Raiola: 'Geen akkoord met Lazio'

door Koen Weijland 47

Raiola: 'Geen akkoord met Lazio'

door Koen Weijland 47

Laatst geüpdatet

Vooralsnog lijkt Ricardo Kishna Amsterdam niet te verlaten. Hoewel de buitenspeler van Ajax geen al te beste relatie zou hebben met hoofdtrainer Frank de Boer en eerder deze week ook nog eens een directe concurrent zag komen in Amin Younes, is Kishna zelf met nog geen andere club tot een akkoord gekomen.

Kishna en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola kijken wel rond en de naam van Lazio Roma speelt al een tijdje, maar volgens de inmiddels fameuze agent ligt er nog geen deal. 'Er is geen akkoord met Lazio, meerdere clubs zijn geïntereseerd in Ricardo', zo wordt hij door VI-reporter Simon Zwartkruis geciteerd in de nacht van dinsdag op woensdag.

Voor Kishna's favoriete linksbuitenpositie is er bij Ajax concurrentie van Viktor Fischer en nieuwkomer Younes. Kishna kon maandag nog op applaus van onder meer aanvoerder Davy Klaassen rekenen na een prachtige volley, maar is dus allerminst zeker van een basisplaats in Amsterdam.

Lees meer over:
Plaats reactie

stopperspil +11203

Kishna is een leuke voetballer aan de bal maar zonder bal nogal statisch, er zijn meer voetballers die lettelijk stilstaan zonder bal (niet vrijlopen en niet afjagen).

15-07-2015 15:25

Piejotter +9

Kishna zegt ergens in een interview dat ik las dat hij blij is dat FdB komend seizoen weer zijn trainer is. Dat klinkt dan raar als je al die verhalen van Raiola hoort. Wie en wat waar is weet ik niet maar in dit geval sta ik achter de trainer. Puur en alleen omdat ik vind dat hij een goede kans krijgt zich te bewijzen maar dat zelden doet.

15-07-2015 11:39

Piejotter +9

Als Kishna nu regelmatig een fantastische wedstrijd speelt dan zou hij lastig mogen zijn. Maar de wedstrijden dat hij echt goed presteerde afgelopen seizoen zijn op een hand te tellen. Het zal ook wel aan die Raiola liggen, die hem opnaait elders meer centen te gaan krijgen. Een ding is zeker hij heeft nog veel te leren en naar mijn inzien is het dan ook dom om naar het buitenland te gaan met grote kans op de reservebank te belanden.

15-07-2015 11:33

EricAjax1 +7564

Het is lastig om te zeggen dat het aan Kishna zelf ligt of aan FdB.. Maar ik denk dat het een combinatie van beide is.. Kishna is nu eenmaal een lastigere jongen dan een Davy Klaassen die altijd in de pas loopt. nogmaals niemand weet precies hoe het in elkaar steekt, alleen Kishna
en FdB zelf. Ik vrees dat hij een nieuwe omgeving wil hebben.. met een mentaliteit van El Ghazi was hij de vaste linksbuiten van ajax en de beste in nederland.. dan had ie misschien al gedebuteerd in oranje

15-07-2015 09:39

Rayno95 +0

Fischer en El Ghazi lijken me ook niet altijd even makkelijk, maar dat zijn wel gasten met de juiste instelling en proberen altijd 100% te geven.

Wat jij al zegt, met de mentaliteit van El Ghazi was hij vaste linksbuiten geweest.

Zullen wel beide wat schuld kunnen hebben

15-07-2015 09:49

De_Realist +365

Zonde, ik vind het een geweldige voetballer, maar Frank geeft hem maar weinig vertrouwen. En dat die Younes komt helpt natuurlijk ook niet.

Terecht dat hij weg wilt, wellicht dat hij onder een andere coach had willen bijtekenen maar helaas. Frankie verneukt het voetbal.

15-07-2015 09:29

strafschop +3

Weinig vertrouwen? Wat dacht je van 38 wedstrijden met 28x een basisplek?

15-07-2015 09:41

Kishnaaa7 +0

Wat dacht je van 28x in de zestigste minuut gewisseld worden?

15-07-2015 10:44

ck69 +13126

Wat dacht je van 26 bedroevende wedstrijden spelen?

15-07-2015 10:53

Kishnaaa7 +0

Het was zeker niet altijd top maar was het dat wel met El-Ghazi die iedere week lekker hele wedstrijd mag ballen?

15-07-2015 11:00

GeleenAjax +1665

Volgens mij gaat het hier over Kishna? En je kunt slecht spelen, maar toch je aandeel hebben door je best te doen. Als Kishna zijn dag niet heeft, en dat is nogal eens ooit, kun je net zo goed met 10 man spelen, want je ziet hem dan helemaal niet.

15-07-2015 11:08

Kishnaaa7 +0

En als je hem dan niet wisselt kan je er je spaargeld op in zetten dat hij nog wat geniaals doet. Iets wat je van El-Ghazi sowieso niet echt hoeft te verwachten. Ik heb het ook over de voorkeursbehandeling van De Boer voor iedereen die gewoon alles volgens zijn plannetje doet en ja knikt

15-07-2015 11:10

GeleenAjax +1665

Dus? Voortaan alleen nog maar wisselen als een speler geblesseerd is? Stel hij doet nog wat geniaals?

15-07-2015 11:29

gusanito +5448

El Ghazi had prima statistieken afgelopen seizoen qua goals en assists. Vooral voor een eerste jaars Ajax 1 speler. Heeft op mij echt een hele andere indruk gemaakt dan Kishna.

15-07-2015 11:38

strafschop +3

'Wat dacht je van 28x in de zestigste minuut gewisseld worden?'

28x basis, 20 gewisseld waarvan 3x binnen het uur en 8x binnen 70 minuten.

15-07-2015 11:06

Kishnaaa7 +0

En hoevaak mocht hij de wedstrijd uitspelen?

15-07-2015 11:07

GeleenAjax +1665

Niet vaak, maar moet je hem dan laten staan als ie ruk speelt en er met de pet naar gooit?

15-07-2015 11:15

gusanito +5448

Nee zeker niet. Wat mij betreft slaat GeleenAjax de spijker op de kop. Sommige mensen doen alsof Kishna om niks vaak gewisseld werd in de 60 minuut, maar vaak was het echt gewoon nodig. Kishna heeft het gewoon heel vaak niet en kan dan niet terugvallen op een goede mentaliteit en vechtlust. Waar Fischer en El Ghazi gaan jagen en vechten als het minder gaat, daar wordt Kishna passief en vaak onzichtbaar. Op die manier heb je dus niets aan Kishna als hij niet lekker in de wedstrijd zit. Naar mijn mening was dat afgelopen seizoen vaak het geval.

15-07-2015 11:37

GeleenAjax +1665

Juist ja!

15-07-2015 11:45

strafschop +3

Dat staat er toch heel duidelijk. En nog altijd wezenlijk anders dan dat onderbuikgevoel.

15-07-2015 11:17

RusselWestbrook +21

28-20. Basisschool.

15-07-2015 11:17

..::Rootje::.. +676 moderator

Jammer Kishna.
Jammer, dat zo\'n talentvolle speler als jij moet lijden onder de druk van een onbenullige zaakwaarnemer.
Het ligt ook wel deels aan jezelf.
Je moet zelf weten wat het beste is voor je.
Ik hoop dat je blijft en dat je laat zien Ajax-waardig te zijn en vervolgens je contract verlengt.
Want deze ongewenste capriolen is voor niemand leuk.

15-07-2015 08:57

ajaxmening +2

Nee niet vreemd kopen op 15 minuten goed tegen Heerenveen is wat magertjes daar kan zelf de manager niks van bakken, maar even serieus deze jongen moet zijn lichaam taal veranderen in het veld en zijn vreselijk talent elke week proberen te etaleren zodat elke club hem wil halen in Europa.

15-07-2015 08:50

AFCA. +3283

Als kishna gewoon zn koppie erbij houd en gewoon keihard zn best doet, speelt ie iedereen uit de basis want voetballen kan hij wel. En hoeft raiola niet meer te zoeke naar n andere club. Die komen dan vanzelf wel hoor.

15-07-2015 08:28

RuffRhythim +24837

"Gewoon zn koppie erbij houden en gewoon keihard zn best doen..."

Tja...daar ga je al....

15-07-2015 09:39

Familia +0

Tja.. Ik zou het toch zonde vinden als Kishna vertrekt. Speler met een geweldige actie en voorzet. Ajax zou heel veel plezier aan hem kunnen beleven, mits hij gemotiveerd is en keihard wil werken. Dat lijkt niet echt het geval.. Ik denk dat die jongen ook gek gemaakt wordt door Raiola en dat daaruit ook zijn problemen met de Boer zijn ontstaan. Als constant je zaakwaarnemer blijft zeggen dat je een stap hogerop kan en dat je zo snel mogelijk weg moet bij Ajax moet je sterk in je schoenen staan dat niet te geloven.. Ik denk dat de technische staf probeert die jongen met beide benen op de grond te houden maar dat het simpelweg niet aankomt. Maar feit blijft dat Kishna geen afstand doet van Raiola en dus zelf ook niet onwelwillend tegenover een vertrek staat, anders had hij het allang aangegeven.. Al met al, zonde dat Kishna Ajax hoogstwaarschijnlijk gaat verlaten en daarmee een groot talent voor de club verloren gaat.

15-07-2015 08:18

Sterretje73 +5284

Juist...Raiola is in dienst van Kishna al lijkt het nu continu andersom. Kishna moet eens als de donder volwassen worden en op z\'n minst Raiola zeggen zich professioneel te gedragen. Wat er achter de schermen speelt hoort daar te blijven.

15-07-2015 08:29

Tecmessa +1786

Dit dus. Er zijn veel mensen hier die roepen dat dit aan Riola ligt, maar Kishna is verantwoordelijk voor zijn zaakwaarnemer en niet andersom. Ik had Kishna graag langer bij Ajax zien voetballen, maar het is duidelijk dat die jongen niet wil.

15-07-2015 08:36

Familia +0

Tuurlijk is Kishna verantwoordelijk voor zijn zaakwaarnemer en ik vind dat hij die allang op straat gezet had kunnen/moeten worden. Maar het werkt natuurlijk twee kanten op. Hij heeft Raiola als zaakwaarnemer aangesteld, dat is Kishna's keuze. Raiola heeft een goede staat van dienst en heeft veel van zijn cliënten bij grote clubs binnengebracht. Ik denk wel dat je zaakwaarnemer je enorm kan beïnvloeden, iets waar Raiola bekend om staat. Kishna wordt door Raiola waarschijnlijk helemaal gek gemaakt en is zelf ook gaan geloven dat hij nu al klaar is voor een stap naar het buitenland.

Het lijkt echter mij niet dat Raiola willekeurig dingen gaat roepen zonder met zijn cliënt te overleggen. Als dat wel gebeurd is dan zou Kishna daar allang wat van gezegd moeten hebben. Dat is in ieder geval niet gebeurd en daarmee kan denk ik geconcludeerd worden dat Raiola en Kishna (helaas) op één lijn zitten...

15-07-2015 08:53

Rayno95 +0

Zeker maar een zaakwaarnemer kan wel flinke invloed hebben, zie je nu ook bij de jeugdspelers, iedereen tekent zonder gezeur een contract en bij diegene waarvan Raiola de zaakwaarnemer is moet Ajax geduld hebben, omdat ze lang gewacht zouden hebben ....

15-07-2015 08:57

Lord Bendtner +0

Zou Kishna het verhaal van Ousim Bouy niet kennen? Stond ook onder stal bij Raiola en zit nu te ballen ergens in Griekenland. Is dat wat Kishna wilt? Ik dacht dat hij de de beste voetballer ter wereld wilde worden. Of de stap nu naar Itali

15-07-2015 07:38

Lord Bendtner +0

dan zo slim is betwijfel ik sterk

15-07-2015 07:39

Zaeyx +0

Los van het feit of het slim is of niet, zijn er natuurlijk verschillen tussen Bouy en Kishna. Zo is Kishna toch al wat ouder dan toen Bouy de stap maakte en zit hij al twee seizoenen bij het eerste. Bovendien is Kishna bij Ajax ook helemaal niet zeker van een basisplaats. Dat allemaal terzijde, misschien lukt Kishna wel wat Bouy (tot nog toe) niet is gelukt?

15-07-2015 07:51

Lord Bendtner +0

Toch heeft Kishna nog nooit een constant niveau van rond de 5 a 10 wedstrijden goed gepresteerd. als dat in de Eredivisie niet lukt, hoe kun je dat dan wel opeens in Itali

15-07-2015 08:14

Lord Bendtner +0

Italie laten zien?

15-07-2015 08:15

Zaeyx +0

Dat weet natuurlijk niemand, maar wie weet voelt die jongen zich gewoon niet op z'n plek bij Ajax en speelt die opeens de sterren van de hemel elders. Ik zie niet dat het zo zal zijn, en de kans lijkt me ook gering, maar wie weet...

15-07-2015 12:18

Rayno95 +0

Younes is toch gewoon in principe voor rechtsbuiten gehaald?, concurrent voor El Ghazi.

15-07-2015 07:23

Zaeyx +0

Van wat ik heb begrijpen kan die op beide flanken uit de voeten.

15-07-2015 07:27

Zaeyx +0

Tja ik hoop gewoon dat hij blijft en het waar maakt bij Ajax, want het staat buiten kijf dat hij een van de grootste talenten is in de selectie. Toch heeft het weinig nut hem te behouden als hij nadrukkelijk zinspeelt op een vertrek. Lastig verhaal. Het lijkt er alleszins op dat hij gewoon een nieuwe omgeving nodig heeft.

15-07-2015 07:22

AjaxLiving +14

Kishna moet blijven!

15-07-2015 07:21

GeleenAjax +1665

Laat gaan laat gaan. Is toch duidelijk dat Ajax hem geen reet boeit? Het gaat bij hem nooit over Ajax, maar altijd over transfers. Gast brengt alleen onrust...

15-07-2015 07:26

Kishnaaa7 +0

Wat lul jij nou? Kishna heeft zich nooit uitgelaten over transfers.

15-07-2015 10:41

GeleenAjax +1665

Nee, dat doet zijn zaakwaarnemer wel voor hem. Als ie dat niet wil, zou ie daar echt wel een eind aan maken....

15-07-2015 11:00

Kishnaaa7 +0

Hij heeft zelf een goede band met Raiola. Wat
maakt de rest voor hem uit? Dat jij je zo druk maakt over Raiola\'s uitlatingen... Kishna gaat er mee om zoals je er mee om moet gaan, gewoon niks over zeggen.

15-07-2015 11:03

GeleenAjax +1665

Jaja en zo kun je wel alles recht lullen wat krom is....
Als Raiola dingen in de pers roept die Kishna niet aanstaan, dan zou hij daar echt wel iets van zeggen. Zo recht door zee is ie dan weer wel.

15-07-2015 11:26

Kishnaaa7 +0

Kishna heeft nooit gezegd weg te willen, heeft zelfs aangegeven te willen verlengen. FdB zei toen dat er contact was opgenomen met Ricardo, was gelogen achteraf

15-07-2015 11:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.