk verder dan Ekkelkamp en hij is redelijk balvast, aardige techniek en kan een steekpass geven. Natuurlijk niet direct voor de basis, maar hij zou er wel naartoe kunnen groeien. Dat vergt aanpassing en ontwikkeling.

20-01-2021 01:54

Asociaal +2805

Ik zie in hem ook wel een toegevoegde waarde. Maar zoals jij zelf al aangeeft, niet direct voor de basis. Denk persoonlijk niet dat hij een basis plaats bij Heerenveen inruilt voor een (in de eerste instantie) plekje op de bank bij Ajax, ook al kan hij zeker nog groeien naar een rol als basiskracht.

20-01-2021 12:05

BrandjeXL +81

Hahaha Joey Veerman met Ekkelenkamp vergelijken. Een verfijnde middenvelder met een fantastisch spelinzicht vs een blinde draver. Jij bent af!

20-01-2021 08:16

Freddy +11544

Daar vragen ze 10 miljoen voor........

20-01-2021 19:36

mvdk +44600 moderator

Dat is wel veel ja. Misschien Labyad die kant op? Ruildeal? Of Eiting en dan Ekkelenkamp gratis verhuren

20-01-2021 20:47

PJSM +0

Schone ben ik ook voorstander van. Promes waardeloos en snel lozen en Ekkelenkamp maakt Ajax ook niet beter

20-01-2021 00:27

kampioen2010 +1905

Op de trainingsbeelden van vandaag weer geen Kudus te zien. Dus nog steeds problemen....

19-01-2021 22:56

Ajacied33 +36983

Wel balen dit hoor

19-01-2021 23:32

ajaxinho +13

Als Brobbey niet bijtekent zou ik hem niet opstellen in Jong.

De kans is groot dat hij niet tekent
voor een plek op de bank naast Traore.

19-01-2021 22:30

appiehappie +3120

HAHAHAHAHAHA
Net als bij Twente uit.

19-01-2021 21:40

PJSM +0

Wrong bet. Niet de keuze van Marc maar RVC werkt niet mee. Bij mooi bod Traore en Brobbey weg doen in zomer. Komen beide tekort al hoop ik dat ik het mis heb.

19-01-2021 21:26

FrancescosRavioli +15454

Doe Brobbey maar weg. Traore is als invaller en ook tegen het rechterrijtje goed en gaat alleen beter worden. Bovendien werkt hij hard en wil jij ook. ITT Brobbey met z'n contract verlenging.

19-01-2021 21:37

louis60 +11473

Ze spelen met vuur. Euro dom en cent wijs.

19-01-2021 21:08

Yeshyeshyall +11016

Haller moeten we nog zien, Tadic wordt door Ten Hag niet als spits gezien, Traoré is talentvol, net als Brobbey maar ze zijn allebei niet zo beslissend als een Huntelaar (logisch ook) en van Brobbey is het bovendien nog de vraag of hij blijft of vertrekt. Op zich kan hij dan natuurlijk nog worden ingezet maar bet voelt toch een beetje gek.

19-01-2021 21:46

3sterren +20205

Haller in drie wedstrijden belangrijke assist gegeven en zelf één keer gescoord. Als je het nog wil zien raad ik je aan om wel te kijken met je ogen open ...
; )

19-01-2021 22:30

Yeshyeshyall +11016

Ik zeg niet dat Haller een miskoop is maar te vroeg om de polonaise te lopen wat mij betreft. Dat hij aardig begint wil nog niet zeggen dat hij een goede aankoop is. Tobias Sana maakte in zn eerste twee wedstrijden voor Ajax ook indruk, maar het is bovendien naast het punt dat ik maak. Nl dat we geen ervaren pinchhitter meer hebben zonder Huntelaar en dat Tadic niet als spits wordt gebruikt.

20-01-2021 17:38

AFCAjax +17839

Tadic gaat onder ten Hag nooit meer in de spits spelen.

19-01-2021 23:12

Flipper33 +6826

Snap niet wat Ajax in Brobbey ziet heeft me totaal niet kunnen overtuigen bij Jong Ajax ook niet daar waren Danilo en Traore beter hem. En die komen eigenlijk al tekort voor Ajax 1 laat staan Brobbey.

19-01-2021 20:46

MichelAjaxTadic +0

Smaken verschillen. Ik heb juist meer vertrouwen in Brobbey dan in Traore. Eerstgenoemde vind ik een beest, terwijl laatstgenoemde maar houterig overkomt.

19-01-2021 21:07

Jebale +90

Voorlopig zijn Traore's statistieken prima voor een twintigjarige toch?

19-01-2021 21:26

ck69 +13181

1 wedstrijd tegen amateurs 5 goals maken en je hoeft 10 wedstrijden daarna niet meer te scoren.

19-01-2021 23:11

BrandjeXL +81

Zeker maar ik denk als jij en ik in de spits bij Ajax staan dat we er ook wel een paar inschieten. Zijn goals zijn meer op de goede plek staan, wat een kwaliteit is, dan dat je zegt wow.

20-01-2021 08:18

MarcoB1971 +4790

Ik
Snap het minnetje niet

19-01-2021 21:58

RayJordaan +6903

En lossen ze het gemis van een 10 en centrale verdediger extern op?

19-01-2021 20:40

DrFootball +15219

Intern.. Kudus is binnenkot terug als 10 en we hebben 2 zeer talentvolle rechter verdedigers die in wedstrijden vaak in de steek worden gelaten door een slecht omschakelen/verdedigen van middenvelders en aanvallers.

19-01-2021 20:46

RayJordaan +6903

Kudus is voorlopig nog niet fit, en buiten hem is er niemand in de selectie die echt wat toevoegt daar. Normaal gesproken zeg ik jeugd maar Taylor is geen 10 en Jensen komt te kort.

19-01-2021 21:03

BrandjeXL +81

Kudus ga je dit seizoen weinig plezier meer aan beleven. Werd half december al fit verklaard en is er nu nog niet bij. Kan maar zo Neres 2.0 worden.

20-01-2021 08:20

de_pitbull +0

Als ze Brobbey nu een beter contract geven dan vergelijkbare spelers met zijn leeftijd/kwaliteit zou ik dat belachelijk vinden.

19-01-2021 20:33

Freddy Al +11

Netto is dus Haller gekomen voor Huntelaar en is Brobbey weer inzetbaar en Traore op de weg terug. Niks mis mee.

19-01-2021 19:59

PetrosQ +1

Hopelijk worden de salariskosten en transferopbrengsten van Huntelaar geïnvesteerd in goede aanvulling op de selectie. Op dit moment zijn dat de RCV-positie, een stand-in voor Klaassen en een goede nummer 10.

Het liefst zie ik voor die posities, respectievelijk, het liefst Alderweireld, Schöne en Eriksen komen. Maar niet ten kosten van alles. Als er andere vergelijkbare opties zijn voor minder geld, dan is dat natuurlijk beter zaken doen. Een leuke (Zuid-Amerikaanse) verrassing mag natuurlijk altijd.

19-01-2021 19:46

de_pitbull +0

transferopbrengsten?

19-01-2021 20:34

DrFootball +15219

Ik vermoed dat er wel wat is beraalt. Op de site van Schalke begrijp ik namelijk dat ze geen uitspraken doen over de details van de overgang. Dan ga je toch bijna denken dat er een bedrag is overeengekomen.

19-01-2021 20:50

Hollister +12628

Brobbey verlengen en volgend seizoen een jaartje (misschien wel 2) uitlenen waar hij zelf kan uitmaken waar zijn lat ligt en de rest kan laten zien waar zijn kwaliteiten echt liggen. Zelfde traject als Danillo dus.... Altijd een betere win win situatie voor zowel Ajax als Brobbey... Brobbey maakt echt vlieguren en zou dan niet krijgen bij een transfer en Ajax behoudt sowieso een bepaalde waarde of een toekomstige centrum spits er aan over... zelf denk ik dat hij als Danillo een prima spits kan worden maar niet voor Ajax. Hij zal waarschijnlijk beter tot zijn recht komen in een counterploeg waar hij zijn snelheid en power kan benutten .. maar zowel Danillo als Brobbey kunnen op die manier toch snel voor een aardig bedrag (minimaal) 10 miljoen verkocht worden

19-01-2021 19:44

ajaxwestland09 +29189

Denk niet dat zijn zaakwaarnemer dat wil die wil cashen

19-01-2021 19:46

Hollister +12628

Als Brobbey bijtekent wat nu blijkbaar het geval is (donderdag komt een vervolg gesprek) kan Raiola hoog of laag springen maar dan is Ajax altijd spekkoper, dan kan Ajax net als bij Kluivert gewoon een heel behoorlijk bedrag vragen.. Bij transfervrij vertrek houdt Ajax niets over.. dus altijd vanuit Ajax gezien beter hem te verlengen met 2 a 3 jaar

19-01-2021 20:35

Web +178830

Gelukkig geen spits er bij, slaat ook negens op

19-01-2021 19:39

Ajax27 +19263

Idd, helemaal eens. Je hebt met Haller je ervaren spits die in principe 80-90% zal spelen. Die overige 20% mogen de jonge honden zo goed mogelijk invullen.

19-01-2021 19:40

ajaxwestland09 +29189

Klopt traore en haller is prima eventueel brobbey

19-01-2021 19:41

de_pitbull +0

dus er komt 1 spits bij en er gaat er 1 weg en het slaat nergens op?

19-01-2021 20:36

Libero +19291

Nee, er werd beweerd dat Ajax na de komst van Haller en door het vertrek van Klaas op zoek zou gaan naar nóg een spits. Dát sloeg nergens op.

19-01-2021 21:37

ajaxwestland09 +29189

Haha Brobbey waarom moet deze jongen bijtekenen laat zich gek maken door de pizzabakker stelt te veel eisen qua salaris schijnbaar. Deze knul komt net kijken snap dat echt niet.

19-01-2021 19:25

Dennis129 +11894

Kinderen zijn beïnvloedbaar.
Zo een Raiola maakt echt wel indruk op die tieners hoor.

19-01-2021 19:37

Web +178830

Zeker, maar mensen om hem een zullen hem toch ook wel wijzer kunnen maken?
Dat heeft toch op zijn voetbal doorgewerkt?

19-01-2021 19:48

FrancescosRavioli +15454

Die willen eerder iets van het succes meepikken. Als dat 2 miljoen per jaar of 4 ton is, zullen ze altijd stimuleren om voor 2m te tekenen.

19-01-2021 21:44

Web +178830

Laten wij hopen dat Brobbey zijn hart laat spreken, en als het er op aan komt dwars tegen die Raiola in gaat
Had het niet meer verwacht

19-01-2021 19:41

ajaxwestland09 +29189

Tja je ziet het met kluivertje o.a hij moet gewoon eerst presteren dan komt die salaris verhoging vanzelf wel

19-01-2021 19:43

Web +178830

Dat is de volgorde, maar ja
Moeder had te veel te zeggen, als ik het mag geloven

19-01-2021 19:46

FrancescosRavioli +15454

Kluivert vind alles wel best. Die kust ieder logo wat die tegenkomt.

19-01-2021 21:43

trodat4030 +97469

Mooi voor Klaas dat ie nog lekker een paar potjes kan ballen, hoop dat het hem goed gaat daar. Nu iig een kleine reden om ook eens af te stemmen op ESPN 4 tot 6 als Schalke speelt. O en ik hoop dat hij straks alsnog bij de ploeg kan en mag zijn als we kampioen worden. Is ook gewoon zijn kampioenschap naar mijn mening dus moet hij ook het feestje mee kunnen vieren.

19-01-2021 19:24

Web +178830

Zeker, heeft heel veel inbreng gehad, een week geleden nog

19-01-2021 19:42

AjaciedRK +3

Is Odegaard een gekke optie voor de 10 positie? Wil weg bij Real omdat hij nooit speelt en kent de competitie.

19-01-2021 19:21

ajaxwestland09 +29189

Heeft ons al 2x afgewezen dan is het een klaar

19-01-2021 19:22

Jornnn +5

Qua profiel zou hij wel perfect passen.

19-01-2021 19:23

ajaxwestland09 +29189

Klopt mee eens

19-01-2021 19:25

Afca85meer +1

Maar wel Schone willen. Jij bent knettergek. Odegaard is 10x beter.

19-01-2021 19:25

ajaxwestland09 +29189

Schone is leuk als 15 16de man meer niet

19-01-2021 19:26

krachtpatser66 +569

3e keer is scheepsrecht. Gewoon proberen. Hij speeldd daarvoor bij R. Sociadad. Niks beter dan Ajax, minstens gelijkwaardig. Dus waarom niet?.

19-01-2021 19:27

Ajaxxxisdebeste +6

Meteen halen, maar onbetaalbaar

19-01-2021 19:22

krachtpatser66 +569

Zeker een goede, en perfecte optie. Ödegaard op de nr. 10 positie zou een meesterlijke zet zijn!.

19-01-2021 19:24

Web +178830

Moet zeggen dat ik hem lang niet heb zien spelen
Maar ik vond het een geweldige speler, waar je haast zeker van wist
Die past bij Ajax

19-01-2021 19:44

Ajacied33 +36983

Odegaard moet heel ver wegblijven van Ajax. Althans, als je eergevoel hebt.

19-01-2021 19:46

Adam24 +39409

Wat een onzin, kon Real Madrid op zijn 15e en dan gaan huilen dat hij dat heeft gekozen. Verdiende daar het dubbele dan wat Ajax hem kon bieden. En maar goed ook want hij moest eerst 3x verhuurd worden om op niveau te komen, zoveel geduld (en geld) heeft Ajax nu ook weer niet.

19-01-2021 19:52

De Stift +7108

Wat een domme reactie. Als je Odegaard kan halen, moet je dat doen. Absolute meerwaarde voor Ajax.

19-01-2021 19:57

Schip +23639

Is dat echt zo? Kan ik me niey voorstellen namelijk. Hij wilde niets liever dan dat. Maar zou een echte Ajax speler zijn. Alleen moet het ergens ophouden met aankopen.

19-01-2021 20:19

Flipper33 +6826

Hangt een prijskaartje aan van 40 miljoen

19-01-2021 20:48

SamW +1468

Overmars heeft Brobbey voor het blok gezet. Nu bijtekenen en dan laten we Huntelaar gaan. Neem je nog geen beslissing, dan houden we Huntelaar aan zijn contract en voetbal je het komende halfjaar niet. Het is aan jou.
Ik durf te wedden dat eerdaags bekend wordt dat Brobbey bijtekent.

19-01-2021 19:19

Flipper33 +6826

Ze kunnen beter een nummer 10 en Cv kopen anders zie ik Ajax geen kampioen worden hadden tegen Tegen Twente al geluk en tegen Psv en tegen Feyenoord ook.. zal me niks verbazen dat we van Az verliezen vind het voetbal onder TH verre van goed !

19-01-2021 19:16

krachtpatser66 +569

Yep, klopt. Maar tegen Twente en PSV kan ik niet spreken over geluk. De 2e helft tegen PSV was pure pech dat de 3-2 niet viel. PSV had eigenlijk niet veel te vertellen, behoudens het 1e half uur. Tegen Twente ook: ongelooflijk veel kansen!. R. Jans zei het zelf: Ajax hield ons lang in leven!. Maar tegen Feyenoord kan ik wel zeggen: Lucky Ajax. Behoudens de 1e 25 minuten had Ajax niks in te brengen!. Sterker nog: de overwinning was onverdiend. Een uur lang was Feyenoord de betere ploeg.
En id: ik verwacht ook, dat ze door AZ uit de beker geknikkerd worden. Men verwacht Schuurs in de basis. Schuurs vs Boadu. Lachertje!. Dat wordt dus niks.

19-01-2021 19:35

Ajacied33 +36983

Mooi, zo hoort het in principe. Waren dus loze geruchten van de TG, doet haar naam eer aan om zomaar wat in de wereld te slingeren....We hebben een zeer sterke selectie, zeker wanneer TH de poppetjes op de juiste plek neerzet. Als je nog wat wilt doen op de transfermarkt, zou ik alleen naar een middenvelder kijken

19-01-2021 19:11

ajaxwestland09 +29189

Nee juist een Centrale verdediger vind die mager bezet

19-01-2021 19:16

trodat4030 +97469

Je weet niet of het loze geruchten waren. Misschien was de directie wel degelijk van plan extern te kijken, maar kregen ze domweg geen budget van de RVC, buiten het vrijgekomen salaris van KJH om.

19-01-2021 19:19

De Stift +7108

Netjes van Ajax, mooi voor Huntelaar en een kans voor Brobbey en Traore. Hopelijk pakt Overmars door, verkoopt hij Promes voor 15 miljoen en huurt hij Eriksen met een koopoptie. En wat mij betreft doet hij ook Alvarez van de hand en geeft hij Schone een contract als ‘vervanger’ van Huntelaar.

19-01-2021 19:11

komopajax777 +13353

Waarom zou je Alvarez van de hand willen doen.Je praat gewoon anderen na.Hij presteert goed als hij eindelijk weer eens mag invallen.Mede door hem hebben we de wedstrijd tegen Feijenoord uit het vuur gesleept.Hij ging voorop in de strijd.

19-01-2021 19:25

Ajax4glory +3268

Precies dat! Ik. Wed dat als Alvarez vertrouwen krijgt centraal achterin dat hij het heel goed zou doen.

19-01-2021 19:45

036AFCA97 +146682

Spits niet nodig. Een centrale verdediger en een nummer 10 wel.

19-01-2021 19:11

ajaxwestland09 +29189

Liever een CV erbij

19-01-2021 19:10

Ajax95Duivendrecht +24254

Verweij zit minstens net zo vaak mis als dat hij het bij het goede eind heeft,

19-01-2021 19:10

Soccerskins +1

Dan denk ik dat Brobbey alsnog gaat verlengen. Anders zou Ajax er geen tijd meer aan besteden.

19-01-2021 19:10

Flipper33 +6826

Snap niet wat sommige in Brobbey zien vind hem alleen fysiek goed maar voor de rest niet

19-01-2021 19:18

Rinus M. +900

Zoals gewoonlijk was dat bericht van Verweij en de TG dus weer volledig uit de lucht gegrepen.

19-01-2021 19:07

fc Barcelona_ke +19255

prima. we hoeven ook geen Huntelaar vervanger. Haller hebben we prima spits erbij! Nu hoop ik nieuwe verdediger erbij! het hoeft niet per se gekochte speler. huur met (verplichte) optie tot koop is ook optie! bijv. Todibo (Barcelona, verhuurd aan Benfica, waar hij nog steeds geen speelminuten had gekregen (blessure? of heeft niet meer nodig?))

19-01-2021 19:05

Suarez16_ +9395

In principe heb je Haller voor Huntelaar gehaald.

19-01-2021 19:03

komopajax777 +13353

Nee joh,Haller is gehaald als eerste spits en omdat de anderen geblesseerd waren.
Nu maar hopen dat hij fit blijft anders moet je het doen met de twee jongelingen.

19-01-2021 19:26

waynelove +2

Nouja ook omdat duidelijk was dat Huntelaar sowieso aan z'n laatste seizoen bezig is halen ze een Haller..

19-01-2021 19:59

ram +7283

Niet meer dan logisch. Hopelijk tekent Brobbey bij nu hij duidelijk tweede spits is (met Traore).

Nu hoop ik dat Alvarez en Promes verkocht kunnen worden en dat er van dat geld een top centrale verdediger kan komen en een goed jong talent als back-up van Tadic en Kudus (denk je aan Lang? Ja... ik ook. Maar die hebben we gek genoeg verkocht).

19-01-2021 19:03

Schip +23639

Terecht. Het mag eens over zijn met dat kopen om Erik ten Hag maar in het zadel te houden.

Hij heeft nu al buitengewoon materiaal en doet het er maar mee. Je hebt Haller, Tadic, Brobbey en Traore voor in de spits.

Oh en hoe kon ik hem vergeten. Labyad natuurlijk ook nog.

19-01-2021 19:00

Labrador +10

Prima. Haal nu maar snel een verdediger

19-01-2021 18:59

Gecko +3

Raar beleid. Kado past niet in topsport

19-01-2021 18:58

Afca85meer +1

Het is toch een tussenjaar joh. Marc en Erik hebben elkaar al ingedekt.

19-01-2021 19:01

goajaxgo +14182

Hebben elkaar keihard gedekt, denk ik zo.

19-01-2021 19:02

Superjodeuh +0

Als je een speler als Huntelaar die zoveel betekend heeft, 37 jaar oud is en een contract van 4 maanden heeft dit niet gunt, dan weet ik het ook niet meer.

19-01-2021 19:09

trodat4030 +97469

Klaas heeft elke cent die hij de club gekost heeft in de loop der jaren al lang en breed terugbetaald (and then some) door te presteren, ik vind t wel best zo hoor!

19-01-2021 19:29

Adam24 +39409

Gelukkig geen nieuwe spits, dat had ik heel raar beleid gevonden.

19-01-2021 18:53

Afca85meer +1

Brobbey heeft Marc nu compleet bij de ballen. Mocht daarom zelfs invallen afgelopen week om hem te paaien. Die gaat aan het langste eind trekken m.b.t. zijn contractwensen. Ajax heeft nog harder nodig dan ooit.

19-01-2021 18:53

Ron6 +3530

Brobbey moet graag willen en anders inderdaad gewoon verkopen deze periode. Goed genoeg voor Ajax, subtop Europa, denk van niet

19-01-2021 18:57

Pure +1

Heeft Overmars zelf laten gebeuren toch? Hij geeft goedkeuring voor vertrek Huntelaar. Hij had ook kunnen zeggen je gaat ze volgend jaar maar helpen om ze weer terug naar de bundesliga te helpen, je hebt een contract. Ik weet wel wat de reacties dan ongeveer waren geweest, respectloos naar KJH en dat soort poep. Dat Brobbey zijn kansen afwacht en er een goed contract uit probeert te slepen mag hij toch ook gewoon doen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd. Alsof 4e/5e spits ideaal is voor Brobbey... die jongen moet gewoon voldoende minuten maken. Wees blij dat hij blijkbaar tot inkeer is gekomen en serieus wil bijtekenen er zijn er genoeg die nooit het eerste halen en direct weggaan als ze de kans krijgen

19-01-2021 19:02

jollie18 +9989

Dus geen nieuwe spits. Dan denk ik dat Schone toch een contract krijgt

19-01-2021 18:53

BlueDuke +4493

Prima zo.

19-01-2021 18:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.