Van de Beek: 'Staan zwaar voor lul'

door Thijs Zwagerman 50

Van de Beek: 'Staan zwaar voor lul'

door Thijs Zwagerman 50

Laatst geüpdatet

Donny van de Beek is zwaar teleurgesteld na de voor Ajax dramatisch verlopen Klassieker tegen Feyenoord (6-2 nederlaag). De middenvelder, die na een uur werd gewisseld, weet niet zo goed waar het allemaal misging in De Kuip.

Als vanzelfsprekend stond Van de Beek na afloop met een enorm zuur gevoel de pers te woord. De middenvelder schaamt zich kapot, na de afgang tegen Feyenoord. 'Je staat zwaar voor lul. Ik schaam me ook, iedereen wel, denk ik.'

'Het is een schande hoe wij ons hebben laten afbluffen', zo vervolgt de nummer zes in gesprek met AT5. De 21-jarige heeft geen idee waar het fout ging. 'Ik weet niet wat er gebeurde. We speelden goed in de eerste tien minuten en dan geef je zomaar de 1-1 weg. Zo slap verdedigd... Ik wil niet alleen de verdediging de schuld geven. We hebben als team gefaald en dit is vreselijk.'

Lees meer over:
Plaats reactie

AndreBetorina +0

De jong had gelijk over de scheidsrechter! En ik snap niet dat niemand ziet dat dit een tactische fout was!!! Heeft niets met de spelers te maken!!! Zoals Cruijf zou zeggen als je ze de ruimte geeft kan iedereen voetballen! Als je de 2 wedstrijden tegen Feyenoord terugkijkt zie je 1 groot verschil! De laatste wedstrijd werd er op de eigen helft verdedigd. En die wedstrijd daarvoor tegen Feyenoord werd op hun 16 verdedigd! Dat was het grote verschil Als ze druk zetten tegen Feyenoord winnen ze iedere keer! Heeft er dan niemand hersens!, Cruijf had het wel geweten!!!

29-01-2019 17:31

vanreenen +10135

Het ergste van alles is dat er vandaag in de krant staat dat de spelersgroep na een intern gesprek heeft toegegeven de Persoonlijke Belangen opzij te zetten. Hoezo spelen als een team na de winterstop? Hoezo het gelul van mijn zaakwaarnemer is niet van belang op mijn prestaties? Hoezo, ieder voor zich en God voor ons allen? Hoezo, we hebben onze eigen supporters bewust met onze instellining tegen Heerenveen en Feijnoord verloochent?

29-01-2019 08:40

Schone +79

Donny speelde juist als enige een redelijke pot, aanvallende speelde die prima. Dat juist hij gewisseld moest worden snapte ik niet. Vond er meerdere een stuk beroeder spelen..

28-01-2019 13:09

Sampaoli +38947

Dat mensen hier afgeven op Donny, haha. Speelde een prima pot op een voor hem niet ideale positie en wordt en mag na een uur gaan zitten. Ten Hag maakt Van de Beek kapot, hij is geen De Wit of Klaassen, hij is veel meer dan dat. Neres zijn vertrouwen is ook de grond in geboord en hij is geen schim meer van wat hij was. Dat zijn hele kwalijke zaken. Want je kan dan wel weer kopen kopen kopen, maar je moet ook de kwaliteit die al in de selectie zit benutten.

28-01-2019 11:43

Toby1900 +1

Hou op man, prima pot? Oké iedereen speelde beroerd maar ik heb Donny zeker een keer of 5 gewoon terug zien wandelen (net als Mazraoui)

28-01-2019 18:02

JohanCruijffAFCA +0

Dit arrogante jochie moet je een maandje schorsen.

28-01-2019 10:57

Ajaxvooraltijd +2

Jullie speelde allemaal als een kut en jij bent nog het ergste met je respectloze gedrag.

28-01-2019 09:03

Rdk1983 +4

Man man gaan er met 12-0 vanaf tegen Real als er do gespeeld wordt.

28-01-2019 07:14

OuweDibbes +11575

Donder aub op met je verongelijkte gedrag. 2e goal was van Beeks schuld, en gedraagt zich als een idioot bij die wissel. En na 3 jaar is het Van Beek nog steeds niet geslaagd om een belangrijke speler bij Ajax te worden. Zie liever Neres in de basis dan deze slappe zak.

28-01-2019 06:23

MichelAngelo66 +22020

Die emotie van hem komt wel uit een goed hart voor Ajax. Ik heb daar geen problemen mee. Eerlijk gezegd zou ik ook uit mijn plaat gaan als ik in zo'n wedstrijd zou staan.
Ik zeg niet dat vd Beek een wereldster is, maar hij scoort makkelijk en geeft veel energie. Staat wat mij betreft wel te ver naar voren, maar het is gewoon ongelofelijk dat de coaches nooit verder komen dan dezelfde pispaaltjes steeds wisselen. Zelfs als de heilig benoemde spelers er echt niks van bakken. Ik zou daar ook bloedlink van worden.

28-01-2019 11:15

Gajes +282

Verkoop van wober is ook echt dom geweest, een goede td maar ook een goede trainer had dit nooit toegestaan.

28-01-2019 05:47

Saanchez +3104

Alsof we met Wober vorige week en gisteren wel hadden gewonnen...

28-01-2019 07:55

SammyR +2

Dat is typisch AS. Zodra er heel zwak wordt gespeeld dan zijn de spelers die er niet in zaten of net verkocht zijn ineens wereldspelers en hadden we met hun gewonnen. Magallan speelde zeker niet slecht gisteren, behalve een paar zwakke passes. Dolberg speelde ook niet slecht, was gevaarlijk en lokt de vrije trap uit waar de 0-1 uit viel. Huntelaar erin ipv Dolberg had geen verschil gemaakt, misschien zou de sterke openingsfase juist minder zijn geweest dan. Wöber had het ook niet beter gedaan dan Magallan.

28-01-2019 08:06

FrancescosRavioli +14847

Huntelaar had ze stuk gespeeld en vermoeid. Had je daarna in minuut 60 Dolberg erin gegooid, dan kon die vrij doorlopen.

28-01-2019 10:28

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

een opstapeling van fouten en onachtzaamheden.
zelfde wedstrijd als tegen psv.
geen man overbord als men wedstrijden nou eens een keer serieus gaat benaderen en door gaat krijgen waar het fout ging.
het is nog niet te laat, ajax kan nog steeds op 100 punten uitkomen, een puntentotaal die bij lange na niet gehaald werd sinds de jaren 90.
koppen bij elkaar en erin blijven geloven.

28-01-2019 03:35

ajaxamstelveen200 +0

Donny was vandaag als enigste Ajax waardig.

Vd Beek wordt al maanden onterecht afgebrandt.
Ten Hag had is een keer ballen moeten tonen om Ziyech of Tadic er af te halen.

Werd zoveel over lamprou gesproken, maar tadic kost je gewoon de overwinning tegen heerenveen.. mist een penalty en loopt in de laatste minuut niet mee met zijn tegenstander, en daar hoor je dan niemand over.

28-01-2019 00:43

Bertus2002 +0

Dat Tadic als een natte drol speelde, is zeker waar en dat 'ie de penalty mistte mag je hem kwalijk nemen, maar dat hij ons de overwinning kostte tegen Heerenveen is simpelweg niet waar aangezien hij bij drie goals betrokken was. Schuif dat maar af op de slappe verdediging die het vandaag ook weer liet afweten en Lamprou.

28-01-2019 06:17

FrancescosRavioli +14847

Donny hoort niet op 10.

28-01-2019 10:29

Ajax95Duivendrecht +23945

Het hele probleem vormt ons middenveld met die punt naar voren. Dat functioneert gewoon niet naar behoren, zeker in verdedigend opzicht. Het mag dan 4-2-3-1 heten, maar in de praktijk komt het neer op 4 verdedigers, 4 aanvallers en slechts 2 echte middenvelders.

Tegen mindere tegenstanders (waar de Eredivisie gelukkig voor ons voor 80 procent uit bestaat) gaat het nog wel en hebben we er gelukkig weinig tot geen last van, maar tegen aanvallend sterke teams à la PSV, Feyenoord en Heerenveen ben je zwaar de sjaak met een 2-mans middenveld. Dat soort ploegen hebben de kwaliteiten om zo'n numeriek ondertal optimaal uit te buiten.

Ajax moet i.m.o. weer met de punt naar achteren gaan spelen. Er moet dan een CVM komen te staan die met behulp van tackles en spelinzicht counters eruit kan halen. Een soort Anita, die kon die rol als geen ander invullen. Wie je daarvoor zou moeten aantrekken, weet ik niet. Persoonlijk valt José Rodriguez mij erg positief op bij Fortuna dit seizoen. Daarmee zeg ik niet dat Ajax hem per se moet halen, maar het moet wel zo'n type CVM zijn.

27-01-2019 23:21

ETM +3

Oneens. Met die punt naar voren ging het dit seizoen lopen. Met vaak suprieure grote fases. Ook in de CL. Sleutels zijn echter druk op de bal, onderlinge afstanden, restverdediging etc.
Punt naar achteren kan zeker ook. Dan moet je daar ook je team naar inrichten en ik vermoed een andere trainer voor de groep hebben.
In het huidige seizoen moest er verder uitgebouwd worden. De koers was duidelijk goed. Maar Ten Hag heeft geen koers kunnen houden..

28-01-2019 04:29

DelPiero +1

Ongelofelijk weer. Dit ga je nog lang horen

27-01-2019 23:15

X-RaY +3

Geef mij maar een ouderwetse stofzuiger in de selectie. Die kon je vandaag heel goed gebruiken om het tij te keren op het middenveld want daar is de slag verloren vandaag. Maar ja, die hebben we niet in de gelederen. Liever stylisten en slappe mooi weer voetballertjes zonder power. De zoveelste misrekening van Ajax. En dat moeten dan de kenners zijn. Onbegrijpelijk.

27-01-2019 21:46

Spuit11 +1245

O ja...ik mis Enoh of Gabri echt.

Als je die bikkels wilt zien moet je een andere club kiezen.

27-01-2019 22:45

AjaxYahudi +2945

Had vandaag liever Gabri naast Frenkie gehad dan een Schone of vd Beek die nooit mee verdedigen... Had je misschien nog gewonnen ook

27-01-2019 23:06

mercurius3 +0

Gabriel was een goede voetballer. Enoh heeft zijn waarde gehad.

28-01-2019 00:54

Ajax27 +19015

Op het middenveld is de slag verloren.... Ja en Mazraoui stond heerlijk te spelen, Magallan had het Ajax spel al lekker onder de knie door achter de man aan te rennen ipv in zn zone te blijven staan, Blind was weer vaak te laat, Tadic was weer meer bezig met janken ipv voetballen, Dolberg weer niet gescoord of überhaupt een kans op doel gehad... maar goed, het lag alleen aan het middenveld. Man man... Gewoon een collectief falen waar een hele hoop spelers hun ondergrens hebben aangetikt.

27-01-2019 23:11

X-RaY +3

Het middenveld anticipeerde totaal niet agressief fysiek op het middenveld van Feyenoord en lieten continu Vilhena en Toorenstra lopen. Niet zo heel gek dat de druk op de achterhoede hoger wordt. Daardoor kwam Feyenoord in het spel. Tuurlijk is het een collectief falen uiteindelijk, je wint en verliest samen. Je helpt ze gewoon in het zadel als je het gras niet wil opvreten. Pootje terugtrekken geen duels aangaan daar maakte Feyenoord gretig gebruik van . Mentaliteit daar begint het bij en die was ver te zoeken.

27-01-2019 23:59

trooop +3885

Er deugt al langer steeds minder van donny's zelfbeeld. Hij heeft maniertjes en gebaartjes ontwikkeld, vindt zichzelf tegenwoordig een hele pief. Die uitspatting van vanmiddag zat eraan te komen. Het sympathieke is er bij hem wat mij betreft al een hele tijd vanaf.
Als hij nou de sterren van de hemel zou spelen.. maar pff. Van mij mag hij vertrekken.

27-01-2019 21:45

KlasseLasse +4

staan al jaren voor lul

27-01-2019 21:44

lm +6

Ik denk als Marc nu nog twee gerichte aankopen doet dat der al heel wat kan gaan lopen maar Marc is nog moe van het onderhandelen over frenkie

27-01-2019 21:05

BokkieBokstra +11254

Alsjeblieft geen aankopen. Die moeten eerste de weg naar de Albert Heijn leren en de namen van de spelers. Een faal om Wober te verkopen die zelf niet perse weghoefde. Dan moet je als verdediging jezelfd opnieuw uitvinden zeker als een paar ontbreken. Amateuristisch gekruidenier. Nou ja Parijs is nog ver, hopelijk is een wakker worder.

27-01-2019 21:13

3sterrenAjax1 +3

door alle superlatieven van voor de winterstop en het geleuter over transfers naar het buitenland zijn onze jongens te veel in zichzelf gaan geloven. spelen opeens allemaal voor hun eigen transfer. het resultaat is dat ze op halve kracht denken te kunnen winnen. daardoor laten ze hun man steeds lopen, zetten geen druk etc. een seizoen dat zo mooi leek te kunnen gaan worden met de beste selectie qua potentie van deze eeuw vergooi je zo in een paar weken. enorm triest!!

27-01-2019 20:37

Ajacied33 +36472

1 voordeel, nog een paar dagen en we zijn van die transfershit af. Kan me niet snel genoeg sluiten

27-01-2019 21:01

Spuit11 +1245

Goed gezien.

Het team is er niet meer. BV Frenkie is al eruit. BV De Ligt zit te hubben. BV Ziyech doet stoer. BV Dolberg baalt. BV Neres mokt. BV van de Beek dreigt.

De media heeft ze mooi opgesmukt. Overal een veer in de reet gestoken. En ja, wij zijn daarin hier en daar in meegegaan, maar dat het er zo erg voor staat.... jeutje. Ik schrok ervan.

27-01-2019 22:48

ajaxwestland09 +28664

deze meneer is ook al met een transfer bezig en zorgt voor onrust weg ermee!!!

27-01-2019 20:36

Gewoon Gijs +18252

Nee alle Ajax fans staan voor lul, door 16 jongens en mannen die vergeten zijn dat voetbal een team sport is. Los zand heb ik gezien. Dat gaat altijd. Je moet eerst neer zo hard werken als je tegenstander pas dan geeft verschil in kwaliteit voordeel

27-01-2019 20:31

afca95 +1258

Je staat bekend als het team dat werd afgedroogd door een subtopper.. nog erger donny

27-01-2019 20:11

ajaxxcied4life +2

Hetgeen me tevens zorgen baart zijn de vele blessures. De Ligt, Tagliafico, van de Beek, nu weer Mazraoui, Ziyech (twee maal, waarvan 1 na een interlandperiode) Dolberg, Onana. Zowat iedere speler heeft wel een keer in de lappenmand gelegen. Zegt toch iets over de dosering van de trainingen denk ik. Daarnaast lijkt het elftal oververmoeid ofwel overtraind. Iets om bij stil te staan denk ik.

27-01-2019 19:40

rsvh88 +5405

Donny onze ouderwetse ballertjes wachter

27-01-2019 19:38

grannig mokum1 +1

Ja wij spelen eerste 10min goed maar voetbal moet je 90min bij de les zijn Donny..... Maar allemaal hun niveau niet gehaald.. Ja ik weet het niet, heeft de transfers het allemaal te maken? ( psychisch??)

27-01-2019 19:15

mvdk +43059 moderator

Ach, komende week weer netjes je salaris op de bank.

27-01-2019 19:15

RJB1979 +25222

Wonden likken, door. PSV is verre van constant. Niet nu de handdoek gooien. Laat ze maar even lachen. over vier maanden weten we meer. Dat moeten topsporters doen en wij ook als supporters.

27-01-2019 19:03

Ajacied33 +36472

Psv verre van constant? Van de 19 potjes 17 gewonnen....Geloof me, haat Psv heel diep. Maar dit gaan zij niet meer weggeven. Ik ben al zoo lang Ajax supporter dat ik dit seizoen weer kan uittekenen. Het is gewoon elk seizoen hetzelfde liedje met al die bla bla vooraf door de spelers. Ik kijk nu alweer op tegen 27 februari

27-01-2019 20:12

Oempaloempa +1467

als het erop aan komt stelt Ajax teleur, dat is geloof ik traditie aan het worden. is in ieder geval al jaren zo.

28-01-2019 09:09

Willem410 +3107

Wonden likken en doorgaan als je daar met 1-0 of van mij part 3-1 verliest op een ongelukkige manier kan ik er nog enigzins inkomen.
Deze uitslag is een litteken dat voor eeuwig staat.
Dat jij een paar uur na de wedstrijd alweer over psv begint en dat ze niet constant zijn terwijl je zelf in 2 wedstrijden 10 goals om de oren krijgt zegt alles over de afschuwelijke hoogmoedswaanzin die er al jaren heerst bij Ajax en een heel groot deel van de supporters.
Ik ga hier weken doodziek van zijn, het laatste waar ik aan denk is laat ze maar lachen het komt wel goed. Hoe krijg je het verzonnen.

27-01-2019 20:42

Ajax#1900 +1

Dat zegt hij helemaal niet. Het is gewoon afwachten hoe dit zich ontwikkeld. We hebben absoluut kans om de dubbel te pakken dit seizoen. Ik heb gisteren PSV bijna gelijk zien spelen thuis tegen de nr 16. Niet doen alsof de titelstrijd klaar is nu. Dat over litteken ben ik wel met je eens overigens.

27-01-2019 21:11

eric76 +0

Donny komt er nooit. Het is vlees noch vis.

27-01-2019 18:49

Gerard36 +1521

donny je staat voor lul als je het veld afloopt zoals jij doet als je gewisseld word, net als al dat gezanik als je op de bank moet zitten.

27-01-2019 18:49

3*stars*3 +23133

Nog erger, je speelt tegen een team waar de fans en oud spelers lange tijd lopen te klagen over het armoedige spel.
Sterker nog, kakkies waren blij met nieuws over vertrek van Gio....

Tot die 1-1 was er niets aan de hand en daarna is het gewoon een kutzooi.
Ik wil optimistisch zijn maar na die 4 goals tegen Heerenveen en 6 vandaag, is het vooral een kutgevoel en berusting....

Dan zie je net ook dat Az wint van Heerenveen...

27-01-2019 18:40

Ginoajax1 +2938

Deze mijnheer vd Beek beseft schijnbaar niet dat hijzelf een idioot gedrag vertoonde bij die wissel.
Snapt hij dan niet dat hij ook eens achter de bal moet spelen en verdedigen. Belachelijk, kijk in de spiegel man.

27-01-2019 18:29

JJT86 +309

Dit! Speelt gewoon als aanvaller en totaal niet als middenvelder. Ons middenveld bestaat uit Schone en de Jong, waarbij de Jong vaak ook nog eens begint te opbouwen vanuit de verdediging. Tactisch klopt er geen bal van.

27-01-2019 18:43

michaellaudrup +4660

Wat een slap zooitje, je laat je gewoon aftroeven op felheid en dan die wissels om te janken wat slecht.

27-01-2019 18:26

pieke +521

Hoe zou jij dan hebben gewisseld?

27-01-2019 18:27

ajax4ever01 +13

Ik had Ziyech en Tadic gewisseld

27-01-2019 18:30

freshfield +0

schone de slak kan echt niet meer

27-01-2019 18:23

freshfield +0

dolberg kan echt niet meer

27-01-2019 18:22

Jariiii +21486

Onzin. Eerste helft zag je zijn klasse.
Tweede helft verzoop iedereen.

27-01-2019 18:26

ajax4ever01 +13

Welke klasse? Heb je hem zien scoren dan? Daar wordt als spits op beoordeeld hoor

27-01-2019 18:32

Ronaldinho020 +1

Wat een makkelijk leven heb jij als je overal kortzichtig naar kijkt.

27-01-2019 18:39

chino +1156

We hebben een smalle selectie blijkt maar weer. We missen Tagliafico enorm.
In die wedstrijden in de VS was de lakse instelling al te zien. Tagliafico was toen de enige die meeging in die trapwedstrijd tegen die Brazilianen.
Vooral De Ligt lijkt in een dip te komen, zoals elke jonge speler. Hij liet zelf zijn man lopen bij de 4-2.
En Mazraoui was echt verschrikkelijk slecht vandaag. 2 van de 3 goals in de 1e helft kwamen door hem. De 5-2 was een overtreding op De Jong op het middenveld. De 6-2 was hands van Jorgensen.
Zaak om achter de ploeg te gaan staan en vooral geen onrust gaan stoken tegen Ten Hag.
Iedereen op scherp en VVV & Heracles wegvegen. En dan knallen tegen Real.

27-01-2019 18:16

insectenverdelg +23205

hoe denk je dat t voor ons morgen is om op t werk te komen Donny?

27-01-2019 18:15

Noxin +15416

Ik werk in Rotterdam... -.-

27-01-2019 18:21

ajax4ever01 +13

Sterkte alvast, ik zou me als ik jou was maar ziekmelden

27-01-2019 18:32

Patje2011AJAX +2111

Zou hij zich ook schamen voor al zijn missers in de CL?

27-01-2019 18:11

DaniAjax +232

Ik ben dus in die facking kuip geweest. Wat een tyfus armoe. En hun 6 goals zien maken. Man man man wat een kutweekend.

27-01-2019 18:11

lf87 +4

Ik kreeg halverwege ook medelijden met alle Ajacieden die tussen dat publiek zaten en die goals tussen dat gejuich meemaakten

27-01-2019 18:14

pieke +521

Hoe vond je God De Jong?

27-01-2019 18:27

PetrusKeizer +10739

ik ken t gevoel. misschien nog erger is t als je, als rotterdams jochie en ajax-fan, tussen n massa havenarbeiders zit met 2 schoolvriendjes en je op je tong bijt als overloper van Duivenbode vlak voor tijd de 1-0 scoort. dat was zo'n 50 jaar geleden, ik zie m nu nog de trekker overhalen… zo'n 1-0 kan nog meer pijn doen dan zo'n 6-2. ik troost me maar met de gedachte dat er niks ergers kan zijn dan de 8-0 tegen Munchen, de afscheidswedstrijd van Johan. Dat was pas traumatisch.

27-01-2019 18:31

tonny +0

de man met de beste mentaliteit zit op de bank dat zegt ook iets over de trainer die dat niet snapt hoeveel we dat nodig hebben.
beesten heb je erbij nodig
en niet allemaal van die botermeisjes die alleen maar met een bal kunnen omgaan

27-01-2019 18:09

joodforeverever +38

neem aan dat je Huntelaar bedoelt met de beste mentaliteit. Hoort zeker in de basis

27-01-2019 18:22

RuffRhythim +24837

En dat is niet de eerste keer de afgelopen jaren....

27-01-2019 18:08

aka +5

Net als vorig jaar PSV uit

27-01-2019 17:56

Ramonnn +0

Had liever gezien dat meneer fatsoenlijk zou staan opgesteld bij met name de 2-1.
Met alle woorden achteraf van de laatste 5 jaar kunnen we een bibliotheek vullen.
Overigens klopt het wel wat ie zegt; we staan inderdaad compleet voor lul weer.

27-01-2019 17:55

M.Olsen +3

Wedstrijd terugkijken met alle 14 beste straftraining

27-01-2019 17:52

ajax4ever01 +13

Eens en de voetbaltickets van de supporters vergoeden van de thuiswedstrijd tegen Real.

27-01-2019 17:54

ajax4ever01 +13

Ik ben bang dat Dolberg een Fischer 2.0 aan het worden is.

27-01-2019 17:52

Mokum31 +6040

Die mag toch gewoon voorlopig niet spelen
Een spits van Ajax moet goals maken ... klaar

27-01-2019 17:54

charis +0

Heeft niets goed gedaan op die vrije trap versieren na dan.

27-01-2019 18:08

ajax4ever01 +13

Een spits wordt beoordeeld op het maken van doelpunten daarin schiet hij vooralsnog te kort!

27-01-2019 18:14

Ruudje74 +2

Feiten op een rij:
Ajax was dramatisch
Ziyech soleerde enorm
Middenveld en aanval verdedigden niet mee
Makkelie was zwaar op de hand van Feyenoord
Feyenoord speelde wonderlijk goed (met extreem veel scherpte en energie)

27-01-2019 17:52

RayJordaan +6763

Tadic “en” Ziyech

27-01-2019 17:54

Ronaldinho020 +1

Makkelie zorgde naar mijn mening mede voor de afzwakking van de grilligheid door voor elk duel bij ajax te fluiten. Heel bijzonder gefloten en totaal inconsequent.

27-01-2019 17:55

M.Olsen +3

Helemaal eens. Jammer dat niemand dit zal opmerken

27-01-2019 17:56

AFCAjax +17839

Alleen Sjaak zal dit opmerken waarna iedereen hem weer een seniele ouwe gek gaat noemen zoals altijd.

27-01-2019 18:10

DirkvanDam +2

Makkelie... mannelijk spel ajax af fluiten en bij feyenoord door laten gaan. dan kun je zo'n wedstrijd kantelen. gif bij ajax weghalen en juist injecteren bij feyenoord. zeker 2x een vrije trap niet geven aan ajax (waaruit positie onze eerste goal kwam).

27-01-2019 18:14

DirkvanDam +2

Makkelie... mannelijk spel ajax af fluiten en bij feyenoord door laten gaan. dan kun je zo'n wedstrijd kantelen. gif bij ajax weghalen en juist injecteren bij feyenoord. zeker 2x een vrije trap niet geven aan ajax (waaruit positie onze eerste goal kwam).

27-01-2019 18:14

DirkvanDam +2

Makkelie... mannelijk spel ajax af fluiten en bij feyenoord door laten gaan. dan kun je zo'n wedstrijd kantelen. gif bij ajax weghalen en juist injecteren bij feyenoord. zeker 2x een vrije trap niet geven aan ajax (waaruit positie onze eerste goal kwam).

27-01-2019 18:14

Ajaxvooraltijd +2

Aankopen lossen niets op want de eerste helft van het seizoen lachten we om iedere club en konden ze kiezen tussen 5, 6, of 7-0

27-01-2019 17:51

niquedegraaff +5289

Moet jij eens opletten. We hebben dringend vleugelverdedigers nodig. We hebben er maar twee!

27-01-2019 17:53

insectenverdelg +23205

mazraoui is als t er 3cht op aankomt geen verdediger. Alleen nico .

27-01-2019 18:17

MisterAFCA +6391

Ze waren allemaal slecht vandaag maar Nous was onthutsend...

27-01-2019 18:26

Kees999 +0

En juist hij wil nog niet bijtekenen.

27-01-2019 18:51

freshfield +0

Zoals al jaren speelt iedereen voor zich....kampioenen wonen in Eindhoven. Mensen met mentaliteit in Rotterdam. mooi weer voetballers met hoogmoedwaanzin in Amsterdam

27-01-2019 17:50

Robeerke +1219

Die laatste zin laat blijken dat hij er totaal geen weet van heeft dat hij schuldig is aan die 1-2 van Berghuis. Sommige spelers hebben echt een bord voor hun kop.

27-01-2019 17:49

1738 +0

Zeker een schande. Diep triest dat je van dit Feyenoord verliest. Wij horen op elke positie beter te zijn.

27-01-2019 17:47

Noxin +15416

Zijn we ook. Maar ook een Ferrari in de eerste versnelling wordt ingehaald door een Trabant in z'n 4.

27-01-2019 18:27

Schip +23190

Net als in de kampioenswedstrijd uit tegen PSV en net als in de uitwedstrijd dit seizoen tegen PSV.

Ten Hag is in de toppers een garantie voor broekje naar beneden en nemen maar. Wat een flop van een trainer.

27-01-2019 17:47

AFCA-B93 +5459

Niet iedereen schaamt zich. Kennelijk vond Labyad het allemaal wel lachen.

27-01-2019 17:47

OV020 +0

Ik hoop dat Labyad vanaf nu bij elk balcontact wordt uitgefloten!!

27-01-2019 17:55

meerzicht +928

Inderdaad schandalig. Ik vind oveirgens labyad zelf een lachertje. Komt behoorlijk te kort voor Ajax. Flapdrol. Maar bij mij kan deze gozer na zijn optreden vanmiddag helemaal geen goed meer doen. Weg er mee.

27-01-2019 19:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.