Rijksoverheid: 'Grote evenementen over een jaar of langer reëel'

door Bart Veenstra 18

Rijksoverheid: 'Grote evenementen over een jaar of langer reëel'

door Bart Veenstra 18

Laatst geüpdatet

De Nederlandse overheid noemt het reëel dat er pas over een jaar - of langer - grote evenementen kunnen plaatsvinden. Onder deze grote evenementen vallen ook voetbalwedstrijden met publiek.

In een brief aan de Tweede Kamer schrijft minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge het volgende over de grote evenementen: 'Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren. We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.'

In het meest optimistische scenario zou er dit jaar nog een coronavaccin moeten komen. Het kan daarna echter nog maanden duren voordat dit vaccin ook in Nederland op grote schaal gebruikt kan worden.

Voor Ajax zou bij een seizoen lang zonder publiek een - zoals algemeen directeur Edwin van der Sar dat laatst noemde - gitzwart scenario ontstaan. In dat geval scheelt het de Amsterdamse club zo'n 55 tot zestig miljoen euro aan inkomsten. Op dit moment heeft Ajax nog niets bekendgemaakt over de verkoop van seizoenkaarten.

Lees meer over:
Plaats reactie

roodwit007 +14193

Ik zou als bestuur het idee neerleggen om live verslag ( de techniek hebben ze) zelf te regelen tegen een goede prijs dan kan je toch je fans aan je blijven binden weg met die rotzooi van ere-live stop het in je eigen zak , alleen ik weet niet wat nu mogelijk contractueel

08-05-2020 12:59

ajaxrosenberg +1358

Belangrijkste taak voor Overmars komende tijd is denk ik om de salarispost eens behoorlijk naar beneden te brengen. Op dit moment is er nog een hele poule met spelers die geen meerwaarde zullen hebben voor Ajax of waarvan het behoorlijk twijfelachtig is. Zou zonde zijn om ene groot deel van de reserves kwijt te raken aan dit soort spelers. Denk dan aan de groep Magallan, Alvarez, Mazraoui, Eiting, Marin, Labyad, Huntelaar, Bande, Johnsen.

08-05-2020 08:58

MarLuuk76 +3557

Niets aan het handje, is allemaal goed voor ons.


https://youtu.be/u2cYOKm2Otc

07-05-2020 22:01

MichelAngelo66 +22048

Oke we gaan er allemaal! Het vaccin is het redmiddel. Eureka!

We laten ons echt alles wijsmaken door de overheid. Mondkapjes werken niet, nu weer verplicht. Tandarts aan het werk en een ander contact beroep niet (nou ja nu dan eindelijk), met zn allen in de winkels en straks in kroeg, maar niet aan je gezondheid mogen werken in een fitnesscentrum, een dag na een persconferentie gewoon weer zeggen dat terrassen misschien niet open mogen, in theaters 30 mensen toestaan hetgeen 2 man publiek betekent en bijeenkomsten minimaal een jaar vooruit schuiven.

Dat we die flauwekul met z’n allen allemaal pikken is ongelofelijk. Bij mijn dochter stond tijdens de hockeytraining gewoon iemand langs de lijn om te controleren op 1,5 meter. Dat zijn gvd Stasi praktijken. En allemaal zeggen “ja maar er gaan mensen dood”. Te idioot voor woorden. De meesten laten zich maar alles welgevallen.

07-05-2020 21:44

PierreHeno +6530

Vuilnisman!!!....kan deze
zak ook nog mee?!

08-05-2020 01:21

roodwit007 +14193

tijdens de griep verleden jaar gingen er meer dan 30.000 mensen dood ,en met dit virus zitten we op nog geen 6.000 , dus wat je hier zegt is een beetje te eng voor woorden , verder greep de staat te laat in en onsloeg deze regering 75.000 verzorgsters werd de i.c terug gebracht van 2.500 naar 700 bedden werden mondkapjes en andere met miljoenen weg geven aan anderen eerst goed nakijken maar je zal wel een aanhanger zijn el presidente roete van dit bananen land te schandalig voor woorden ,kijk maar goed naar de staats tv en radio die je laat horen precies wat deze regering wilt ,volgende week gaat de moffen weer ballen

08-05-2020 13:06

PierreHeno +6530

Alle 70+ seizoenkaarhouders verpachten hun kaart voor een seizoen aan 50 minners ( incl . een thuisblijfopslag van 30%). JC Arena meteen weer lekker vol. En we kunnen weer voetballen. Resteert nog de vraag hoe we omgaan wanneer de selectie van een tegenstander besmet is met sars-cov-2 en er niet gespeeld kan worden vanwege kans op kapitaalvernietiging ...krijgt de niet zieke ploeg dan gewoon de 3 punten ...? En met hoeveel goals? ..Nog genoeg werk aan de winkel voor G(kn)udde & Co.

07-05-2020 14:05

Bjorn2321 +2062

Een zwart scenario voor Ajax, dat in een klap de reserves in rook op ziet gaan.
Alhoewel men ook zelf de uitzendrechten zou kunnen verkopen voor €15,- pm. Daar moet je toch wel 400.000 abonnees mee kunnen halen? Voor 10 maanden is al weer €60 miljoen. 1/3 voor de tegenstanders en €100.000 kosten per wedstrijd voor de verslaglegging is altijd nog dik 35 miljoen.

Maar dit is gewoon einde betaald voetbal in Nederland.
Welke clubs gaan een jaar zonder inkomsten door supporters overleven.
Einde voor Twente, Groningen, Utrecht, Willem II, AZ?, Feyenoord?, PSV?
Alleen Vitesse zal niets merken.

07-05-2020 13:38

AjaxPassion +3899

Want Ajax kan onder het contract met FOX uit?

07-05-2020 13:42

Bjorn2321 +2062

Buitengewone omstandigheden?

07-05-2020 14:58

JariJari +14956

Fox heeft alleen rechten voor eredivisie voetbal. Andere competitie joinen of starten.

07-05-2020 19:28

ghouleseddik +0

Ajax gaat z'n reserves flink moeten aanspreken in zo'n scenario. Misschien moeten we spelers laten vertrekken en kunnen we niemand terughalen. Godzijdank hebben we De Toekomst. Onze levensader. Nederlandse clubs die geen interessante transfertargets in huis hebben e/o geen jeugdopleiding om op terug te vallen gaan nog veel zwaarder getroffen worden. Europees moeten we misschien een pas op de plaats doen, maar nationaal zie ik geen club die betere kaarten heeft tijdens deze crisis.

07-05-2020 16:26

Steeph +3863

Man man man. Weer alleen maar Ajax , Ajax, Ajax. Het gaat niet om Ajax. Ajax heeft de beste papieren en komt er in eerste instantie echt wel doorheen. Maar om kampioen te worden heb je nog minimaal 15 andere clubs nodig. En niet 15 andere clubs van niveau FC schubbekutteveen. Want als je iedere wedstrijd met 7-0 wint komt ook niemand meer kijken en is er ook geen reet meer aan. En met dat scenario is het ook eindig voor Ajax, wil echt niemand meer in de eredivisie spelen en dooft uiteindelijk ook het kaarsje voor Ajax.

07-05-2020 19:27

ghouleseddik +0

Welkom op AJAXshowtime.com hè.

07-05-2020 20:58

JariJari +14956

Mensen zijn echt dom.
Een vaccin voor een coronaviris kan niet (zelfde als met influenza)
Het gepeupel slikt het allemaal gewoon (net als mondkapjes helpen niet. tuurlijk)

07-05-2020 13:31

Ajax The Best +16381

Er zijn zat mensen die weten dat een vaccin voor een virus niet werkt. Onder anderen de experts van het WHO.
Kijk bijvoorbeeld de discussies tijdens hun congres in Genève, eind vorig jaar.

Ze hebben geen bewijs van een werkend vaccin en hebben geen tegenargumenten tegen de 'anti vaxxers', omdat die hun argumenten steekhoudend zijn.
Niet mijn woorden... De woorden van een vande directeuren van het WHO

07-05-2020 13:37

AjaxPassion +3899

Geef even een link.

07-05-2020 13:41

Ajax The Best +16381

Kijk bijvoorbeeld maar op deze video, van hun congres van december 2019:
https://youtu.be/dzRG5AfFKB8

In deze video geven de experts van het WHO zelf aan dat ze geen onderzoeken hebben waarmee ze kunnen aantonen dat vaccinaties geen chronische ziekten, doden etc veroorzaken.
Als je het te lang vind, kijk in ieder geval even 5 minuten vanaf 1 uur en 21 minuten. Dan zie je hoe ze werkelijk denken versus wat ze naar buiten brengen.
1e kwartier is ook heel interessant. Gaat over hun zorgen om dat ze de anti vaxxers niet kunnen tegen houden omdat ze de bewijzen van die groep niet kunnen weerleggen

07-05-2020 14:51

PierreHeno +6530

Probeer tetanus eens als ziekte..en kom dan daarna nog even op AS je ervaringen vertellen. Dan heb ik daarna wel een paar virusziekten voor je om uit te proberen. Maar eerst even een simpel op te lopen infectie met clostridium tetani ( bacterie). ZWe horen graag van je!

07-05-2020 13:57

Ajax The Best +16381

Tetanus is geen virus. Ik zeg dat de WHO experts aangeven dat ze geen vaccins hebben voor virussen.

07-05-2020 14:49

PierreHeno +6530

Ja..heel goed..tetanus wordt veroorzaakt door een bacterie...dat staat er toch ook in mijn post?! Maar eh ..laat maar zitten.

07-05-2020 14:58

Ajax The Best +16381

Ja, en de post waar je op reageert heb ik het over vaccins voor virussen. Dus wat bedoel je nu eigenlijk?

07-05-2020 14:59

RusselWestbrook +21

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vaccine_topics#Viral_diseases

Geen vaccins voor virussen? Welke achterlijke experts luister jij naar?

Je bent verdomme zelf als kind ingeënt tegen o.a. hepatitis en de mazelen, maar vaccinaties voor virussen bestaan niet?

What. The. Fuck. En dat krijgt twee plusjes van twee andere debielen die ingeënt zijn tegen de werkelijkheid.

08-05-2020 11:58

AjaxPassion +3899

Wat is de jaarlijkse griepprik dan volgens jou?

07-05-2020 13:38

AjaxPassion +3899

Het pakt niet elk jaar goed uit inderdaad, maar het is wel degelijk een vaccin dat meestal werkt.

07-05-2020 13:49

Aspers73 +3144

Behalve als het virus is gemuteerd, volgens mij zijn er iets van 24 verschillende griepvarianten. Ook corona zal gaan muteren en dan helpt een vaccin niet veel inderdaad. Net zoals een lockdown niks uithaalt. Landen met volledige lockdown hebben veel slechtere cijfers dan landen zonder volledige lockdown.

07-05-2020 15:03

vanreenen +10149

Tja, in USA heeft die halve zool besloten dat er geen lockdown komt, gevolg is dat er meer dan 25.000 doden zijn en men vermoed wel 3x z9veel. Maar daarover hoor je uiteraard niemand. Want als je dit jaar buiten brengt zonder bolletje te raadplegen......kan je het verder wel schudden. Einde carrière.

07-05-2020 17:32

AFCACBS1900 +2486

Nederland en Amerika is hierin niet te vergelijken. In Amerika zijn er iets van 30 miljoen werklozen bijgekomen en als je in Amerika arm bent en je je huis uit moet ben je absoluut de lul. Daar worden wij in Nederland een stuk beter in opgevangen. Nog langer Amerika in een lockdown houden kan leiden tot nog veel meer doden door de verwoeste economie dan het virus zelf.

07-05-2020 17:43

1eringzuid2 +7

Laten het er 100.000 worden.... wat is 100.000 op 327 miljoen?

07-05-2020 17:55

Ajax The Best +16381

Het land met de fake rijen voor de zioekenhuizen... zie CBS news

07-05-2020 18:51

Arek Milik +598

Halve zool? Dit is allemaal gepland door de deepstate, Trump stond onder druk en moest de economie sluiten. Sinds Trump gekozen is als president is de economie in USA nooit zo goed geweest, en door een virusje (wat gecreëerd is) moet hij de boel sluiten om de economie te verwoesten, met de plan dat hij straks niet herkozen wordt.

07-05-2020 19:46

RusselWestbrook +21

Haha, 3 plusjes voor een verhaal waarin de deepstate voor komt.

De Amerikaanse alufoliehoedje gemeenschap heeft echt een bizar negatieve invloed op rechts Nederland.

08-05-2020 11:56

JariJari +14956

Geen vaccinatie. Gewoon een paar strengen van het jaar ervoor.

07-05-2020 19:29

RusselWestbrook +21

Ja, dat is vaccinatie tegen die strengen van het jaar ervoor.

Als het coronavirus één ding pijnlijk blootgelegd heeft is het wel dat het Duning-Kruger effect niet alleen bestaat, maar nog veel erger is dan gedacht.

08-05-2020 11:55

PierreHeno +6530

Bedankt voor deze heldere visie dokter Jari.

07-05-2020 13:53

InOost +1073

Jij bent echt dom, je roept wat zonder er kennis over te hebben.
Deze coronavirus muteert veel minder snel dan influenza, wat betekent dat de kans op een vaccin veel hoger ligt dan bij influenza.
WHO heeft inderdaad gezegd dat er kans is dat er geen vaccinatie kan, maar ze zeggen 'kans' niet dat het zo is.

07-05-2020 14:26

JariJari +14956

Lol, Corona virus is niet nieuw ofzo. Is niet (effectief) tegen in te enten. Iedereen weet dat. Maar nu geloven velen ineens de regering.

07-05-2020 19:32

PierreHeno +6530

Corona is een hoax...en al die beelden uit ziekenhuizen en cijfers van RIVM etc zijn allemaal fake news. Vaccins bestaan helemaal niet man...Ajax the Best met zijn adepten vertegenwoordigen op AS de intelligentia....die weten tenminste waarover ze praten. Vaccins, virussen, bacteriën en parasieten...you name it en ze weten er alles van. Zelfs de WHO neemtbregelmatig contact met ze op om beleid mee af te stemmen. En dat zit gewoon nog op AS om ons sukkels te blijven informeren over hoe deze coronacrisis eigenlijk écht in elkaar zit. Nou petje af hoor...of wat zeg ik..petje af? welnee...chapeau !!! voor deze geweldenaren.

07-05-2020 21:47

RusselWestbrook +21

Voor zowel SARS als MERS waren al vaccins in de testfase. Beide coronavirussen.

Maar figuren zoals jij hebben hun eigen waarheid al weken geleden bedacht en zichzelf ermee gevaccineerd tegen de werkelijkheid. Veel plezier in je dystopische nachtmerrie.

08-05-2020 11:53

JariJari +14956

Kans. 0.00000001% kans is een kans. Wil je daarvoor gaan? Jij koopt zeker ook staatsloten?

07-05-2020 19:32

Flipper33 +6826

Lijkt er wel op dat de elite het voetbal om zeep wil helpen ! Scheelt ze weer een hoop geld geen extra politie inzet enz enz alles voor de economie he ! wat een pokken jaar dit zeg pff en volgend jaar beloofd weinig verbetering.

07-05-2020 12:58

1eringzuid2 +7

Alles wat leuk is moet kapot. Ga maar na....

07-05-2020 13:52

Arek Milik +598

F*** die vaccine! Wat een onzin. Ze willen je gewoon verplichten straks anders kom je het stadion zeker niet in! F*** ID2020!

Er zijn ook medicijnen mensen. Wordt wakker!

07-05-2020 12:13

WZAWZDB14 +4620

Ach tuurlijk! Er zijn er ook gewoon medicijnen! waarom heeft de hele wereld hier niet eerder aan gedacht?

07-05-2020 12:27

Arek Milik +598

Omdat je gek wordt gemaakt. Gehersenspoeld heet dat. Dit virus (hoe pijnlijk ook) treft alleen ouderen en jongeren met een zwakke weerstand. Nog steeds is de morality rate lager dan een gewone griep! Weet je dat de varkensgriep in 2009 precies dezelfde curve had? Waren we toen ook allemaal in paniek, nee! Met medicijnen kan je het virus ook aan pakken, daar heb je geen vaccine voor nodig! Let maar op hoor, je mag straks niet het stadion in als je niet je digitale vaccinatie passpoort laat zien.

07-05-2020 13:35

AjaxPassion +3899

Haha, welke medicijnen dan pappie?

07-05-2020 13:46

Arek Milik +598

https://www.medscape.com/answers/2500114-197458/what-are-the-roles-of-hydroxychloroquine-and-chloroquine-in-the-treatment-of-coronavirus-disease-2019-covid-19#qna

07-05-2020 13:52

RuffRhythim +24837

https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/onderzoek-naar-hydroxychloroquine-was-ondeugdelijk.htm

Ja...en wat is nu de waarheid he?

Sorry gap, maar met die theorietjes van jou kan ik verdomd weinig. Net zoals jij en ik de werkelijke waarheid helemaal niet kennen.

Alleen: het verschil tussen jou en mij is dat ik mij niet gek laat maken en laat leiden door allerlei theorieën die nog nergens bewezen zijn

07-05-2020 14:50

Arek Milik +598

De IC capaciteit is ruim op orde. En alles wordt weer geopend er is nooit paniek geweest op de IC, alleen in Italie. Maar guess what; in italie wonen de meeste ouderen. Die paniek is gewoon gecreëerd, loop zelf een ziekenhuis binnen en kijk om je heen. De meeste zijn zelfs gesloten!

07-05-2020 15:55

InOost +1073

Kom op zeg, zonder de maatregelen waren de ziekenhuizen overbelast geweest. Dit toont alleen maar aan dat we uiteindelijk de juiste maatregelen hebben genomen.

07-05-2020 15:57

Ajax The Best +16381

Zeker zelf niet gecheckt bij de ziekenhuizen? Staan grotendeels leeg, medewerkers zitten thuis.

Net zoals de fake wachtrijen bij ziekenhuizen (voor de nieuwszenders worden die gecreerd). Zie bijv.
https://www.youtube.com/watch?v=oQWRCECbN-Y

07-05-2020 16:54

InOost +1073

Onzin! Ik heb kennissen die in ziekenhuizen werken. IC bedden waren bij a overvol, veel zieke mensen in andere bedden en veel doden...

Er zitten vast ziekenhuis personeel thuis, veel reguliere zorg staat stil. Misschien is er op dit moment minder werk voor een oogarts ofzo.

Stap even uit je complot wereld en kom terug naar de echte, je maakt meer kapot dan je denkt.

07-05-2020 17:53

Ajax The Best +16381

Okay dus de mensen die ik in ziekenhuizen ken en die thuis zitten en niet opgeroepen worden om te helpen voor de Covid epidemie zitten allemaal te liegen?
Dank je, goed om te weten! Ik ga het ze meteen zeggen, stelletje leugenaars!

07-05-2020 18:55

InOost +1073

jij liegt.

07-05-2020 21:16

JariJari +14956

Dat zeg jij.

07-05-2020 19:46

Ajax The Best +16381

Wanneer heb je voor het laatst bij een ziekenhuis gekeken?
Er zijn de afgelopen weken zelfs bij diverse ziekenhuizen mensen naar huis gestuurd omdat er niets meer te doen was. De reguliere zorg mocht niet worden uitgevoerd en daardoor had het personeel niets te doen. En nee die mensen waren niet nodig voor Covid-19

07-05-2020 16:50

WZAWZDB14 +4620

Ik word hier serieus sprakeloos van..
Dat je werkelijk denkt dat zoiets op wereldwijde schaal georganiseerd kan worden, waarbij letterlijk alle landen het eens zijn dat ze een virus moeten faken om een digitaal paspoort te creëren. Bizar hoe fcking achterlijk je kan zijn...

07-05-2020 18:52

1eringzuid2 +7

Dat virus is niet fake. Maar wel een prima dekmantel om allerlei andere snode plannetjes uit de wind te houden en allerlei wetten en regels waar sowieso weerstand tegen bestaat er nu extra snel en ongezien door te drukken. Dat gebeurt nu op landelijk, Europees en wereldniveau.

07-05-2020 19:04

JariJari +14956

Inderdaad, opportunistisch ergens gebruik van maken is veel makkelijker te realiseren.

07-05-2020 19:45

Arek Milik +598

Heb ik gezegd dat het virus fake is? Nee het is echt én gecreëerd in een lab in wuhan. Die lab staat weer onder het bewind van Bill Gates en het WHO. De meeste kijken liever weg, maar achter de schermen is er zo veel meer gaande. Eens zal de waarheid uitkomen en worden we echt bevrijd van de vijand.

Je weet wat Trump telkens zegt he, “We are at war with a invisible enemy, we will win!” Alleen slapers denken dat het om het virus gaat!

07-05-2020 20:01

AFCACBS1900 +2486

"As we gather today, our country is at war with an invisible enemy. We are marshalling the full power of the American nation — economic, scientific, medical, and military — to vanquish the virus. And we will do that."

Hij benoemd het virus letterlijk....
Alsjeblieft doe me een lol. Komt met hard bewijs of wees niet zo naief aub.

07-05-2020 20:57

FrancescosRavioli +14876

Mijn hemel. Wat voor complottheorieën site heb je deze kennis vandaan.

07-05-2020 12:34

Arek Milik +598

Complottheorieën? Het staat letterlijk op internet!

Bill gates wil de world population verminderen met 15% procent door te vaccineren.
https://m.youtube.com/watch?v=4vzFeiKH1jQ

07-05-2020 13:21

AFCACBS1900 +2486

Ja dat klopt, maar jullie complotgekkies maken er van dat dit bedoeld wordt om het kaf van het koren te scheiden en om mensen te controleren. Wat Bill Gates bedoeld is dat wanneer wij op plekken waarbij de komende honderd jaar de populatie heel hard gaat groeien meer zorg gaan verlenen, waaronder vaccinaties zodat mensen minder snel ziek worden, de behoefte voor die mensen afneemt om 12 kinderen te baren. Kinderen worden namelijk in dit soort gebieden nog steeds gezien als helpende hand in de familie. Wanneer er op die plekken de populatie afneemt, dan zal dat een hoop kopzorgen schelen in de toekomst. Denk alleen al aan de asielplagen die er nog aan zullen komen. Gates geeft zelf ook aan dat een toename van populatie in de westerse rijke landen geen probleem is. Maar jIj bEnT wAkKeR.

https://youtu.be/ozlbeXrb_5A

07-05-2020 14:26

Arek Milik +598

Ja wij van WC eend adviseren WC eend. Kijk is naar dat kanaal. BILL GATES! Tuurlijk post die dat, om zijn plan te bagatelliseren.

En je weet dat in africa veel misvormde kinderen zijn he met hele nare ziektes. Allemaal gekomen door het geweldige vaccine van Bill Gates en Melinda Foundation!

07-05-2020 15:00

AFCACBS1900 +2486

Zo kan je alles wegschuifen als onzin. Dus mijn youtube bron van Bill Gates waarbij hij letterlijk toelichting geeft over het punt waarover jij je druk om maakt, is minder betrouwbaar dan een ander filmpje op youtube die waarschijnlijk door zo'n andere staatsgevaarlijke hippie a la Janet Ossenbaard is gemaakt, waarbij geen toelichting wordt gegeven maar er een multi-intpretabel beeld wordt geschetst.

Ik vraag me af wat jouw voorwaarden zijn waar een bron aan moet voldoen? Ook vraag ik aan jouw, wat is het uiteindelijke doel dan zogenaamd voor Gates? En waarom dan? Vragen waarop jij waarschijnlijk geen antwoord geven, want je laat je liever leiden door figuren als Lange Frans die bereid zijn hun kinderen op te geven in strijd tegen vaccins. En dan de mensen met gezond verstand verwijten dat ze slapen. Het is te gek voor woorden.

07-05-2020 15:18

Arek Milik +598

Het is te gek voor woorden dat jij alleen maar denkt dat alles rozengeur en maneschijn is. En niet verder kijkt dan je neus lang is! Jij denkt werkelijk waar dat altijd zolang de wereld bestaat de overheid/deep state het beste met ons voor heeft? Jij denkt dat daar geen criminelen kunnen zijn? Die alleen maar poeslief zijn? Stop met in een sprookje leven, de crimineel op de hoek die je huis leeg plundert kan ook daarboven zitten. Nee je kan inderdaad op dit vlak niet zo één twee drie bewijzen zien, puur omdat ze macht hebben! Omdat ze beschermd worden door tal van lagen. Maar eens zal de waarheid echt aan het licht komen. Je weet dat Bill Gates familie is van de Rockefellers? Kijk de stamboom maar na. Dat is het belang van Gates! En waarom, om de NWO te realiseren, Zegt genoeg.

07-05-2020 15:34

AFCACBS1900 +2486

Allemaal leuk en aardig dat jij in sprookjes geloofd, maar heb nog geen zinnige bron gezien. Ook niet als ik je er om vraag. Snap dat dat lastig is als je al je informatie heb uit in elkaar geknutselde filmpjes op youtube door mensen die beweren dat ze in contact staat met aliens, maar kom dan niet roepen dat anderen niet wakker zijn. Vrijwel al die complottheorieen blijken zo gedebunked te kunnen worden. Dat terwijl van jouw beweringen nog geen bewijs gevonden is. Alleen maar interpretaties. Ach ja, als je aluminiumhoedje maar goed zit he?

07-05-2020 15:50

Arek Milik +598

Nogmaals, er is geen bron die precies letterlijk zegt dat het criminelen zijn. Maar dat ze macht en geld hebben is duidelijk op internet te vinden. Dat ze met een geheime agenda bezig zijn is makkelijk te herkennen. Ik noem een klimaat, EU, vaccinatieproject (ook voor de coronacrisis), digitalisering, etc, etc, etc... open je ogen. Je kan dit niet blijven ontkennen!

En over deze dingen, ze zijn helemaal niet debunked. Je wilt het gewoon niet zien. Dat is een ander verhaal!

07-05-2020 16:54

AFCACBS1900 +2486

Er is een verschil tussen het niet geloven in de klimaathysterie, omdat dat overduidelijk een spelletje is van klimaatlobbys en de bijhorende economie en waarbij daar genoeg bewijs voor is, of het klakkeloos aannemen wat doemdenkers roepen op internet omdat jij geen vertrouwen in de overheid heb.

En over debunken; deze gozer heeft mooi uitgezocht hoeveel bullshit jullie Messiah Janet Ossebaard lult bijvoobeeld:

https://www.pepijnvanerp.nl/2020/04/debunking-fall-cabal-by-janet-ossebaard-part-1/

07-05-2020 17:12

AFCACBS1900 +2486

En wat is het doel van de NWO dan? En waarom? Wat hebben ze er aan als ze al zo rijk en machtig zijn? Je gedachtegang is niet logisch.

07-05-2020 15:57

1eringzuid2 +7

Even heel simpel. Waar draait alles om op deze aarde? Om 2 zaken. Macht en geld. Die 2 kun je niet los van elkaar zien. Wie geld heeft, heeft macht. Die kan namelijk alles (om)kopen. En wie macht heeft, heeft ook geld. Die 1% van de wereldbevolking, genaamd elite, wil héél graag de macht én het geld in bezit houden. Als je alles wat er in de wereld gebeurt of gebeurd is, gaat herleiden door het geld te volgen(follow the money), kom je elke keer bij dezelfde individuen uit die alles bepalen. En ja, daar hoort meneer Gates met zijn vaccins en alle opgekochte farma industrie bij! In combinatie met zijn verleden in de IT(microsoft), en zijn uitspraken de wereldbevolking terug te willen brengen naar 500 miljoen(ipv van 7 miljard nu), kan ik heel simpel rekenen! Deze man is de nieuwe Mengele!

07-05-2020 16:35

AFCACBS1900 +2486

Nogmaals.. waarom? Ze hebben al genoeg geld en macht. Wat is het doel van deze elite dan? Je geeft nog steeds niet aan wat het doel is. Wat is het doel van controleren? Ik weet nog steeds niet nou hun doel is en jullie ook niet. Het volk controleren is een middel. Veel geld verdienen is voor hun middel, geen doel meer. Nogmaals jullie gedachtegang is niet logisch. Ook wil ik graag een bron van je waarbij Bill Gates zegt dat hij de wereldbevolking met 85% wil laten afnemen. Zou het soms ook kunnen zijn dat hij de bedenker is van het meest gebruikte programma ooit en daarom misschien een hele boel geld heeft en dat gebruikt om mensen te helpen? Hij geeft al jaren de helft van zijn inkomen weg. Je vergelijking met Mengele is ronduit schandalig. Ik raad jullie aan te stoppen met Jensen kijken. Heb ik ook gedaan toen ie die lariekoek begon te verkondigen. Goed voor de rust in je hoofd.

07-05-2020 17:05

1eringzuid2 +7

Het doel is het houden van de macht en het geld. Te realiseren door het gewone volk totaal afhankelijk te maken van de elite en te onderwerpen en controleren.

07-05-2020 17:34

AFCACBS1900 +2486

Is dit ooit anders geweest? Jij verward de NWO met het grote geld van de banken en de bijhorende bestuurders. Dat is gewoon kapitalisme. Tuurlijk dat er plannen gemaakt worden om zo veel mogelijk te verdienen met bijhorende sketchy onderwerpen zoals Klimaatverandering en globalisme. Maar dat is heel wat anders dan dat ik moet geloven dat vaccins er zijn om mensen te controleren, net als chemtrails en g5 en al die andere allang gedebunkte onzin. Dat is gewoon ontstaan uit wantrouwen naar de overheid.

07-05-2020 18:06

1eringzuid2 +7

Eigenlijk leeft men in China, hoe ironisch, al in zo'n soort samenleving. Daar bepaalt de overheid ook alles, met een puntensysteem. De mate waarin jij je aan doorgedrukte afspraken, regels en wetten houdt, middels het puntensysteem, bepaalt welke mate van vrijheid jij geniet en van welke faciliteiten jij gebruik mag maken. Leef jij die regels en wetten niet na, mag jij bijv. niet meer reizen. Bizar!

07-05-2020 18:48

1eringzuid2 +7

En rijk kun je blijven door iedereen om je heen arm te houden en/of afhankelijk te maken van jouw eigen handel. Voor Gates is dat overduidelijk de farma industrie. Deze man blijft schat hemeltje rijk als straks iedereen zijn vaccins krijgt ingeënt. Het is feitelijk bekend dat meneer Gates in India vele vaccins heeft laten testen. Dat heeft vele slachtoffers geeist. Dit is voor jou heel simpel na te trekken. Ook de video's waarin hij zegt dat hij de wereldbevolking wilt terugbrengen zijn gewoon overal op internet te vinden. Nogmaals volg het geld en je zult zien dat oa. Bill Gates zijn naam bij bijna alles naar boven komt. Dat de WHO (en daarmee het RIVM) door zijn Bill

07-05-2020 17:47

AFCACBS1900 +2486

Bill Gates zou ook zonder vaccins schathemeltje rijk blijven en zijn toekomstige 100 generaties ook. Dus dat punt is niet valide. Als Bill Gates op geld uit zal zijn zou ie echt geen 45 miljard gestoken hebben in goede doelen. Je maakt je druk om de verkeerde. De globalisten zoals Soros zijn de boeven. Dat is nou de echte "Cabal".

07-05-2020 18:10

1eringzuid2 +7

Die ook ja.... Als je geld volgt is dat een andere naam die overal bij opduikt. Die 45 miljard is een investering. Er gaat niks naar liefdadigheid. En wat zijn goede doelen? Een feit is dat meneer Gates de grootste financierder is van het WHO(en dus het RIVM). Zie het goed. De man achter het WHO. Met andere woorden: de man met in zijn handen 7 miljard mensen. Elk mens wordt per slot van rekening wel eens ziek of gaat vroeg of laat wel eens wat mankeren...... En 1 man heeft dus in principe het lot van 7 miljard mensen in handen. Lijkt mij wel een aardig motief om alles in het werk te stellen om dat zo te houden. Alleen weet hij ook dat er teveel mensen op deze aardkloot leven en dat teveel mensen er voor zorgen dat deze aardkloot leeggezogen "op" raakt. Dus..... daar gaat hij wat aan doen.

07-05-2020 18:39

AFCACBS1900 +2486

Een investering van 40 miljard? In wat? Hij heeft alles al wat ie wilt. Controle? Met welk plan? Het klopt gewoon niet.
Pandemies zijn van alle tijden. Vaccins bestaan al langer dan Bill Gates. Klinkt dat niet veel logischer?

Daarnaast is overbevolking ook gewoon een gigantisch toekomstig probleem. Ook voor het westen. Als er straks een miljard mensen in Nigeria wonen(wat de verwachting is binnen 50 jaar), hoe gaat zo'n land dat ooit trekken? Dat kunnen ze niet dus trekken ze massaal naar het westen met bijhorende problemen. Wat stel jij voor te doen tegen zo'n probleem? Het voorstel van Gates, het verbeteren van het leefklimaat zodat minder kinderen nodig zijn zoals in het westen, is een heel degelijke. Beter dan mensen verbieden kinderen te krijgen of uitroeien. Dat is pas controleren.

07-05-2020 19:09

AFCACBS1900 +2486

En graag zie ik een bron bij je laatste bewering. Maar laat me raden? Facebook?

07-05-2020 15:18

Arek Milik +598

Ik had nog meer getypt, blijkbaar niet goed doorgekomen.

ID2020 is opgericht door Bill Gates met microsoft toen hij nog CEO was in january. Ook rockefeller foundation is founder van ID2020, ja de deepstate! Hoe duidelijker wil je het hebben? En nu met de bill gates en melinda foundation in de pharma industrie. Ook gaat hij zijn familie niet vacinneren.

Staat allemaal letterlijk op internet, maar slaap vooral verder!

07-05-2020 13:25

Aspers73 +3144

Moet zeggen dat een haastig in elkaar geknutseld vaccin (duurt normaal 10-15 jaar) mij ook niet lekker klinkt!

07-05-2020 15:06

Ismael Urzaiz +2160

Verwacht men dat hierdoor veel meer seizoenkaarten beschikbaar zullen zijn in de nabije toekomst?

07-05-2020 11:59

AFCACBS1900 +2486

Ik ga dit niet trekken. Wat een fucking onzin.

07-05-2020 11:52

Arek Milik +598

Ze slaan nu echt door. Allemaal 1 grote corrupte kliek, die de economie wil vernietigen. Allemaal om Trump weg te krijgen en een geheime agenda door te voeren! Ik ben het ook zat nu en ik ben wakker geworden!

07-05-2020 12:17

AFCACBS1900 +2486

Ik ben niet tegen een vaccin. Ik snap dat het op den duur nodig is. Wat ik niet snap is dat er bijvoorbeeld niet gezegd wordt dat mensen tot 40 jaar gewoon lekker naar het stadion moet gaan. Ben je ouder dan dat, dan wordt het afgeraden. Tot die leeftijd is het risico gewoon een stuk kleiner op serieuze klachten. Het publiek in een stadion is voor 80% jonger dan 40 schat ik zo. Dan heb je nog steeds 80% van je capaciteit bezet en dan kunnen we gewoon weer het leven oppakken in plaats van geleefd worden.

Het voorbeeld Atalanta-Valencia gaat daar niet op. Dat was een internationale wedstrijd waar duizenden mensen uit verschillende plekken op af kwamen. Daarnaast werd het ook nog in miljoenenstad Milaan gespeeld en waren we nog in een situatie waarbij nog amper wat bekend was over het virus en hoe het zich zou ontwikkelen. Het virus is nou voor de ziekenhuizen beheersbaar, waarom niet stapsgewijs terug naar het normale leven inclusief grote evenementen?

07-05-2020 12:30

FrancescosRavioli +14876

Het gaat niet erom dat jonge stadionbezoekers ermee besmet raken, maar dat zij vervolgens hun omgeving besmetten.

07-05-2020 12:36

Arek Milik +598

Dan is een vaccin voor ouderen genoeg. Maar het komt er bij mij niet in!

07-05-2020 12:52

AFCACBS1900 +2486

Dan mag er wel wat meer vertrouwen in de burger komen, dat we ook met massale eventementen heel voorzichtig zijn in de omgang met onze ouderen. Het zou de burger al helpen als er op grote schaal getest zou worden, maar in tegenstelling tot alle andere landen gebeurd dat hier amper. Ze zijn nu compleet door aan het slaan.

07-05-2020 12:56

AjaxPassion +3899

Haha en als dat zo zou zijn, wat denk jij als complotgekkie daar aan te kunnen veranderen? Dit ligt way out of your league, dus ik zou me er niet te druk om maken.

07-05-2020 13:48

1eringzuid2 +7

Het ligt buiten het vermogen van 1 persoon. Ook van 100. Van 1000 en van 100.000. Maar niet van 17.000.000! Als wij als volk iets niet willen en we van onze reet afkomen en ons er massaal tegen verzetten is het overmorgen geregeld. Maar dan moeten we wel eens écht iets doen met zijn allen!

07-05-2020 13:59

Arek Milik +598

ij snapt het. Een ME kan niks doen tegen 17mil mensen. Vergelijk het met een wesp die een mier pakt. Kansloos. Maar mieren zijn het sterkst als ze samen werken en kunnen zo de vijand verslaan!

Weet je wat ik niet snap. We zijn allemaal voetbalsupporters. We worden al tijden onderdrukt door de politiestaat. Ik kan me Juve-thuis nog herinneren. Toen we gewoon gebroederlijk een entrada wouden houden. Na één onschuldig fakkeltje werd het plein schoon geveegd met waterkanonnen aan toe. Dat er nog steeds mensen blijven slapen snap ik gewoon echt niet. Hetzelfde gebeurde begin deze week bij een demo tegen de corona maatregelen in den haag!

07-05-2020 14:08

1eringzuid2 +7

Hier nog 1. Ik begrijp niet dat mensen het grotere geheel niet (willen) zien. Dat mensen blijven wegkijken. Alsof een probleem vanzelf weggaat als je er niet naar kijkt. Het probleem kan een paar keer aan je deur voorbij gaan, maar uiteindelijk krijg je er toch een keer last van. Ik ga me in elk geval NOOIT verplicht laten inenten om een evenement(voetbalwedstrijd) te kunnen bezoeken omdat ene meneer Rutte dat van mij eist.

07-05-2020 14:26

Ajax The Best +16381

Het probleem is dat de massa zo gehypnotiseerd is dat zelfs al laat je ze de feiten zien, ook al kom je met bronnen... ze willen er niet aan. Want het is te beangstigend en daarom wordt het ontkent.
En worden de mensen die verder kiojken voor van alles en nog wat uitgemaakt

07-05-2020 16:47

PierreHeno +6530

Spiegeltje spiegeltje aan de wand...wie is een van de grootste sukkels in het land? Nou vul maar snel je naam maar in ATB.

07-05-2020 21:49

AFCAjax +17839

trump is slechts een poppetje in het hele toneel wat ze opvoeren.

07-05-2020 14:08

Arek Milik +598

Klopt, de deep state heeft de touwtjes in handen, maar hij gaat die kliek helemaal oprollen. Hij heeft in 2016 al een speech gehouden waar hij min of meer de oorlog verklaard. Het is zeer noodzakelijk dat Trump herkozen wordt, want anders trekt die kliek aan het langste eind en dat zou desastreus zijn!

https://youtu.be/47MTvmLj5v8

07-05-2020 14:32

AFCACBS1900 +2486

Je verward de deep state met de globalisten. Of misschien bedoelen we toch hetzelfde. Hoe globaler de wereld, hoe makkelijker handelen, hoe meer geld te verdienen. Dat is wel wat anders dan de wereld controleren zoals jij zegt.

07-05-2020 21:45

PierreHeno +6530

Globalisering is de ondergang van elke bestaande economie en verspreidt armoe ipv welzijn over de hele wereld in een ratrace naar de absolute bodem met als eindresultaat oorlogen om grondstoffen en waterbronnen met on the side ziekten, pandemieen en rampen. We zijn al aardig op weg.

08-05-2020 01:28

trainerdv +2

Als ik Ajax was, zou ik de wedstrijden van het eerste wedstrijden dan ook op de Toekomst spelen. Een leeg stadion is troostelozer dan een gewoon veld zonder grote tribunes.

07-05-2020 11:36

InOost +1073

Laat ons dan voor 10 euro per wedstrijd Ajax via het internet laten kijken. Fuck de TV netwerken met hun monopolie, laat Ajax zijn eigen online zendrechten bepalen.
Ik betaal het zo.

07-05-2020 11:27

InOost +1073

Ik heb geen TV abo, toch geen ruk op tv dat ik niet op netflix of npo kan zien.
Gewoon online wedstrijden te koop zetten.

07-05-2020 12:43

DeHardeWaarheid +0

De grote meerderheid vind 20 euro per maand voor 4 complete speelronden te veel.

07-05-2020 12:15

InOost +1073

De 50.000 die er anders gewoon zitten mIsschien wel.

07-05-2020 12:44

Siemmie +2158

Wel begrijpelijk. Ik ben nog steeds best bereid om gewoon een seizoenkaart aan te schaffen, maar dan vind ik wel dat de spelers ook wat salaris moeten inleveren. Het is niet alleen aan de supporters om de club te helpen. Helemaal als je bedenkt dat die spelers heel makkelijk een paar tonnen kunnen missen.

07-05-2020 11:01

JoelEmbiid +572

Ook ik zou bereid zijn gewoon mijn seizoenskaart te kopen. Laten we onze club steunen waar we kunnen!

07-05-2020 11:19

talent020 +7

Inderdaad zo denk ik er ook over, heb nu voor het eerst een eigen Appartementje, en twijfelde of ik in dit scenario ook mijn kaart zou verlengen, maar mijn club gevoel overwint het, wel neem ik dan aan dat spelers ook inleveren,

07-05-2020 11:20

Bertusbowie +119

Ik ben ook bereid €531 neer te leggen voor een nieuwe seizoenkaart, zonder te gaan. Maar Ajax heeft dit helemaal niet nodig. Als ze 50-60 mln verliezen is dat heel kut, maar dit geld hebben ze gewoon. 60 mln in cash en nog 200 mln eigen vermogen in vooral betalingen die ze van andere clubs nog moeten ontvangen.

Geld op de bank hebben we als fans niets aan.

Enige echte plan is een nieuwe toekomst waar ze geld aan uit willen geven en het extra risico op een hogere begroting/ operationeel verlies. Al met al is er dan nog steeds 150-180 mln over. Min die 50/60 heb je nog steeds een hele grote buffer.

Deze cijfers zijn excl laatste half jaar (Ziyech/Anthony).

07-05-2020 11:37

RuffRhythim +24837

Nou, ik ga echt niet voor een hele seizoenkaart dokken als er bijv. maar een half seizoen met publiek gespeeld mag worden. Ik neem ook niet aan dat Ajax in zo'n situatie zonder blikken of blozen een volledige seizoenskaart gaat aanbieden.

Maar als Ajax de wedstrijden die zonder publiek verlopen gaat verkopen via hun eigen Ajax-kanaal dan ben ik de eerste die dat zal gaan bekijken.
En op die manier bereikt Ajax zelfs een nog groter publiek dus als dat zou kunnen, helemaal goed.

07-05-2020 14:40

Zalazar +0

In het ov kan je vanaf juni met een mondkapje? Dan moet dat eind dit jaar toch ook in een voetbalstadion kunnen. Anders met de eredivisie lekker in België of Duitsland gaan voetballen met publiek. Daar hebben ze genoeg beschermingsmateriaal en in Duitsland zijn ze wat soepeler met de maatregelen

07-05-2020 10:29

NotForSale +2223

In België genoeg beschermingsmateriaal? Woehahaha is dat een Belgenmop ofzo. Er is hier juist veel te weinig beschermingsmateriaal. Op verschillende plaatsen zijn mondkapjes verplicht heel veel mensen hebben dat niet eens omdat ze niet geleverd worden. Testcapaciteit is er hier ook al helemaal niet.
De Belgische competitie mag pas in augustus zonder publiek herbeginnen.

07-05-2020 11:18

AFCAPolarBear +542

Het is enorm jammer, maar wel begrijpelijk. Door de wedstrijd Atalanta-Valencia is de uitbraak van Corona echt in een grote stroomversnelling gekomen in Italië en Spanje. Dus dat ze geen wedstrijden met publiek toestaan is in dat oogpunt wel logisch. Clubs moeten alternatieven bedenken om toch tot inkomsten te komen. Mogelijk om merchandise te promoten of om exclusieve beelden te verkopen van wedstrijden?

07-05-2020 10:13

Bjorn +12064

Alles dus afhankelijk van het vaccin. Dat levert zeer grote problemen op voor alle clubs. Zal een groot steunpakket moeten komen vanuit de overheid voor komend seizoen in dat geval.

Voetbal in lege stadions is zo troosteloos.

07-05-2020 09:53

Ajax The Best +16381

Gelukkig hoeft het geen werkend vaccin te zijn. Want dat is ze nog nooit gelukt voor een virus

07-05-2020 11:05

InOost +1073

Wat lul jij nou slap, er zijn vet veel vaccinaties die werken.

07-05-2020 11:31

MPAjax +8295

lol klinkt niet serieus als je vet nodig hebt om overtuigend over te komen

07-05-2020 11:39

InOost +1073

Misschien niet, maar het is de waarheid.

07-05-2020 11:44

Ajax The Best +16381

Vet veel? Noem dan eens een paar virussen waar een werkend vaccin voor is? Ik ben benieuwd. En vertel het dan ook gelijk het WHO even. Want tijdens hun eigen congres eind december is dat juist het onderwerp waarover hun experts zich zo'n zorgen maken.

Makkelijk iets te roepen, maar zou fijn zijn als je je ook ergens op baseert

07-05-2020 13:11

InOost +1073

Chickenpox vaccine
DTaP immunization (vaccine)
Hepatitis A vaccine
Hepatitis B vaccine
Hib vaccine
HPV vaccine
Influenza vaccine
Meningococcal vaccine
MMR vaccine
Pneumococcal conjugate vaccine
Pneumococcal polysaccharide vaccine
Polio immunization (vaccine)
Rotavirus vaccine
Shingles vaccine
Tdap vaccine
Tetanus vaccine

07-05-2020 14:17

Ajax The Best +16381

En kijk dan eens naar wat de WHO experts daar zelf van zeggen op hun congres in Genéve. Bijvoorbeeld op:
https://youtu.be/dzRG5AfFKB8

Ben benieuwd of je dan nog zo overtuigd bent. De directeuren en experts van het WHO zelof in ieder geval niet. Maar mogelijk weet jij het beter dan hen?

07-05-2020 14:54

PierreHeno +6530

Mijn tip aan jou persoonlijk: laat je vooral nergens tegen vaccineren.

07-05-2020 15:05

Ajax The Best +16381

Bedankt voor de tip, neem ik mee

07-05-2020 16:42

InOost +1073

Ik ga geen domme clip van vaccinvrij kijken. Stuur mij links van echte studies die aantonen dat het niet werkt.

07-05-2020 15:14

Ajax The Best +16381

Je bedoelt studies zoals van de WHO? Die wil je dus blijkbaar niet kijken want dat is volgens jou een domme clip. Heel volwassen.

07-05-2020 15:41

InOost +1073

Stuur mij studies, niet clips van mensen die al een agenda hebben.

07-05-2020 15:51

Ajax The Best +16381

Ik geef je opnames van het WHO zelf waarin ze zelf de onderzoeken behandelen. Als je daar je niet in wil verdiepen dan niet.
Ik heb betere dingen te doen dan jou van informatie te voorzien die je vervolgens toch niet tot je neemt.

Andersom zou ik je ook kunnen vragen met onderzoeken te komen waarin een vaccin voor een virus is bewezen. Daar wens ik je veel succes mee, die zijn er namelijk niet

07-05-2020 16:26

InOost +1073

Hahah daar heb je het. Je enig bewijs is een youtube clip van een complot anti vax gek. Vraag ik om studies, kan je ze niet vinden en gooi je de vraag om.
Sterf.

07-05-2020 17:57

Ajax The Best +16381

Mooie normen en waarden heb je.
Als iemand niet met je mee gaat dan is het sterf?

En jou mnoet nog iemand serieus nemen?

07-05-2020 18:57

Arek Milik +598

En weer één die alleen maar wegkijkt wat een organisatie als het WHO (die gerund wordt door Bill Gates) zegt. “Nee hoor alleen goede beweren lees ik! De rest is allemaal fake ook als de organisatie het zelf zegt!”

07-05-2020 15:44

PierreHeno +6530

Is mazelen misschien wat voor je? Poliomyelitis anders? Word eens wat wijzer.

07-05-2020 15:03

Ajax The Best +16381

Mazelen heb ik gehad. Ben je een week ziek van inderdaad. Kan je lichaam prima handelen

07-05-2020 15:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.